VIDEO | Lemster Mannenkoor maakt indruk met volkslied: ''Kippenvel''

( 20 reacties)
VIDEO | Lemster Mannenkoor maakt indruk met volkslied: ''Kippenvel''

Voorafgaand aan het thuisduel met VVV-Venlo werd zoals gebruikelijk het Fries volkslied gespeeld. Deze keer mocht het Lemster Mannenkoor de traditie begeleiden, tot enthousiasme van veel mensen op de tribune. 

Op Twitter lieten veel mensen weten dat de Lemsters wat hen betreft wel vaker mogen langskomen. "VVV gelijk op achterstand", schrijft Coen de Kok. "Minimaal drie jaar verlengen, aub! Beste volkslied sinds jaren", tweet Roy de Vries, die zegt dat een medesupporter 'twee centimeter kippenvel op zijn armen' had staan.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Apr 2019 om 17:41
    • Quote van 24 Apr 2019 om 16:15
      Latje trappen of iets dergelijks in de rust en bijzondere versies van het volkslied is er al sinds jaar en dag. Onder Eisenga waren er ook activiteiten in en rondom het stadion. Er is beleving hoor maar om dit nu bij Roozemond neer te leggen vind ik wat sterk. Prima seizoenkaart actie overigens.
    Alleen de rookkanonnen zijn helemaal nieuw. De rest was er ook al, maar niet iedere thuiswedstrijd. De SK aktie is inderdaad prima. Maar dan nog staat Cees nog altijd op ruime achterstand na zijn acties en uitspraken. Hij kan, nee moet nog steeds vol aan de bak.
  • 24 Apr 2019 om 17:01
    • Quote van 24 Apr 2019 om 16:24
      Vraag me af hoe lang je in het stadion komt want sinds jaar en dag zijn er al activiteiten qua latje trap, penalty schieten. Dit is niet ineens sinds Roozemond.
    Dit is inderdaad wel eens vaker geweest. Echter was dit meestal voor jeugdelftallen of Zappsport. Nu is er ook een kans voor de seizoenkaarthouders.
  • 24 Apr 2019 om 16:51
    • Quote van 24 Apr 2019 om 16:35
      Latje trap was eens of twee keer per jaar. Nu elke pot. Wel een verandering.
    Cees effect.
  • 24 Apr 2019 om 16:48
    • Quote van 24 Apr 2019 om 16:44
      Ze mogen van mij wel wat dichterbij schieten. Bijna niemand komt in de buurt van de lat ;p
    Misschien lukt het ook deze kinderen beter in uitwedstrijden en leggen wij de lat te hoog. ;-)
  • 24 Apr 2019 om 16:44
    • Quote van 24 Apr 2019 om 16:35
      Latje trap was eens of twee keer per jaar. Nu elke pot. Wel een verandering.
    Ze mogen van mij wel wat dichterbij schieten. Bijna niemand komt in de buurt van de lat ;p
  • 24 Apr 2019 om 16:35
    Latje trap was eens of twee keer per jaar. Nu elke pot. Wel een verandering.
  • 24 Apr 2019 om 16:24
    • Quote van 24 Apr 2019 om 16:16
      Leg dit niet bij Roozemond neer. Maar het is wel opvallend dat dit sinds de komst van Roozemond weer in werking wordt gezet. Samen maken we de club!
    Vraag me af hoe lang je in het stadion komt want sinds jaar en dag zijn er al activiteiten qua latje trap, penalty schieten. Dit is niet ineens sinds Roozemond.
  • 24 Apr 2019 om 16:16
    • Quote van 24 Apr 2019 om 16:15
      Latje trappen of iets dergelijks in de rust en bijzondere versies van het volkslied is er al sinds jaar en dag. Onder Eisenga waren er ook activiteiten in en rondom het stadion. Er is beleving hoor maar om dit nu bij Roozemond neer te leggen vind ik wat sterk. Prima seizoenkaart actie overigens.
