Halilovic: ''We hebben daar nogal veel goede middenvelders''

6
Halilovic: ''We hebben daar nogal veel goede middenvelders''

Tibor Halilovic heeft zich in korte tijd goed weten te ontwikkelen bij SC Heerenveen. Dat is in zijn geboorteland Kroatië niet onopgemerkt gebleven. 

Halilovic geeft aan dat SC Heerenveen daar nog steeds een ploeg is waar men graag naar kijkt. Om dat duidelijk te maken noemt hij een oude bekende in gesprek met Voetbal International. "Vergis je niet: Heerenveen is een serieuze club in Kroatië, vooral met dank aan Danijel Pranjic."

De kleine middenvelder benadrukt dat het een ambitie van hem is om ooit uit te mogen komen voor het nationale team. "We hebben in Kroatië nogal veel goede middenvelders. Modric, Brozovic en Kovacic. Eigenlijk niet normaal, toch, voor zo’n klein landje?"

"Maar als ik blijf scoren, zal de aandacht blijven komen. Ik ben realistisch genoeg om in te zien dat ik nooit voor Real Madrid of Barcelona zal spelen, dat maakt de nationale ploeg voor mij het hoogst haalbare", besluit hij.

6 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Sep 2021 om 11:02
    • Quote van 26 Sep 2021 om 09:54
      En die lok je ook niet uit hè. Prima zet ik je weer in de negeerstand.
    Kinderhand is snel gevuld.
    Er worden 3 middenvelders genoemd die beter zijn, wow zeg.
    Hoeveel middenvelders zou Madsen op kunnen noemen?
    Eigenlijk ook niet normaal, toch, voor zo’n klein landje, toch?

  • 26 Sep 2021 om 10:56
    • Quote van 26 Sep 2021 om 09:54
      En die lok je ook niet uit hè. Prima zet ik je weer in de negeerstand.
    Fijn zo !
  • 26 Sep 2021 om 09:54
    • Quote van 26 Sep 2021 om 08:34
      Dit gaat over Hallilovic en het Kroatische voetbal en totaal nièt over gjv. Maar goed..de eerste (zure) reactie is binnen!..zoals verwacht..
    En die lok je ook niet uit hè. Prima zet ik je weer in de negeerstand.
  • 26 Sep 2021 om 08:34
    • Quote van 26 Sep 2021 om 07:55
      Jij bent en blijft een bijzondere. Je voelt je altijd te kort gedaan terwijl jij de wijsheid in pacht hebt… Hoe gaat het trouwens met je grote vriend GJV. Heb de stand niet bekeken maar neem aan dat die bovenaan staat in de KKD en week in week uit het mooiste voetbal laat zien.
    Dit gaat over Hallilovic en het Kroatische voetbal en totaal nièt over gjv. Maar goed..de eerste (zure) reactie is binnen!..zoals verwacht..
  • 26 Sep 2021 om 07:55
    • Quote van 25 Sep 2021 om 21:01
      Zo is het Tibor!! Daar zijn er een paar hier op het fora helemaal niet van overtuigd cq niet mee eens!..maar ach ' ze weten niet beter' (;
    Jij bent en blijft een bijzondere. Je voelt je altijd te kort gedaan terwijl jij de wijsheid in pacht hebt… Hoe gaat het trouwens met je grote vriend GJV. Heb de stand niet bekeken maar neem aan dat die bovenaan staat in de KKD en week in week uit het mooiste voetbal laat zien.
  • 25 Sep 2021 om 21:01
    Zo is het Tibor!! Daar zijn er een paar hier op het fora helemaal niet van overtuigd cq niet mee eens!..maar ach ' ze weten niet beter' (;
Saturday 23 October 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›