Seizoenkaartverkoop SC Heerenveen ligt ver achter bij vorig jaar

( 51 reacties)
Seizoenkaartverkoop SC Heerenveen ligt ver achter bij vorig jaar

SC Heerenveen heeft vandaag een update gegeven over het aantal verkochte seizoenkaarten. Tot nu tot zijn er 11.051 seizoenkaarten verkocht.

Vorig seizoen lag teller op 10 juli al op 12.800 verkochte kaarten. De grens van 11.000 verkochte seizoenkaarten was destijds begin juni al bereikt. In vergelijking met vorig seizoen loopt de seizoenkaartverkoop dus ver achter.

De prijzen van een jaarkaart zijn ten opzichte van de afgelopen twee seizoenen gelijk gebleven. Volwassenen kunnen al vanaf 190 euro alle thuiswedstrijden van SC Heerenveen bijwonen in het Abe Lenstra Stadion. De duurste seizoenkaarten kosten 284 euro voor zeventien wedstrijden.

Daarnaast heb je als seizoenkaarthouder voorrang om extra kaarten voor de topwedstrijden bij te kopen. Ook ontvangen alle seizoenkaarthouders 10% korting in de Feansjop, net als korting bij diverse sponsoren.

Een seizoenkaart aanschaffen kan via de speciale gelanceerde website www.eenmetheerenveen.nl.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jul 2018 om 19:17
    • Quote van 13 Jul 2018 om 18:34
      Moet wel even kwijt dat het sinds de jaren negentig al ieder jaar hetzelfde gezeur is over het op tijd rond hebben van de selectie. Overigens bij alle clubs roepen supporters hetzelfde. In de jaren dat we dat wel hadden was het toch ook niet zo dat de prestaties ineens fenomenaal waren. Ik weet nog wel een seizoen onder Sollied waar de selectie al voor de eerste oefenpot rond was. Dat was toch ook geen garantie op een fenomenale reeks overwinningen...
      Ik ben het eens met Massi dat de club niet in de positie is om alvast allerlei spelers vast te leggen omdat een Zeneli of Koba waarschijnlijk wel vertrekken. En de posities waar versterking mogelijk nodig is daar heeft men gewoon de tijd om de beste deal te maken. Er zijn niet veel spelers weggegaan, dus zoveel hoeft er niet te gebeuren. Met Zeneli, Mihajlovic en Rojas zijn er drie duurbetaalde vleugelspelers en op het middenveld verdient Bruijn gewoon een kans. Er zal heus nog wat bij komen, op goal en op het middenrif, maar dat je je hier enorm druk over gaat maken snap ik niet. Zeker om de positie van backup keeper... De cruciale posities zijn grotendeels ingevuld.
      Het zou anders zijn wanneer er 3/4 dragende spelers weg zouden zijn er geen actie ondernomen wordt. Nu kun je ieder jaar wel wegblijven, want de club zal praktisch nooit de selectie voor de volle 100% rond hebben in de eerste week van de oefencampagne. En er is ook geen enkele noodzaak om dat wel te hebben.
    Dan moet Hamstra zich daar ook niet over uit laten. Zo simpel is het gewoon. Geen valse verwachtingen scheppen! En dat het al sinds de jaren 90 zo is is overdreven. Het is eigenlijk begonnen in de laatste periode onder Johan Hansma, die feanfans op een gegeven moment opriep om lijstjes met namen van spelers te sturen. En dat was ergens in 2012-2013.
  • 13 Jul 2018 om 19:17
    • Quote van 13 Jul 2018 om 13:48
      Ron als je wat roept moet je weten wat je zegt. Hamstra heeft Streppel niet binnen gehaald. Hans Vonk was dit. Dir deed hij nadat ook Riemer, Foppe, Eisenga met Streppel had gesproken. De keuze van Streppel was destijds een breed gedragen keuze.
    Sorry Frank je hebt gelijk....
  • 13 Jul 2018 om 18:34
    Moet wel even kwijt dat het sinds de jaren negentig al ieder jaar hetzelfde gezeur is over het op tijd rond hebben van de selectie. Overigens bij alle clubs roepen supporters hetzelfde. In de jaren dat we dat wel hadden was het toch ook niet zo dat de prestaties ineens fenomenaal waren. Ik weet nog wel een seizoen onder Sollied waar de selectie al voor de eerste oefenpot rond was. Dat was toch ook geen garantie op een fenomenale reeks overwinningen...
