VIDEO | WOW! Talent SC Heerenveen maakt wereldtreffer vanaf aftrap Bruijn looft ploeggenoot: ''Hij is de beste van SC Heerenveen'' Seizoenkaarthouders gratis naar SC Heerenveen - Roda JC Jansen ziet verbeterpunten: ''Daarin willen we nog een stap maken'' Floranus wint met Jong Oranje, Van der Heide speelt doelpuntrijk gelijk

Jong SC Heerenveen met Van Rhijn naar uitduel met Vitesse

( 65 reacties)
Jong SC Heerenveen met Van Rhijn naar uitduel met Vitesse

Jong SC Heerenveen speelt dinsdagavond de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen. Het beloftenteam van de Friezen reist met in totaal zeventien spelers af naar Jong Vitesse.

Onder meer Ricardo van Rhijn, Nemanja Mihajlovic, Hamdi Akujobi, Jan Ras, Arjen van der Heide en Andreas Skovgaard maken deel uit van de selectie. Het duel begint om 18.30 uur op Nationaal Sportcentrum Papendal.

Selectie Jong SC Heerenveen: Joshua Adney, Hamdi Akujobi, Filip Bednarek, Bo de Bruijn, Trevor Doornbusch, Vanja Drkusic, Emil Frederiksen, Rami Hajal, Arjen van der Heide, Luka Kocjancic, Elton Kusi, Progon Maloku, Nemanja Mihajlovic, Jan Ras, Ricardo van Rhijn, Andreas Skovgaard en Mark Westra.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Aug 2019 om 17:49
    • Quote van 14 Aug 2019 om 12:46
      Mwah, heb meerdere bronnen. Er gebeurt veel, maar niet alles komt naar buiten. Dat er vandaag een speler gepresenteerd zou worden was overigens op meer plekken bekend.
    Balen Second, je zat er weer eens naast... Volgende keer beter!
  • 14 Aug 2019 om 12:51
    Lijkt mij niet dat er vandaag nog een speler gepresenteerd zal worden. Dan was dat nu wel officieel bekend. Misschien dat het een jeugdspeler is? (El Idrissi). Dat wordt nooit echt van te voren bekend gemaakt geloof ik of wel?
  • 14 Aug 2019 om 12:46
    • Quote van 13 Aug 2019 om 19:55
      Mocht dit weer niet kloppen, dan weet jij ook dat je telkens verkeerd wordt geinformeerd, dus geen juiste bron hebt?
    Mwah, heb meerdere bronnen. Er gebeurt veel, maar niet alles komt naar buiten. Dat er vandaag een speler gepresenteerd zou worden was overigens op meer plekken bekend.
  • 14 Aug 2019 om 10:43
    • Quote van 14 Aug 2019 om 10:41
      Dat zou heel triest zijn, als Hamstra ruim de tijd heeft en uiteindelijk uitkomt bij Leemans. Hamstra heeft aangegeven dat ze alleen voor directe versterkingen gaan, Leemans lijkt mij daarom erg onwaarschijnlijk
    Niet serieus nemen, is de zelfde sensatie zoeker weer die dat hier heeft rond lopen roepen.
  • 14 Aug 2019 om 10:41
    • Quote van 14 Aug 2019 om 08:33
      Op een ander forum ging het gerucht dat Leemans vandaag gepresenteerd zou worden, lijkt me sterk aangezien hij wisselspeler is bij PEC.
    Dat zou heel triest zijn, als Hamstra ruim de tijd heeft en uiteindelijk uitkomt bij Leemans. Hamstra heeft aangegeven dat ze alleen voor directe versterkingen gaan, Leemans lijkt mij daarom erg onwaarschijnlijk
  • 14 Aug 2019 om 08:37
    • Quote van 14 Aug 2019 om 08:25
      Massi kan ons vast meer vertellen :-)
    Foutje van onze kant. We hebben ook signalen opgevangen over een eventuele presentatie en het bericht erover alvast klaargezet in ons CMS. Dat is van ochtend per abuis gepubliceerd en binnen paar minuten weer offline gehaald. Als er een persco komt, dan zetten we het weer online. ;)
  • 14 Aug 2019 om 08:33
    Op een ander forum ging het gerucht dat Leemans vandaag gepresenteerd zou worden, lijkt me sterk aangezien hij wisselspeler is bij PEC.
