Homepage » Sfeer & supporters » Ook FeanFan reageert: ''Wij staan volledig achter Cees''

Ook FeanFan reageert: ''Wij staan volledig achter Cees''

( 39 reacties)
Ook FeanFan reageert: ''Wij staan volledig achter Cees''

Tegelijkertijd met supportersvereniging Nieuw Noord heeft ook FeanFan vrijdagmiddag een statement geplaatst op haar website omtrent de aanstelling van Cees Roozemond als algemeen directeur. De supportersvereniging uit daarin haar steun aan de nieuwe frontman. 

"Onze voorzitter (Tiemen Korvemaker, red.) zit namens supportersvereniging FeanFan in het stichtingsbestuur. Formeel gezien is dat zonder last of ruggespraak, maar juist vanwege het draagvlak heeft hij het bestuur van FeanFan continu goed op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen."

"Als bestuur staan wij volledig achter hem, achter het stichtingsbestuur en daarmee ook achter de benoeming van Cees Roozemond. Natuurlijk begrijpen we het beeld dat is ontstaan en de twijfels van enkelen die daarmee gepaard gaan."

"Wij geloven dat Cees op dit moment de beste kandidaat is om de club te leiden, om de club verder te helpen en de weg omhoog weer in te slaan. Dat kan alleen met steun en rust. Laten we samen de schouders eronder zetten en zorgen dat de rust terugkeert."

"Laten we hem steunen en zorgen dat hij een goed fundament voor de toekomst van onze club kan leggen. Laten we er met z’n allen nog een prachtig seizoen van maken."

"Wij wensen Cees veel succes!"