    Leg dit niet bij Roozemond neer. Maar het is wel opvallend dat dit sinds de komst van Roozemond weer in werking wordt gezet. Samen maken we de club!
  • 24 Apr 2019 om 16:15
    • Quote van 24 Apr 2019 om 12:47
      Wel opvallend dat er na de komst van Cees Roozemond meer beleving wordt geboden rondom wedstrijden. Denk aan rook kanonnen tijdens opkomst/goal, seizoenskaartvoordelen, latje trap tijdens rust en dit speciale volkslied.
    Latje trappen of iets dergelijks in de rust en bijzondere versies van het volkslied is er al sinds jaar en dag. Onder Eisenga waren er ook activiteiten in en rondom het stadion. Er is beleving hoor maar om dit nu bij Roozemond neer te leggen vind ik wat sterk. Prima seizoenkaart actie overigens.
  • 24 Apr 2019 om 16:15
    "Een korte termijn- en een lange termijnplan. Op de korte termijn zijn we maatregelen aan het treffen om de uitstraling en de beleving van een wedstrijd te verbeteren. De spelers moeten de tunnel uitkomen met het idee dat ze met 1-0 voor staan. Dan heb je het over muziek, geluid, spektakel en sensatie", aldus Roozemond.
    Dit heeft Roozemond destijds tijdens zijn aanstelling gezegd. Dan zal het volgend seizoen alleen maar beter zijn gezien er nu al dingen anders zijn.
  • 24 Apr 2019 om 16:01
    Dit was inderdaad een dikke voltreffer. En sinds Cees er is, is er inderdaad meer beleving rondom wedstrijden. Dus toch iets positiefs na zijn komst.
  • 24 Apr 2019 om 14:14
    • Quote van 24 Apr 2019 om 13:26
      Hij bedoelt het positief volgens mij..
    Haha klopt hij bedoelde dat zeer positief. Wat mij opviel is dat de bank van VVV ook stond en applaudisseerde
  • 24 Apr 2019 om 13:36
    Eindelijk weer wat volk op de hoofdtribune.... kwaliteit van het geluid was opvallend goed. Kin wol wer ris..
  • 24 Apr 2019 om 13:26
    • Quote van 24 Apr 2019 om 13:19
      Kun jij zingen dan? Een Lemster koor mooi toch, ook nog op tribune... leven in stadion
    Hij bedoelt het positief volgens mij..
  • 24 Apr 2019 om 13:19
    • Quote van 24 Apr 2019 om 13:10
      Geef deze mannen gewoon een lekkere vakantie na Benidorm en laat ze als je blieft de komende jaren langs komen! Alle jezus wat klonk het lekker
    Kun jij zingen dan? Een Lemster koor mooi toch, ook nog op tribune... leven in stadion
  • 24 Apr 2019 om 13:11
    • Quote van 24 Apr 2019 om 12:47
      Wel opvallend dat er na de komst van Cees Roozemond meer beleving wordt geboden rondom wedstrijden. Denk aan rook kanonnen tijdens opkomst/goal, seizoenskaartvoordelen, latje trap tijdens rust en dit speciale volkslied.
    Zeker op vallend, complimenten wat dat betreft voor Cees.
    Mag ook wel eens gezegd worden.
  • 24 Apr 2019 om 13:10
    Geef deze mannen gewoon een lekkere vakantie na Benidorm en laat ze als je blieft de komende jaren langs komen! Alle jezus wat klonk het lekker
  • 24 Apr 2019 om 12:59
    Maak van dit koor maar een traditie, het hele stadion galmde door met het volkslied. Echt als een arena gevoel
  • 24 Apr 2019 om 12:47
    Wel opvallend dat er na de komst van Cees Roozemond meer beleving wordt geboden rondom wedstrijden. Denk aan rook kanonnen tijdens opkomst/goal, seizoenskaartvoordelen, latje trap tijdens rust en dit speciale volkslied.
  • 24 Apr 2019 om 12:40
    Gewoon elke wedstrijd doen. Met instrumenten zou het nog beter zijn!