''Weinig mensen beseffen wat een prachtige club SC Heerenveen is''

( 35 reacties)
''Weinig mensen beseffen wat een prachtige club SC Heerenveen is''

De late gelijkmaker van VVV-Venlo was dinsdagavond een enorme domper voor iedereen die SC Heerenveen een warm hart toedraagt. Toch mogen we nooit uit het oog verliezen wat voor een unieke club en stadion we hebben, stelt een fan in een ingezonden stuk.

"17.500 supporters op een dinsdagavond, een aantal waar een club als AZ alleen maar van kan dromen. En dat zegt genoeg! Weinig mensen beseffen wat een prachtige club SC Heerenveen is. Ik ben al in heel wat stadions in Nederland en buitenland geweest maar het Abe Lenstra Stadion is uniek."

"Met het Feanplaza, prima sfeer en alle andere prima faciliteiten. Men zou nog veel trotser moeten zijn op de club dan men nu al is", aldus de enthousiaste fan, die zijn bericht afsluit met een welgemeende oproep: "Verleng je seizoenskaart en wees trots op deze club!"

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Apr 2019 om 09:32
    • Quote van 24 Apr 2019 om 22:50
      Als je kwalitatief uitermate teleurstellend wilt eten ga je naar de Mac, en daar is de prijs ook naar.

      Voor champions league voetbal betaal je heeeeeeeeeeel wat meer, maar ook dan heb je geen garanties.

      Je mag iets verwachten, maar stel je verwachtingen wel af op waar je voor betaald.
      Zoals iemand eerder al stelde (weet ff niet meer wie); als Heerenveen supporters zijn we jaren lang verwend met leuk en attractief voetbal.
      Die tijd is geweest, dat nu nog steeds verwachten of zelfs eisen is van den zotte.

      Dat het de afgelopen seizoen ruk was zal niemand ontkennen, het moet en kan beter.
      Maar het voetbal van vroeger weer zien is niet realistisch.

    Maar wat ik wel verwacht van de spelers, die vorstelijk worden betaald, is inzet en beleving en die mis ik heel erg vooral thuis!
  • 24 Apr 2019 om 22:50
    • Quote van 24 Apr 2019 om 22:21
      Nee dat klopt, maar je mag toch wel verwachten dat je wat aangenaams voorgeschoteld krijgt. Je verwacht een bepaalde kwaliteit en zo niet dan wordt het tijd voor afscheid. Als ik uit eten ga en het is niet te vreten betaal ik ook niet!
    Als je kwalitatief uitermate teleurstellend wilt eten ga je naar de Mac, en daar is de prijs ook naar.

    Voor champions league voetbal betaal je heeeeeeeeeeel wat meer, maar ook dan heb je geen garanties.

    Je mag iets verwachten, maar stel je verwachtingen wel af op waar je voor betaald.
    Zoals iemand eerder al stelde (weet ff niet meer wie); als Heerenveen supporters zijn we jaren lang verwend met leuk en attractief voetbal.
    Die tijd is geweest, dat nu nog steeds verwachten of zelfs eisen is van den zotte.

    Dat het de afgelopen seizoen ruk was zal niemand ontkennen, het moet en kan beter.
    Maar het voetbal van vroeger weer zien is niet realistisch.

