Homepage » Sfeer & supporters » Speciale actie voor fans SC Heerenveen: "Want wij gaan voor een vol uitvak!"

Speciale actie voor fans SC Heerenveen: "Want wij gaan voor een vol uitvak!"

( 19 reacties)
Groenste stroom van Nederland
Speciale actie voor fans SC Heerenveen: "Want wij gaan voor een vol uitvak!"

SC Heerenveen hoopt dat er zoveel mogelijk fans afreizen naar Amsterdam voor het bekerduel met Ajax op donderdag 24 januari. Om die wens kracht bij te zetten, bieden de Friezen kaarten aan vanaf slechts vijf euro per stuk.

Op de officiële website staat dat de toegansprijzen normaal gesproken tien euro kosten, maar dat de club de helft voor haar rekening neemt. "Want wij gaan voor een vol uitvak!", valt te lezen. Losse kaarten kosten dus nu vijf euro, terwijl het afreizen met de bus elf euro extra kost.

"Kunnen wij op je steun rekenen? Koop dan je kaarten via online ticketing. Net fan dat benaude!"

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jan 2019 om 10:41
    • Quote van 12 Jan 2019 om 19:04
      Ik vind het allemaal wel mooi als ze willen knokken dan komen ze maar die randstad kneuzen haha beetje Engels voetbal achtig dat is mooi
    Toch wel weer jammer dat je dit leuk zou vinden..... het is gewoonweg slecht en droevig als het uit de hand loopt. En ik heb ook absoluut geen slechte ervaringen in uitwedstrijden. Hoewel ik snap dat dat ook toeval is misschien, maar ik heb nooit iets vervelends meegemaakt. Vervelende toestanden zijn volgens mij erg uitzonderlijk tegenwoordig. En dat dat moet ook zo blijven want het is erg leuk om evt. ook met bv gezin of kids naar uitwedstrijden te gaan.
  • 12 Jan 2019 om 19:33
    • Quote van 12 Jan 2019 om 19:04
      Ik vind het allemaal wel mooi als ze willen knokken dan komen ze maar die randstad kneuzen haha beetje Engels voetbal achtig dat is mooi
    Stewards van de thuisclub die die van de gasten willen aanvallen? Die zijn gewoon ongeschikt voor hun functie. Heeft niets met Engels voetbal te maken.
  • 12 Jan 2019 om 19:04
    Ik vind het allemaal wel mooi als ze willen knokken dan komen ze maar die randstad kneuzen haha beetje Engels voetbal achtig dat is mooi
  • 12 Jan 2019 om 15:30
    Ajax kom ik zeker nooit weer na wat daar 2 seizoenen terug is gebeurd. 1e Klas k#tclub. Eerst sportief afgeslacht worden. Vaak met onevenredig voordeel van de arbitrage. Vervolgens onnodig veel tijd vastgehouden worden in het stadion. En dan gaan de 'suppoosten' van de neuzen ook nog eens knokken met die van ons omdat er vriendelijk verzocht werd 1 (één) supporter vast te laten gaan omdat die zijn trein nog moest halen. Dit allemaal nog los van onze eigen matige prestaties en belangrijker, de instelling waarmee ze te vaak het veld in stappen. Vitesse is ook een uitwedstrijd waar ik om dezelfde reden niet meer kom. Supportertje pesten? Prima, maar ik laat me daar niet voor lenen. Ik wens de supporters die wel mee gaan overigens een prachtige wedstrijd en hopelijk een resultaat(je) waar we tevreden mee mogen zijn, al is die kans niet bijster groot. Liever resultaat zonder mij dan verliezen met mij ;-)
  • 12 Jan 2019 om 11:09
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:58
      #ooit'supporter'......iedereen die meegaat naar Ajax ziet ook ergens wel de bui, die jij beschrijft, hangen. Punt is dat je als supporter bij een uitwedstrijd meer beleeft dan alleen de wedstrijd en net als bij het kopen van je Nieuwjaarslot... het kán één keertje goed vallen....en dàt wil je natuurlijk nooit missen..!! Komt bij dat je ook nooit supporter zult zijn als je alleen mee gaat naar een uitwedstrijd in dat ene jaar dat je dan toch ooit kampioen wordt.... dus kom op, ga gewoon gezellig mee..!!!
    Of als we de bekerfinale halen. Dan hebben we ineens die hard supporters die we nog nooit gezien hebben. Haha
  • 12 Jan 2019 om 10:58
    #ooit'supporter'......iedereen die meegaat naar Ajax ziet ook ergens wel de bui, die jij beschrijft, hangen. Punt is dat je als supporter bij een uitwedstrijd meer beleeft dan alleen de wedstrijd en net als bij het kopen van je Nieuwjaarslot... het kán één keertje goed vallen....en dàt wil je natuurlijk nooit missen..!! Komt bij dat je ook nooit supporter zult zijn als je alleen mee gaat naar een uitwedstrijd in dat ene jaar dat je dan toch ooit kampioen wordt.... dus kom op, ga gewoon gezellig mee..!!!
  • 12 Jan 2019 om 09:21
    • Quote van 12 Jan 2019 om 07:47
      Haha, het gaat om het uitje....Als supporter gaat het om de wedstrijd. En de winst. En om nu naar Amstetdam te gaan op een donderdagavond om vervolgens met 6/7-0 te worden afgeslacht met onze drama achterhoede. Dacht het niet.
    Gelukkig denkt niet iedereen zo. NAC bijvoorbeeld staat laatste, wint bijna nooit en heeft altijd volle bak! Dat noem ik pas supporters. Wij hebben helaas teveel mensen, net als jij. We kunnen niet winnen dus gaan we niet.
  • 12 Jan 2019 om 09:18
    • Quote van 12 Jan 2019 om 07:47
      Haha, het gaat om het uitje....Als supporter gaat het om de wedstrijd. En de winst. En om nu naar Amstetdam te gaan op een donderdagavond om vervolgens met 6/7-0 te worden afgeslacht met onze drama achterhoede. Dacht het niet.
    Dan snap jij niet hoe voetbal werkt. Als jij alleen voor winst naar zo een wedstrijd gaat dan Heb jij nog nooit in een stadion gezeten volgens mij.
  • 12 Jan 2019 om 08:42
    • Quote van 12 Jan 2019 om 07:47
      Haha, het gaat om het uitje....Als supporter gaat het om de wedstrijd. En de winst. En om nu naar Amstetdam te gaan op een donderdagavond om vervolgens met 6/7-0 te worden afgeslacht met onze drama achterhoede. Dacht het niet.
    Dus blijf jij bijvoorbaat thuis. Lekkere supporter ben jij.
  • 12 Jan 2019 om 08:42
    • Quote van 12 Jan 2019 om 07:47
      Haha, het gaat om het uitje....Als supporter gaat het om de wedstrijd. En de winst. En om nu naar Amstetdam te gaan op een donderdagavond om vervolgens met 6/7-0 te worden afgeslacht met onze drama achterhoede. Dacht het niet.
    Dus blijf jij bijvoorbaat thuis. Lekkere supporter ben jij.
  • 12 Jan 2019 om 07:47
    Haha, het gaat om het uitje....Als supporter gaat het om de wedstrijd. En de winst. En om nu naar Amstetdam te gaan op een donderdagavond om vervolgens met 6/7-0 te worden afgeslacht met onze drama achterhoede. Dacht het niet.
  • 12 Jan 2019 om 00:37
    Kaarten in de pocket.
  • 11 Jan 2019 om 23:46
    Redelijke kans ook dat dit dan enige volle vak is..... als je wat herrie maakt is het zo een thuiswedstrijd..