    Ik ben het eens met Massi dat de club niet in de positie is om alvast allerlei spelers vast te leggen omdat een Zeneli of Koba waarschijnlijk wel vertrekken. En de posities waar versterking mogelijk nodig is daar heeft men gewoon de tijd om de beste deal te maken. Er zijn niet veel spelers weggegaan, dus zoveel hoeft er niet te gebeuren. Met Zeneli, Mihajlovic en Rojas zijn er drie duurbetaalde vleugelspelers en op het middenveld verdient Bruijn gewoon een kans. Er zal heus nog wat bij komen, op goal en op het middenrif, maar dat je je hier enorm druk over gaat maken snap ik niet. Zeker om de positie van backup keeper... De cruciale posities zijn grotendeels ingevuld.
    Het zou anders zijn wanneer er 3/4 dragende spelers weg zouden zijn er geen actie ondernomen wordt. Nu kun je ieder jaar wel wegblijven, want de club zal praktisch nooit de selectie voor de volle 100% rond hebben in de eerste week van de oefencampagne. En er is ook geen enkele noodzaak om dat wel te hebben.
  • 13 Jul 2018 om 16:05
    • Quote van 13 Jul 2018 om 15:46
      Natuurlijk kun je er ook voor kiezen om alvast opvolgers voor Zeneli, Thorsby, Van Amersfoort en Kobayashi binnen te halen maar daarmee neem je wel financiële/sportieve risico's. Bij PEC vertrokken Mokhtar en Menig (gehuurd) al eerder, dus hadden ze ook wel ruimte en vertrekken Thomas en/of Namli waarschijnlijk. Heerenveen gaat volgende week ook een nieuwe speler (middenvelder of vleugelspeler?) presenteren, dus daar wordt ook echt wel actie ondernomen.
    Dat hoeft helemaal niet! Zeneli, Thorsby, van Amersfoort en Kobayahsi hoeven niet vervangen te worden want die zijn er nog. We moeten iemand hebben voor de vertrokken van der Steen, Ødegaard en eventueel Schaars! Mokthar heeft PEC niets opgeleverd want vertrok transfervrij. Een huurspeler scheelt alleen in loonkosten, niet in transfergeld. Leemans en van Crooy waren wellicht ook prima opties voor ons geweest. Nederlands en als PEC ze kon halen dan had Heerenveen dat ook gekund. Er komen toch geen WK deelnemers. In ieder geval geen spelers die speeltijd gehad hebben.
  • 13 Jul 2018 om 15:54
    • Quote van 12 Jul 2018 om 21:48
      Door weg te blijven los je helemaal niets op. Altijd uitgaan van het negatieve evenmin. Ga niet mee met de negatieve spiraal waarin bijna iedere club in Nederland in geraakt . Wees eens positief en help mee ons Heerenveen weer op de rails te krijgen.
    Ik ben niet van plan weg te blijven. Ik heb alleen geen haast te verlengen. Net zoals de club kennelijk geen haast heeft de weggevallen plekken in de selectie op te vullen. Een 2e keeper en een rechtsvoor. Had voor de 1e training zoals aangegeven eigenlijk al binnen moeten zijn. Als je het niet waar kunt of wilt maken moet je zo'n uitspraak helemaal niet doen.

    Positief zijn zeg je? Vandaag had ik een mail met als aanhef: Beste, we hebben je gemist afgelopen seizoen. Alle thuiswedstrijden aanwezig geweest en een aanzienlijk aantal uitwedstrijden.....Dit is na het wegvallen van Panathinaikos als sparringpartner op de Feandei het zoveelste argument om lekker af te wachten hoe lang het nog duurt voordat we compleet zijn. Het is heel simpel. Actie zorgt voor reactie. Als je transparant wilt zijn doe het dan goed! Op de vraag waarom of de Grieken niet komen komt van onze club in ieder geval géén antwoord. En ja, dat soort dingen daar vind ik iets van.
  • 13 Jul 2018 om 15:46
    • Quote van 13 Jul 2018 om 15:34
      Dat van de transfermarkt is maar deels waar Massi. Andere clubs kunnen ook op tijd spelers vastleggen. Sinds vorig seizoen weten we dat we niet meer bij de beste 6 clubs horen qua spelersbudget, maar eerder bij de onderste clubs. Dan is het wel bijzonder dat bijvoorbeeld een PEC vandaag een boppeslach doet met zowel Leemans als van Crooy. Terwijl wij nog zoekend zijn naar spelers op diezelfde posities. Of mogen we wachten tot de club voor onze aanwinsten miljoenen gaat uitgeven? Ik geloof daar eerlijk gezegd niet zo in. Voor wat betreft Vonk-Streppel-Hamstra heb je gelijk. Je zou nog eerder kunnen stellen dat Streppel zijn vriend Hamstra heeft binnen helpen halen dan andersom.
