Homepage » Sfeer & supporters » VIDEO | Sponsoren zingen Fries volkslied voorafgaand aan oefenduel

VIDEO | Sponsoren zingen Fries volkslied voorafgaand aan oefenduel

( 10 reacties)
Groenste stroom van Nederland
VIDEO | Sponsoren zingen Fries volkslied voorafgaand aan oefenduel

Of het nu een officiële wedstrijd is of niet: voorafgaand aan de duels van SC Heerenveen hoort het Friese volkslied te worden gespeeld. Althans, zo dachten de sponsoren van SC Heerenveen voorafgaand aan het oefenduel met Ingolstadt.

Onder bezielende leiding van Willem Donker van makelaarskantoor Kraak & Donker werd het Friese volkslied ingezet, zo getuige de onderstaande tweet van de Ondernemers Sociëteit Sportclub Heerenveen (OSSH). Ook algemeen directeur Luuc Eisenga liet zich niet onbetuigd.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Jan 2019 om 22:06
    • Quote van 10 Jan 2019 om 19:26
      Of jij dat ook weet...
    Als je een beetje in de materie zit of wat research doet, weet je dat zulke reizen niet in het sponsorpakket van de club zitten. Daar moet je je apart voor aanmelden en word vervolgens georganiseerd door de club. Enfin, kijk hier maar: https://www.sc-heerenveen.nl/businessclub/nieuws-activiteiten/beleeft-u-het-trainingskamp-mee-van-sc-heerenveen-in-januari-2019/20
  • 10 Jan 2019 om 20:23
    • Quote van 10 Jan 2019 om 19:26
      Of jij dat ook weet...
    Ja.
  • 10 Jan 2019 om 19:26
    • Quote van 10 Jan 2019 om 15:54
      Uiteraard? Dit betalen sponsoren zelf, zit niet in de sponsoring.
    Of jij dat ook weet...
  • 10 Jan 2019 om 17:08
    Luuc Eisinga met zonnebril (de enige) op kosten van SC H. Zo kunnen wij het ook...
  • 10 Jan 2019 om 16:58
    • Quote van 10 Jan 2019 om 15:12
      Ze hadden natuurlijk ook helemaal niks kunnen doen, natuurlijk.... Het is maar waar je de nadruk op wilt leggen.
    Valt me gewoon op, een volkslied met de handen in de zakken hoort niet. Vinden jullie dit maar kinderachtig, het heeft niks met het mooie initiatief te maken.
  • 10 Jan 2019 om 15:54
    • Quote van 10 Jan 2019 om 15:33
      Op kosten van Heerenveen uiteraard... Al betalen ze het zelf dmv sponsoring
    Uiteraard? Dit betalen sponsoren zelf, zit niet in de sponsoring.
  • 10 Jan 2019 om 15:33
    • Quote van 10 Jan 2019 om 15:21
      Precies, ik vind dat nou juist het minst belangrijk. Ik vind het al super tof dat een groep fans de moeite heeft genomen om daar naartoe te reizen en het volkslied te zingen!
    Op kosten van Heerenveen uiteraard... Al betalen ze het zelf dmv sponsoring
  • 10 Jan 2019 om 15:21
    • Quote van 10 Jan 2019 om 15:12
      Ze hadden natuurlijk ook helemaal niks kunnen doen, natuurlijk.... Het is maar waar je de nadruk op wilt leggen.
    Precies, ik vind dat nou juist het minst belangrijk. Ik vind het al super tof dat een groep fans de moeite heeft genomen om daar naartoe te reizen en het volkslied te zingen!
  • 10 Jan 2019 om 15:12
    • Quote van 10 Jan 2019 om 14:35
      Maar wel met de handen in de zakken......
    Ze hadden natuurlijk ook helemaal niks kunnen doen, natuurlijk.... Het is maar waar je de nadruk op wilt leggen.
  • 10 Jan 2019 om 14:35
    Maar wel met de handen in de zakken......
zondag 27 januari 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›