SC Heerenveen trots: ''Al 12.000 fans zijn #EenmetHeerenveen''

( 116 reacties)
SC Heerenveen trots: ''Al 12.000 fans zijn #EenmetHeerenveen''

Het was de afgelopen weken erg stil rondom de seizoenkaartenverkoop maar SC Heerenveen heeft inmiddels de grens van tienduizend doorbroken! Op Twitter laten de Friezen weten dat de teller momenteel op 10.600 verkochte seizoenkaarten staat.

Het afgelopen seizoen waren er in totaal 11.758 (particuliere) seizoenkaarten verkocht, een aantal dat twee weken voor de start van de competitie nog steeds evenaart kan worden. Heb je nog geen seizoenkaart voor het komende seizoen? Klik dan hier om er een aan te vragen!

Update 30 juli: Inmiddels staat de teller op 11.000 verkochte seizoenkaarten, dat laat SC Heerenveen weten via de officiële kanalen. Dat betekent dat er afgelopen week 400 jaarkaarten zijn verkocht.

Update 6 augustus: De spectaculaire overwinning op Heracles Almelo (0-4) lijkt een aantal twijfelende fans over de streep te hebben getrokken. De afgelopen week hebben nog eens vijfhonderd supporters een seizoenkaart aangeschaft, laat de club weten via Twitter.

Update 14 augustus: SC Heerenveen laat weten dat er inmiddels al 12.000 fans #EenmetHeerenveen zijn. "Geweldig! Tige tank en oant gau", schrijven de Friezen via social media. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Aug 2019 om 19:43
    • Quote van 15 Aug 2019 om 14:56
      Niet klaar? Denk dat Van der Heide, en Ras, en Frederiksen alle 3 nog wel eens wat spelers uit de basis kunnen gaan houden dit seizoen. Ze zijn op een leeftijd, behalve Van der Heide, dat ze wel wat vlieguren met het eerste mogen gaan maken, al is het als invaller. Ik zou het doodzonde vinden als er nu iemand van ons middenveld op de bank komt, vrees dan voor Jordy, vind dat wel een fijne speler om naar te kijken, en die heeft nu juist vertrouwen nodig.
    En wat als Odgaard geblesseerd raakt? Ik vind dat er nog een spits en middenvelder bij moet.
  • 15 Aug 2019 om 15:17
    • Quote van 15 Aug 2019 om 14:56
      Niet klaar? Denk dat Van der Heide, en Ras, en Frederiksen alle 3 nog wel eens wat spelers uit de basis kunnen gaan houden dit seizoen. Ze zijn op een leeftijd, behalve Van der Heide, dat ze wel wat vlieguren met het eerste mogen gaan maken, al is het als invaller. Ik zou het doodzonde vinden als er nu iemand van ons middenveld op de bank komt, vrees dan voor Jordy, vind dat wel een fijne speler om naar te kijken, en die heeft nu juist vertrouwen nodig.
    Ik reken Mihajlovic al niet meer mee. We hebben nu een basiself. Ik denk dat van Rhijn Floranus nog wel uit de basis speelt. Alhoewel hij wel gewoon goed speelt. We hebben Høegh, Floranus en Skovgaard als wissels. Op het middenveld hebben we Akujobi, Frederiksen, Ras en Hajal. In de aanval heb je van der Heide, Bruijn en Frederiksen. Er zou eigenlijks nog een linksback, controlerende middenvelder, aanvallende middenvelder, rechtsbuiten en spits bij moeten. Dan heb je gewoon goede wissels met jeugd als toevoeging. Zo zou het moeten zijn. Als ik Hamstra was zou ik een allround middenvelder met ervaring halen en een type Lamprou. Dat is momenteel de goedkoopste optie.
  • 15 Aug 2019 om 14:56
    • Quote van 15 Aug 2019 om 13:22
      Ben ik niet met je eens. Natuurlijk mooi dat de jeugd een kans krijgt, maar zijn nog niet klaar voor de basis, mocht je mee willen doen om het linkerrijtje. Mochten er straks schorsingen en blessures zijn, dan heb je gewoon een probleem. Dit zou immers zonde zijn, mochten wij deze lijn door kunnen trekken.
    Niet klaar? Denk dat Van der Heide, en Ras, en Frederiksen alle 3 nog wel eens wat spelers uit de basis kunnen gaan houden dit seizoen. Ze zijn op een leeftijd, behalve Van der Heide, dat ze wel wat vlieguren met het eerste mogen gaan maken, al is het als invaller. Ik zou het doodzonde vinden als er nu iemand van ons middenveld op de bank komt, vrees dan voor Jordy, vind dat wel een fijne speler om naar te kijken, en die heeft nu juist vertrouwen nodig.
  • 15 Aug 2019 om 13:56
    • Quote van 15 Aug 2019 om 12:47
      Lijkt me raar. Ik gok maar gewoon dat het door die doeken nu 26.100 zijn.
    Ja maar zonder die doeken 27.200 en google denkt zonder die doeken
  • 15 Aug 2019 om 13:22
    • Quote van 15 Aug 2019 om 11:34
      Denk dat juist doordat het zolang duurt het een teken is dat er voor kwaliteit gegaan wordt. Middelmaat had die allang kunnen presenteren. Btw, mocht er niets meer bijkomen, vind ik dit ook wel acceptabel. Je kunt met deze selectie ook prima 4-4-2 spelen, of misschien zelfs wel 5-3-2. Heeft absoluut niet de voorkeur. Maar het zou prima kunnen, besparen vervolgens behoorlijk in het salarishuis, helemaal als we Nemanja weten te slijten. Denk dat het operationeel tekort dan snel met minimaal een miljoen is gedaald met alle vertrokken spelers. Jeugdspelers krijgen dan extra veel de kans, wat na mijn mening de waarde van ons team alleen maar kan doen stijgen. Snap ook niet dat die spits van de belofte niet gezien wordt als backup, scoorde er vorig seizoen aardig op los.
    Ben ik niet met je eens. Natuurlijk mooi dat de jeugd een kans krijgt, maar zijn nog niet klaar voor de basis, mocht je mee willen doen om het linkerrijtje. Mochten er straks schorsingen en blessures zijn, dan heb je gewoon een probleem. Dit zou immers zonde zijn, mochten wij deze lijn door kunnen trekken.
  • 15 Aug 2019 om 12:47
    • Quote van 15 Aug 2019 om 08:16
      27.224 is de capaciteit van het stadion volgens google
    Lijkt me raar. Ik gok maar gewoon dat het door die doeken nu 26.100 zijn.
  • 15 Aug 2019 om 11:34
    • Quote van 15 Aug 2019 om 09:49
      Blijkbaar is het voor Gerry moeilijk om spelers aan te trekken en was het gewenste lijstje te hoog gegrepen of spelers willen niet naar Heerenveen. Van Rhijn was ook echt niet 1ste keuze. Hornkamp laten gaan, maar nog steeds geen nieuwe spits, ook dit lukt niet. Ik ben benieuwd wat er nog zal volgen, maar vraag me af of dit directe versterkingen gaan worden, zoals Hamstra in een eerder artikel beweerde.
    Denk dat juist doordat het zolang duurt het een teken is dat er voor kwaliteit gegaan wordt. Middelmaat had die allang kunnen presenteren. Btw, mocht er niets meer bijkomen, vind ik dit ook wel acceptabel. Je kunt met deze selectie ook prima 4-4-2 spelen, of misschien zelfs wel 5-3-2. Heeft absoluut niet de voorkeur. Maar het zou prima kunnen, besparen vervolgens behoorlijk in het salarishuis, helemaal als we Nemanja weten te slijten. Denk dat het operationeel tekort dan snel met minimaal een miljoen is gedaald met alle vertrokken spelers. Jeugdspelers krijgen dan extra veel de kans, wat na mijn mening de waarde van ons team alleen maar kan doen stijgen. Snap ook niet dat die spits van de belofte niet gezien wordt als backup, scoorde er vorig seizoen aardig op los.
  • 15 Aug 2019 om 10:35
    Als de mensen dan ook maar de sjaal meenemen naar het stadion om hem omhoog te houden en niet in de kast laten liggen. Zou mooi zijn dat er meer sjaals de lucht ingaan :)
  • 15 Aug 2019 om 09:49
    • Quote van 15 Aug 2019 om 09:42
      Beetje bijzonder dat Hamstra in de zomer zijn winterslaap houdt..
    Blijkbaar is het voor Gerry moeilijk om spelers aan te trekken en was het gewenste lijstje te hoog gegrepen of spelers willen niet naar Heerenveen. Van Rhijn was ook echt niet 1ste keuze. Hornkamp laten gaan, maar nog steeds geen nieuwe spits, ook dit lukt niet. Ik ben benieuwd wat er nog zal volgen, maar vraag me af of dit directe versterkingen gaan worden, zoals Hamstra in een eerder artikel beweerde.
  • 15 Aug 2019 om 09:42
    Beetje bijzonder dat Hamstra in de zomer zijn winterslaap houdt..
  • 15 Aug 2019 om 09:32
    Al 12500? :D
  • 15 Aug 2019 om 08:16
    • Quote van 15 Aug 2019 om 00:54
      Off: Hoe zit het nou precies met de stadion capaciteit? De ene roept 26.100 en de ander 26.500. Zijn er officieel 26.500 plaatsen maar zijn er 400 plaatsen verloren gegaan door de doeken (ofzo) die aan beide kanten van het uitvak zijn geplaatst? Als ik zelf ga tellen kom ik op iets minder dan 450. Dus het zou kunnen kloppen.
    27.224 is de capaciteit van het stadion volgens google
  • 15 Aug 2019 om 01:08
    • Quote van 23 Jul 2019 om 19:16
      Nee, maar zullen wel wachten op nieuwe sponsor waar ze mee in gesprek zijn. Haast hebben ze niet want er zijn er genoeg die op het mooie shirt willen en min € 750000 willen betalen. Adidas als kleding sponsor is ook aantrekkelijker voor de verkoop.
    Heerenveen heeft gewoon een super orgineel tenue en het heeft identiteit. Adidas zou hier iets moois mee kunnen doen
  • 15 Aug 2019 om 00:54
    Off: Hoe zit het nou precies met de stadion capaciteit? De ene roept 26.100 en de ander 26.500. Zijn er officieel 26.500 plaatsen maar zijn er 400 plaatsen verloren gegaan door de doeken (ofzo) die aan beide kanten van het uitvak zijn geplaatst? Als ik zelf ga tellen kom ik op iets minder dan 450. Dus het zou kunnen kloppen.
  • 15 Aug 2019 om 00:07
    • Quote van 14 Aug 2019 om 20:47
      Op werkdagen van 8.30-17.00 kun je de sjaal ophalen bij de supportersvereniging bij de hoofdingang.Zelf had ik hem voor de wedstrijd tegen Feyenoord willen halen maar daar stond me toch een rij dat ik maar afgehaakt ben. Wou niet riskeren dat ik wat van de wedstrijd zou missen.
    Hetzelfde bij mij. Ik dacht ik kijk na de wedstrijd wel maar toen stond er wederom een lange rij. Volgende wedstrijd maar weer een poging wagen. Ik ga niet speciaal een uur naar Heerenveen rijden voor alleen dat sjaaltje.
  • 14 Aug 2019 om 23:29
    Ik ging hem ophalen tijdens de Feandei, daar had je helemaal geen rij, maar wel slecht weer.
  • 14 Aug 2019 om 21:15
    En voor wedstrijden kan het dus ook. Je moet dan inderdaad wel op tijd komen, want het kan dan druk zijn. Ik heb 'm zelf opgehaald voor het duel met Skt Pauli en toen was het zelfs al druk.
  • 14 Aug 2019 om 20:47
    Op werkdagen van 8.30-17.00 kun je de sjaal ophalen bij de supportersvereniging bij de hoofdingang.Zelf had ik hem voor de wedstrijd tegen Feyenoord willen halen maar daar stond me toch een rij dat ik maar afgehaakt ben. Wou niet riskeren dat ik wat van de wedstrijd zou missen.
  • 14 Aug 2019 om 19:29
    • Quote van 14 Aug 2019 om 19:23
      Ik heb in mei ook mijn seizoenkaart verlengd maar waar kan ik mijn gratis sjaal ophalen is dat bij de hoofdingang of bij de feanshop.
    https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/scoor-jouw-gratis-een-met-heerenveen-sjaal/10