    Natuurlijk kun je er ook voor kiezen om alvast opvolgers voor Zeneli, Thorsby, Van Amersfoort en Kobayashi binnen te halen maar daarmee neem je wel financiële/sportieve risico's. Bij PEC vertrokken Mokhtar en Menig (gehuurd) al eerder, dus hadden ze ook wel ruimte en vertrekken Thomas en/of Namli waarschijnlijk. Heerenveen gaat volgende week ook een nieuwe speler (middenvelder of vleugelspeler?) presenteren, dus daar wordt ook echt wel actie ondernomen.
  • 13 Jul 2018 om 15:34
    • Quote van 13 Jul 2018 om 13:47
      Sorry dat ik hier even voor Mackan's beurt praat maar het was Vonk die Streppel haalde en niet Hamstra. Het laat halen van spelers heeft vooral te maken met de markt, die komt altijd laat op gang en zeker met een EK/WK. Daar heeft iedere td mee te maken, of die dat nou leuk vind of niet.
    Dat van de transfermarkt is maar deels waar Massi. Andere clubs kunnen ook op tijd spelers vastleggen. Sinds vorig seizoen weten we dat we niet meer bij de beste 6 clubs horen qua spelersbudget, maar eerder bij de onderste clubs. Dan is het wel bijzonder dat bijvoorbeeld een PEC vandaag een boppeslach doet met zowel Leemans als van Crooy. Terwijl wij nog zoekend zijn naar spelers op diezelfde posities. Of mogen we wachten tot de club voor onze aanwinsten miljoenen gaat uitgeven? Ik geloof daar eerlijk gezegd niet zo in. Voor wat betreft Vonk-Streppel-Hamstra heb je gelijk. Je zou nog eerder kunnen stellen dat Streppel zijn vriend Hamstra heeft binnen helpen halen dan andersom.
  • 13 Jul 2018 om 13:48
    • Quote van 13 Jul 2018 om 13:16
      @Mackan Wie heeft Streppel binnen gehaald? Volens mij was dat Hamstra of niet? En die blijft lekker zitten en haalt pas spelers vlak voordat de competitie begint of al bezig is. Wat vindt je daar van?
    Ron als je wat roept moet je weten wat je zegt. Hamstra heeft Streppel niet binnen gehaald. Hans Vonk was dit. Dir deed hij nadat ook Riemer, Foppe, Eisenga met Streppel had gesproken. De keuze van Streppel was destijds een breed gedragen keuze.
  • 13 Jul 2018 om 13:47
    • Quote van 13 Jul 2018 om 13:16
      @Mackan Wie heeft Streppel binnen gehaald? Volens mij was dat Hamstra of niet? En die blijft lekker zitten en haalt pas spelers vlak voordat de competitie begint of al bezig is. Wat vindt je daar van?
    Sorry dat ik hier even voor Mackan's beurt praat maar het was Vonk die Streppel haalde en niet Hamstra. Het laat halen van spelers heeft vooral te maken met de markt, die komt altijd laat op gang en zeker met een EK/WK. Daar heeft iedere td mee te maken, of die dat nou leuk vind of niet.
  • 13 Jul 2018 om 13:16
    • Quote van 12 Jul 2018 om 21:20
      Onder het mom zitten en bek dicht? Dat werkt niet meer anno 2018. Mensen laten zich niet voor de gek houden. Het gepruts van, gezwam over de prestaties van en het vertrouwen in Streppel laten een flinke deuk achter. Bij de club hoeven ze niet alles te doen wat supporters zeggen, maar eens een keer serieus luisteren en iets met opbouwende kritiek doen zou niet verkeerd zijn. Ik wacht op een 2e keeper en een standin voor Rojas na het vertrek van Ødegaard.
    @Mackan Wie heeft Streppel binnen gehaald? Volens mij was dat Hamstra of niet? En die blijft lekker zitten en haalt pas spelers vlak voordat de competitie begint of al bezig is. Wat vindt je daar van?