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Mar 2019 om 21:22
    • Quote van 16 Mar 2019 om 11:16
      schrijf jij eerst maar voldoende nederlands. Groetjes aan jouw vriendjes in Leeuwarden. Daar zijn ze ook antivoetbal.
    Jij praat net als cr... veel woorden weinig inhoud. Heb jij wat tegen Cambuur of zo?
  • 16 Mar 2019 om 18:08
    • Quote van 16 Mar 2019 om 17:51
      We zullen nooit weten of het beter was gelopen met de club aangezien Riemer en zijn groep niet een coup hebben kunnen plegen immers ? CR was ze te slim af.
    Die coup zijn jou woorden niet de mijne. En over een tijd zien we waar we staan.
  • 16 Mar 2019 om 17:51
    • Quote van 16 Mar 2019 om 17:20
      Het is geen Lex Luthor het is geen Capt Marvel. Verwacht dat we de komende paar jaar weer stilstaan. Het is gelukt om de invloed van Riemer de deur te houden. Het zal blijken of het verstandig was of niet.
    We zullen nooit weten of het beter was gelopen met de club aangezien Riemer en zijn groep niet een coup hebben kunnen plegen immers ? CR was ze te slim af.
  • 16 Mar 2019 om 17:20
    • Quote van 16 Mar 2019 om 15:40
      Sorry, ik liet mee even meeslepen door al die 'doomsday fantasie' verhalen hier.
      Het scheelde niet veel of ik zou gaan geloven dat Roozemond een soort Lex Luthor met toverkracht is en dat Captain Marvel de enige is die de club en de Friesche identiteit kan redden ;)
    Het is geen Lex Luthor het is geen Capt Marvel. Verwacht dat we de komende paar jaar weer stilstaan. Het is gelukt om de invloed van Riemer de deur te houden. Het zal blijken of het verstandig was of niet.
  • 16 Mar 2019 om 15:40
    • Quote van 16 Mar 2019 om 14:57
      Ik weet niet wat je gerookt hebt, maar ik wil ook. Het werkt duidelijk ;-) En voorlopig hou ik het nog op wolf in schaapskleren ( en hopelijk een capabele)
    Sorry, ik liet mee even meeslepen door al die 'doomsday fantasie' verhalen hier.
    Het scheelde niet veel of ik zou gaan geloven dat Roozemond een soort Lex Luthor met toverkracht is en dat Captain Marvel de enige is die de club en de Friesche identiteit kan redden ;)
  • 16 Mar 2019 om 14:57
    • Quote van 16 Mar 2019 om 14:52
      Nou ja..
      Sommige mensen hier noemen Roozemond een ziener, een virtuoos, een alles kunner, een tovenaar, etc etc.. Dus dat hij voor het goede voetbal van nu verantwoordelijk is, moet je dan ook niet uitsluiten ;)
    Ik weet niet wat je gerookt hebt, maar ik wil ook. Het werkt duidelijk ;-) En voorlopig hou ik het nog op wolf in schaapskleren ( en hopelijk een capabele)
  • 16 Mar 2019 om 14:52
    • Quote van 16 Mar 2019 om 14:37
      Het goede voetbal nu
    Nou ja..
    Sommige mensen hier noemen Roozemond een ziener, een virtuoos, een alles kunner, een tovenaar, etc etc.. Dus dat hij voor het goede voetbal van nu verantwoordelijk is, moet je dan ook niet uitsluiten ;)
  • 16 Mar 2019 om 14:37
    • Quote van 16 Mar 2019 om 14:33
      Moet je eens kijken wat er gebeurd als alle salarissen gehalveerd zouden worden, of een beste bonus per gewonnen wedstrijd :p
    Het goede voetbal nu
  • 16 Mar 2019 om 14:33
    • Quote van 16 Mar 2019 om 14:30
      Goed voetbal heeft hij geen invloed op.
    Moet je eens kijken wat er gebeurd als alle salarissen gehalveerd zouden worden, of een beste bonus per gewonnen wedstrijd :p
  • 16 Mar 2019 om 14:30
    • Quote van 16 Mar 2019 om 14:04
      Nee, natuurlijk doet Roozemond niets alleen. Hij geeft alleen leiding. Leiding geven dus aan alle mensen die werken voor de club, samenwerken met OSSH en natuurlijk alle vrijwilligers.
      Maw Roozemond kun je dus niet los zien van alles wat er bij de club gebeurd. Ik weet eigenlijk wel zeker dat hij er bovenop zit.
    Goed voetbal heeft hij geen invloed op.
  • 16 Mar 2019 om 14:04
    • Quote van 16 Mar 2019 om 13:59
      En dat zijn allemaal dingen los van Roozemond. Heb nog weinig positiefs aan hem kunnen ontdekken.
    Nee, natuurlijk doet Roozemond niets alleen. Hij geeft alleen leiding. Leiding geven dus aan alle mensen die werken voor de club, samenwerken met OSSH en natuurlijk alle vrijwilligers.
    Maw Roozemond kun je dus niet los zien van alles wat er bij de club gebeurd. Ik weet eigenlijk wel zeker dat hij er bovenop zit.
  • 16 Mar 2019 om 14:02
    • Quote van 16 Mar 2019 om 13:27
      Er bij neer leggen dat verwende rijke mannetjes al 10 jaar bezig zijn onze club naar de kloten te helpen! No-way!! Er bij neerleggen dat mannetjes die hun ego afmeten aan de lengte van hun ....!! onze club verkloten! Echt niet! Er ons straks bij neerleggen dat dat shirt met die hartjes er op te oubollig is en dat het vervangen wordt door een paars shirt met gele stippen? Het Abe Lenstra stadion binnenkort wordt omgedoopt in De Roozemond Arena? Dat het bronzen beeld van die voetballer voor het stadion vervangen wordt door een standbeeld van koning Cees? Nee!! Zitten en bek dicht? en dat straks lopen mauwen dat het zo jammer is dat de club kapot is? Waar is die strijdvaardigheid die er wel was toe Robert Veenstra moest opzouten? Waarom als makke schapen achter iemand rennen die een ordinaire coup gepleegd heeft? Sta op voor SC Heerenveen zijn identiteit ABE het Heerenveengevoel en alles wat daar bij hoort!
    Volgens mij moet je de shrooms oid even laten liggen; je fantasie slaat echt compleet op hol met al die waanbeelden.
  • 16 Mar 2019 om 13:59
    • Quote van 16 Mar 2019 om 13:28
      Niet zo negatief Frankie. De club bruist momenteel. Goed voetbal en allemaal acties om supporters en sponsoren aan te trekken !OSSH is ook goed bezig trouwens. Kijk maar op twitter:--https://twitter.com/ossh_schveen
    En dat zijn allemaal dingen los van Roozemond. Heb nog weinig positiefs aan hem kunnen ontdekken.
  • 16 Mar 2019 om 13:28