    De hoofdingang
  • 14 Aug 2019 om 19:23
    Ik heb in mei ook mijn seizoenkaart verlengd maar waar kan ik mijn gratis sjaal ophalen is dat bij de hoofdingang of bij de feanshop.
  • 14 Aug 2019 om 19:20
    • Quote van 14 Aug 2019 om 17:28
      OFFTOPIC: Ik heb afgelopen zondag een seizoenskaart gekocht. In de mail stond dat ik de kaart twee weken voor het begin van het seizoen in de brievenbus kon verwachten. Aangezien het seizoen al is begonnen en ik ivm vakantie graag wilde weten wanneer ik de kaart kon ontvangen heb ik een mail hierover gestuurd. Die mail hebben ze totaal niet goed gelezen en kreeg een heel ander antwoord. Vervolgens mijn vraag gesteld via de Whatsapp klantenservice, waar ik ook nog steeds geen antwoord op heb gekregen. Best jammer. Aangezien ik niet het gevoel heb dat ik vanuit SC Heerenveen nog een zinnig antwoord kan verwachten, weet iemand hier wanneer ik de kaart ongeveer zou kunnen verwachten?
    Een beller is sneller.
  • 14 Aug 2019 om 18:46
    Lees dat van Aken nu verhuurd wordt aan Osnabrück for cryin out loud.. Was dat niet te voorzien? Heb altijd zwak voor eigen spelers. Was niet verkeerd geweest nu hij fysieke Championship ervaring heeft. Wat moet ie nou id tweede BL? Doodzonde
  • 14 Aug 2019 om 18:42
    • Quote van 14 Aug 2019 om 18:24
      Ik heb het idee dat ADO, PEC en Heracles het wel prima vinden zo'n kunstgrasveld. Thuis hebben ze er vaak voordeel aan, hoe klein dat voordeel soms ook is. Eigenlijk zou het de ambitie moeten zijn van elke club om op echt gras te spelen. Als je ziet hoeveel moeite clubs doen om een goede mat neer te leggen is het eigenlijk respectloos om kunstgras aan te houden. Hopelijk gaat de knvb het verplichten vanaf volgend seizoen. Als zelfs RKC kan overstappen op echt gras....
    https://www.telegraaf.nl/sport/3027515/natuurgras-maakt-comeback-in-eredivisie
  • 14 Aug 2019 om 18:24
    • Quote van 14 Aug 2019 om 18:08
      Heracles zat vast aan hun kunstgrasveld vanwege sponsor Ten Cate meende ik maar dat blijkt niet meer zo te zijn.| https://www.tubantia.nl/heracles/ten-cate-verplicht-heracles-niet-om-op-kunstgras-te-spelen~a391931e/?referrer=https://www.google.com/ Echter ook Hercales zou kunnen overstappen naar eerst een hybride veld bijvoorbeeld. Hebben wij trouwens ook ooit gehad zo'n hybride veld. Dat was in de tijd van Petter Hansson toen die nog bij ons speelde.
    Ik heb het idee dat ADO, PEC en Heracles het wel prima vinden zo'n kunstgrasveld. Thuis hebben ze er vaak voordeel aan, hoe klein dat voordeel soms ook is. Eigenlijk zou het de ambitie moeten zijn van elke club om op echt gras te spelen. Als je ziet hoeveel moeite clubs doen om een goede mat neer te leggen is het eigenlijk respectloos om kunstgras aan te houden. Hopelijk gaat de knvb het verplichten vanaf volgend seizoen. Als zelfs RKC kan overstappen op echt gras....
  • 14 Aug 2019 om 18:08
    • Quote van 14 Aug 2019 om 16:59
      Ik geloof dat ze naar echt gras overgaan als ze zich weten te handhaven. ADO gaat volgend jaar ook over naar echt gras. RKC heeft sinds kort ook weer echt gras. Het gaat iig de goede kant op. Nu Heracles, PEC, Excelsior en ??? nog. Met name Heracles en PEC moeten toch gewoon echt gras hebben?
    Heracles zat vast aan hun kunstgrasveld vanwege sponsor Ten Cate meende ik maar dat blijkt niet meer zo te zijn.| https://www.tubantia.nl/heracles/ten-cate-verplicht-heracles-niet-om-op-kunstgras-te-spelen~a391931e/?referrer=https://www.google.com/ Echter ook Hercales zou kunnen overstappen naar eerst een hybride veld bijvoorbeeld. Hebben wij trouwens ook ooit gehad zo'n hybride veld. Dat was in de tijd van Petter Hansson toen die nog bij ons speelde.
  • 14 Aug 2019 om 17:55
    • Quote van 14 Aug 2019 om 17:28
      OFFTOPIC: Ik heb afgelopen zondag een seizoenskaart gekocht. In de mail stond dat ik de kaart twee weken voor het begin van het seizoen in de brievenbus kon verwachten. Aangezien het seizoen al is begonnen en ik ivm vakantie graag wilde weten wanneer ik de kaart kon ontvangen heb ik een mail hierover gestuurd. Die mail hebben ze totaal niet goed gelezen en kreeg een heel ander antwoord. Vervolgens mijn vraag gesteld via de Whatsapp klantenservice, waar ik ook nog steeds geen antwoord op heb gekregen. Best jammer. Aangezien ik niet het gevoel heb dat ik vanuit SC Heerenveen nog een zinnig antwoord kan verwachten, weet iemand hier wanneer ik de kaart ongeveer zou kunnen verwachten?
    Ik weet niet, maar als je gewoon een bericht stuurt met: "Hallo, ik heb afgelopen zondag een seizoenskaart besteld, wanneer heb ik hem binnen, want ik wil graag naar de eerstvolgende thuiswedstrijd." Dan kan ik me moeilijk voorstellen dat ze de vraag verkeerd begrepen hebben. Heb je niet gewoon een heel ingewikkeld mailtje gestuurd? Als die niet op tijd binnen is, krijg je hem denk ik als e-ticket voor die wedstrijd. Of je kan een kaartje afhalen bij het stadion. Maar bellen is uiteindelijk wel het snelst en duidelijkst.
  • 14 Aug 2019 om 17:44
    • Quote van 14 Aug 2019 om 17:28
      OFFTOPIC: Ik heb afgelopen zondag een seizoenskaart gekocht. In de mail stond dat ik de kaart twee weken voor het begin van het seizoen in de brievenbus kon verwachten. Aangezien het seizoen al is begonnen en ik ivm vakantie graag wilde weten wanneer ik de kaart kon ontvangen heb ik een mail hierover gestuurd. Die mail hebben ze totaal niet goed gelezen en kreeg een heel ander antwoord. Vervolgens mijn vraag gesteld via de Whatsapp klantenservice, waar ik ook nog steeds geen antwoord op heb gekregen. Best jammer. Aangezien ik niet het gevoel heb dat ik vanuit SC Heerenveen nog een zinnig antwoord kan verwachten, weet iemand hier wanneer ik de kaart ongeveer zou kunnen verwachten?
    Altijd de club even bellen. Dat maakt het een stuk makkelijker. Een beller is sneller!
  • 14 Aug 2019 om 17:28
    OFFTOPIC: Ik heb afgelopen zondag een seizoenskaart gekocht. In de mail stond dat ik de kaart twee weken voor het begin van het seizoen in de brievenbus kon verwachten. Aangezien het seizoen al is begonnen en ik ivm vakantie graag wilde weten wanneer ik de kaart kon ontvangen heb ik een mail hierover gestuurd. Die mail hebben ze totaal niet goed gelezen en kreeg een heel ander antwoord. Vervolgens mijn vraag gesteld via de Whatsapp klantenservice, waar ik ook nog steeds geen antwoord op heb gekregen. Best jammer. Aangezien ik niet het gevoel heb dat ik vanuit SC Heerenveen nog een zinnig antwoord kan verwachten, weet iemand hier wanneer ik de kaart ongeveer zou kunnen verwachten?
  • 14 Aug 2019 om 16:59
    • Quote van 14 Aug 2019 om 16:46
      Zei Emmen ook niet dat ze over gingen op kunstgras en toen weer niet?
    Ik geloof dat ze naar echt gras overgaan als ze zich weten te handhaven. ADO gaat volgend jaar ook over naar echt gras. RKC heeft sinds kort ook weer echt gras. Het gaat iig de goede kant op. Nu Heracles, PEC, Excelsior en ??? nog. Met name Heracles en PEC moeten toch gewoon echt gras hebben?
  • 14 Aug 2019 om 16:54
    • Quote van 14 Aug 2019 om 16:39
      Klasse dit is een goed teken dit kan anderen ook weer over de streep trekken.Elftal straalt ook meer uit dan afgelopen jaren en het enthousiasme van de technische staf doet ook goed.

