MATCHDAY | Beloften met Halilovic en Høegh tegen SC Cambuur

( 7 reacties)
MATCHDAY | Beloften met Halilovic en Høegh tegen SC Cambuur

Voor de beloften van SC Heerenveen staat er maandagavond een mooi affiche op het programma: thuis tegen Jong Cambuur. Trainer Ronnie Pander kan in de mini-derby beschikken over flink wat selectiespelers met ervaring. 

Zo zijn onder meer Jordy Bruijn, Daniel Høegh, Alen Halilovic en Ricardo van Rhijn in de wedstrijdselectie opgenomen. Ook Hamdi Akujobi, Anders Dreyer, Arjen van der Heide maakten dit seizoen al speelminuten in het eerste elftal. Het duel op Sportpark Skoatterwâld begint om 18.30 uur.

Opstelling Jong Heerenveen: Doornbusch; Van Rhijn, Skovgaard, Høegh, Beuker; Frederiksen, Halilovic, Akujobi; Dreyer, Hajal, Bruijn.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Sep 2019 om 12:28
    • Quote van 16 Sep 2019 om 18:34
      Nemanja niet eens meer bij tweede selectie. Contract ontbinden?
    Ik gok dat Nemanja had moeten verkassen in de transfer periode en dat dat duidelijk is uitgesproken naar hem en zijn management. En nu dat is mislukt dit de consequentie is...
  • 16 Sep 2019 om 20:59
    • Quote van 16 Sep 2019 om 20:54
      Eindstand 7-3. Toch wel bijzonder, dat Cambuur kon er helemaal niks van. Heerenveen heer en meester en dan na de 4-0 verslapt het. Ik snap dat het niet motiveert om op maandag te spelen, maar je wilt je toch ook bewijzen, dan verwacht je toch dat ze doorzetten, want nogmaals, dat Cambuur was echt heel slecht.
    Top, dankjewel. Wie waren de uitblinkers/tegenvallers?
  • 16 Sep 2019 om 20:56
    • Quote van 16 Sep 2019 om 20:54
      Eindstand 7-3. Toch wel bijzonder, dat Cambuur kon er helemaal niks van. Heerenveen heer en meester en dan na de 4-0 verslapt het. Ik snap dat het niet motiveert om op maandag te spelen, maar je wilt je toch ook bewijzen, dan verwacht je toch dat ze doorzetten, want nogmaals, dat Cambuur was echt heel slecht.
    Klinkt alsof je er was. Hoe speelde van Rhijn? Ik heb hem 2x gezien en hij heeft mij nog niet overtuigd. Hoe was hij vandaag?
  • 16 Sep 2019 om 20:54
    • Quote van 16 Sep 2019 om 20:49
      Iemand die de tussenstand weet?
    Eindstand 7-3. Toch wel bijzonder, dat Cambuur kon er helemaal niks van. Heerenveen heer en meester en dan na de 4-0 verslapt het. Ik snap dat het niet motiveert om op maandag te spelen, maar je wilt je toch ook bewijzen, dan verwacht je toch dat ze doorzetten, want nogmaals, dat Cambuur was echt heel slecht.
  • 16 Sep 2019 om 20:49
    Iemand die de tussenstand weet?
  • 16 Sep 2019 om 18:49
    • Quote van 16 Sep 2019 om 18:34
      Nemanja niet eens meer bij tweede selectie. Contract ontbinden?
    Wat zou er achter de schermen hebben plaatsgevonden? Je kan toch uit liefde voor het spelletje op zn minst een beetje inzet tonen? Vind het allemaal maar apart, kwaliteit had die wel op zich..
  • 16 Sep 2019 om 18:34
    Nemanja niet eens meer bij tweede selectie. Contract ontbinden?
zondag 27 oktober 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›