    Niet zo negatief Frankie. De club bruist momenteel. Goed voetbal en allemaal acties om supporters en sponsoren aan te trekken !OSSH is ook goed bezig trouwens. Kijk maar op twitter:--https://twitter.com/ossh_schveen
  • 16 Mar 2019 om 13:27
    • Quote van 16 Mar 2019 om 10:21
      Klopt. Het moet nu klaar zijn met het gezeik. Leg je er bij neer. Beslis nu de feiten op tafel liggen of je Heerenveen nog steunt en op welke manier dat bij je past. Ikzelf heb bij de aanstelling van Roozemond, vanwege de manier waarop -en daar is alles nu wel over gezegd- besloten nooit meer een voet in het Abe Lenstra Stadion te zetten zolang de heer Roozemond Algemeen Directeur is van de club en ga de komende maanden, misschien wel jaren de club wat van een afstandje volgen totdat meneer weg is. En zo zou iedereen een standpunt moeten innemen wat bij hem/haar past zonder daar anderen bij lastig te vallen op nieuwssites en fora. Want dat geschreeuw over en weer heeft niemand wat aan.
    Er bij neer leggen dat verwende rijke mannetjes al 10 jaar bezig zijn onze club naar de kloten te helpen! No-way!! Er bij neerleggen dat mannetjes die hun ego afmeten aan de lengte van hun ....!! onze club verkloten! Echt niet! Er ons straks bij neerleggen dat dat shirt met die hartjes er op te oubollig is en dat het vervangen wordt door een paars shirt met gele stippen? Het Abe Lenstra stadion binnenkort wordt omgedoopt in De Roozemond Arena? Dat het bronzen beeld van die voetballer voor het stadion vervangen wordt door een standbeeld van koning Cees? Nee!! Zitten en bek dicht? en dat straks lopen mauwen dat het zo jammer is dat de club kapot is? Waar is die strijdvaardigheid die er wel was toe Robert Veenstra moest opzouten? Waarom als makke schapen achter iemand rennen die een ordinaire coup gepleegd heeft? Sta op voor SC Heerenveen zijn identiteit ABE het Heerenveengevoel en alles wat daar bij hoort!
  • 16 Mar 2019 om 12:50
    • Quote van 16 Mar 2019 om 09:50
      Mooi om te lezen dat Feanfan ook met een reactie komt. Het had van mij niet gehoeven maar de aanhang van groep Riemer blijft maar verbitterde reacties plaatsen. De knop bij deze groep supporters moet duidelijk nog om.
    Wanneer je niet pro Roozemond bent dan ben je pro Riemer? Ik ben niet pro Roozemond. Alleen al vanwege de hele gang van zaken. Cees mag het met zijn glade praatjes nu laten zien. Er is volgens Cees geld zat. Ik ben heel benieuwd hoe hij er weer voor gaat zorgen dat het stadion vol raakt, hoe de ossh weer vol raakt, Skoatterwald en de jeugdopleiding weer een boast krijgt, hoe hij een lovenswaardig elftal in het jubileumjaar op de been krijgt, wat voor mogelijkheden hij financieel gaat scheppen voor Hamstra. Ik wacht met smart hoe onze toveraar uit Bergen dit gaat realiseren. Hij beschikt immers als enige over de 24 punten mede door hem opgestelde punten voor de meest geschikte algemeen directeur.
  • 16 Mar 2019 om 11:47
    • Quote van 16 Mar 2019 om 09:50
      Mooi om te lezen dat Feanfan ook met een reactie komt. Het had van mij niet gehoeven maar de aanhang van groep Riemer blijft maar verbitterde reacties plaatsen. De knop bij deze groep supporters moet duidelijk nog om.
    Waar lees je die reacties als ik vragen mag? Zou me ook niets verbazen.
  • 16 Mar 2019 om 11:16
    • Quote van 16 Mar 2019 om 11:00
      Geen enkel van de teksten die jij opschrijft heb ik opgeschreven op dit forum. Je zwamt maar wat wat dat betreft lijk je wel een beetje op..... cr! Dat mijn mening jou niet welgevallig is maakt me niks uit. Je zou echt een goede poluticus zijn, ik weet zelfs al een paar partijen die je goed zouden passen.
    schrijf jij eerst maar voldoende nederlands. Groetjes aan jouw vriendjes in Leeuwarden. Daar zijn ze ook antivoetbal.
  • 16 Mar 2019 om 11:00
    Geen enkel van de teksten die jij opschrijft heb ik opgeschreven op dit forum. Je zwamt maar wat wat dat betreft lijk je wel een beetje op..... cr! Dat mijn mening jou niet welgevallig is maakt me niks uit. Je zou echt een goede poluticus zijn, ik weet zelfs al een paar partijen die je goed zouden passen.
  • 16 Mar 2019 om 10:21
    • Quote van 15 Mar 2019 om 19:25
      Zoals eerder aangegeven ben ik het er zeker niet mee eens dat Cees op de troon zit, maar als de verenigingen deze standpunten innemen is 1 ding wel duidelijk, hij zal blijven zitten. Dan is het misschien inderdaad tijd om te stoppen met de poten onder hem weg te zagen en nu heel hard te hopen dat hij de klus kan klaren.. Ik zal min best doen het er niet teveel meer over te hebben.
    Klopt. Het moet nu klaar zijn met het gezeik. Leg je er bij neer. Beslis nu de feiten op tafel liggen of je Heerenveen nog steunt en op welke manier dat bij je past. Ikzelf heb bij de aanstelling van Roozemond, vanwege de manier waarop -en daar is alles nu wel over gezegd- besloten nooit meer een voet in het Abe Lenstra Stadion te zetten zolang de heer Roozemond Algemeen Directeur is van de club en ga de komende maanden, misschien wel jaren de club wat van een afstandje volgen totdat meneer weg is. En zo zou iedereen een standpunt moeten innemen wat bij hem/haar past zonder daar anderen bij lastig te vallen op nieuwssites en fora. Want dat geschreeuw over en weer heeft niemand wat aan.
  • 16 Mar 2019 om 10:02
    • Quote van 15 Mar 2019 om 23:19
      "anders ga je naar Cambuur of rot op." Goed beargumenteerd hoor. Iedereen met een andere mening moet maar oprotten. Misschien kan je de politiek in gaan? Daar kunnen ze nog wel een roeptoeter zonder argumenten gebruiken.
    Zonder argumenten? Man, ik heb al tig argumenten gegeven. Het zijn juist de mensen zoals jij die geen argumenten hebben. Eerst roepen "laat NN en FF met een statement komen" en vervolgens zeggen "jaja, die zitten in de kont van Ceesie met hun arm" "dit moeten ze zeggen van Ceesie".
    Dat zijn geen argumenten, dat is gewoon "er is maar een waarheid en dat is de onze, zelfs als wij er geen kut van weten"...

