TOTO ook op de mouw bij SC Heerenveen Vrouwen: ''Logische stap''
TOTO en vier Eredivisieclubs zijn een partnership aangegaan. Het merk siert vanaf komend seizoen op de mouw van FC Twente Vrouwen, PSV Vrouwen, ADO Den Haag Vrouwen en SC Heerenveen Vrouwen.
"Het is voor ons waardevol dat we zo’n naam als TOTO voor een aantal jaren aan ons kunnen binden, dat is goed voor de ontwikkeling en stabiliteit van onze club. Dat een partij die zo verbonden is met het voetbal ervoor kiest om met de mannen en de vrouwen samen te werken is een mooie stap voorwaarts in gelijkwaardigheid", reageert voorzitter Jessica Roosenburg.
De vier clubs en de aanbieder van sportweddenschappen hebben zich voor minimaal drie seizoenen aan elkaar verbonden. Als partner van de KNVB support TOTO het Nederlands voetbal al jaren. Vanaf dit voetbalseizoen heeft TOTO de steun aan het Nederlands voetbal vergroot door sponsor te worden van tien Eredivisie-clubs.
Arno de Jong, Chief Marketing Officer bij TOTO, is ook enthousiast. “Voor TOTO zijn de vier partnerships een logische stap. De ambities zijn groot. Met de sponsoring van vier voetbalclubs uit de Eredivisie Vrouwen, waaronder sc Heerenveen, leveren wij een bijdrage aan deze mooie ambitie. En verdiepen we de samenwerking met deze clubs én dus ook met SC Heerenveen."
???? | ??????, het is de kunst om ze te herkennen ???? ???????? pic.twitter.com/qNxz4L7m5V
— TOTO (@TOTO_NL) September 4, 2020