  • 14 Aug 2019 om 08:25
    • Quote van 14 Aug 2019 om 08:20
      Het bericht met de aankondiging van de persconferentie is zonet weer verwijderd door feanonline, maar stond er zonet wel. Geen idee waarom het weer verwijderd is.
    Vroeg me al af hoe je dit kon weten, had zelf niks gezien.
  • 14 Aug 2019 om 08:25
    Massi kan ons vast meer vertellen :-)
  • 14 Aug 2019 om 08:22
    • Quote van 14 Aug 2019 om 08:20
      Het bericht met de aankondiging van de persconferentie is zonet weer verwijderd door feanonline, maar stond er zonet wel. Geen idee waarom het weer verwijderd is.
    Zag het ook in een flits en toen was het weer weg, we wachten af.
  • 14 Aug 2019 om 08:20
    Het bericht met de aankondiging van de persconferentie is zonet weer verwijderd door feanonline, maar stond er zonet wel. Geen idee waarom het weer verwijderd is.
  • 14 Aug 2019 om 08:20
    1 keer??? :)
  • 14 Aug 2019 om 08:11
    • Quote van 13 Aug 2019 om 20:53
      Second zei ook dat die Noor zou komen, dus ik geloof er allemaal niks van....
    Hij kan er natuurlijk een keer naast zitten ;-)
  • 13 Aug 2019 om 20:53
    Second zei ook dat die Noor zou komen, dus ik geloof er allemaal niks van....
  • 13 Aug 2019 om 20:23
    • Quote van 13 Aug 2019 om 19:59
      Dat is leuk???
    Ja, dat mag jij vinden, respecteer ik. Ik vind het onzin, omdat het nergens op is gebaseerd. Maar dat zullen mensen ook wel eens van mijn reacties vinden;)
  • 13 Aug 2019 om 19:59
    • Quote van 13 Aug 2019 om 19:57
      Wordt een beetje moe van dat speculeren. Mensen hier weten het helemaal niet, dus wat heeft het dan voor zin om namen te noemen? Om vervolgens te discussiëren over spelers die toch niet komen?
    Dat is leuk???
  • 13 Aug 2019 om 19:57
    • Quote van 13 Aug 2019 om 19:51
      Wel realistisch blijven he
    Wordt een beetje moe van dat speculeren. Mensen hier weten het helemaal niet, dus wat heeft het dan voor zin om namen te noemen? Om vervolgens te discussiëren over spelers die toch niet komen?
  • 13 Aug 2019 om 19:55
    • Quote van 13 Aug 2019 om 14:56
      Er schijnt morgen een nieuwe speler gepresenteerd te worden. Wie het is durf ik niet te zeggen.
    Mocht dit weer niet kloppen, dan weet jij ook dat je telkens verkeerd wordt geinformeerd, dus geen juiste bron hebt?
  • 13 Aug 2019 om 19:51
    • Quote van 13 Aug 2019 om 19:49
      Onzin. Alsof iemand van de klantenservice jou dat gaat vertellen. Speculeren is leuk inderdaad, Messi wordt morgen gepresenteerd.
    Wel realistisch blijven he
  • 13 Aug 2019 om 19:49
    • Quote van 13 Aug 2019 om 18:02
      Iemand zou gister gebeld hebben over seizoenskaarten ofzo en toen ook hebben gevraagd hoe het met de transfers zit. En toen zei diegene dat er vandaag of morgen een speler gepresenteerd zou worden. Wat maakt het uit of het misschien wel niet echt is? Is toch leuk om te speculeren.
    Onzin. Alsof iemand van de klantenservice jou dat gaat vertellen. Speculeren is leuk inderdaad, Messi wordt morgen gepresenteerd.
