PEC-supporter gewond na val van tribune Abe Lenstra Stadion

( 12 reacties)
PEC-supporter gewond na val van tribune Abe Lenstra Stadion

Een supporter van PEC Zwolle is zaterdagavond van de tribune van het Abe Lenstra Stadion gevallen, zo weet de Leeuwarder Courant te melden.

Het incident deed zich voor na afloop van de wedstrijd (1-1, red.). Spelers van SC Heerenveen schoten toen ballen het publiek in. Toen de supporter één van de ballen wilde vangen, viel hij daarbij van de tribune af.

Daarbij raakte de man dusdanig gewond dat hij per ambulance naar de spoedeisende hulp in Heerenveen werd gebracht. De algemeen directeur van PEC Zwolle, Jeroen van Leeuwen, laat weten dat het goed gaat met de supporter.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Feb 2019 om 17:54
    Haha hoe krijg je het voor elkaar? Sterkte overigens voor de supporter
  • 10 Feb 2019 om 17:34
    • Quote van 10 Feb 2019 om 16:49
      Het is wel eens vaker voor gekomen dat de uitploeg die ballen in het uitvak schiet. Heb gezien dat de spelers van PEC dit gisteren ook deden.
    Nou, aanklagen dat PEC Zwolle!
  • 10 Feb 2019 om 16:49
    • Quote van 10 Feb 2019 om 15:14
      Oh nee? Wie heeft die bal dan de tribune in getrapt?
    Het is wel eens vaker voor gekomen dat de uitploeg die ballen in het uitvak schiet. Heb gezien dat de spelers van PEC dit gisteren ook deden.
  • 10 Feb 2019 om 16:02
    • Quote van 10 Feb 2019 om 15:45
      Ben het wel met je eens hoor. Zonder precies te weten wat hier heeft plaatsgevonden, is het erg makkelijk om even te zeggen dat Hamstra hier niets mee te maken heeft.
    Precies! Erg verdacht dit.
  • 10 Feb 2019 om 15:45
    • Quote van 10 Feb 2019 om 15:14
      Oh nee? Wie heeft die bal dan de tribune in getrapt?
    Ben het wel met je eens hoor. Zonder precies te weten wat hier heeft plaatsgevonden, is het erg makkelijk om even te zeggen dat Hamstra hier niets mee te maken heeft.
  • 10 Feb 2019 om 15:14
    • Quote van 10 Feb 2019 om 14:46
      Ik denk niet dat Hamstra hier iets mee te maken heeft.
    Oh nee? Wie heeft die bal dan de tribune in getrapt?
  • 10 Feb 2019 om 14:57
    Heeft ie m nog wel gevangen?
  • 10 Feb 2019 om 14:46
    Ik denk niet dat Hamstra hier iets mee te maken heeft.
  • 10 Feb 2019 om 14:42
    ballen zijn ooknniet voor pec bedoeld.
  • 10 Feb 2019 om 14:42
    Ze schieten die ballen alleen het thuisvak in toch? Maar is het zo makkelijk om naar beneden te vallen in het uitvak? Heb er nooit op gelet eigenlijk, maar je zou zeggen dat je er toch een wat groter hem voor zit