  • 13 Jul 2018 om 12:28
    Heeft ook te maken met de vreemde vijver waar wij op dit moment in zitten te vissen en daar is Hamstra verantwoordelijk voor. Er is geen speler in het elftal waarvoor ik naar het stadion zou moeten komen. Ik heb wel verlengd maar begrijp dat er mensen zijn die dat niet doen. Ook deze trainer zegt mij helemaal niets. De scouting is volgens mij ook op non actief gezet want ook dat hoor je niets meer van. Waar zijn de pareltjes gebleven? Af zijn we echt zover afgezakt? Ik geloof daar niets van. Ik denk dat de verkeerde mensen aan het roer staan. Waardoor wij juist achteruit gaan ipv vooruit zoals Utrecht. Maar dit willen de mensen helaas nog niet inzien en houden mannen zoals Hamstra de hand boven het hoofd.
  • 13 Jul 2018 om 12:18
    Ik heb verlengd, maar na 2 jaar afbraak voetbal van Streppel te moeten aangluren hoop ik nu wel dat het bestuur er BOVENOP zit! Natuurlijk verdiend deze trainer een fatsoenlijke kans.
    Maar houdt het aub een beetje strak.

    Ik had nooit vertrouwen in streppel gehad, vanaf dag 1 zag ik het al aankomen dat Streppel een lichtgewicht is. Prima niks mis mee, maar laat zo'n man niet weer overbodig een jaar extra aankloten.
    Ik heb vertrouwen in deze trainer, maar mocht het de verkeerde kant op gaan dan hoop ik dit keer wel dat het bestuur in grijpt. Want anders houdt het voor mij alsnog na dit seizoen op!Ga niet weer 2 jaar ergeren aan een trainer en de club verder zien afzakken naar het rechterrijtje...
  • 13 Jul 2018 om 11:13
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:45
      Ik vind een kleine 2000 seizoenkaarten achterstand ten opzichte van vorig jaar rond dit moment best een plausibele reden voor bezorgdheid.
    Als men laat beslist zoals ik zei is die achterstand weg. Het is nog meer dan een maand tot de eerste thuiswedstrijd. Dus er is nog van alles mogelijk. Na 2 jaar Streppel kan ik begrijpen dat men even langer bedenktijd nodig heeft. Geld niet voor mij. Gelijk toen er verlengd kon worden heb ik verlengd want slechter dan de afgelopen 1.5 seizoen kan niet.
  • 13 Jul 2018 om 10:24
    • Quote van 12 Jul 2018 om 21:53
      Het is niet heel realistisch maar een aankoop zoals Lasse Schone zou wel iets los maken bij het publiek. Was twee jaar terug met Schaars ook zo. De mensen die twijfelen haal je over de streep met zo'n aankoop.
    Ben het hiier deels mee eens....het aantrekken van een bepaalde speler kan inderdaad een zuigende werkning hebben op supporters/sponsoren echter....afgelopen seizoen werd ook veel aangegeven dat als Streppel zou blijven, er niet verlengd werd....nu hebben we een andere trainer maar desondanks hebben velen nog niet verlengd. Er wordt een hoop kritiek geleverd, er moet dit en dat...zus en zo....maar wanneer je kijkt naar hoeveel mensen er afgehaakt zijn....dan praat je alleen al over het missen van inkomsten door minder seizoenskaarten van zo'n 1,5 mln euro? los van wat die mensen dan nog rondom de club uitgeven kortom, uiteindelijk wordt de club daar ook door benadeeld...mensen blijven te makkelijk weg ook al kan ik mij dat soms wel goed voorstellen want het entertainment gehalte is idd aanzienlijk gedaald maar wij allen spelen dus een rol bij de malaise v/d club! door al dan niet te verlengen, door de wijze waarop wij zelf de club vertegenwoordigen en nu er idd toch meer dan genoeg ruimte is, is het ook makkelijker om eens te zeggen, ik doe het eens een jaartje niet, als ik spijt krijg kan ik toch zo weer een kaart nemen in tegenstelling tot jaren geleden toen je die gok niet durfde te nemen omdat je dan moeilijk weer aan een kaart kwam..
  • 13 Jul 2018 om 08:28
    Mooi zo!
  • 13 Jul 2018 om 08:17
    Ik wilde ook niet verlengen alleen mijn zoontje wilde graag nog door. Nog een seizoen k-voetbal en dan haken wij af
  • 13 Jul 2018 om 03:55
    Zo logisch als wat, koopkracht van de mensen daalt, lastige tijdstippen, selectie wordt elk jaar minder, geen aansprekende aankopen, meegaande spiraal van steeds leger stadion en dus minder sfeer.