  • 13 Aug 2019 om 18:54
    • Quote van 13 Aug 2019 om 18:20
      Meeste assists en goals dit jaar in de Zweedse eredivisie. Denk niet dat hij te betalen is
    Maar daar tegenover staat dat ie in z'n 3 jaar bij AZ nooit echt heeft kunnen overtuigen.
    AZ zegt: hij heeft nooit het laatste stapje kunnen zetten.
    Tankovic zegt: miste vertrouwen en "Ik miste mama's eten, ik miste mijn vrienden, ik miste alles eigenlijk".
  • 13 Aug 2019 om 18:20
    • Quote van 13 Aug 2019 om 17:52
      Op basis van.. ?
      Een beetje 'dom' namen noemen is geen kunst; waarom zou speler 'X' een leuke voor ons zijn?
      :)

    Meeste assists en goals dit jaar in de Zweedse eredivisie. Denk niet dat hij te betalen is
  • 13 Aug 2019 om 18:02
    • Quote van 13 Aug 2019 om 17:21
      Iedereen heeft het over een transfer, maar welke bronnen maken dit aannemelijk? Anders zitten we ons weer helemaal lekker te maken voor niks.
    Iemand zou gister gebeld hebben over seizoenskaarten ofzo en toen ook hebben gevraagd hoe het met de transfers zit. En toen zei diegene dat er vandaag of morgen een speler gepresenteerd zou worden. Wat maakt het uit of het misschien wel niet echt is? Is toch leuk om te speculeren.
  • 13 Aug 2019 om 17:59
    • Quote van 13 Aug 2019 om 17:54
      Buitink staat straks in de basis. Lijkt mij dus uitgesloten dat hij gepresenteerd wordt.
    Die Kulenovic ofzo kan ook altijd nog. Of Lamprou of Vetlesen. Verder volgensmij geen namen voorbij zien komen. Vitesse is dus toch niet zo gek als ik eerst dacht.
  • 13 Aug 2019 om 17:59
    • Quote van 13 Aug 2019 om 17:21
      Iedereen heeft het over een transfer, maar welke bronnen maken dit aannemelijk? Anders zitten we ons weer helemaal lekker te maken voor niks.
    Indd.. Eerst maar wachten op persco.
  • 13 Aug 2019 om 17:54
    Buitink staat straks in de basis. Lijkt mij dus uitgesloten dat hij gepresenteerd wordt.
  • 13 Aug 2019 om 17:52
    • Quote van 13 Aug 2019 om 17:18
      Muamer Tankovic lijkt me ook wel een leuke speler voor ons.
    Op basis van.. ?
    Een beetje 'dom' namen noemen is geen kunst; waarom zou speler 'X' een leuke voor ons zijn?
    :)

  • 13 Aug 2019 om 17:21
    Iedereen heeft het over een transfer, maar welke bronnen maken dit aannemelijk? Anders zitten we ons weer helemaal lekker te maken voor niks.
  • 13 Aug 2019 om 17:18
    Muamer Tankovic lijkt me ook wel een leuke speler voor ons.
  • 13 Aug 2019 om 17:14
    • Quote van 13 Aug 2019 om 17:06
      Ben benieuwd of Buitink meespeelt, dan weet je meteen dat hij het niet is als ie vanavond bij jong Vitesse zit.



    Ah goeie inderdaad
  • 13 Aug 2019 om 17:06
    Ben benieuwd of Buitink meespeelt, dan weet je meteen dat hij het niet is als ie vanavond bij jong Vitesse zit.



  • 13 Aug 2019 om 17:05
    • Quote van 13 Aug 2019 om 17:03
      Eerst moet Heerenveen maar een persconferentie gaan aankondigingen denk ik
    Gaan ze 20:00 doen. Morgen 14:00 persconferentie. Dat gok ik iniedergeval haha
  • 13 Aug 2019 om 17:03
    Eerst moet Heerenveen maar een persconferentie gaan aankondigingen denk ik
  • 13 Aug 2019 om 16:56
    Ik gok Djuricic ;P
  • 13 Aug 2019 om 16:51
    • Quote van 13 Aug 2019 om 16:47
      Volgens Marco papa is het Leemans.....