    Nu nog wat aankopen, zodat de spelers elke week deze energie kunnen brengen. De manier waarop ze nu spelen houdt je met deze selectie niet lang vol, aangezien we geen ook geen spelers achter de hand hebben, die op dit moment direct van waarde zijn.
  • 14 Aug 2019 om 16:46
    Zei Emmen ook niet dat ze over gingen op kunstgras en toen weer niet?
  • 14 Aug 2019 om 16:40
    • Quote van 14 Aug 2019 om 16:05
      Hoop het ook! Heeft FC Emmen trouwens kunstgras of natuurgras?
    Kunstgras, slechtste veld bij de velden competitie
  • 14 Aug 2019 om 16:39
    Klasse dit is een goed teken dit kan anderen ook weer over de streep trekken.Elftal straalt ook meer uit dan afgelopen jaren en het enthousiasme van de technische staf doet ook goed.

  • 14 Aug 2019 om 16:33
    • Quote van 14 Aug 2019 om 16:24
      13.000 voor 1 september!
    That's the spirit.
  • 14 Aug 2019 om 16:29
    Eerst in één week tijd 400 kaarten verkocht om vervolgens erna in één week tijd zelfs 500 kaarten te verkopen om daarna in acht dagen tijd wederom 500 kaarten aan de man/vrouw te brengen. Het betekent voor het eerst in vele jaren een stijging in het aantal verkochte seizoenkaarten. De club is op de goede weg en als nu het Friese bedrijfsleven zich ook weer massaal achter onze prachtige club gaat scharen dan komen er weer mooie jaren aan in het Abe Lenstra stadion. Laat dit voor een ieder, die nog niet een seizoenkaart heeft aangeschaft, een stimulans zijn om dit alsnog te gaan doen.
    Vol vertrouwen achter onze spelers.
    Vol vertrouwen achter onze trainers.
    Vol vertrouwen achter ons bestuur.
    Vol vertrouwen achter onze club.
    ÉÉN MET HEERENVEEN
  • 14 Aug 2019 om 16:24
    13.000 voor 1 september!
  • 14 Aug 2019 om 16:14
    • Quote van 14 Aug 2019 om 16:05
      Hoop het ook! Heeft FC Emmen trouwens kunstgras of natuurgras?
    Spelen op de savanne van wildlands
  • 14 Aug 2019 om 16:05
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:59
      8 dagen en weer 500 kaarten verder. Emmen winnen en er komen er nog wel 500 bij.
    Hoop het ook! Heeft FC Emmen trouwens kunstgras of natuurgras?
  • 14 Aug 2019 om 16:04
    Keurig!
  • 14 Aug 2019 om 16:00
    V Bergen is niet aangetrokken beste jongen die was er vorig seizoen ook al
  • 14 Aug 2019 om 15:59
    8 dagen en weer 500 kaarten verder. Emmen winnen en er komen er nog wel 500 bij.
  • 14 Aug 2019 om 15:59
    Fantastisch dat in de tijden van onrust en slecht voetbal er voor het eerst sinds jaaaaaaren weer een groei in het aantal seizoenkaarthouders te bespeuren is.
    Complimenten aan Cees&co en aan een ieder die hieraan bijgedragen heeft.
    En natuurlijk chapeau voor alle trouwe fans die weer verlengd hebben of anderen geënthousiasmeerd hebben!
  • 6 Aug 2019 om 20:34
    • Quote van 6 Aug 2019 om 20:20
      Eerst in één week tijd 400 kaarten verkocht om vervolgens erna in één week tijd zelfs 500 kaarten te verkopen. Het positieve nieuws blijft komen. Ik ben er van overtuigd dat we meer seizoenkaarten dan vorig seizoen gaan verkopen. De supporters van sc Heerenveen zijn klaar met alle negatieve geluiden en scharen zich weer achter onze mooie club. Ik hoop dat er nog meer mensen besluiten om een seizoenkaart voor dit seizoen aan te gaan schaffen en we de grens van 12.000 verkochte seizoenkaarten ruim gaan passeren.Vol vertrouwen achter onze club gaan staan. Vol vertrouwen achter onze trainersstaf. Vol vertrouwen achter onze spelers. Vol vertrouwen achter ons bestuur. ÉÉN MET HEERENVEEN
    Komt ook wel door het aantrekken van v Bergen en Ejuke. Maar dat JJ nu trainer is en Talan assistent helpt misschien nog wel het meest. En de wedstrijd van zondag helpt nogal
  • 6 Aug 2019 om 20:20
    Eerst in één week tijd 400 kaarten verkocht om vervolgens erna in één week tijd zelfs 500 kaarten te verkopen. Het positieve nieuws blijft komen. Ik ben er van overtuigd dat we meer seizoenkaarten dan vorig seizoen gaan verkopen. De supporters van sc Heerenveen zijn klaar met alle negatieve geluiden en scharen zich weer achter onze mooie club. Ik hoop dat er nog meer mensen besluiten om een seizoenkaart voor dit seizoen aan te gaan schaffen en we de grens van 12.000 verkochte seizoenkaarten ruim gaan passeren.Vol vertrouwen achter onze club gaan staan. Vol vertrouwen achter onze trainersstaf. Vol vertrouwen achter onze spelers. Vol vertrouwen achter ons bestuur. ÉÉN MET HEERENVEEN
  • 6 Aug 2019 om 15:42
    • Quote van 30 Jul 2019 om 13:43
      Hetzelfde, plus het feit dat het voor mij niet mogelijk is om om het weekend naar Heerenveen (alleen) te reizen.
    Baby op komst. Opleiding op de zaterdag. Ik heb voorlopig ook geen seizoenskaart meer. Maar zal waar mogelijk niets missen en ik steun de club wel op een andere wijze. Wel vind ik het mooi om te lezen dat wij niet dalen wat betreft het aantal!
  • 6 Aug 2019 om 13:11
    Een spits en een middenvelder op korte termijn presenteren zal voor een grotere boost kunnen zorgen denk ik.
  • 6 Aug 2019 om 13:10
    Deze morgen bij de ochtendtraining geweest. Er was een zakenwaarnemer uit Scandinavië en later kwam Hamstra er ook nog bij. We hoorden ze praten over een speler uit speler uit Noorwegen die ook nog de interesse van Groningen en Heracles heeft. Wellicht spraken ze over Vetlesen.
  • 6 Aug 2019 om 13:01
    • Quote van 6 Aug 2019 om 12:51
      Tot dat ze karsdorp presenteren.
    Verwacht ik niet. Anderlecht heeft ook interesse in hem. Het lijkt mij dat hij daar heen gaat.
  • 6 Aug 2019 om 12:59
    • Quote van 6 Aug 2019 om 12:51
      Tot dat ze karsdorp presenteren.
    Als Feyenoord 'm uberhaupt kan betalen..
    Ik vraag me ook af of hij uberhaupt (wedstrijd)fit is; vorig seizoen niet of nauwelijks gespeeld (oa door blessures).
  • 6 Aug 2019 om 12:58
    • Quote van 6 Aug 2019 om 12:56
      De nood is bij Feyenoord hoger dan de nood met van Rhijn bij Heerenveen. Dus ik denk dat ze gewoon het risico gaan nemen.
    Zou erg dom zijn maar goed. Misschien ook wel beter als ze hem gelijk zouden opstellen. Die is totaal niet ingespeeld op de anderen.
  • 6 Aug 2019 om 12:56
    • Quote van 6 Aug 2019 om 12:55
      Die gaat echt niet gelijk al spelen.
    De nood is bij Feyenoord hoger dan de nood met van Rhijn bij Heerenveen. Dus ik denk dat ze gewoon het risico gaan nemen.
  • 6 Aug 2019 om 12:55
    • Quote van 6 Aug 2019 om 12:51
      Tot dat ze karsdorp presenteren.
    Die gaat echt niet gelijk al spelen.
  • 6 Aug 2019 om 12:51
    • Quote van 6 Aug 2019 om 12:50
      Dat is noujuist de beste verdediger aan de kant van Feyenoord. Ze waren verdedigend al zwak maar nu dan nog meer. Ik zie steeds meer kansen voor ons.
    Tot dat ze karsdorp presenteren.
  • 6 Aug 2019 om 12:50
    Wie zal er dan op de back staan bij Feyenoord?
  • 6 Aug 2019 om 12:50
    • Quote van 6 Aug 2019 om 12:45
      St juste op weg naar Mainz. Daar krijten wij dus nog geld van denk ik. Mooi nieuws!
    Dat is noujuist de beste verdediger aan de kant van Feyenoord. Ze waren verdedigend al zwak maar nu dan nog meer. Ik zie steeds meer kansen voor ons.
  • 6 Aug 2019 om 12:45
    St juste op weg naar Mainz. Daar krijten wij dus nog geld van denk ik. Mooi nieuws!
  • 6 Aug 2019 om 12:40
    Zondag tegen Feyenoord knallen! Ik ben erbij :)
  • 6 Aug 2019 om 12:37
    Top! Ik denk dat er tegen Feyenoord ook nog eens veel losse kaarten worden verkocht. Zet je dan iets moois neer, dan kan het hard gaan!
  • 31 Jul 2019 om 09:32
    • Quote van 31 Jul 2019 om 09:31
      Denk dat je wel met de auto zal moeten. Je komt namelijk direct vanaf de rijksweg op het parkeerterrein voor het uitvak van Utrecht.
    Meestal kun je wel iets regelen als je de club even belt of mailt.
  • 31 Jul 2019 om 09:31
    • Quote van 31 Jul 2019 om 09:17
      Ok thx misschien is dat wel een keer leuk voor een wedstrijd in de regio hier. Utrecht uit was toen met verplichte buscombi in ieder geval. En dat vond ik wat overdreven voor iets wat voor mij 10 min lopen was.
    Denk dat je wel met de auto zal moeten. Je komt namelijk direct vanaf de rijksweg op het parkeerterrein voor het uitvak van Utrecht.
  • 31 Jul 2019 om 09:17
    • Quote van 31 Jul 2019 om 08:41
      Meestal kun je ook op eigen vervoer.
    Ok thx misschien is dat wel een keer leuk voor een wedstrijd in de regio hier. Utrecht uit was toen met verplichte buscombi in ieder geval. En dat vond ik wat overdreven voor iets wat voor mij 10 min lopen was.
  • 31 Jul 2019 om 08:59
    • Quote van 30 Jul 2019 om 21:45
      Ik heb bijna 15 jaar lang betaald. Maar ze breken de boel af van dat geld. Geven het uit aan 1 of andere fan manager.. Ga weg man..
    Beetje kort door de bocht, of je moedigt ze aan. Thuis via fox horen ze je niet hoor
  • 31 Jul 2019 om 08:41
    • Quote van 30 Jul 2019 om 19:03
      @Mackan is een uitwedstrijd altijd icm een busreis? Heb jaren geleden gekeken naar kaarten voor Utrecht uit (10 jaar terug) maar dat kon toen alleen icm bus.
    Meestal kun je ook op eigen vervoer.
  • 30 Jul 2019 om 21:45
    • Quote van 30 Jul 2019 om 12:40
      Als je nog niet verlengd hebt moet je ook niet zeuren iedereen die een seizoen kaart koopt betaald ook mee dat Sc Heerenveen weer meer kan uit geven en we zitten er niet voor Cees maar voor de club Heerenveen.hoe meer supporters die een seizoenkaart koopt hoe meer ze kunnen doen.
    Ik heb bijna 15 jaar lang betaald. Maar ze breken de boel af van dat geld. Geven het uit aan 1 of andere fan manager.. Ga weg man..
  • 30 Jul 2019 om 20:48
    • Quote van 30 Jul 2019 om 19:20
      Leuk dat Arriva. Maar de NS treinen vallen daar niet onder. Dus vanaf Leeuwarden is dat een beetje lastig
    Is de richting Haulerwijk, off old places maar werk tot 17.00 op zaterdag helpt ook niet...
  • 30 Jul 2019 om 20:17
    Er gaat ook een bus van Leeuwarden naar Heerenveen.
  • 30 Jul 2019 om 19:20
    • Quote van 30 Jul 2019 om 13:51
      Arriva heeft toch gratis vervoer?