  • 13 Jul 2018 om 00:24
    • Quote van 12 Jul 2018 om 23:19
      Eerste twee thuiswedstrijden ( waaronder Feyenoord ) vallen in vakantie Noord Nederland tel uit je verlies... Elk jaar drie thuiswedstrijden tegen topclubs, één valt al weg.. Speeltijden 20.45 of 12.30... ook voor sommigen niet te doen. Stadion wordt leger en leger , levert vicieuze cirkel op, vol stadion is op zich al leuk om mee te maken, halfleeg stadion is niks aan... Ik denk dat deze trend lastig te stoppen zal zijn oorzaak leegloop zit in te veel oorzaken
    Feyenoord topclub! Hou toch op! Met een beetje lef is Hveen beter!
  • 13 Jul 2018 om 00:21
    We willen gewoon leuk voetbal zien zonder elke keer de bal op de keeper. Niet die slappe hap van Strepsel
  • 12 Jul 2018 om 23:19
    Eerste twee thuiswedstrijden ( waaronder Feyenoord ) vallen in vakantie Noord Nederland tel uit je verlies... Elk jaar drie thuiswedstrijden tegen topclubs, één valt al weg.. Speeltijden 20.45 of 12.30... ook voor sommigen niet te doen. Stadion wordt leger en leger , levert vicieuze cirkel op, vol stadion is op zich al leuk om mee te maken, halfleeg stadion is niks aan... Ik denk dat deze trend lastig te stoppen zal zijn oorzaak leegloop zit in te veel oorzaken
  • 12 Jul 2018 om 22:35
    • Quote van 12 Jul 2018 om 20:31
      Zou erg gek zijn om Fox als de grote boosdoener te bestempelen. Er wordt namelijk al jaren op wisselende tijdstippen gespeeld vanwege de tv-uitzendingen, desondanks was het stadion toch jaren nog prima gevuld.
    Het gaat niet om de tijden mijn vriendin en ik gaan altijd en hebben altijd oppas voor ons dochter. Maar het is altijd een hoop gedonder en kost enorm veel tijd. En ook het is ook vrij kostbaar.
  • 12 Jul 2018 om 22:33
    Het is niet zo makkelijk voor iedereen om even te verlengen. Kost een hoop geld en zeker als je er (net als ik) twee moet bekostigen. Daarbij komt ook nog het feit dat de sportieve prestaties de laatste jaren tegen vallen. Heb overigens toch verlengt, kan er gewoon geen afscheid van nemen.
  • 12 Jul 2018 om 22:23
    Zou zeker goed wezen als ze nog een speler van naam halen trekt altijd meer publiek en ik denk dat mensen eerst afwachten hoe het gaat en denken kan straks nog wel een seizoen kaart kopen als het een beetje loopt want er is toch plek genoeg
  • 12 Jul 2018 om 21:53
    Het is niet heel realistisch maar een aankoop zoals Lasse Schone zou wel iets los maken bij het publiek. Was twee jaar terug met Schaars ook zo. De mensen die twijfelen haal je over de streep met zo'n aankoop.
  • 12 Jul 2018 om 21:48
    • Quote van 12 Jul 2018 om 21:20
      Onder het mom zitten en bek dicht? Dat werkt niet meer anno 2018. Mensen laten zich niet voor de gek houden. Het gepruts van, gezwam over de prestaties van en het vertrouwen in Streppel laten een flinke deuk achter. Bij de club hoeven ze niet alles te doen wat supporters zeggen, maar eens een keer serieus luisteren en iets met opbouwende kritiek doen zou niet verkeerd zijn. Ik wacht op een 2e keeper en een standin voor Rojas na het vertrek van Ødegaard.
    Door weg te blijven los je helemaal niets op. Altijd uitgaan van het negatieve evenmin. Ga niet mee met de negatieve spiraal waarin bijna iedere club in Nederland in geraakt . Wees eens positief en help mee ons Heerenveen weer op de rails te krijgen.
  • 12 Jul 2018 om 21:44
    • Quote van 12 Jul 2018 om 21:36
      Dit dus... Het duurt allemaal zoooooo lang bij Heerenveen..
    De geest lijkt wel een beetje uit de fles bij Heerenveen
  • 12 Jul 2018 om 21:43
    • Quote van 12 Jul 2018 om 21:30
      Ik had mijn kaart direct verlengt. Met het gevoel dat Heerenveen ook had ingezien dat versterking nodig is. HELAAS zijn we er alleen maar op achter uit gegaan. Als ik nog de keuze zou hebben was ik geen seizoenkaart houder meer!
