Reserves SC Heerenveen laten geen spaan heel van Vitesse: 9-1!

14
Reserves SC Heerenveen laten geen spaan heel van Vitesse: 9-1!

De reserves van SC Heerenveen hebben maandag in een geheim onderling duel met maar liefst 9-1 gewonnen van Vitesse. Bij rust stond het nog 3-1 maar na de theepauze gingen de Friezen helemaal los en werd er zes keer gescoord.

Voor rust kwamen de treffers op naam van Djenahro Nunumente, Couhaib Driouech (foto), Daan Huisman (Vitesse) en een onbekende testspeler. Na rust werd er nog eens drie keer gescoord door testspeler(s) en maakten opnieuw Driouech, Arjen van der Heide en Syb van Ottele de negen compleet.

Onder andere Sieben Dewaele, Rami Hajal en Hamdi Akujobi kwamen ook in actie.

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Apr 2021 om 13:10
    Nog niets bekend over de testspelers? Ik zag dat Ajax een aantal jeugdspelers heeft laten vertrekken en dat er enkelen bij andere clubs op proef waren.
  • 14 Apr 2021 om 10:59
    • Quote van 14 Apr 2021 om 09:59
      Is er al meer bekend over de testspelers?
    Misschien weet Sander de Vries het wel? Maar komt hij pas met het nieuws wanneer de club het zelf al bekend heeft gemaakt, zoals met Hamstra. Wel benieuwd naar de spelers.
  • 14 Apr 2021 om 09:59
    Is er al meer bekend over de testspelers?
  • 13 Apr 2021 om 21:55
    • Quote van 13 Apr 2021 om 18:51
      Die Rowe is om half zeven begonnen in de thuiswedstrijd tegen Bournemouth. Dus streep die maar door.
    Productieve dag voor die jongen
  • 13 Apr 2021 om 20:16
    • Quote van 13 Apr 2021 om 18:51
      Die Rowe is om half zeven begonnen in de thuiswedstrijd tegen Bournemouth. Dus streep die maar door.
    Jammer, dacht even de journalist uit te hangen. Ben benieuwd wie het dan wel was, zal binnenkort wel wat over naar buiten komen
  • 13 Apr 2021 om 19:42
    • Quote van 13 Apr 2021 om 19:41
      Gaat niet gebeuren, van Bergen moet in de etalage. Die gaat het seizoen uitspelen om vervolgens een stap te maken.
    Een stap opzij, toch?
  • 13 Apr 2021 om 19:41
    • Quote van 13 Apr 2021 om 19:24
      Nou, mag Driouech er s in ipv vBergen? Ik ben wel beetje klaar met onze rechtsbuiten
    Gaat niet gebeuren, van Bergen moet in de etalage. Die gaat het seizoen uitspelen om vervolgens een stap te maken.
  • 13 Apr 2021 om 19:24
    Nou, mag Driouech er s in ipv vBergen? Ik ben wel beetje klaar met onze rechtsbuiten
  • 13 Apr 2021 om 18:51
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Die Rowe is om half zeven begonnen in de thuiswedstrijd tegen Bournemouth. Dus streep die maar door.
  • 13 Apr 2021 om 15:09
    • Quote van 13 Apr 2021 om 14:34
      Ik zag iemand in een trainingspakje lopen van PSG, na wat research op Google kom ik tot de conclusie dat de testspeler zomaar Neymar kan zijn. In de wandelgangen werd al vaker gefluisterd dat hij met football manager graag met Heerenveen speelt.
    Dat waren hangjongeren ;)
  • 13 Apr 2021 om 14:46
    • Quote van 13 Apr 2021 om 14:34
      Ik zag iemand in een trainingspakje lopen van PSG, na wat research op Google kom ik tot de conclusie dat de testspeler zomaar Neymar kan zijn. In de wandelgangen werd al vaker gefluisterd dat hij met football manager graag met Heerenveen speelt.
    Klopt ook nog gezien. Gaat wss om een ruildeal met Floranus die van zichzelf vindt dat hij wel een transfer naar PSG verdient
  • 13 Apr 2021 om 14:34
    Ik zag iemand in een trainingspakje lopen van PSG, na wat research op Google kom ik tot de conclusie dat de testspeler zomaar Neymar kan zijn. In de wandelgangen werd al vaker gefluisterd dat hij met football manager graag met Heerenveen speelt.
  • 13 Apr 2021 om 14:33
    Ben benieuwd wie die testspelers zijn. Mooie overwinning al met al. Hopelijk krijgen deze jongens de voorkeur volgend seizoen boven een legioen aan huurlingen.
  • 13 Apr 2021 om 14:19
    SIGN HIM!