      Of is dat voor jou niet geschikt?

    Leuk dat Arriva. Maar de NS treinen vallen daar niet onder. Dus vanaf Leeuwarden is dat een beetje lastig
  • 30 Jul 2019 om 19:19
    • Quote van 30 Jul 2019 om 19:11
      Cees heeft hiervoor die promotiedame uit de paardenwereld speciaal aangenomen een tijd terug. Dus reken er maar op van wel. :-) (Ben dr naam kwijt maar wat me bij staat is dat ze speciaal was aangenomen voor evenementen rondom het jubileum)
    Oke, ja heb dat ook megekregen maar vind het verdacht stil
  • 30 Jul 2019 om 19:11
    • Quote van 30 Jul 2019 om 19:07
      Volgende zomer bestaan wij 100 jaar als prachtige club. Heeft iemand iets opgevangen over dat dit aankomend seizoen gevierd zal worden? Of volgend seizoen?
    Cees heeft hiervoor die promotiedame uit de paardenwereld speciaal aangenomen een tijd terug. Dus reken er maar op van wel. :-) (Ben dr naam kwijt maar wat me bij staat is dat ze speciaal was aangenomen voor evenementen rondom het jubileum)
  • 30 Jul 2019 om 19:07
    Volgende zomer bestaan wij 100 jaar als prachtige club. Heeft iemand iets opgevangen over dat dit aankomend seizoen gevierd zal worden? Of volgend seizoen?
  • 30 Jul 2019 om 19:03
    @Mackan is een uitwedstrijd altijd icm een busreis? Heb jaren geleden gekeken naar kaarten voor Utrecht uit (10 jaar terug) maar dat kon toen alleen icm bus.
  • 30 Jul 2019 om 18:46
    • Quote van 30 Jul 2019 om 18:44
      Dat blijkt anders niet uit het aantal verkochte seizoenskaarten.... Bijna evenveel als vorig jaar en er is nog tijd om het aantal van vorig jaar te overtreffen.
    Verkoop daarvan valt me inderdaad behoorlijk mee. Hoop echt dat we het gaan overtreffen.
  • 30 Jul 2019 om 18:44
    • Quote van 30 Jul 2019 om 18:39
      Bedoelde ook dat het gewoon een optelsommetje is. Resultaten van vorig seizoen tellen natuurlijk ook nog mee.
    Dat blijkt anders niet uit het aantal verkochte seizoenskaarten.... Bijna evenveel als vorig jaar en er is nog tijd om het aantal van vorig jaar te overtreffen.
  • 30 Jul 2019 om 18:39
    • Quote van 30 Jul 2019 om 18:31
      Uiteraard, maar ik denk de vakantietijd een grotere. Vorig seizoen toch ruim 100 man meer dan op dit moment.
    Bedoelde ook dat het gewoon een optelsommetje is. Resultaten van vorig seizoen tellen natuurlijk ook nog mee.
  • 30 Jul 2019 om 18:31
    • Quote van 30 Jul 2019 om 18:20
      Afstand speelt hierbij ook wel een rol
    Uiteraard, maar ik denk de vakantietijd een grotere. Vorig seizoen toch ruim 100 man meer dan op dit moment.
  • 30 Jul 2019 om 18:20
    • Quote van 30 Jul 2019 om 18:16
      Er zijn op dit moment 205 kaarten verkocht. Vorig seizoen waren het er 329. De vakantie zal nu ongetwijfeld in ons nadeel zijn. Alhoewel. Vorig jaar bij PEC hadden we ook best een mooi gevuld vakkie!
    Afstand speelt hierbij ook wel een rol
  • 30 Jul 2019 om 18:16
    • Quote van 30 Jul 2019 om 13:12
      Is er trouwens ook al iets bekend over hoe vol het uitvak zondag ongeveer zal zijn?
    Er zijn op dit moment 205 kaarten verkocht. Vorig seizoen waren het er 329. De vakantie zal nu ongetwijfeld in ons nadeel zijn. Alhoewel. Vorig jaar bij PEC hadden we ook best een mooi gevuld vakkie!
  • 30 Jul 2019 om 16:00
    • Quote van 30 Jul 2019 om 13:43
      Hetzelfde, plus het feit dat het voor mij niet mogelijk is om om het weekend naar Heerenveen (alleen) te reizen.
    Als je uit regio Deventer/Apeldoorn komt kan je wel eens mee liften ;)
  • 30 Jul 2019 om 13:51
    • Quote van 30 Jul 2019 om 13:43
      Hetzelfde, plus het feit dat het voor mij niet mogelijk is om om het weekend naar Heerenveen (alleen) te reizen.
    Arriva heeft toch gratis vervoer?

