VIDEO | WOW! Talent SC Heerenveen maakt wereldtreffer vanaf aftrap Bruijn looft ploeggenoot: ''Hij is de beste van SC Heerenveen'' Seizoenkaarthouders gratis naar SC Heerenveen - Roda JC Jansen ziet verbeterpunten: ''Daarin willen we nog een stap maken'' Floranus wint met Jong Oranje, Van der Heide speelt doelpuntrijk gelijk

'GroenLeven wil jeugdteams van SC Heerenveen gaan sponsoren'

( 28 reacties)
'GroenLeven wil jeugdteams van SC Heerenveen gaan sponsoren'

Voormalig hoofdsponsor GroenLeven hoopt sponsor te worden van alle jeugdteams van SC Heerenveen. Een contract ligt klaar om getekend te worden maar er zijn nog een aantal onzekerheden die het proces vertragen, meldt Omrop Fryslân

Eén van de redenen is dat een concurrent van GroenLeven, het eveneens uit Heerenveen afkomstige Zonel Energy, mogelijk hoofdsponsor wordt van het vrouwenteam. Algemeen directeur Cees Roozemond gaat hierover binnenkort met GroenLeven-directeur Roland Pechtold om de tafel. "Het is voor de club vanzelfsprekend erg mooi dat GroenLeven dit wil doen."

Volgens de omroep is de verwachting dat GroenLeven een driejarig contract gaat tekenen en de opleiding jaarlijks voor 'enkele tonnen' gaat sponsoren. "Het is een substantieel bedrag", aldus Roozemond. De komende tijd zal blijken of SC Heerenveen, GroenLeven én Zonel Energy tot een akkoord kunnen komen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Aug 2019 om 11:02
    • Quote van 13 Aug 2019 om 09:23
      Vindt Cees niet dat ons broekje meer waard is? ;)
    Zal die uiteindelijk ook wel omhoog gaan brengenwel, als de hoofdsponsor meer betaald.
  • 13 Aug 2019 om 09:23
    • Quote van 12 Aug 2019 om 21:56
      Klopt maar wel voor een minder bedrag dan vorig seizoen.
    Vindt Cees niet dat ons broekje meer waard is? ;)
  • 12 Aug 2019 om 22:06
    • Quote van 12 Aug 2019 om 21:23
      Van der Meulen Transport is overigens ook in 2015 overgenomen door een ander transportbedrijf uit Middenmeer. Kans is dus best aanwezig dat deze nieuwe eigenaar niks met Fean heeft en het contract heeft uitgediend en nu gestopt is. Naja wat het verhaal ook is;) feit blijft dat er weer nieuwe bij moeten!
    Bah nuance Grindheim17.

    Dat scoort hier niet zo goed.
  • 12 Aug 2019 om 22:04
    Klasse van Groen Leven trouwens!
  • 12 Aug 2019 om 22:02
    Vraag me af wie er nog op de rug gaat komen. Onder het rugnummer is nog plek vrij. Neem aan dat ze daar nog een sponsor voor zoeken? Koopmans
  • 12 Aug 2019 om 21:56
    • Quote van 12 Aug 2019 om 20:34
      Koopmans Verf staat wel gewoon op de broeken van Heerenveen
    Klopt maar wel voor een minder bedrag dan vorig seizoen.
  • 12 Aug 2019 om 21:23
    Van der Meulen Transport is overigens ook in 2015 overgenomen door een ander transportbedrijf uit Middenmeer. Kans is dus best aanwezig dat deze nieuwe eigenaar niks met Fean heeft en het contract heeft uitgediend en nu gestopt is. Naja wat het verhaal ook is;) feit blijft dat er weer nieuwe bij moeten!
  • 12 Aug 2019 om 21:09
    • Quote van 12 Aug 2019 om 20:59
      Over contractverlenging Koopmans verf:https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/contractondertekening-koopmans-verf1/10