    Dat is de zelfde gast die zogenaamd de zaakwaarnemer van Siem de Jong heeft gebeld en Gaari had gespot in het Tjongerschans. Niet geloven dus
  • 13 Aug 2019 om 16:49
    • Quote van 13 Aug 2019 om 16:47
      Volgens Marco papa is het Leemans.....
    En volgens mij is het geen Leemans. Zo kan iedereen wat roepen.
  • 13 Aug 2019 om 16:47
    • Quote van 13 Aug 2019 om 14:56
      Er schijnt morgen een nieuwe speler gepresenteerd te worden. Wie het is durf ik niet te zeggen.
    Volgens Marco papa is het Leemans.....
  • 13 Aug 2019 om 16:45
    • Quote van 13 Aug 2019 om 16:01
      Klopt, het is of een type Lamprou, of een type Buitink of een speler die er tussenin zit zoals Lammers/Dolberg. Ik vind ze alle 3 wel wat hebben. Ajax heeft ze alle drie haha. Zou opzich ook wel weer fijn zijn als we een type Lamprou kunnen halen. Maar Buitink past wat beter in onze speelwijze.
    Geef mij Lamprou maar dan gaat de vlag uit. Dan kan je echt spelers gaan rouleren en weet de tegenstander helemaal niet meer waar die aan toe is.
  • 13 Aug 2019 om 16:32
    • Quote van 13 Aug 2019 om 16:11
      Is wel een gok. Niemand weet wanneer hij weer beter wordt. Kan nog geen volledige wedstrijd spelen en in de minuten die hij maakt scoort hij niet. Dan heb ik liever Kristian Thorstvedt
    Dat klopt ja. Maar elke aankoop is een gok. Ik noem bijvoorbeeld Nemanja. Is ook een groot talent. Maar dat talent is er vooralsnog hier niet uitgekomen.
  • 13 Aug 2019 om 16:11
    Is wel een gok. Niemand weet wanneer hij weer beter wordt. Kan nog geen volledige wedstrijd spelen en in de minuten die hij maakt scoort hij niet. Dan heb ik liever Kristian Thorstvedt
  • 13 Aug 2019 om 16:09
    • Quote van 13 Aug 2019 om 15:34
      Is al wel genoemd en ik heb laatst ook al gezegd dat hij de ziekte van pfeiffer heeft gehad en nog niet 100 is. Stond laatst voor het eerst sinds een hele tijd in de basis bij Stabaek. Maarja, Börkeeiet had ook ziekte van pfeiffer rond dezelfde tijd (rare club dat Stabaek haha). Straks is het El Idrissi hahaha
    Die Borkeeiet heeft ook nog niet heel veel gespeeld bij Brøndby idd. Ik heb ook een vermoeden dat het weleens Vetlesen kan zijn. Weliswaar misschien nog niet helemaal fit dan. Maar veel talent heeft hij zeker.
  • 13 Aug 2019 om 16:09
    • Quote van 13 Aug 2019 om 16:01
      Denk dat hij afgetest is, anders zou hij vanavond wel mee gaan naar Arnhem.
    Testspelers mogen niet meedoen in officiële wedstrijden en daar vallen wedstrijden in de beloftencompetitie ook onder.
  • 13 Aug 2019 om 16:08
    • Quote van 13 Aug 2019 om 15:34
      Is al wel genoemd en ik heb laatst ook al gezegd dat hij de ziekte van pfeiffer heeft gehad en nog niet 100 is. Stond laatst voor het eerst sinds een hele tijd in de basis bij Stabaek. Maarja, Börkeeiet had ook ziekte van pfeiffer rond dezelfde tijd (rare club dat Stabaek haha). Straks is het El Idrissi hahaha
    Hmm doe dan maar iemand anders haha
  • 13 Aug 2019 om 16:08
    • Quote van 13 Aug 2019 om 16:01
      Denk dat hij afgetest is, anders zou hij vanavond wel mee gaan naar Arnhem.
    Je mag geen proefspeler opstellen tijdens een officiële wedstrijd, dus hij was sowieso niet meegegaan.