    Of is dat voor jou niet geschikt?

  • 30 Jul 2019 om 13:43
    • Quote van 24 Jul 2019 om 19:52
      10.000 is een mooi aantal! Wel had ik gehoopt al over de helft (13.500) te zijn voor de start van de competitie. Ik heb geen seizoenkaart maar hik er bijna tegenaan alleen wacht ik nog op nieuwe aankopen
    Hetzelfde, plus het feit dat het voor mij niet mogelijk is om om het weekend naar Heerenveen (alleen) te reizen.
  • 30 Jul 2019 om 13:26
    Kom mensen blijf massaal komen. Het moet moet weer spoken yn it Fryske Haagje!
  • 30 Jul 2019 om 13:25
    • Quote van 30 Jul 2019 om 13:20
      Mooi hoor! Hoe gek dat ook klinkt bij dit aantal, maar het is gewoon de realiteit. Met hoeveel zijn we vorig jaar geëindigd bij de aftrap van de Eredivisie? Met nog wat aanwinsten verwacht ik dat we de 12.000 wel te moeten halen.
    Volgens mij ongeveer hetzelfde aantal wat we nu hebben. Dat is mooi want dat houdt in dat er toch een grote trouwe groep supporters is die waarschijnlijk ongeacht de bestuursperikelen en mindere resultanten verlengen.
  • 30 Jul 2019 om 13:20
    Mooi hoor! Hoe gek dat ook klinkt bij dit aantal, maar het is gewoon de realiteit. Met hoeveel zijn we vorig jaar geëindigd bij de aftrap van de Eredivisie? Met nog wat aanwinsten verwacht ik dat we de 12.000 wel te moeten halen.
  • 30 Jul 2019 om 13:19
    • Quote van 24 Jul 2019 om 19:52
      10.000 is een mooi aantal! Wel had ik gehoopt al over de helft (13.500) te zijn voor de start van de competitie. Ik heb geen seizoenkaart maar hik er bijna tegenaan alleen wacht ik nog op nieuwe aankopen
    Kom op keerl op naar het stadion, samen sterk.!
  • 30 Jul 2019 om 13:12
    Is er trouwens ook al iets bekend over hoe vol het uitvak zondag ongeveer zal zijn?
  • 30 Jul 2019 om 12:55
    • Quote van 30 Jul 2019 om 12:39
      Hadden we vorig maar als eerst een thuiswedstrijd of uit?
    Uit, Pec Zwolle 2-3 winst.
  • 30 Jul 2019 om 12:45
    Goed nieuws! Lijkt erop dat diverse acties toch aanslaan. Op naar de 12000!!
  • 30 Jul 2019 om 12:44
    • Quote van 30 Jul 2019 om 12:40
      Als je nog niet verlengd hebt moet je ook niet zeuren iedereen die een seizoen kaart koopt betaald ook mee dat Sc Heerenveen weer meer kan uit geven en we zitten er niet voor Cees maar voor de club Heerenveen.hoe meer supporters die een seizoenkaart koopt hoe meer ze kunnen doen.
    Beetje goed voetbal doet wonderen. Daarom is kwaliteit in de selectie op dit moment erg belangrijk. Spelers waarvoor mensen naar het stadion komen. Op dit moment is daar maar een van bewezen en dat is Van Bergen. Potentieel zouden daaraan toegevoegd kunnen worden; Odgaard, Ejuke, Frederiksen, van der Heide, De Bruijn, en wellicht dat talent van Liverpool, mocht die komen.
  • 30 Jul 2019 om 12:40
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:21
      Moet het allemaal nog maar zien met Jansen.. vind het elftal totaal nog niet in balans..
      En Cees zijn sponsor belofte wordt nu ook een beetje een soap.. de competitie begint al bijna maar de zaken zijn nog lang niet op orde..
      Heb nog steeds niet verlengd, ben ook niet gebeld trouwens. Wel een brief gestuurd met mijn reden, helaas geen reactie gekregen.

