Vanaf augustus nieuw toegangssysteem in Abe Lenstra Stadion

( 9 reacties)
Vanaf augustus nieuw toegangssysteem in Abe Lenstra Stadion

Per ingang van het nieuwe seizoen 2019/20 zullen fans van SC Heerenveen op een nieuwe manier het stadion betreden. De huidige 'toegangspalen' zullen vervangen worden door een nieuw systeem, waarmee ook displays van mobiele telefoons kunnen worden gescand.

Het voordeel hiervan is dat losse tickets niet meer uitgeprint hoeven te worden en het daarmee gemakkelijker wordt gemaakt om online tickets te kopen. In theorie zouden ook per abuis vergeten seizoenskaarten via de mobiele telefoon alsnog toegang moeten bieden tot het stadion.

Het is nog niet bekend of er in de toekomst ook met de seizoenkaart of mobiele telefoon consumpties kunnen worden gehaald. De afgelopen seizoenen kan er in grote delen van het stadion alleen worden betaald met munten ter waarde van 2,40 euro.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Mar 2019 om 08:40
    • Quote van 21 Mar 2019 om 17:57
      Er staat er al bij de omloop van NN ????
    Serieus?.....dan moet ik echt eens beter opletten dan haha, want die ben ik nog niet tegengekomen!
  • 21 Mar 2019 om 20:59
    Goed voor het milieu, de club liep hiermee wel erg achter.
  • 21 Mar 2019 om 20:38
    • Quote van 21 Mar 2019 om 18:55
      Ik ben benieuwd naar de kosten van deze nieuwe toegangspoortjes. Voor de sponsoren zal dit zeker een verbeterpunt zijn.
    Ik ben benieuwd wat het zal opleveren. Kan me voorstellen dat het makkelijk is om op het laatste moment ff online kaartje te kopen en dan zo doorlopen bij de poortjes.
  • 21 Mar 2019 om 18:55
    Ik ben benieuwd naar de kosten van deze nieuwe toegangspoortjes. Voor de sponsoren zal dit zeker een verbeterpunt zijn.
  • 21 Mar 2019 om 18:16
    • Quote van 21 Mar 2019 om 17:50
      Zou mooi zijn dat Cees de muntjes wat omlaag doet.
    Heeft Cees niks mee te maken, uit geleverd aan Blaauw. Heb ik allang met Blaauw over gehad. Ze kunnen niet lager zeggen ze....
  • 21 Mar 2019 om 17:57
    • Quote van 21 Mar 2019 om 17:39
      Ik denk dat dat laatste nog een stapje te ver is.. zet eerst maar eens automaten neer waar je contactloos munten kunt pinnen! Die vervloekte 20 centjes wordt je ook gek van haha
    Er staat er al bij de omloop van NN ????
  • 21 Mar 2019 om 17:50
    Zou mooi zijn dat Cees de muntjes wat omlaag doet.
  • 21 Mar 2019 om 17:40
    Kijk, dit is positief! Nu inderdaad de muntverkoop nog moderniseren want dat is wel een ergenis. Goed bezig!
  • 21 Mar 2019 om 17:39
    Ik denk dat dat laatste nog een stapje te ver is.. zet eerst maar eens automaten neer waar je contactloos munten kunt pinnen! Die vervloekte 20 centjes wordt je ook gek van haha
zondag 4 augustus 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›