    Nogmaals, als je niet weet wat er speelt moet je afgaan op wat insiders je vertellen. En die staan toevallig allemaal achter Ceesie en niet achter de critici. Dus wie heeft er gelijk denk je? De sceptici die nergens van afweten, of de mensen die het wel weten?
  • 16 Mar 2019 om 09:50
    Mooi om te lezen dat Feanfan ook met een reactie komt. Het had van mij niet gehoeven maar de aanhang van groep Riemer blijft maar verbitterde reacties plaatsen. De knop bij deze groep supporters moet duidelijk nog om.
  • 16 Mar 2019 om 09:20
    • Quote van 16 Mar 2019 om 03:01
      Inderdaad, door lang te wachten hebben ze weer voor extra twijfel gezorgd. Blijkbaar moest er eerst nog over hun standpunt nagedacht worden...
    Een en al politiek spelletje wat uitermate slecht wordt uitgevoerd...... Na de coup van CR komt dit er ook nog achterna. Dat we als supporters op voetbal moeten gaan focussen is juist dat andere hadden ze wel achterwege mogen laten. Komt niet echt geloofwaardig meer over.
  • 16 Mar 2019 om 03:01
    • Quote van 15 Mar 2019 om 17:59
      Ik weet niet zo heel goed wat ik van alles moet denken. Wel vind ik dat het statement, van fean fan en NN, wel erg laat komt. Ze hadden een hoop frustratie kunnen voorkomen door meteen na het besluit met een statement te komen.
    Inderdaad, door lang te wachten hebben ze weer voor extra twijfel gezorgd. Blijkbaar moest er eerst nog over hun standpunt nagedacht worden...
  • 16 Mar 2019 om 00:27
    Ik heb al eerder geschreven, dat ik de heer Roozenmond niet kan beoordelen op zijn bestuurlijke kwaliteiten. Dat ga ik dus ook niet doen. Wat ik wel kan is schrijven wat ik van de hele situatie vind. Ik vind dat de hele procedure van de afzetting van de heer Eisinga tot en met de benoeming van de heer Roozenmond. Ik vind het belangrijk dat bestuurders draagkracht hebben, maar in de periode, zoals ik die hierboven genoemd heb, is er in ieder geval 1 belangrijke groep overgeslagen en dat zijn wij , de supporters. Ja er zat een vertegenwoordig of misschien wel twee bij van Nieuw Noord. Maar ik zit niet bij een supporters vereniging. Ik moet mijn informatie halen uit de krant. Ik wordt heen en weer geslingerd door berichten over het kamp Roozenmond en het kamp Van der Velde. En natuurlijk begrijp ik wel dat niet iedere supporter overal bij betrokken moet, kan worden, maar iets meer duidelijkheid had ik wel graag gewild. Het gevolg van de manier, zoals het nu gegaan is is bv. dat de heer Roozenmmond nu met achterstand begint. Als ik een aantal opmerkingen lees, zoals dat het financieel prima gaat met de club, dan begrijp ik niet dat er geld geleend moet worden om de salarissen te betalen. Als de groep Van der Velde een plan heeft om de club er weer bovenop te helpen en een onderdeel van dat plan is om nog even te wachten met het aanstellen van een nieuwe directeur en de groep Rozenmond benoemd dan vlak voor het gesprek nog even een nieuwe directeur, vraag ik mij af hoe serieus neem je dan je gesprekspartner. Gevolg heel veel onrust, dat door een andere aanpak voorkomen had kunnen worden. Ik hoor nu veel te veel uitspraken die voor heel veel onduidelijkheid zorgen. Neem ons iets meer mee in wat er allemaal gebeurt bij onze club.
  • 16 Mar 2019 om 00:06
    leden niet op de hoogte gesteld hier
  • 15 Mar 2019 om 23:19
    "anders ga je naar Cambuur of rot op." Goed beargumenteerd hoor. Iedereen met een andere mening moet maar oprotten. Misschien kan je de politiek in gaan? Daar kunnen ze nog wel een roeptoeter zonder argumenten gebruiken.
  • 15 Mar 2019 om 20:36
    • Quote van 15 Mar 2019 om 19:47
      Wat doet de mening van Feanfan ertoe? Vertegenwoordigen alleen de bingoende supporters. En Foppe, jij bent die naam niet waard! Achter Cees gaan staan of oprotten? IQ 51 heb je? Ik wil uitleg over de procedure. Waarom Cees? Feanfan is nog nooit op een kritische noot te betrappen geweest.
    Rustig je pilletje nemen en dan lekker onder de wol en op naar dromenland. Toe maar.
  • 15 Mar 2019 om 20:30
    • Quote van 15 Mar 2019 om 19:47
      Wat doet de mening van Feanfan ertoe? Vertegenwoordigen alleen de bingoende supporters. En Foppe, jij bent die naam niet waard! Achter Cees gaan staan of oprotten? IQ 51 heb je? Ik wil uitleg over de procedure. Waarom Cees? Feanfan is nog nooit op een kritische noot te betrappen geweest.
    Ik wil, ik wil...., werkelijk waar, en dan zo’n onzin opmerking over Feanfan supporters over het IQ van een ander beginnen. Niveautje hoor!
  • 15 Mar 2019 om 19:47
    Wat doet de mening van Feanfan ertoe? Vertegenwoordigen alleen de bingoende supporters. En Foppe, jij bent die naam niet waard! Achter Cees gaan staan of oprotten? IQ 51 heb je? Ik wil uitleg over de procedure. Waarom Cees? Feanfan is nog nooit op een kritische noot te betrappen geweest.
  • 15 Mar 2019 om 19:25
    Zoals eerder aangegeven ben ik het er zeker niet mee eens dat Cees op de troon zit, maar als de verenigingen deze standpunten innemen is 1 ding wel duidelijk, hij zal blijven zitten. Dan is het misschien inderdaad tijd om te stoppen met de poten onder hem weg te zagen en nu heel hard te hopen dat hij de klus kan klaren.. Ik zal min best doen het er niet teveel meer over te hebben.
  • 15 Mar 2019 om 19:11
    • Quote van 15 Mar 2019 om 17:37
      Jij hebt je mening N01tra maar die deel ik niet en ik zie een hoop irritatie tav cr bij andere fean fans. Ik steun CR niet, nu niet en nooit niet. Ik vind het een gluiperd en hoop dat hij zo gauw mogelijk vertrekt. Ik heb nog even overwogen om 'de eer aan zichzelf te houden' maar na deze laaghartige coup kunnen we de woorden 'eer' en 'cr' niet meer in 1 zin plaaten.
    Jij bent dan ook anti voetbal. Ga lekker bij Leeuwarden kijken, in plaats van hier te stoken..