    Als je nog niet verlengd hebt moet je ook niet zeuren iedereen die een seizoen kaart koopt betaald ook mee dat Sc Heerenveen weer meer kan uit geven en we zitten er niet voor Cees maar voor de club Heerenveen.hoe meer supporters die een seizoenkaart koopt hoe meer ze kunnen doen.
  • 30 Jul 2019 om 12:39
    Hadden we vorig maar als eerst een thuiswedstrijd of uit?
  • 24 Jul 2019 om 19:52
    10.000 is een mooi aantal! Wel had ik gehoopt al over de helft (13.500) te zijn voor de start van de competitie. Ik heb geen seizoenkaart maar hik er bijna tegenaan alleen wacht ik nog op nieuwe aankopen
  • 24 Jul 2019 om 12:35
    Mooi aantal, geeft aan hoe trouw onze achterban is. Door het slechte voetbal had ik dit niet verwacht. Het is echter zeer belangrijk dat er weer wat te genieten valt in het Abe Lenstra Stadion. Maar daar heb ik alle vertrouwen nu met JJ aan het roer. Zijn enthousiasme kan wel eens de doorslag geven.
  • 24 Jul 2019 om 09:38
    • Quote van 24 Jul 2019 om 09:33
      Van mij persoonlijk hoeft al die poes pas qua stoeltjes niet. Oke als je het ruimer op zet lijkt je stadion voller en is dat sfeer verhogend. Maar die stoeltjes zitten prima en binnen valt er genoeg te genieten in onder andere de rode zaal en het restaurant. Tevens zitten er ook muntjes voor diverse broodjes, bieren en wijn bij de 2500,- in. Oke dat is alsnog niet gelijk aan wat het kost. Maar dat neem ik zelf voor lief. Ik persoonlijk zit daar omdat ik het kan missen en ik van onze club hou. Niet om het netwerken of iets dergelijks. En zo denken velen met mij hetzelfde. Dus om de OSSH meer te bieden lijkt mij niet nodig.
    De rode zaal moet trouwens de Amstel lounge zijn. De rode zaal is helaas verleden tijd enkele jaren terug. Enige aderlating van het bestuur t.o.v. de OSSH
  • 24 Jul 2019 om 09:33
    • Quote van 24 Jul 2019 om 00:54
      Het zijn er in werkelijkheid nog meer die gestopt zijn. Staan nu ook stuk als 10 voetbalclubs tussen. Die sponsoren heerenveen echt niet met geld. Ook staat er een rijtje met 'de Heer.' Geen idee wat dat inhoud. Vind onze sponsorpakketten ook maar zeer armoedig. Betaal je 2500 euro excl. Btw. Voor een stoel (minimale afname 2 stoelen). Zit je op zo'n zelfde klote stoeltjes als de rest van het stadion. Sorry, maar ik vind dat je mensen die zulke bedragen in de club steken, moet verwennen. En dus luxere stoelen moet faciliteren, zelfde geld voor vrijwilligers die veel uren in de club steken. Hopelijk ziet Cees dit ook in. Zie voor die 5k echt niet de meerwaarde in om te sponsoren, dat gratis bakje koffie en thee kan me gestolen worden voorafgaande aan de wedstrijd. Groenleven is trouwens niet eens meer een co sponsor, valt me tegen van ze.
    Van mij persoonlijk hoeft al die poes pas qua stoeltjes niet. Oke als je het ruimer op zet lijkt je stadion voller en is dat sfeer verhogend. Maar die stoeltjes zitten prima en binnen valt er genoeg te genieten in onder andere de rode zaal en het restaurant. Tevens zitten er ook muntjes voor diverse broodjes, bieren en wijn bij de 2500,- in. Oke dat is alsnog niet gelijk aan wat het kost. Maar dat neem ik zelf voor lief. Ik persoonlijk zit daar omdat ik het kan missen en ik van onze club hou. Niet om het netwerken of iets dergelijks. En zo denken velen met mij hetzelfde. Dus om de OSSH meer te bieden lijkt mij niet nodig.
  • 24 Jul 2019 om 08:40
    • Quote van 23 Jul 2019 om 23:38
      Dat is wel heel triest.. en dan beweren dat er elke week 2 a 3 bijkomen.
    Als dat idd niet klopt zou dat de zoveelste leugen zijn die CR de wereld in heeft geslingerd..... ik mag hopen van niet!
  • 24 Jul 2019 om 07:46
    In dit tempo krijgen we meer seizoenkaarten verkocht dan vorig seizoen!
  • 24 Jul 2019 om 02:06
    • Quote van 24 Jul 2019 om 00:54
      Het zijn er in werkelijkheid nog meer die gestopt zijn. Staan nu ook stuk als 10 voetbalclubs tussen. Die sponsoren heerenveen echt niet met geld. Ook staat er een rijtje met 'de Heer.' Geen idee wat dat inhoud. Vind onze sponsorpakketten ook maar zeer armoedig. Betaal je 2500 euro excl. Btw. Voor een stoel (minimale afname 2 stoelen). Zit je op zo'n zelfde klote stoeltjes als de rest van het stadion. Sorry, maar ik vind dat je mensen die zulke bedragen in de club steken, moet verwennen. En dus luxere stoelen moet faciliteren, zelfde geld voor vrijwilligers die veel uren in de club steken. Hopelijk ziet Cees dit ook in. Zie voor die 5k echt niet de meerwaarde in om te sponsoren, dat gratis bakje koffie en thee kan me gestolen worden voorafgaande aan de wedstrijd. Groenleven is trouwens niet eens meer een co sponsor, valt me tegen van ze.
    De voetbalclubs en een aantal 'heren', wat volgens mij persoonlijke sponsoren zijn zonder bedrijf of met, maar sponsorend op persoonlijke titel staan er altijd al tussen.
  • 24 Jul 2019 om 00:54
    • Quote van 23 Jul 2019 om 23:53
      Inderdaad. Ik ga er vanuit dat dit het moment is dat er opgezegd of verlengd wordt. Het lijkt me niet dat sponsoren die nog niet officieel verlengd hebben op dit moment al van de OSSH lijst gehaald worden. Een groei richting 600 leden is zo nog een behoorlijke uitdaging. Ik ben zeer benieuwd naar wie ze daar voor willen strikken.