  • 24 Apr 2019 om 22:21
    • Quote van 24 Apr 2019 om 22:15
      Klopt helemaal, altijd afwachten wat je voorgeschoteld krijgt, zekerheid heb je bij geen enkele wedstrijd.
    Nee dat klopt, maar je mag toch wel verwachten dat je wat aangenaams voorgeschoteld krijgt. Je verwacht een bepaalde kwaliteit en zo niet dan wordt het tijd voor afscheid. Als ik uit eten ga en het is niet te vreten betaal ik ook niet!
  • 24 Apr 2019 om 22:15
    • Quote van 24 Apr 2019 om 22:07
      Nee, je betaalt om aanwezig te zijn. Een leuke pot is mooi maar daar betaal je helaas niet voor.
    Klopt helemaal, altijd afwachten wat je voorgeschoteld krijgt, zekerheid heb je bij geen enkele wedstrijd.
  • 24 Apr 2019 om 22:07
    • Quote van 24 Apr 2019 om 19:02
      Om een leuke pot voetbal te zien van mijn favoriete club!
    Nee, je betaalt om aanwezig te zijn. Een leuke pot is mooi maar daar betaal je helaas niet voor.
  • 24 Apr 2019 om 19:02
    • Quote van 24 Apr 2019 om 18:50
      Waar betaal je dan precies voor volgens jou?
    Om een leuke pot voetbal te zien van mijn favoriete club!
  • 24 Apr 2019 om 18:50
    • Quote van 24 Apr 2019 om 15:38
      Hoezo we betalen er toch ook voor!
    Waar betaal je dan precies voor volgens jou?
  • 24 Apr 2019 om 18:02
    • Quote van 24 Apr 2019 om 17:28
      Ja en dat die ik al jaren omdat het mijn clubje is. Echter is het de laatste 6 jaar alleen maar slechter geworden. Je bent fan van de club, waar je dus voor een seizoenkaart voor koopt, maar krijgt er steeds minder voor terug! Dit door mismanagement en broodvoetballers zonder gevoel voor de club. Deze gasten doen het alleen maar voor het geld en voor de rest kan het hun geen fuck schelen. (Op een enkeling na) De prestaties die geleverd worden zijn vaak beneden peil met een salaris van 2 ton of meer. Een normale werknemer had al lang bij het UWV gezeten. Nu mag ik met mijn bijdrage aan Heerenveen niet eisen dat ik waar voor mijn geld wil?
    Ja hoor, dat mag je eisen. Wat als SC Heerenveen in jouw ogen niet aan je eisen voldoet?
  • 24 Apr 2019 om 17:28
    • Quote van 24 Apr 2019 om 15:49
      Echt, dát is je argument?

      Waar denk je voor te betalen?

      De enige overeenkomst tussen jou en de club, waar je voor betaalt, is toegang tot het stadion en je plekje op de tribune.
    Ja en dat die ik al jaren omdat het mijn clubje is. Echter is het de laatste 6 jaar alleen maar slechter geworden. Je bent fan van de club, waar je dus voor een seizoenkaart voor koopt, maar krijgt er steeds minder voor terug! Dit door mismanagement en broodvoetballers zonder gevoel voor de club. Deze gasten doen het alleen maar voor het geld en voor de rest kan het hun geen fuck schelen. (Op een enkeling na) De prestaties die geleverd worden zijn vaak beneden peil met een salaris van 2 ton of meer. Een normale werknemer had al lang bij het UWV gezeten. Nu mag ik met mijn bijdrage aan Heerenveen niet eisen dat ik waar voor mijn geld wil?
  • 24 Apr 2019 om 17:28
    • Quote van 24 Apr 2019 om 11:27
      Net even gekeken hoeveel mensen er bij AZ zaten: 13.531. Bij ons: 17.450.Dat terwijl qua tegenstander Heracles eigenlijk aantrekkelijker is dan VVV.

      Het blijft apart dat er elke keer weer enorm negatief geschreven wordt over onze toeschouwers, zonder dit in de context te plaatsen. Na de top 3 hebben we de beste bezoekersaantallen van de Eredivisie. Natuurlijk willen we het liefste een vol stadion maar of dat realistisch is met de huidige algehele markt trend van meer thuis kijken?
    De welbekende 2 kanten aan een verhaal. We hebben natuurlijk nog steeds een goed aantal supporters op de tribunes. Maar percentueel gezien zijn we ook bij de clubs die er het meest zijn kwijt geraakt. Dat is niet negatief, maar realiteit. Veel mensen kennen het verschil helaas niet meer tussen die begrippen. Alsof er over dat soort zaken niet gesproken mag worden.
  • 24 Apr 2019 om 17:04
    • Quote van 24 Apr 2019 om 13:39
      Naar mijn beleving verliest de club haar identiteit. We varen een andere koers dan pakweg 15 jaar geleden.
      Prima als dit genoeg steunt krijgt onder de supporters maar ik voel mij steeds meer een vreemdeling in het stadion.
      Ik voel geen binding met het team, geen binding met mijn mede supporters ( zie statement nieuw noord en feanfan wat betreft Cees ). De prijzen worden als maar hoger, de sfeer als maar minder.
      En als de resultaten dan ook nog eens minder en minder worden. De club steeds meer achteruit gaat en ik de binding met het team mis tjah dan vraag ik mij oprecht af waarom doe ik al die moeite nog?Sommige mensen boeit dat niet, mij boeit het niet wat hun er van vinden. Ik heb haast geen gevoel meer bij deze ooit zo mooie trouwe nette beschaafde club.
      De club wordt kapot gemaakt door graai managers en bobo's of is dat hetzelfde?
      De frieze nuchterheid is er lang niet meer in elk geval.Voetbal is een entertainment, dus willen mensen vermaakt worden. De laatste x dat ik vermaakt ben in het ALS is lang geleden. En ik zie ook niet een visie waaruit blijkt dat het anders gaat worden.Dan trek ik de conclusie dat het ophoudt. En wens ik de club succes. Uiteraard blijf ik de wedstrijden volgen maar ga ik niet meer de moeite nemen om er naar toe te reizen. Ik voel andersom namelijk ook geen binding.
    Die verandering van koers heeft denk ik ook grotendeels te maken met geld. Als er meer te besteden is kun je betere spelers aantrekken. Als Hamstra een grote zak met geld had, kon hij ook betere spelers aantrekken. Dan had je een misschien wel een type Alves, Nilsson of Elm kunnen kopen. Dat soort spelers zijn niet meer te betalen. Wat dat betreft heeft de bestuurlijke wanorde onze club geen goeds gedaan. Waar andere clubs juist met hun tijd mee gegaan zijn. Hebben wij op dat moment de boot gemist. Dat je nu afstand voelt is niet meer dan normaal, maar juist in deze tijd moeten wij met z’n allen achter de club blijven staan. Persoonlijk kan ik mij juist wel identificeren met een jongen als Vlap!
  • 24 Apr 2019 om 15:49
    • Quote van 24 Apr 2019 om 15:38
      Hoezo we betalen er toch ook voor!
    Echt, dát is je argument?