    Dat gevoel heb ik ook... We moeten het er het beste maar van maken
  • 12 Jul 2018 om 21:36
    • Quote van 12 Jul 2018 om 15:48
      En ondanks dat het al meerdere seizoenen aangegeven wordt dat het vroeg op orde hebben van de selectie mee zou helpen aan een even vlotte verlenging van seizoenkaarten lijken er vanuit de club totaal geen zorgen te zijn over deze ontwikkeling. Ondanks dat er soort van 'beloofd' was dat tijdens de 1e training de selectie en staf op orde zou zijn is daar geen sprake van. De 2e keeper is er nog steeds niet en de assistent trainer kwam ook pas later. Het gevolg van deze ogenschijnlijke misplaatste arrogantie lijkt uit te lopen op een absoluut dieptepunt aan seizoenkaarten in het jubileumjaar mochten sportieve resultaten de komende seizoenen ook tegenvallen. Ik ben benieuwd wat voor snode plannen Eiesenga en co hiervoor gaan smeden.
    Dit dus... Het duurt allemaal zoooooo lang bij Heerenveen..
  • 12 Jul 2018 om 21:30
    Ik had mijn kaart direct verlengt. Met het gevoel dat Heerenveen ook had ingezien dat versterking nodig is. HELAAS zijn we er alleen maar op achter uit gegaan. Als ik nog de keuze zou hebben was ik geen seizoenkaart houder meer!
  • 12 Jul 2018 om 21:20
    • Quote van 12 Jul 2018 om 21:11
      Wat denken jullie nu die geen seizoenkaart meer hebben. Komt nu wel goed? Ik heb al zo vaak gezegd: Wees blij dat je eredivisievoetbal hebt in Heerenveen. Wat zouden veel steden in Nederland dit willen. Ga achter onze club staan en verleng je seizoenkaart. Gebruik je verstand. Ook onze kinderen en kleinkinderen willen graag eredivisievoetbal behouden in Heerenveen Weg blijven heeft geen enkele zin
    Onder het mom zitten en bek dicht? Dat werkt niet meer anno 2018. Mensen laten zich niet voor de gek houden. Het gepruts van, gezwam over de prestaties van en het vertrouwen in Streppel laten een flinke deuk achter. Bij de club hoeven ze niet alles te doen wat supporters zeggen, maar eens een keer serieus luisteren en iets met opbouwende kritiek doen zou niet verkeerd zijn. Ik wacht op een 2e keeper en een standin voor Rojas na het vertrek van Ødegaard.
  • 12 Jul 2018 om 21:11
    Wat denken jullie nu die geen seizoenkaart meer hebben. Komt nu wel goed? Ik heb al zo vaak gezegd: Wees blij dat je eredivisievoetbal hebt in Heerenveen. Wat zouden veel steden in Nederland dit willen. Ga achter onze club staan en verleng je seizoenkaart. Gebruik je verstand. Ook onze kinderen en kleinkinderen willen graag eredivisievoetbal behouden in Heerenveen Weg blijven heeft geen enkele zin
  • 12 Jul 2018 om 21:11
    • Quote van 12 Jul 2018 om 20:32
      Heb mijn kaart na 24 jaar nier verlengd. Idd de om redenen van Mackan68. Waardering is r ook niet het enige wat ik kreeg was een laf telefoontje met de vraag waarom ik niet had verlengd voor 4 juli. Geen enkele poging om mij toch nog over te halen om n kaart te nemen.
      Fox heeft r bij mij niks mee te maken want dat heb ik ook niet.....
    Ik ben sinds mijn opzegging überhaupt nooit meer gecontacteerd. Wat op zich ok is, maar kansen om mensen een interessant aanbod te doen dwing je er niet echt mee af. Nu ik sinds kort weer in de regio woon is het voor mij eigenlijk iedere zomer wel weer iets dat in the picture komt. Maar jammer genoeg is het voetbal zo enorm bedroevend in de Eredivisie dat ik het als voetballiefhebber ook wel erg zonde vind van mijn (schaarse) tijd. Ook voor dit seizoen kijk ik het even aan en misschien pak ik vanaf januari een half jaar kaartje om te zien hoe het bevalt.
  • 12 Jul 2018 om 21:05
    Fox al oorzaak vind ik echt te makkelijk. Misschien heeft het er iets mee te maken, maar zeker niet veel. Men moet gewoon beseffen dat ook wij 'successupporters' hebben. Zonder daar mensen mee af te vallen of allemaal dezelfde stempel te geven. Succes trekt ook mensen aan die kort meeliften en net zo snel weer vertrekken.
