SC Heerenveen plukt ook jonge rechtsback weg bij Ajax

7
SC Heerenveen plukt ook jonge rechtsback weg bij Ajax

In navolging van doelman Marijn Dijkstra (17) maakt ook rechtsback Chesron Oostwoud de overstap van Ajax Onder 17 naar de jeugdopleiding van SC Heerenveen. De 16-jarige verdediger speelde sinds 2012 in de opleiding van de Ajacieden.

De geboren Amsterdammer heeft zes jeugdinterlands met Nederland Onder 15 jaar achter zijn naam staan en speelde in 2018 ook nog een duel met Oranje Onder 16.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Thanks @scheerenveenofficial for this amazing opportunity. Can't wait to start. ??????

A post shared by Chesron Oostwoud (@chesronoostwoud) on

7 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jun 2020 om 08:00
    • Quote van 11 Jun 2020 om 19:15
      Dacht dat er id jeugd minder geshopt zou worden. Waarom zou je weggaan daar? Lijkt me dat er weinig mis is in Amsterdam qua opleiding?
    Niet goed genoeg?
  • 11 Jun 2020 om 23:12
    • Quote van 11 Jun 2020 om 22:54
      Kokcu nu ook in de belangstelling van barcelona. Het zal Feyenoord toch wel mogelijk veel geld opleveren. Genoeg om onze Veerman op te halen.
    Als zij de hoofdprijs ontvangen kan je ook de hoofdprijs vragen. Dat is dan weer het bijkomend voordeel.
  • 11 Jun 2020 om 23:12
    • Quote van 11 Jun 2020 om 22:54
      Kokcu nu ook in de belangstelling van barcelona. Het zal Feyenoord toch wel mogelijk veel geld opleveren. Genoeg om onze Veerman op te halen.
    Als zij de hoofdprijs ontvangen kan je ook de hoofdprijs vragen. Dat is dan weer het bijkomend voordeel.
  • 11 Jun 2020 om 22:54
    Kokcu nu ook in de belangstelling van barcelona. Het zal Feyenoord toch wel mogelijk veel geld opleveren. Genoeg om onze Veerman op te halen.
  • 11 Jun 2020 om 20:49
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Omdat de concurrentie daar veel groter is en het uitzicht om het eerste te halen is lager. Daarnaast kan het ook zijn dat Ajax zelf aan hun heeft aangegeven dat ze een andere club mogen zoeken.
  • 11 Jun 2020 om 19:15
    Dacht dat er id jeugd minder geshopt zou worden. Waarom zou je weggaan daar? Lijkt me dat er weinig mis is in Amsterdam qua opleiding?
  • 10 Jun 2020 om 08:36
    Welkom bij de club Chesron, hopelijk zien we je over een jaar of wat in het Abe Lenstra stadion spelen