    Waar denk je voor te betalen?

    De enige overeenkomst tussen jou en de club, waar je voor betaalt, is toegang tot het stadion en je plekje op de tribune.
  • 24 Apr 2019 om 15:38
    • Quote van 24 Apr 2019 om 14:19
      Ik voel juist veel binding met de spelers. Hamstra trekt ook alleen maar nette spelers aan lijkt het. Er lopen niet van die popie jopie (of hoe je dat ook schrijft) figuren rond. Er komt sinds Cees er zit ook steeds meer beleving rond de wedstrijd. De manier waarop hij is aangesteld is fout maar daar kunnen we niks tegen doen. Dan kan je er tegenaan gaan schoppen maar daar wordt het alleen maar erger van. Ik hoop dat we gewoon stabiel plekken 7-9 kunnen halen en financieel weer gezond. Daarna kunnen we kijken of er nog kans is om weer door te groeien naar de subtop. Mensen verwachten teveel.
    Hoezo we betalen er toch ook voor!
  • 24 Apr 2019 om 15:36
    • Quote van 24 Apr 2019 om 13:39
      Naar mijn beleving verliest de club haar identiteit. We varen een andere koers dan pakweg 15 jaar geleden.
      Prima als dit genoeg steunt krijgt onder de supporters maar ik voel mij steeds meer een vreemdeling in het stadion.
      Ik voel geen binding met het team, geen binding met mijn mede supporters ( zie statement nieuw noord en feanfan wat betreft Cees ). De prijzen worden als maar hoger, de sfeer als maar minder.
      En als de resultaten dan ook nog eens minder en minder worden. De club steeds meer achteruit gaat en ik de binding met het team mis tjah dan vraag ik mij oprecht af waarom doe ik al die moeite nog?Sommige mensen boeit dat niet, mij boeit het niet wat hun er van vinden. Ik heb haast geen gevoel meer bij deze ooit zo mooie trouwe nette beschaafde club.
      De club wordt kapot gemaakt door graai managers en bobo's of is dat hetzelfde?
      De frieze nuchterheid is er lang niet meer in elk geval.Voetbal is een entertainment, dus willen mensen vermaakt worden. De laatste x dat ik vermaakt ben in het ALS is lang geleden. En ik zie ook niet een visie waaruit blijkt dat het anders gaat worden.Dan trek ik de conclusie dat het ophoudt. En wens ik de club succes. Uiteraard blijf ik de wedstrijden volgen maar ga ik niet meer de moeite nemen om er naar toe te reizen. Ik voel andersom namelijk ook geen binding.
    Applaus, ik ben het 110% met je eens!
  • 24 Apr 2019 om 14:20
    • Quote van 24 Apr 2019 om 14:15
      Ben benieuwd of ze in Enschede en omstreken geen Fox hebben....
    Veel meer supporters en veel fanatieke supporters. Voetbal is daar nog slechter xD
  • 24 Apr 2019 om 14:19
    • Quote van 24 Apr 2019 om 13:39
      Naar mijn beleving verliest de club haar identiteit. We varen een andere koers dan pakweg 15 jaar geleden.
      Prima als dit genoeg steunt krijgt onder de supporters maar ik voel mij steeds meer een vreemdeling in het stadion.
      Ik voel geen binding met het team, geen binding met mijn mede supporters ( zie statement nieuw noord en feanfan wat betreft Cees ). De prijzen worden als maar hoger, de sfeer als maar minder.
      En als de resultaten dan ook nog eens minder en minder worden. De club steeds meer achteruit gaat en ik de binding met het team mis tjah dan vraag ik mij oprecht af waarom doe ik al die moeite nog?Sommige mensen boeit dat niet, mij boeit het niet wat hun er van vinden. Ik heb haast geen gevoel meer bij deze ooit zo mooie trouwe nette beschaafde club.
      De club wordt kapot gemaakt door graai managers en bobo's of is dat hetzelfde?
