Sloveense SC Heerenveen-belofte (19) keert terug naar thuisland

( 7 reacties)
Groenste stroom van Nederland
Sloveense SC Heerenveen-belofte (19) keert terug naar thuisland

Aleksander Palamar heeft na zijn vertrek bij SC Heerenveen in zijn thuisland Slovenië een nieuwe club gevonden. Volgens Ekipa24 gaat de 19-jarige middenvelder aan de slag bij tweede divisonist ASK Bravo.

De Sloveense jeugdinternational maakte drie jaar geleden de overstap van Olympija Ljubljana naar SC Heerenveen. Het afgelopen seizoen speelde hij voornamelijk zijn wedstrijden bij SC Heerenveen O19, maar werd hij te licht bevonden voor een contractverlenging.

Naast Palamar kregen ook Tristan Borges (19), Jakub Wrzesniak (19) en Christos Almpanis (19) te horen dat ze op zoek mogen naar een nieuwe club. Vooralsnog zijn zij hier nog niet in geslaagd.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jul 2018 om 09:15
    • Quote van 11 Jul 2018 om 14:12
      Weer 1tje van de diamanten uit de Balkan die het niet red, Misschien toch niet zo goed als onze expert ons altijd voorhield.
    Juist ja, net als die "bagger" Kroaten !?....óók uit de Balkan.Wát een frustratie,man o man.Beter haal je niemand uit Kroatië, Slovenië, je hebt gelijk.
  • 11 Jul 2018 om 14:12
    Weer 1tje van de diamanten uit de Balkan die het niet red, Misschien toch niet zo goed als onze expert ons altijd voorhield.
  • 10 Jul 2018 om 15:53
    • Quote van 10 Jul 2018 om 12:41
      Waarom lees ik altijd berichten van buitenlandse jeugdspelers dat ze vertrekken bij de sc Heerenveen. Vreemd, je haalt ze toch met grote verwachtingen hiernaartoe. Waarneer breekt er nou es eentje door In het eerste elftal!
    Je ziet ook vaak genoeg dat er nieuwe jongens binnenkomen. En bij andere clubs zal het er net zo aan toe gaan denk ik. Alleen de allersbesten halen het eerste. Moet je eens nagaan hoeveel afdankertjes van Ajax nu bij een andere club spelen in de eredivisie.
  • 10 Jul 2018 om 13:35
    • Quote van 10 Jul 2018 om 12:41
      Waarom lees ik altijd berichten van buitenlandse jeugdspelers dat ze vertrekken bij de sc Heerenveen. Vreemd, je haalt ze toch met grote verwachtingen hiernaartoe. Waarneer breekt er nou es eentje door In het eerste elftal!
    Omdat ze klaarblijkelijk niet goed genoeg zijn. Wanneer ze wel goed genoeg zijn vertrekken ze voortijdig.
  • 10 Jul 2018 om 12:54
    • Quote van 10 Jul 2018 om 12:41
      Waarom lees ik altijd berichten van buitenlandse jeugdspelers dat ze vertrekken bij de sc Heerenveen. Vreemd, je haalt ze toch met grote verwachtingen hiernaartoe. Waarneer breekt er nou es eentje door In het eerste elftal!
    Wel sneu voor die jongens.
  • 10 Jul 2018 om 12:45
    Drkusic en Frederiksen komen er aan.
  • 10 Jul 2018 om 12:41
    Waarom lees ik altijd berichten van buitenlandse jeugdspelers dat ze vertrekken bij de sc Heerenveen. Vreemd, je haalt ze toch met grote verwachtingen hiernaartoe. Waarneer breekt er nou es eentje door In het eerste elftal!
zaterdag 24 november 2018
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›