VIDEO | Kanonskogel Van Ottele beslist oefenduel met Heracles (update)

9
VIDEO | Kanonskogel Van Ottele beslist oefenduel met Heracles (update)

SC Heerenveen 2 heeft maandagmiddag een oefenwedstrijd tegen de reserves van Heracles Almelo winnend afgesloten. De Friezen zegevierden met 1-0.

Syb van Ottele maakte na twintig minuten het enige doelpunt van de wedstrijd op Sportpark Skoatterwâld. Hij scoorde met een fraaie knal van afstand. Heracles Almelo kreeg in het vervolg van de wedstrijd de nodige kansen om de gelijkmaker te forceren, maar het bleef bij 1-0.

Bij SC Heerenveen kwamen naast Van Ottele onder meer Oliver Batista Meier, Rein Smit, Guus Offerhaus, Djenahro Nunumete, Arjen van der Heide, Ariel Harush, Couhaib Driouech, Cris van der Zee en Rami Hajal in actie. 

Opstelling Heracles Almelo: Brouwer, Bakboord, Agca, Les, Hardeveld (76' Marsman), Kiomourtzoglou, Ibrahimoglu, Sierra, Szöke, Kutucu (67' Oubella), Amissi.

Foto: NESImages.nl

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 28 Apr 2021 om 08:18
    • Quote van 28 Apr 2021 om 06:50
      De profclubs hebben dus besloten niets over de oefenduels te plaatsen, helaas. Testspelers staan hier denk ik los van
    oh oké k meende dat Ajax wel laatst een samenvatting had van een oefenduel met Utrecht ofz
  • 28 Apr 2021 om 06:50
    • Quote van 27 Apr 2021 om 14:17
      Bedoelde de wedstrijd tegen Vitesse
    De profclubs hebben dus besloten niets over de oefenduels te plaatsen, helaas. Testspelers staan hier denk ik los van
  • 27 Apr 2021 om 14:17
    • Quote van 27 Apr 2021 om 14:15
      Op NESImages.nl kun je wel meer foto's van de wedstrijd vinden, zie er deze keer geen testspelers rondlopen. De profclubs hebben onderling afgesproken om niet over oefenduels te publiceren, alleen Heracles heeft die memo geloof ik niet helemaal goed meegekregen. Ik zie het probleem eerlijk gezegd ook niet zo, maar heeft ongetwijfeld met corona te maken in de zin dat ze geen pottenkijkers willen en/of security willen regelen.
    Bedoelde de wedstrijd tegen Vitesse
  • 27 Apr 2021 om 14:15
    • Quote van 27 Apr 2021 om 13:53
      Omdat er testspeler mee deden denk ik
    Op NESImages.nl kun je wel meer foto's van de wedstrijd vinden, zie er deze keer geen testspelers rondlopen. De profclubs hebben onderling afgesproken om niet over oefenduels te publiceren, alleen Heracles heeft die memo geloof ik niet helemaal goed meegekregen. Ik zie het probleem eerlijk gezegd ook niet zo, maar heeft ongetwijfeld met corona te maken in de zin dat ze geen pottenkijkers willen en/of security willen regelen.
  • 27 Apr 2021 om 13:53
    • Quote van 27 Apr 2021 om 12:02
      Ja leuk dat hij het op zijn insta heeft te staan maar waarom heeft de club zelf geen beelden online te staan? Laatst wonnen we met 9-1 van Vitesse en heb geen beelden gezien.
    Omdat er testspeler mee deden denk ik
  • 27 Apr 2021 om 12:38
    • Quote van 27 Apr 2021 om 12:02
      Ja leuk dat hij het op zijn insta heeft te staan maar waarom heeft de club zelf geen beelden online te staan? Laatst wonnen we met 9-1 van Vitesse en heb geen beelden gezien.
    Geen idee.. Ook toen hebben spelers als Zaal en Driouech hun goals op insta geplaatst.
  • 27 Apr 2021 om 12:02
    • Quote van 27 Apr 2021 om 10:11
      Ik zag het mooie doelpunt van syb op z’n insta story
    Ja leuk dat hij het op zijn insta heeft te staan maar waarom heeft de club zelf geen beelden online te staan? Laatst wonnen we met 9-1 van Vitesse en heb geen beelden gezien.
  • 27 Apr 2021 om 11:14
    • Quote van 27 Apr 2021 om 10:11
      Ik zag het mooie doelpunt van syb op z’n insta story
    Heerlijke pegel van afstand inderdaad.
  • 27 Apr 2021 om 10:11
    Ik zag het mooie doelpunt van syb op z’n insta story
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›