      De frieze nuchterheid is er lang niet meer in elk geval.Voetbal is een entertainment, dus willen mensen vermaakt worden. De laatste x dat ik vermaakt ben in het ALS is lang geleden. En ik zie ook niet een visie waaruit blijkt dat het anders gaat worden.Dan trek ik de conclusie dat het ophoudt. En wens ik de club succes. Uiteraard blijf ik de wedstrijden volgen maar ga ik niet meer de moeite nemen om er naar toe te reizen. Ik voel andersom namelijk ook geen binding.
    Ik voel juist veel binding met de spelers. Hamstra trekt ook alleen maar nette spelers aan lijkt het. Er lopen niet van die popie jopie (of hoe je dat ook schrijft) figuren rond. Er komt sinds Cees er zit ook steeds meer beleving rond de wedstrijd. De manier waarop hij is aangesteld is fout maar daar kunnen we niks tegen doen. Dan kan je er tegenaan gaan schoppen maar daar wordt het alleen maar erger van. Ik hoop dat we gewoon stabiel plekken 7-9 kunnen halen en financieel weer gezond. Daarna kunnen we kijken of er nog kans is om weer door te groeien naar de subtop. Mensen verwachten teveel.
  • 24 Apr 2019 om 14:15
    Ben benieuwd of ze in Enschede en omstreken geen Fox hebben....
  • 24 Apr 2019 om 14:13
    • Quote van 24 Apr 2019 om 13:39
      Naar mijn beleving verliest de club haar identiteit. We varen een andere koers dan pakweg 15 jaar geleden.
      Prima als dit genoeg steunt krijgt onder de supporters maar ik voel mij steeds meer een vreemdeling in het stadion.
      Ik voel geen binding met het team, geen binding met mijn mede supporters ( zie statement nieuw noord en feanfan wat betreft Cees ). De prijzen worden als maar hoger, de sfeer als maar minder.
      En als de resultaten dan ook nog eens minder en minder worden. De club steeds meer achteruit gaat en ik de binding met het team mis tjah dan vraag ik mij oprecht af waarom doe ik al die moeite nog?Sommige mensen boeit dat niet, mij boeit het niet wat hun er van vinden. Ik heb haast geen gevoel meer bij deze ooit zo mooie trouwe nette beschaafde club.
      De club wordt kapot gemaakt door graai managers en bobo's of is dat hetzelfde?
      De frieze nuchterheid is er lang niet meer in elk geval.Voetbal is een entertainment, dus willen mensen vermaakt worden. De laatste x dat ik vermaakt ben in het ALS is lang geleden. En ik zie ook niet een visie waaruit blijkt dat het anders gaat worden.Dan trek ik de conclusie dat het ophoudt. En wens ik de club succes. Uiteraard blijf ik de wedstrijden volgen maar ga ik niet meer de moeite nemen om er naar toe te reizen. Ik voel andersom namelijk ook geen binding.
    Ik begrijp jouw reactie en deel hem grotendeels!
  • 24 Apr 2019 om 14:11
    Ik had gister ook veel minder toeschouwers verwacht. Het tegendeel werd gelukkig bewezen en er zaten inderdaad mooi 17.500 toeschouwers op de tribunes. Vergeet dit niet mensen..
  • 24 Apr 2019 om 13:39
    Naar mijn beleving verliest de club haar identiteit. We varen een andere koers dan pakweg 15 jaar geleden.
    Prima als dit genoeg steunt krijgt onder de supporters maar ik voel mij steeds meer een vreemdeling in het stadion.
    Ik voel geen binding met het team, geen binding met mijn mede supporters ( zie statement nieuw noord en feanfan wat betreft Cees ). De prijzen worden als maar hoger, de sfeer als maar minder.
    En als de resultaten dan ook nog eens minder en minder worden. De club steeds meer achteruit gaat en ik de binding met het team mis tjah dan vraag ik mij oprecht af waarom doe ik al die moeite nog?Sommige mensen boeit dat niet, mij boeit het niet wat hun er van vinden. Ik heb haast geen gevoel meer bij deze ooit zo mooie trouwe nette beschaafde club.