  • 13 Aug 2019 om 16:07
    • Quote van 13 Aug 2019 om 16:01
      Denk dat hij afgetest is, anders zou hij vanavond wel mee gaan naar Arnhem.
    Dat is ook weer zo. Hebben sws ook meer een echte spits nodig bij de beloften. Maloku is een ander type en hetzelfde als El Idrissi maar beter en werd tegen Harkemase Boys ook op de vleugels gebruikt geloof ik. Of laten ze Rein Smit aansluiten bij jong? Dat is een echte afmaker.
  • 13 Aug 2019 om 16:01
    • Quote van 13 Aug 2019 om 15:34
      Is al wel genoemd en ik heb laatst ook al gezegd dat hij de ziekte van pfeiffer heeft gehad en nog niet 100 is. Stond laatst voor het eerst sinds een hele tijd in de basis bij Stabaek. Maarja, Börkeeiet had ook ziekte van pfeiffer rond dezelfde tijd (rare club dat Stabaek haha). Straks is het El Idrissi hahaha
    Denk dat hij afgetest is, anders zou hij vanavond wel mee gaan naar Arnhem.
  • 13 Aug 2019 om 16:01
    • Quote van 13 Aug 2019 om 15:45
      Aan de ene kant hoop ik Buitink aan de andere kant niet. Is precies een zelfde spits als Odgaard een pure afmaker en geen meevoetballer. Maar voor de toekomst juich ik zijn komst toe.
    Klopt, het is of een type Lamprou, of een type Buitink of een speler die er tussenin zit zoals Lammers/Dolberg. Ik vind ze alle 3 wel wat hebben. Ajax heeft ze alle drie haha. Zou opzich ook wel weer fijn zijn als we een type Lamprou kunnen halen. Maar Buitink past wat beter in onze speelwijze.
  • 13 Aug 2019 om 15:46
    • Quote van 13 Aug 2019 om 15:27
      Buitink of Bony
    Hoezo Bony?
  • 13 Aug 2019 om 15:45
    • Quote van 13 Aug 2019 om 15:31
      Ben ik de enige die liever Buitink dan Bony heeft? Is sowieso geen aanleiding dat hij hier zou willen komen + buiten EU salaris. Daarnaast zal hij wss alleen nog bij een woestijn clubje na een periode bij ons en zij betalen geen transfersommen. Aan Buitink ga je iniedergeval nog verdienen.
    Aan de ene kant hoop ik Buitink aan de andere kant niet. Is precies een zelfde spits als Odgaard een pure afmaker en geen meevoetballer. Maar voor de toekomst juich ik zijn komst toe.
  • 13 Aug 2019 om 15:38
    • Quote van 13 Aug 2019 om 15:15
      Niet heel veel, Grot speelde op links. In principe is Buitink dus 3e spits.
    Vitesse speelt een beetje 442. Buitink heeft in ieder geval Matavz en Darfalou voor zich. Ik vind het overigens wel raar dat Buitink zo buiten de boot valt daar. Vorig jaar heeft ie het best goed gedaan, maar blijkbaar is Slutsky niet overtuigd. Overigens ben ik dat ook niet geheel. Vind het een beetje een 'rauwdauwer' en niet een heel verfijnde spits met snelle voeten. Wel is het iemand die kneiterhard werkt, niet langzaam is en hij heeft een neusje voor de goal. Wat dat betreft zou hij hier wel passen. Dat er een spits bij moet staat echter vast, want van Odgaard ben ik nog niet onder de indruk. Vond de analyse van Gerard bij Radio Camataru heel erg treffend.
  • 13 Aug 2019 om 15:34
    • Quote van 13 Aug 2019 om 15:32
      Ik denk iemand die nog niet genoemd is. Vetlesen?
    Is al wel genoemd en ik heb laatst ook al gezegd dat hij de ziekte van pfeiffer heeft gehad en nog niet 100 is. Stond laatst voor het eerst sinds een hele tijd in de basis bij Stabaek. Maarja, Börkeeiet had ook ziekte van pfeiffer rond dezelfde tijd (rare club dat Stabaek haha). Straks is het El Idrissi hahaha
  • 13 Aug 2019 om 15:32
    Ik denk iemand die nog niet genoemd is. Vetlesen?
