Update: Duel Jong SC Heerenveen na zeven minuten gestaakt

( 16 reacties)
Update: Duel Jong SC Heerenveen na zeven minuten gestaakt

Jong SC Heerenveen begint dinsdagavond aan het nieuwe seizoen in de beloftencompetitie. De ploeg van trainer Ronnie Pander speelt op Papendal tegen Jong Vitesse.

Bij Jong SC Heerenveen maakt Ricardo van Rhijn zijn eerste minuten in het shirt van de Friezen. Daarnaast komen spelers als Nemanja Mihajlovic, Hamdi Akujobi, Jan Ras, Arjen van der Heide en Andreas Skovgaard in actie. Bij Jong Vitesse staat onder meer Thomas Buitink aan de aftrap. Het duel begint om 18.30 uur.

Update: Het duel tussen Jong Vitesse en Jong SC Heerenveen is al na 7.31 minuten gestaakt vanwege aanhoudende onweer. De wedstrijd wordt op een nog te bepalen later moment uitgespeeld.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Aug 2019 om 20:31
    Heeft Van Rhijn toch maar mooi even wat minuten gepakt.
  • 13 Aug 2019 om 20:19
    • Quote van 13 Aug 2019 om 20:12
      Ze konden 2 jaar terug 50 miljoen voor hem krijgen, maar hebben dat afgeslagen! Tegenwoordig is er geen club meer die meer 10 voor deze jongen gaat neerleggen.. en Ajax gaat echt niet akkoord met minder
    Daarom verhuren. Bij Ajax wordt het hem niet meer. Als ze hem verhuren en hij het daar goed doet kunnen ze hem zo weer voor veel meer gled verkopen.
  • 13 Aug 2019 om 20:12
    • Quote van 13 Aug 2019 om 19:53
      Denk dat ze Dolberg gaan verhuren aan Leverkussen ofzo. Tuurlijk komt hij hier niet heen.
    Ze konden 2 jaar terug 50 miljoen voor hem krijgen, maar hebben dat afgeslagen! Tegenwoordig is er geen club meer die meer 10 voor deze jongen gaat neerleggen.. en Ajax gaat echt niet akkoord met minder
  • 13 Aug 2019 om 20:01
    Harde onweer ja idd
  • 13 Aug 2019 om 19:58
    • Quote van 13 Aug 2019 om 19:55
      Zou hij daar wél perspectief hebben? En door hem op de tribune te zetten is het puur kapitaal vernietiging en wordt hij niks duurder. In dat geval lijkt het mij het meest logische dat Ajax hem wilt verkopen.
    Als ik Ajax was zou ik hem verhuren. Die jongen is gewoon heel goed maar het komt er nu gewoon niet uit. Als je hem nu verkoopt loop je heel veel geld mis. Bosz zit nu bij Leverkussen en heeft al aangegeven dat hij hem naar Duitsland wou halen maar dat dat niet gelukt is. Vraag is eerder of Leverkussen zou willen huren.
  • 13 Aug 2019 om 19:55
    • Quote van 13 Aug 2019 om 19:53
      Denk dat ze Dolberg gaan verhuren aan Leverkussen ofzo. Tuurlijk komt hij hier niet heen.
    Zou hij daar wél perspectief hebben? En door hem op de tribune te zetten is het puur kapitaal vernietiging en wordt hij niks duurder. In dat geval lijkt het mij het meest logische dat Ajax hem wilt verkopen.
  • 13 Aug 2019 om 19:53
    • Quote van 13 Aug 2019 om 19:52
      Dolberg vanavond op de tribune bij Ajax. Zou dat een optie zijn? Of is hij te goed om op de bank te zetten.
    Denk dat ze Dolberg gaan verhuren aan Leverkussen ofzo. Tuurlijk komt hij hier niet heen.
  • 13 Aug 2019 om 19:52
    Dolberg vanavond op de tribune bij Ajax. Zou dat een optie zijn? Of is hij te goed om op de bank te zetten.
  • 13 Aug 2019 om 19:32
    • Quote van 13 Aug 2019 om 19:27
      Frederiksen linksback gok ik
    Of Maloku
  • 13 Aug 2019 om 19:27
    • Quote van 13 Aug 2019 om 19:15
      Zou best kunnen. Maar een middenveld met Frederiksen, Hajal en Ras lijkt mij veel te aanvallend.
    Frederiksen linksback gok ik
  • 13 Aug 2019 om 19:15
    • Quote van 13 Aug 2019 om 19:13
      Akujobi speelde wel vaker achterin toch
    Zou best kunnen. Maar een middenveld met Frederiksen, Hajal en Ras lijkt mij veel te aanvallend.
  • 13 Aug 2019 om 19:13
    • Quote van 13 Aug 2019 om 18:25
      Spelen we 343 ofzo? Of speelt Akujobi in de verdediging? Of: AANVAL: vd Heide, Maloku, Mihajlovic. MIDDENVELD: Hajal, Akujobi, Frederiksen VERDEDIGING: Ras, Drkusic, Skovgaard, v Rhijn
    Akujobi speelde wel vaker achterin toch
  • 13 Aug 2019 om 19:04
    • Quote van 13 Aug 2019 om 18:59
      Wordt morgen niemand gepresenteerd wat ik heb vernomen.
    Waar heb je dit vandaan?
  • 13 Aug 2019 om 18:59
    Wordt morgen niemand gepresenteerd wat ik heb vernomen.
  • 13 Aug 2019 om 18:41
    Buitink zijn laatste wedstrijd voor Vitesse?
  • 13 Aug 2019 om 18:25
    Spelen we 343 ofzo? Of speelt Akujobi in de verdediging? Of: AANVAL: vd Heide, Maloku, Mihajlovic. MIDDENVELD: Hajal, Akujobi, Frederiksen VERDEDIGING: Ras, Drkusic, Skovgaard, v Rhijn
zondag 27 oktober 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›