    Eerst vragen mensne om reacties van FF en NN, over wat zij van Ceesie vinden. Doen ze dat, is het weer niet goed. Dan is het weer georchestreerd door Ceesie. Echt, hoe domme meningen willen we nog meer tolereren? Wij/jullie weten geen ene kut, behalve wat Derksen en andere Riemer adepten naar buiten hebben gebracht. En denk maar niet dat Derksen het ene reet kan schelen als er trammelant is bij Heerenveen, die juicht ermee.
    Nu hebben zelfs FF en NN laten merken achter Ceesie te staan, dus ga er ook achter staan. Of rot op....

  • 15 Mar 2019 om 18:15
    Klasse van FF en NN
    Mooi zo!
    Alle complotdenkers, huilers en trollen kunnen mogen nu nog even uithuilen....en dan weer muiltje toe.
    ....en Forza SCH!
  • 15 Mar 2019 om 17:59
    Ik weet niet zo heel goed wat ik van alles moet denken. Wel vind ik dat het statement, van fean fan en NN, wel erg laat komt. Ze hadden een hoop frustratie kunnen voorkomen door meteen na het besluit met een statement te komen.
  • 15 Mar 2019 om 17:50
    • Quote van 15 Mar 2019 om 17:37
      Jij hebt je mening N01tra maar die deel ik niet en ik zie een hoop irritatie tav cr bij andere fean fans. Ik steun CR niet, nu niet en nooit niet. Ik vind het een gluiperd en hoop dat hij zo gauw mogelijk vertrekt. Ik heb nog even overwogen om 'de eer aan zichzelf te houden' maar na deze laaghartige coup kunnen we de woorden 'eer' en 'cr' niet meer in 1 zin plaaten.
    Jij deelt mijn mening dat we de club moeten steunen niet?
    Wat jij wil.