    De club wordt kapot gemaakt door graai managers en bobo's of is dat hetzelfde?
    De frieze nuchterheid is er lang niet meer in elk geval.Voetbal is een entertainment, dus willen mensen vermaakt worden. De laatste x dat ik vermaakt ben in het ALS is lang geleden. En ik zie ook niet een visie waaruit blijkt dat het anders gaat worden.Dan trek ik de conclusie dat het ophoudt. En wens ik de club succes. Uiteraard blijf ik de wedstrijden volgen maar ga ik niet meer de moeite nemen om er naar toe te reizen. Ik voel andersom namelijk ook geen binding.
  • 24 Apr 2019 om 13:39
    • Quote van 24 Apr 2019 om 12:34
      Is dat zo belangrijk? Ik had het ook kunnen schrijven
    Wel, het ziet er uit als advertorial.. ik vraag me af wat de bron is..
  • 24 Apr 2019 om 12:52
    • Quote van 24 Apr 2019 om 11:55
      En wat zijn die eigen belangen dan?
    Het zij allemaal eigen zakkenvullers
  • 24 Apr 2019 om 12:43
    • Quote van 24 Apr 2019 om 10:58
      De TV zorgt er ook voor dat we het stadion niet volkrijgen. Veel mensen, vooral ouderen die het lichamelijk niet meer kunnen en jongeren kijken alles gewoon via de TV. Maar als wij de grootte van het stadion van AZ of Utrecht hadden zat het gewoon altijd vol. Wij hebben het 5de stadion van NL. Alleen Ajax, PSV, Feyenoord en Twente hebben meer plaatsen. We kunnen zeiken op de directie en niet meer verlengen of een kaartje kopen omdat de resultaten slecht zijn of omdat we een hekel hebben aan de directie maar wat lossen we daarmee op? Helemaal niks. Het gaat daardoor alleen maar harder achteruit. Als wij middenmoot blijven maar het stadion vol krijgen en de spelers laten zien dat ze willen dan ben ik tevreden. Ik verwacht niet dat we in de top of subtop eindigen zoals dat vroeger wel gebeurde.
    Een supporter er zit volgens mij bij thuiswedstrijden in het stadion ipv voor fox.
  • 24 Apr 2019 om 12:34
    • Quote van 24 Apr 2019 om 12:29
      Waar kan.ik dit ingezonden stuk nalezen ???
    Is dat zo belangrijk? Ik had het ook kunnen schrijven
  • 24 Apr 2019 om 12:29
    Waar kan.ik dit ingezonden stuk nalezen ???
  • 24 Apr 2019 om 12:13
    • Quote van 24 Apr 2019 om 10:15
      Vorig jaar was het slecht, toen zei ik dat het alleen maar beter kon. Nu ik zie dat het nog slechter gaat dit jaar ben ik alleen van mening dat het dit keer écht alleen maar beter gaat worden volgend seizoen. Ondanks de tegenvallende prestaties ben ik er volgend jaar weer bij, ik hoop dat veel zeikende mensen hier dat ook doen, want het blijft toch ons clubje en ze kunnen alleen maar (financiële) steun van ons gebruiken!
    Sorry verkeerde toets gebruikt. Ben het helemaal met jou eens hoor.
  • 24 Apr 2019 om 12:03
    Ik heb al menigmaal aangegeven dat we trots moeten zijn dat we eredivisievoetbal in Heerenveen hebben. Een prachtig stadion met al z’n voorzieningen. Verleng je seizoenkaart en probeer ( vooral ook jeugd) mensen een seizoenkaart te laten kopen. Kosten tussen 10 en 20 euro per wedstrijd. Ook allen die alleen maar negatief zijn stop daarmee en ga achter onze club staan. Samen maken we onze club weer sterk.
  • 24 Apr 2019 om 12:03
    • Quote van 24 Apr 2019 om 11:27
      Net even gekeken hoeveel mensen er bij AZ zaten: 13.531. Bij ons: 17.450.Dat terwijl qua tegenstander Heracles eigenlijk aantrekkelijker is dan VVV.