    Het zijn er in werkelijkheid nog meer die gestopt zijn. Staan nu ook stuk als 10 voetbalclubs tussen. Die sponsoren heerenveen echt niet met geld. Ook staat er een rijtje met 'de Heer.' Geen idee wat dat inhoud. Vind onze sponsorpakketten ook maar zeer armoedig. Betaal je 2500 euro excl. Btw. Voor een stoel (minimale afname 2 stoelen). Zit je op zo'n zelfde klote stoeltjes als de rest van het stadion. Sorry, maar ik vind dat je mensen die zulke bedragen in de club steken, moet verwennen. En dus luxere stoelen moet faciliteren, zelfde geld voor vrijwilligers die veel uren in de club steken. Hopelijk ziet Cees dit ook in. Zie voor die 5k echt niet de meerwaarde in om te sponsoren, dat gratis bakje koffie en thee kan me gestolen worden voorafgaande aan de wedstrijd. Groenleven is trouwens niet eens meer een co sponsor, valt me tegen van ze.
  • 23 Jul 2019 om 23:53
    • Quote van 23 Jul 2019 om 23:38
      Dat is wel heel triest.. en dan beweren dat er elke week 2 a 3 bijkomen.
    Inderdaad. Ik ga er vanuit dat dit het moment is dat er opgezegd of verlengd wordt. Het lijkt me niet dat sponsoren die nog niet officieel verlengd hebben op dit moment al van de OSSH lijst gehaald worden. Een groei richting 600 leden is zo nog een behoorlijke uitdaging. Ik ben zeer benieuwd naar wie ze daar voor willen strikken.
  • 23 Jul 2019 om 23:38
    • Quote van 23 Jul 2019 om 23:37
      Ik moet zeggen dat dit aantal me behoorlijk meevalt. De laatste lijst van de OSSH was net wel schrikken. Van 499 leden op 4 juli naar 432 nu.
    Dat is wel heel triest.. en dan beweren dat er elke week 2 a 3 bijkomen.
  • 23 Jul 2019 om 23:37
    Ik moet zeggen dat dit aantal me behoorlijk meevalt. De laatste lijst van de OSSH was net wel schrikken. Van 499 leden op 4 juli naar 432 nu.
  • 23 Jul 2019 om 22:29
    • Quote van 23 Jul 2019 om 22:20
      Paniek aankopen? Kom op man, van de meeste posities is het al een half jaar of langer bekend dat je daar een nieuwe speler voor moet halen. Maar is goed, geen paniekaankopen neem de tijd. Die eerste wedstrijd maakt niet zoveel uit, die 2e ook niet toch, neem de tijd. Wellicht dat we rond de winterstop een compleet team hebben. Misschien dat ik dan weer een seizoenskaart neem.
    Ja maar blijkbaar gaan de onderhandelingen met de gewilde spelers niet zo snel. En dan kun je denken: "skippen en door" maar dan zal dat wel een 2de, 3de, 4de optie zijn op het lijstje.
  • 23 Jul 2019 om 22:28
    • Quote van 23 Jul 2019 om 22:20
      Paniek aankopen? Kom op man, van de meeste posities is het al een half jaar of langer bekend dat je daar een nieuwe speler voor moet halen. Maar is goed, geen paniekaankopen neem de tijd. Die eerste wedstrijd maakt niet zoveel uit, die 2e ook niet toch, neem de tijd. Wellicht dat we rond de winterstop een compleet team hebben. Misschien dat ik dan weer een seizoenskaart neem.
    is inderdaad bekend, dan kan je 2 dingen doen.... de hoofdprijs betalen of onderhandelen. Jij gaat er vanuit dat Hamstra en anderen het afgelopen half jaar alleen maar op hun luie reet hebben gezeten. Ik ga er vanuit dat Hamstra zijn lijstjes al lang klaar heeft liggen, iedere dag met clubs en zaakwaarnemers en spelers zelf aan het onderhandelen zijn. Iedereen weet dat de transfermarkt over het algemeen in augustus echt op gang komt. Dan zijn de meeste spelers getest, zijn er clubs afgehaakt of hebben clubs al andere spelers aangetrokken waardoor de prijzen weer wat lager liggen. m.a.w. de transfercarousel moet nog op gang komen. En kijk naar Heerenveen, Hornkamp is afgetest, Drkusic is afgetest en zo zijn er nog meer jongens die af zullen vallen. Denk persoonlijk dat Mihajlovic ook nog wel zag gaan
  • 23 Jul 2019 om 22:20
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:32
      Jansen is niet de enige he. Er zijn ook nog assistent trainers waaronder een hele ervaren één. Ook zij willen er nog spelers bij. Paniek aankopen wil je alleen niet hebben.
      Dat van Cees is wel dom ja. Hoop dat die er wat van heeft geleerd.
    Paniek aankopen? Kom op man, van de meeste posities is het al een half jaar of langer bekend dat je daar een nieuwe speler voor moet halen. Maar is goed, geen paniekaankopen neem de tijd. Die eerste wedstrijd maakt niet zoveel uit, die 2e ook niet toch, neem de tijd. Wellicht dat we rond de winterstop een compleet team hebben. Misschien dat ik dan weer een seizoenskaart neem.
  • 23 Jul 2019 om 20:59
    Daarom is de club druk met acties te bedenken om nieuwe en jongere mensen naar het stadion te krijgen. Supporters die gestopt zijn komen vanzelf weer terug. Als het voetbal weer beter wordt.Bestuurlijk was het een puinhoop nu weer redelijk stil. Fox maakt mooie programmas maar in het stadion is veel mooier. Als het koud is trek je maar een trui aan.
  • 23 Jul 2019 om 20:47
    Vergeet niet dat de groep mensen voor wie het bezoeken van wedstrijden fysiek problematisch wordt, ook groeit. Ik heb naast me twee 80 plussers zitten. Ze komen met zn tweetjes uit de buurt van Groningen. Die missen nu al een kwart vd wedstrijden door aanvangstijd of weersomstandigheden. Die zitten er over een paar jaar echt niet meer. En zo zijn er een boel. De vergrijzing stopt niet bij de poortjes vh stadion.
  • 23 Jul 2019 om 20:32
    • Quote van 23 Jul 2019 om 20:21
      Moet het allemaal nog maar zien met Jansen.. vind het elftal totaal nog niet in balans..
      En Cees zijn sponsor belofte wordt nu ook een beetje een soap.. de competitie begint al bijna maar de zaken zijn nog lang niet op orde..
      Heb nog steeds niet verlengd, ben ook niet gebeld trouwens. Wel een brief gestuurd met mijn reden, helaas geen reactie gekregen.

