SC Heerenveen start seizoenkaartcampagne: BLIJF #ÉÉNMETHEERENVEEN

( 8 reacties)
SC Heerenveen start seizoenkaartcampagne: BLIJF #ÉÉNMETHEERENVEEN

Nog (minimaal) twee wedstrijden en dan zit het seizoen 2018/19 er voor SC Heerenveen alweer op. Omdat seizoenkaarten sinds 2011 niet meer automatisch mogen worden verlengd, zijn de Friezen alvast begonnen met de seizoenkaartcampagne voor het nieuwe seizoen.

Vorig seizoen was de campagne gebouwd rond de slogan 'EEN MET HEERENVEEN' en wordt nu met 'BLIJF ÉÉN MET HEERENVEEN' weer naar gelinkt. De huidige seizoenkaarthouders hebben inmiddels een mail ontvangen van de volledige actie, waarbij de trouwe fans profiteren van een aantal voordelen.

De exacte voorwaarden voor de seizoenkaarten en de prijzen zijn te vinden op www.ikverleng.nl.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Apr 2019 om 20:33
    Mr Frank legs, thnx mij te grote eer, net als vrouwen houden van maar dan ONZE club!!!
  • 26 Apr 2019 om 10:11
    • Quote van 25 Apr 2019 om 23:28
      Ik verleng morgen voor de 39e keer. 2020, 40 jaar erbij vanaf 1980. Eerste losse kaartje 1979 was ik 6 jaar.
    Prachtig! Vroeger kreeg je als je ergens lang lid was een theelepeltje ofzo. Hulde!
  • 26 Apr 2019 om 10:08
    • Quote van 25 Apr 2019 om 23:28
      Ik verleng morgen voor de 39e keer. 2020, 40 jaar erbij vanaf 1980. Eerste losse kaartje 1979 was ik 6 jaar.
    Top !
  • 26 Apr 2019 om 10:06
    Nog niet verlengt, maar dat ga ik nog wel voor 6 mei doen. Dit word mijn 5de seizoen
  • 25 Apr 2019 om 23:28
    Ik verleng morgen voor de 39e keer. 2020, 40 jaar erbij vanaf 1980. Eerste losse kaartje 1979 was ik 6 jaar.
  • 25 Apr 2019 om 20:43
    Vanaf 83 erbij, als lyts jonkje. En nu samen met de kids elke x heen. Prachtig uitje. Op naar een mooi seizoen.
  • 25 Apr 2019 om 20:37
    Uiteraad direct verlengd
  • 25 Apr 2019 om 20:20
    Leuke actie! Ik heb verlengt, hopen op een mooi voetbalseizoen. Wordt weer eens tijd.
zaterdag 31 augustus 2019
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›