  • 13 Aug 2019 om 15:31
    • Quote van 13 Aug 2019 om 15:31
      Ben ik de enige die liever Buitink dan Bony heeft? Is sowieso geen aanleiding dat hij hier zou willen komen + buiten EU salaris. Daarnaast zal hij wss alleen nog bij een woestijn clubje na een periode bij ons en zij betalen geen transfersommen. Aan Buitink ga je iniedergeval nog verdienen.
    Dat is waar. Buitink heeft meer potentie, samen met van Bergen een prima zet lijkt mij..
  • 13 Aug 2019 om 15:31
    Ligt de 'paparazzi' alweer klaar bij de Tjongerschans?
  • 13 Aug 2019 om 15:31
    • Quote van 13 Aug 2019 om 15:27
      Buitink of Bony
    Ben ik de enige die liever Buitink dan Bony heeft? Is sowieso geen aanleiding dat hij hier zou willen komen + buiten EU salaris. Daarnaast zal hij wss alleen nog bij een woestijn clubje na een periode bij ons en zij betalen geen transfersommen. Aan Buitink ga je iniedergeval nog verdienen.
  • 13 Aug 2019 om 15:30
    • Quote van 13 Aug 2019 om 15:15
      Niet heel veel, Grot speelde op links. In principe is Buitink dus 3e spits.
    Aha dan heb ik me daarop verkeken. Meende dat hij altijd spits was Maarja je kan als spits zijnde ook zomaar rechtsback worden.
  • 13 Aug 2019 om 15:27
    Buitink of Bony
  • 13 Aug 2019 om 15:26
    • Quote van 13 Aug 2019 om 15:20
      Zal de club dat zometeen wel bekendmaken neem ik aan.
    Toen met van Rhijn werd het dacht ik ook pas 20:00 op de dag ervoor bekend gemaakt. Nog 4,5 uur ;)
  • 13 Aug 2019 om 15:20
    • Quote van 13 Aug 2019 om 14:56
      Er schijnt morgen een nieuwe speler gepresenteerd te worden. Wie het is durf ik niet te zeggen.
    Zal de club dat zometeen wel bekendmaken neem ik aan.
  • 13 Aug 2019 om 15:19
    • Quote van 13 Aug 2019 om 15:12
      Dat grot speelminuten heeft gemaakt in Tilburg zegt ook wel wat denk ik
    Grot wordt er niet als spits gebruikt. Stond tegen Willem II op het middenveld en in de voorbereiding linksbuiten.
  • 13 Aug 2019 om 15:15
    • Quote van 13 Aug 2019 om 15:12
      Dat grot speelminuten heeft gemaakt in Tilburg zegt ook wel wat denk ik
    Niet heel veel, Grot speelde op links. In principe is Buitink dus 3e spits.
  • 13 Aug 2019 om 15:12
    • Quote van 13 Aug 2019 om 15:00
      Ik hoop Buitink :) Tegelijkertijd kan ik mij niet voorstellen dat Vitesse die jongen laat gaan. Volgensmij is alleen Matavz beter. Darfalou enzo zijn toch niet beter?
    Dat grot speelminuten heeft gemaakt in Tilburg zegt ook wel wat denk ik
  • 13 Aug 2019 om 15:00
    • Quote van 13 Aug 2019 om 14:56
      Er schijnt morgen een nieuwe speler gepresenteerd te worden. Wie het is durf ik niet te zeggen.
    Ik hoop Buitink :) Tegelijkertijd kan ik mij niet voorstellen dat Vitesse die jongen laat gaan. Volgensmij is alleen Matavz beter. Darfalou enzo zijn toch niet beter?
  • 13 Aug 2019 om 14:56
    Er schijnt morgen een nieuwe speler gepresenteerd te worden. Wie het is durf ik niet te zeggen.
  • 13 Aug 2019 om 14:52
    Had verwacht dat maloku ook in de voorbereiding wel wat minuten zou hebben gemaakt. Dacht al bijna dat hij de club alweer had verlaten.
zondag 24 november 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›