    Je merkt gewoon bij een middelgrote club als fean, maar wel met een groot stadion, dat als de resultaten uitblijven je dit snel terugziet in het stadion. Wij hebben gewoonweg niet zo'n grote achterban om dat in deze 'middelmatige' jaren vol te houden en te krijgen. Veel mensen willen terecht vermaakt worden en spektakel zien en als dat te lang uitblijft, zullen zij afhaken.
    Overigens vind ik het negatieve allemaal best wel meevallen. Samen achter de club wat mij betreft! En dus ook mensen nabellen die afhaken. Gênant om te horen dat dat niet gebeurd zeker als je al 24 jaar een kaart hebt.
  • 12 Jul 2018 om 20:32
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:45
      Ik vind een kleine 2000 seizoenkaarten achterstand ten opzichte van vorig jaar rond dit moment best een plausibele reden voor bezorgdheid.
    Heb mijn kaart na 24 jaar nier verlengd. Idd de om redenen van Mackan68. Waardering is r ook niet het enige wat ik kreeg was een laf telefoontje met de vraag waarom ik niet had verlengd voor 4 juli. Geen enkele poging om mij toch nog over te halen om n kaart te nemen.
    Fox heeft r bij mij niks mee te maken want dat heb ik ook niet.....
  • 12 Jul 2018 om 20:31
    • Quote van 12 Jul 2018 om 18:23
      Denk Dat Fox de grootste boos doener is in dit verhaal. En de manier van voetballen wat we de laatste twee jaar hebben gezien.
    Zou erg gek zijn om Fox als de grote boosdoener te bestempelen. Er wordt namelijk al jaren op wisselende tijdstippen gespeeld vanwege de tv-uitzendingen, desondanks was het stadion toch jaren nog prima gevuld.
  • 12 Jul 2018 om 19:04
    Gezien het feit, dat de laatste jaren het stadion bijna nooit meer vol zit, zullen er vast veel mensen zijn die nu eerst de kat uit de boom kijken, wanneer het weer een keer gaat lopen, zullen er meerdere volgen.
  • 12 Jul 2018 om 19:00
    Ja dat denk ik ook dat Fox de grootste boosdoener is mensen hebben liever een vaste tijden kun je alles beter plannen anders moet je elke keer weer zien van hoe laat spelen ze nou weer
  • 12 Jul 2018 om 18:23
    Denk Dat Fox de grootste boos doener is in dit verhaal. En de manier van voetballen wat we de laatste twee jaar hebben gezien.
  • 12 Jul 2018 om 18:08
    Zolang er nog geen witte rook komt qua versterking(en) kan dit qua seizoenskaarten wel eens heel slecht gaan uitvallen.
  • 12 Jul 2018 om 17:57
    Aanloop bij oefenwedstrijden is ook flink lager. Er moet weer even wat peper en plezier in. Uiteindelijk is het allemaal mensenwerk. Tijd erin steken en creativiteit. En daar kun je prima je sponsors en supporters in betrekken. Zoals destijds om het stadion te vullen na een uitbreiding.
  • 12 Jul 2018 om 17:52
    Ik heb ook wel eens het idee dat er meer uit de oefencampagne gehaald kan worden.. zorg bijvoorbeeld dat je voor de wedstrijden een andere pot laat zien, bijvoorbeeld een supporters elftal tegen oud-Heerenveen of het 1e van de (organiserende)club tegen jong Heerenveen. Dan maak je er iets meer een dag van. Gooi er een springkussen bij, foodtruckjes, een lokale dj, buitenbarretjes, etc.. nu zie je vaak dat de mensen 10 minuten van te voren komen en na de wedstrijd gelijk weg gaan.
  • 12 Jul 2018 om 17:07
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:44
      Nieuwe shirts veel eerder onthullen, spelers in communicatie verwerken, nieuwe spelers met toffe en opvallende content onthullen, etc. Allemaal dingen die ontbreken en die echt niet veel tijd en geld hoeven te kosten. Come on Heerenveen blijf niet achter op dit gebied.
    Moet zeggen dat het nu ook al tijd heel erg rustig is op de social media-kanalen van de club. Geen enkel bericht van het trainingskamp bijv. of een interview met een speler oid.