      Accel Group, van onder andere Batavus, Sparta en Koga staat niet meer bij het sponsorenoverzicht.
    Dat is al een tijdje niet meer zo toch? Wel jammer
  • 12 Aug 2019 om 21:00
    • Quote van 12 Aug 2019 om 20:49
      Zal het nog eens navragen, weet het ook niet zeker maar weet dat het om tonnen ging.
    Groenleven betaalde 5 ton per jaar.. wellicht dat dat bedrag over een contract periode ging.. bijvoorbeeld 8 ton over 5 of 10 jaar! Tuurlijk is het fijn om sponsoren te houden, maar die moeten financieel iets terug zien daarvoor. Groenleven heeft zijn naam nu op de kaart gezet, dus eenmaal gevestigd zie je de opbrengsten daarvan stagneren of dalen.. dan trekken de meeste sponsoren zich toch weer terug en is het tijd voor nieuwe aanwas! Jammer, maar zo gaat het wel in dat wereldje
  • 12 Aug 2019 om 20:59
    Over contractverlenging Koopmans verf:https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/contractondertekening-koopmans-verf1/10

    Accel Group, van onder andere Batavus, Sparta en Koga staat niet meer bij het sponsorenoverzicht.
  • 12 Aug 2019 om 20:49
    • Quote van 12 Aug 2019 om 20:42
      8 ton is dat niet wat overdreven..? En een Groenleven met 5 ton stond op het shirt? Zou wel wat krom zijn, maar ik heb totaal geen kennis van de ossh.
    Zal het nog eens navragen, weet het ook niet zeker maar weet dat het om tonnen ging.
  • 12 Aug 2019 om 20:42
    • Quote van 12 Aug 2019 om 20:33
      Zo is transportbedrijf v d Meulen gestopt na vele jaren, vanwege de problemen bij de club. Geloof dat ie 8 ton inbracht.
    8 ton is dat niet wat overdreven..? En een Groenleven met 5 ton stond op het shirt? Zou wel wat krom zijn, maar ik heb totaal geen kennis van de ossh.
  • 12 Aug 2019 om 20:40
    • Quote van 12 Aug 2019 om 20:33
      Zo is transportbedrijf v d Meulen gestopt na vele jaren, vanwege de problemen bij de club. Geloof dat ie 8 ton inbracht.
    Hoop dat ze dan wel weer terugkomen. 8 ton is gewoon meer dan de hoofdsponsor
  • 12 Aug 2019 om 20:38
    • Quote van 12 Aug 2019 om 20:37
      Ja dat heb ik ook gezien, wel vreemd dan idd.
    Koopmans Verf is ook nog wel gewoon sponsor maar geen business partner meer. Misschien dus wel verlengd maar niet als business partner.
  • 12 Aug 2019 om 20:37
    • Quote van 12 Aug 2019 om 20:34
      Koopmans Verf staat wel gewoon op de broeken van Heerenveen
    Ja dat heb ik ook gezien, wel vreemd dan idd.
  • 12 Aug 2019 om 20:34
    • Quote van 12 Aug 2019 om 20:26
      Dat contract liep begin deze maand (na 3 jaar) af.
    Koopmans Verf staat wel gewoon op de broeken van Heerenveen
  • 12 Aug 2019 om 20:33
    Zo is transportbedrijf v d Meulen gestopt na vele jaren, vanwege de problemen bij de club. Geloof dat ie 8 ton inbracht.
  • 12 Aug 2019 om 20:31
    • Quote van 12 Aug 2019 om 20:27
      En helaas niet verlengd dus
    Schijnt dat er in de drie jaar tijd dat het contract liep, nooit een accountmanager bij hun over de vloer is geweest. Daarom waren ze niet zo happig om op de zelfde voet door te gaan.
  • 12 Aug 2019 om 20:27
    • Quote van 12 Aug 2019 om 20:26
      Dat contract liep begin deze maand (na 3 jaar) af.
    En helaas niet verlengd dus
  • 12 Aug 2019 om 20:26
    • Quote van 12 Aug 2019 om 20:20