      Het blijft apart dat er elke keer weer enorm negatief geschreven wordt over onze toeschouwers, zonder dit in de context te plaatsen. Na de top 3 hebben we de beste bezoekersaantallen van de Eredivisie. Natuurlijk willen we het liefste een vol stadion maar of dat realistisch is met de huidige algehele markt trend van meer thuis kijken?
    Je vergeet NAC.
  • 24 Apr 2019 om 11:55
    • Quote van 24 Apr 2019 om 11:52
      Het is een geweldige club die naar de kloten Word geholpen , er zitten mensen in het bestuur en raad van commissarissen die denken niet asn de club maar alleen naar hun eigen belangen en dat is van het laatste jaar ...
    En wat zijn die eigen belangen dan?
  • 24 Apr 2019 om 11:52
    Het is een geweldige club die naar de kloten Word geholpen , er zitten mensen in het bestuur en raad van commissarissen die denken niet asn de club maar alleen naar hun eigen belangen en dat is van het laatste jaar ...
  • 24 Apr 2019 om 11:27
    Net even gekeken hoeveel mensen er bij AZ zaten: 13.531. Bij ons: 17.450.Dat terwijl qua tegenstander Heracles eigenlijk aantrekkelijker is dan VVV.

    Het blijft apart dat er elke keer weer enorm negatief geschreven wordt over onze toeschouwers, zonder dit in de context te plaatsen. Na de top 3 hebben we de beste bezoekersaantallen van de Eredivisie. Natuurlijk willen we het liefste een vol stadion maar of dat realistisch is met de huidige algehele markt trend van meer thuis kijken?
  • 24 Apr 2019 om 10:58
    De TV zorgt er ook voor dat we het stadion niet volkrijgen. Veel mensen, vooral ouderen die het lichamelijk niet meer kunnen en jongeren kijken alles gewoon via de TV. Maar als wij de grootte van het stadion van AZ of Utrecht hadden zat het gewoon altijd vol. Wij hebben het 5de stadion van NL. Alleen Ajax, PSV, Feyenoord en Twente hebben meer plaatsen. We kunnen zeiken op de directie en niet meer verlengen of een kaartje kopen omdat de resultaten slecht zijn of omdat we een hekel hebben aan de directie maar wat lossen we daarmee op? Helemaal niks. Het gaat daardoor alleen maar harder achteruit. Als wij middenmoot blijven maar het stadion vol krijgen en de spelers laten zien dat ze willen dan ben ik tevreden. Ik verwacht niet dat we in de top of subtop eindigen zoals dat vroeger wel gebeurde.
  • 24 Apr 2019 om 10:30
    Idd dat weten heel weinig mensen, tegen psv 24.000 (dagjes mensen) en de thuiswedstrijd daarop 18.000 valt erg op. Als je komt moeten ze blijven of wegblijven. We willen met z'n allen ALS vol hebben en houden.
  • 24 Apr 2019 om 10:30
    Eens met deze briefschrijver! Ik vind dat je hier best je bezorgdheid mag laten merken of kritische reacties mag plaatsen. Met mensen die hun seizoenkaart opzeggen of continu dreigen dit te doen heb ik niets. Heerenveen is idd een prachtige club, maar komt uit een kleine plaats en heeft de steun van alle echte Friezen nodig. Laat de club dus niet in de steek!
  • 24 Apr 2019 om 10:15
    Vorig jaar was het slecht, toen zei ik dat het alleen maar beter kon. Nu ik zie dat het nog slechter gaat dit jaar ben ik alleen van mening dat het dit keer écht alleen maar beter gaat worden volgend seizoen. Ondanks de tegenvallende prestaties ben ik er volgend jaar weer bij, ik hoop dat veel zeikende mensen hier dat ook doen, want het blijft toch ons clubje en ze kunnen alleen maar (financiële) steun van ons gebruiken!