Radio Camataru S01E29 |Seizoen voorbij na twee kansloze nederlagen?

( 10 reacties)
Radio Camataru S01E29 |Seizoen voorbij na twee kansloze nederlagen?

Is het seizoen voorbij na twee kansloze nederlagen tegen Feyenoord en FC Emmen? Of is FC Groningen dé tegenstander om toch nog wat van dit kwakkelende seizoen te maken? Dat is de hoofdvraag van de 29e uitzending van Radio Camataru.

Net als afgelopen week wordt de harde kern gevormd door Frank Beenen, Redmer Wijnsma en host Marnix Eringa. Daarnaast hebben we met Wessel de Vries een oude bekende en schuift Eric van den Berg voor het eerst aan. De algemene conclusie: er zal komende zomer flink wat moeten veranderen.

Ondertussen staat bijna alles en iedereen bij de club onder druk, van trainer Jan Olde Riekerink tot technisch manager Gerry Hamstra en algemeen directeur Cees Roozemond. Tenslotte blikken we vooruit op de komende thuiswedstrijd tegen FC Groningen.

Luister de uitzending hieronder terug of via iTunes, Spotify of Podbean!

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Apr 2019 om 11:45
    • Quote van 10 Apr 2019 om 11:37
      Het is landelijk nieuws geweest. LC, Omrop Fryslan en Voetbal international hebben dit allemaal opgepikt. Als zo’n verhaal niet klopt dan maak je een statement op je eigen club website. Dan hoeft Cees niet met elke fan een kop koffie te gaan drinken om dit verhaal te ontkrachten. Scheelt hem behoorlijk wat tijd.
    Tsjah tis mij om het even ik neem die kerel toch niet meer serieus. Als je wilt weten hoe de vork in de steel zit. Stuur hem een mail of bel hem op.
  • 10 Apr 2019 om 11:37
    • Quote van 10 Apr 2019 om 09:03
      Misschien kun je hem zelf eens een mail sturen of vragen ' om een kop koffie' hij kan er vast een goed kloppend verhaal van maken.
    Het is landelijk nieuws geweest. LC, Omrop Fryslan en Voetbal international hebben dit allemaal opgepikt. Als zo’n verhaal niet klopt dan maak je een statement op je eigen club website. Dan hoeft Cees niet met elke fan een kop koffie te gaan drinken om dit verhaal te ontkrachten. Scheelt hem behoorlijk wat tijd.
  • 10 Apr 2019 om 10:30
    • Quote van 10 Apr 2019 om 10:19
      Heerenveen staat nog steeds als partner op de site van GRPTV. Het was ook zo amateuristisch gedaan dat het ook nog zo zou kunnen, maar net als wat MrFrankLegs zegt, het is allemaal wel heel toevallig dat hij ook uit Bergen en de paardensport komt.
    En als dit een eenmans actie zou zijn, (ik hou het lekker nederlands ;-)) Dan is het op zo'n ontzettende amateuristische manier gebeurd dat ik er als club sowieso een persbericht uit zou gooien dat dit niet vanuit de club komt, maar van een "goed bedoelende" zzp'er die initiatief toont. (Om er nog een beetje positieve draai aan te geven).
    En die toevalligheden benoemen we dan voor het gemak maar even niet.
  • 10 Apr 2019 om 10:19
    • Quote van 9 Apr 2019 om 17:29
      Volgens Roozemond gaat het inderdaad om een lone wolf. Heb hem dit namelijk zelf gevraagd zondag. Hij vond het vrij vervelend. Mochten jullie volwaardige journalistiek leveren. Dan kun je dit natuurlijk even navragen.
    Heerenveen staat nog steeds als partner op de site van GRPTV. Het was ook zo amateuristisch gedaan dat het ook nog zo zou kunnen, maar net als wat MrFrankLegs zegt, het is allemaal wel heel toevallig dat hij ook uit Bergen en de paardensport komt.
  • 10 Apr 2019 om 09:16
    • Quote van 10 Apr 2019 om 09:03
      Misschien kun je hem zelf eens een mail sturen of vragen ' om een kop koffie' hij kan er vast een goed kloppend verhaal van maken.
    Zit je daar op te wachten? Misschien als Sc H goede koffie heeft.
    Maar verder tijd verspilling lijkt me.
  • 10 Apr 2019 om 09:03
    • Quote van 10 Apr 2019 om 08:32
      Even serieus......als dat zo zou zijn, zou het dan niet heel erg normaal en gebruikelijk zijn om dan als club een officieel statement daarover naar buiten te brengen? Dus in dat geval schuttert de club eveneens!
    Misschien kun je hem zelf eens een mail sturen of vragen ' om een kop koffie' hij kan er vast een goed kloppend verhaal van maken.
  • 10 Apr 2019 om 08:32
    • Quote van 9 Apr 2019 om 17:29
      Volgens Roozemond gaat het inderdaad om een lone wolf. Heb hem dit namelijk zelf gevraagd zondag. Hij vond het vrij vervelend. Mochten jullie volwaardige journalistiek leveren. Dan kun je dit natuurlijk even navragen.
    Even serieus......als dat zo zou zijn, zou het dan niet heel erg normaal en gebruikelijk zijn om dan als club een officieel statement daarover naar buiten te brengen? Dus in dat geval schuttert de club eveneens!
  • 9 Apr 2019 om 22:29
    • Quote van 9 Apr 2019 om 17:29
      Volgens Roozemond gaat het inderdaad om een lone wolf. Heb hem dit namelijk zelf gevraagd zondag. Hij vond het vrij vervelend. Mochten jullie volwaardige journalistiek leveren. Dan kun je dit natuurlijk even navragen.
    Dan is het handig dat de club dat naar buiten brengt. Maar een lone wolf geloof ik niet. Zou iets te toevallig zijn dat die lone wolf dan ook in Bergen woont en in de paardensport actief is. Maar goed ik snap dat Roozemond dit zegt na deze flater. Op geen enkele wijze heeft de club via haar website en andere kanalen hier afstand van gedaan. Overigens, Feaonline is geen volwaardig journalistieke site. Maar een supporterssite die sc Heerenveen nieuws verzamelt door vrijwilligers.Radio Camataru is gewoon een podcast van en door fans. Niet van journalisten.
  • 9 Apr 2019 om 19:06
    Het topic wat betreft de staf, het is jammer dat ze toen afscheid genomen hadden van die Kuperus want Nordfeldt werd wel echt aantoonbaar beter. Ik weet niet of er een goede keeperstrainer in hem schuilt, maar Vandenbussche stopt na dit seizoen.
  • 9 Apr 2019 om 17:29
    Volgens Roozemond gaat het inderdaad om een lone wolf. Heb hem dit namelijk zelf gevraagd zondag. Hij vond het vrij vervelend. Mochten jullie volwaardige journalistiek leveren. Dan kun je dit natuurlijk even navragen.
zondag 27 oktober 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›