      Off: ben ik de enige die het nu opvalt dat Koopmans Verf niet meer bij de business partners staat? Zijn nog wel sponsor maar niet meer business partner. ViaData staat nu als IT partner op de site.
    Dat contract liep begin deze maand (na 3 jaar) af.
  • 12 Aug 2019 om 20:20
    Off: ben ik de enige die het nu opvalt dat Koopmans Verf niet meer bij de business partners staat? Zijn nog wel sponsor maar niet meer business partner. ViaData staat nu als IT partner op de site.
  • 12 Aug 2019 om 20:09
    Het zal toch niet zo zijn dat nu 2 concurrenten van mekaar deze mooie deal voor de hele club verknallen. Beide afdelingen kunnen het geld wel gebruiken, het is te hopen dat ze dit als grote jongens met clubliefde, gaan oplossen. Nou nog een hoofdsponsor voor het 1 e elftal en we kunnen weer vooruit kijken naar een mooie toekomst.
  • 12 Aug 2019 om 20:06
    • Quote van 12 Aug 2019 om 20:02
      Nee maar ik bedoel dat Heerenveen ook kan kiezen om te zeggen tegen het vrouwenelftal jullie moeten een andere sponsor zoeken. Dan haal je de twijfel bij Groenleven weg en zorg je dat de deal er hoe dan ook dus komt. Vind deze deal toch net wat belangrijker dan de sponsor van het vrouwenteam.
    De vrouwen zijn niet onderdeel van de club. We zijn alleen sponsor dacht ik. Dan kan je niet even bepalen welke sponsor ze moeten nemen.
  • 12 Aug 2019 om 20:03
    Off Jizz Hornkamp in de basis nu tegen jong PSV.
  • 12 Aug 2019 om 20:02
    • Quote van 12 Aug 2019 om 19:59
      Ik denk dan ook niet dat Heerenveen het laat lopen maar dat de spreekwoordelijke bal bij GroenLeven ligt.
      Want in het artikel staat:
      Want wat fynt GroenLeven derfan dat ek in oar sinnepanielebedriuw op in shirt fan Hearrenfean komt te stean?
    Nee maar ik bedoel dat Heerenveen ook kan kiezen om te zeggen tegen het vrouwenelftal jullie moeten een andere sponsor zoeken. Dan haal je de twijfel bij Groenleven weg en zorg je dat de deal er hoe dan ook dus komt. Vind deze deal toch net wat belangrijker dan de sponsor van het vrouwenteam.
  • 12 Aug 2019 om 19:59
    • Quote van 12 Aug 2019 om 19:51
      Lijkt mij dat je een dergelijke en hele mooie deal met Groenleven niet gaat laten lopen voor, met alle respect, een vrouwenteam dat in mijn ogen los staat van de club.
    Ik denk dan ook niet dat Heerenveen het laat lopen maar dat de spreekwoordelijke bal bij GroenLeven ligt.
    Want in het artikel staat:
    Want wat fynt GroenLeven derfan dat ek in oar sinnepanielebedriuw op in shirt fan Hearrenfean komt te stean?
  • 12 Aug 2019 om 19:58
    Ik snap er nogmaals helemaal niks van. De vrouwen zijn toch een aparte organisatie? Het enige wat de vrouwen verbindt met de mannen is de naam, het shirt, wss het complex en dat ze nu een ruimte hebben in het ALS? Alleen als Groenleven ook in het complex wil investeren en ze niet willen dat hun concurrent dan op het shirt van de vrouwen staat zou ik er wat van kunnen snappen. Alhoewel we er dan nog steeds niet echt wat aan kunnen doen. Ben wel benieuwd aan hoeveel geld ik moet denken? 250.000???? Dan zou je + de 750.000 van de hoofdsponsor gewoon 1.000.000 krijgen. Netjes!
  • 12 Aug 2019 om 19:51
    Lijkt mij dat je een dergelijke en hele mooie deal met Groenleven niet gaat laten lopen voor, met alle respect, een vrouwenteam dat in mijn ogen los staat van de club.
zondag 24 november 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›