  • 12 Jul 2018 om 17:06
    We moeten echt snel de weg naar boven weer gaan vinden anders kan het de komende jaren weleens goed mis gaan. Hopelijk wordt de nieuwe commercieel directeur een schot in de roos en kan hij de club weer in de juiste richting duwen.
  • 12 Jul 2018 om 16:45
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:08
      Noorderlingen kiezen laat. Kan nog heel veel gebeuren. Het is minder dan vorig jaar rond dit tijdstip maar nog geen reden tot paniek.
    Ik vind een kleine 2000 seizoenkaarten achterstand ten opzichte van vorig jaar rond dit moment best een plausibele reden voor bezorgdheid.
  • 12 Jul 2018 om 16:44
    Nieuwe shirts veel eerder onthullen, spelers in communicatie verwerken, nieuwe spelers met toffe en opvallende content onthullen, etc. Allemaal dingen die ontbreken en die echt niet veel tijd en geld hoeven te kosten. Come on Heerenveen blijf niet achter op dit gebied.
  • 12 Jul 2018 om 16:43
    • Quote van 12 Jul 2018 om 15:48
      Tsja, hier wordt je toch verdrietig van. Alle goede motivaties ten spijt blijf ik het zonde vinden dat zovelen de club de rug toekeren door geen seizoenkaart te nemen. Langzaam aan glijd de club verder naar beneden. Mis de tijd, en dat is nog niet eens zo lang geleden, dat we in een vol stadion zaten. Zelfs de lange wachtrij bij het naar buiten gaan ga je nog missen ook!
    Ik denk dat het niet meer toestaan van automatische verlengen in eerste instantie al een hele grote invloed heeft gehad. Vroeger moest je er moeite voor nemen om op te zeggen. Nu gaat dat automatisch. Dan een aantal zeer instabiele seizoenen met lang vanuit de club twijfelen over wel of niet doorgaan met Streppel, terwijl hij door een groot percentage van de supporters al niet meer gepruimd werd hebben ongetwijfeld bij een grote groep supporters voor twijfel gezorgd. En het weinig voortvarende transferbeleid komt daar nog eens bij. En toch geloof ik dat bij de meesten er absoluut wel de intentie is om te verlengen, maar dat ze nu wel eens reactie vanuit de club willen zien. Die moeten toch zelf ook inzien dat we op deze manier jaar in jaar uit achteruit hobbelen?
  • 12 Jul 2018 om 16:20
    Zoveel was er de afgelopen jaren nou ook niet te beleven in het stadion. Paar goede aankopen voor aanvang competitie en een goede start in de eerste paar wedstrijden helpt meestal ook wel.
  • 12 Jul 2018 om 16:08
    Noorderlingen kiezen laat. Kan nog heel veel gebeuren. Het is minder dan vorig jaar rond dit tijdstip maar nog geen reden tot paniek.
  • 12 Jul 2018 om 15:51
    Een qua amusementswaarde teleurstellend afgelopen seizoen en de aandacht voor het WK zullen niet meehelpen. Daarnaast is het ook erg stil op het transfergebied. Een aansprekende transfer kan veel twijfelaars weer even wakker schudden. Helaas lijkt dat nodig te zijn.
  • 12 Jul 2018 om 15:48
    Tsja, hier wordt je toch verdrietig van. Alle goede motivaties ten spijt blijf ik het zonde vinden dat zovelen de club de rug toekeren door geen seizoenkaart te nemen. Langzaam aan glijd de club verder naar beneden. Mis de tijd, en dat is nog niet eens zo lang geleden, dat we in een vol stadion zaten. Zelfs de lange wachtrij bij het naar buiten gaan ga je nog missen ook!
  • 12 Jul 2018 om 15:48
    En ondanks dat het al meerdere seizoenen aangegeven wordt dat het vroeg op orde hebben van de selectie mee zou helpen aan een even vlotte verlenging van seizoenkaarten lijken er vanuit de club totaal geen zorgen te zijn over deze ontwikkeling. Ondanks dat er soort van 'beloofd' was dat tijdens de 1e training de selectie en staf op orde zou zijn is daar geen sprake van. De 2e keeper is er nog steeds niet en de assistent trainer kwam ook pas later. Het gevolg van deze ogenschijnlijke misplaatste arrogantie lijkt uit te lopen op een absoluut dieptepunt aan seizoenkaarten in het jubileumjaar mochten sportieve resultaten de komende seizoenen ook tegenvallen. Ik ben benieuwd wat voor snode plannen Eiesenga en co hiervoor gaan smeden.
vrijdag 10 augustus 2018
20:00
Volledige programma ›