    Ik blijf het bijzonder vinden dat er mensen zijn die een persoon belangrijker dan de club vinden.
  • 15 Mar 2019 om 17:40
    De statements vam FF en NN vind ik niet zo interessant nu beide een frontman in het sb hebben. Ze kunnen eigenlijk niet anders anders hadden ze 2 weken geleden hard op de rem moeten trappen.
  • 15 Mar 2019 om 17:37
    • Quote van 15 Mar 2019 om 17:31
      Nu zowel NN als FF een duidelijk (zonder tussen de regels door dingen te willen lezen) statement gegeven hebben over hun standpunt;
      Kunnen dan eindelijk die geruchten en aannames "dat er écht geen draagvlak is" in de prullenbak gooien?

      Of je met de manier waarop eens bent of niet; what's done is done.
      Een paar internet musketiers gaan er echt niet voor zorgen dat er volgende week iemand anders zit.

      Wat zowel FF als NN zeggen: steun de club!
      Met het internet volplempen met allerlei conspiracy theories werk je alleen maar nog meer negativiteit in de hand. En dat lijkt mij wel het laatste wat de club nu kan gebruiken, want ook deze verhalen komen via via weer bij onder andere de sponsoren terecht..

    Jij hebt je mening N01tra maar die deel ik niet en ik zie een hoop irritatie tav cr bij andere fean fans. Ik steun CR niet, nu niet en nooit niet. Ik vind het een gluiperd en hoop dat hij zo gauw mogelijk vertrekt. Ik heb nog even overwogen om 'de eer aan zichzelf te houden' maar na deze laaghartige coup kunnen we de woorden 'eer' en 'cr' niet meer in 1 zin plaaten.
  • 15 Mar 2019 om 17:31
    Nu zowel NN als FF een duidelijk (zonder tussen de regels door dingen te willen lezen) statement gegeven hebben over hun standpunt;
    Kunnen dan eindelijk die geruchten en aannames "dat er écht geen draagvlak is" in de prullenbak gooien?

    Of je met de manier waarop eens bent of niet; what's done is done.
    Een paar internet musketiers gaan er echt niet voor zorgen dat er volgende week iemand anders zit.

    Wat zowel FF als NN zeggen: steun de club!
    Met het internet volplempen met allerlei conspiracy theories werk je alleen maar nog meer negativiteit in de hand. En dat lijkt mij wel het laatste wat de club nu kan gebruiken, want ook deze verhalen komen via via weer bij onder andere de sponsoren terecht..

  • 15 Mar 2019 om 17:25
    Vraag aan FeanFan: wat maakt Cees zo bijzonder dat hij beter is dan die 52 sollicitanten?