    Jansen is niet de enige he. Er zijn ook nog assistent trainers waaronder een hele ervaren één. Ook zij willen er nog spelers bij. Paniek aankopen wil je alleen niet hebben.
    Dat van Cees is wel dom ja. Hoop dat die er wat van heeft geleerd.
  • 23 Jul 2019 om 20:28
    • Quote van 23 Jul 2019 om 18:57
      De club heeft andere prioriteiten. Adidas of Nike zou alleen wel mooi zijn ja. Ik vond de shirts vorig jaar alleen niet lelijk ofzo.
    Het reguliere thuisshirt vond ik ook wel prima maar die waar Kika op staat vind ik echt niet mooi vormgegeven
  • 23 Jul 2019 om 20:21
    Moet het allemaal nog maar zien met Jansen.. vind het elftal totaal nog niet in balans..
    En Cees zijn sponsor belofte wordt nu ook een beetje een soap.. de competitie begint al bijna maar de zaken zijn nog lang niet op orde..
    Heb nog steeds niet verlengd, ben ook niet gebeld trouwens. Wel een brief gestuurd met mijn reden, helaas geen reactie gekregen.

  • 23 Jul 2019 om 19:25
    • Quote van 23 Jul 2019 om 18:51
      Ben ik overigens de enige die het "tijdelijke" shirt vreselijk vind? De opzet vind ik overigens erg nobel en mooi maar hoe het shirt is vorm gegeven kan mij niet bepaald bekoren.
      Vermoedelijk zitten wij nog wel lange tijd aan Jako vast maar zou toch mooi zijn om bv weer een Adidas of ander gelijkend merk als kleding te hebben.....wordt doorgaans niet heel warm van de Jako kleding in het algemeen maar goed, dat is persoonlijke smaak.
    Ik vond die van vorig jaar wel mooi. Heb in principe ook niet zo'n probleem met Jako. Alleen de ontwerpen zijn niet altijd even mooi. Ze zouden het gewoon weer door de supporters moeten laten beslissen.
  • 23 Jul 2019 om 19:16
    • Quote van 23 Jul 2019 om 18:51
      Ben ik overigens de enige die het "tijdelijke" shirt vreselijk vind? De opzet vind ik overigens erg nobel en mooi maar hoe het shirt is vorm gegeven kan mij niet bepaald bekoren.
      Vermoedelijk zitten wij nog wel lange tijd aan Jako vast maar zou toch mooi zijn om bv weer een Adidas of ander gelijkend merk als kleding te hebben.....wordt doorgaans niet heel warm van de Jako kleding in het algemeen maar goed, dat is persoonlijke smaak.
    Nee, maar zullen wel wachten op nieuwe sponsor waar ze mee in gesprek zijn. Haast hebben ze niet want er zijn er genoeg die op het mooie shirt willen en min € 750000 willen betalen. Adidas als kleding sponsor is ook aantrekkelijker voor de verkoop.
  • 23 Jul 2019 om 18:57
    • Quote van 23 Jul 2019 om 18:51
      Ben ik overigens de enige die het "tijdelijke" shirt vreselijk vind? De opzet vind ik overigens erg nobel en mooi maar hoe het shirt is vorm gegeven kan mij niet bepaald bekoren.
      Vermoedelijk zitten wij nog wel lange tijd aan Jako vast maar zou toch mooi zijn om bv weer een Adidas of ander gelijkend merk als kleding te hebben.....wordt doorgaans niet heel warm van de Jako kleding in het algemeen maar goed, dat is persoonlijke smaak.
    De club heeft andere prioriteiten. Adidas of Nike zou alleen wel mooi zijn ja. Ik vond de shirts vorig jaar alleen niet lelijk ofzo.
  • 23 Jul 2019 om 18:51
    • Quote van 23 Jul 2019 om 18:48
      Als ze opschieten met de hoofdsponsor, nieuwe tenues en nieuwe spelers. Er zijn vast nog mensen die daar op wachten. Nog maar een kleine twee weken te gaan.
    Ben ik overigens de enige die het "tijdelijke" shirt vreselijk vind? De opzet vind ik overigens erg nobel en mooi maar hoe het shirt is vorm gegeven kan mij niet bepaald bekoren.
    Vermoedelijk zitten wij nog wel lange tijd aan Jako vast maar zou toch mooi zijn om bv weer een Adidas of ander gelijkend merk als kleding te hebben.....wordt doorgaans niet heel warm van de Jako kleding in het algemeen maar goed, dat is persoonlijke smaak.
  • 23 Jul 2019 om 18:48
    Gelukkig inmiddels "ruim" voorbij de 10.000, betekend dat er een gerede kans is dat er in ieder geval evenveel seizoenskaarten verkocht gaan worden....laten wij het het hopen....en bij voorkeur meer :)
  • 23 Jul 2019 om 18:48
    • Quote van 23 Jul 2019 om 18:45
      Geëvenaard is het trouwens. Zou mooi zijn maar in anderhalve week?
    Als ze opschieten met de hoofdsponsor, nieuwe tenues en nieuwe spelers. Er zijn vast nog mensen die daar op wachten. Nog maar een kleine twee weken te gaan.
  • 23 Jul 2019 om 18:45
    Geëvenaard is het trouwens. Zou mooi zijn maar in anderhalve week?
zaterdag 24 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›