Homepage » Hoofdnieuws » Heerenveen geeft zege uit handen bij PEC Zwolle (Video)

Heerenveen geeft zege uit handen bij PEC Zwolle (Video)

( 101 reacties)
Heerenveen geeft zege uit handen bij PEC Zwolle (Video)

SC Heerenveen is er zaterdagavond niet in geslaagd om drie punten mee naar huis te nemen. Op bezoek bij Zwolle kwamen de manschappen van Marco van Basten niet verder dan een 1-1 gelijkspel. Nadat Alfred Finnbogason zijn team vlak na rust op voorsprong had gebracht stond de ploeg zes minuten voor het einde de gelijkmaker toe.

Het duel begon levendig, maar beide ploegen wisten de enkele kansen voor rust niet te benutten. Onder andere Fred Benson en Filip Djuricic misten grote kansen. Alfred Finnbogason liet zijn klasse zien toen hij twee man omspeelde, zijn schot ging echter het zijnet in. 

Vlak na de pauze schoot Finnbogason wel raak. Door geklungen achterin liet PEC Zwolle toe dat de IJslander zijn vijftiende treffer van het seizoen binnen schoot.

Na de 0-1 voorsprong konden de manschappen van Van Basten maar moeilijk met de druk van hun tegenstander omgaan. Kristoffer Nordfeldt hield Heerenveen lang overeind, maar kon in de 84ste minuut de kopbal van Denni Avdic niet keren.

Opstelling SC Heerenveen: Nordfeldt; Kum, Gouweleeuw, Zomer, Raitala; Van Anholt, Marecek, De Roon; Djuricic (Slagveer, 79'), Finnbogason, Van La Parra.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 28 Jan 2013 om 19:49
    [quote]Damaverick schreef:[br] Dat hoeft ook niet, en pro Veenstra is een groot woord, ik vond dat bepaalde dingen te gemakkelijk op zijn bordje geschoven werden, niet meer en niet minder. Zaterdag heb ik verschillende \\\"ruzies\\\" binnen eigen supporters ontstaan zien worden omdat er mensen met een andere mening zijn.[br][/quote] Dat is heel erg jammer ,want we zijn allemaal voor 1 club verschillende meningen dat mag maar het moet bij woorden blijven.
  • 28 Jan 2013 om 19:35
    [quote]supergerjan schreef:[br] Ik vind dat iedereen een mening mag hebben als jij bijvoorbeeld pro veenstra bent is prima maar dat ben ik in ieder geval niet.[br][/quote] Dat hoeft ook niet, en pro Veenstra is een groot woord, ik vond dat bepaalde dingen te gemakkelijk op zijn bordje geschoven werden, niet meer en niet minder. Zaterdag heb ik verschillende \"ruzies\" binnen eigen supporters ontstaan zien worden omdat er mensen met een andere mening zijn.
  • 28 Jan 2013 om 18:37
    [quote]Damaverick schreef:[br] nee hoor je schopt me niet tegen de schenen, want een gedeelte van het publiek zong na de wedstrijd al \\\"veenstra rot op\\\" Ieder zijn mening zeg ik maar, maar zaterdag had ik het idee dat sommigen vinden dat NIET iedereen een mening mag hebben.[br][/quote] Ik vind dat iedereen een mening mag hebben als jij bijvoorbeeld pro veenstra bent is prima maar dat ben ik in ieder geval niet.
  • 28 Jan 2013 om 17:33
    [quote]Mackan68 schreef:[br] Over je reactie. Ik zal zo even kijken. En over misdragingen ben ik het absoluut met je eens. Dat de sfeer grimmig is kan ik begrijpen. Dat dat tot verbale uitlatingen komt snap ik ook. Maar dan aan een bekend groepje mensen bij de club. Die in het pluche, en daarmee zal ik jou misschien weer tegen de schenen trappen. De sfeer mag nooit verziekt worden tussen supporters onderling. Kom op zeg, we zijn met z\\\'n allen voor dezelfde club. Vuurwerk is prima. Maar dan wel bengaals vuur vooraan meteen achter de hekken zodat mensen eventueel hogerop kunnen gaan staan. Knalvuurwerk of vuurwerkbommen hoort niet in een voetbalstadion. Dit toch meenemen en gooien tussen mensen is voor debielen. En dat lijkt me een duidelijk standpunt![br][/quote] nee hoor je schopt me niet tegen de schenen, want een gedeelte van het publiek zong na de wedstrijd al \"veenstra rot op\" Ieder zijn mening zeg ik maar, maar zaterdag had ik het idee dat sommigen vinden dat NIET iedereen een mening mag hebben.
  • 28 Jan 2013 om 16:08
    [quote]Damaverick schreef:[br]@Mackan, ik had al ff op je gereageerd he... En in zijn algemeenheid: Even wat anders. Misschien schop ik nu mensen tegen het zere been en eerlijk gezegd kan me dat niet eens zoveel schelen. Uiteindelijk hadden de \\\"misdragers\\\" het voor elkaar en hebben de mensen andere plaatsen gezocht. Maar SCHANDE dat dit nodig was.[br][/quote] Over je reactie. Ik zal zo even kijken. En over misdragingen ben ik het absoluut met je eens. Dat de sfeer grimmig is kan ik begrijpen. Dat dat tot verbale uitlatingen komt snap ik ook. Maar dan aan een bekend groepje mensen bij de club. Die in het pluche, en daarmee zal ik jou misschien weer tegen de schenen trappen. De sfeer mag nooit verziekt worden tussen supporters onderling. Kom op zeg, we zijn met z\'n allen voor dezelfde club. Vuurwerk is prima. Maar dan wel bengaals vuur vooraan meteen achter de hekken zodat mensen eventueel hogerop kunnen gaan staan. Knalvuurwerk of vuurwerkbommen hoort niet in een voetbalstadion. Dit toch meenemen en gooien tussen mensen is voor debielen. En dat lijkt me een duidelijk standpunt!
  • 28 Jan 2013 om 13:35
    [quote]homanoman schreef:[br]Geef Van Basten de tijd. Het team zit nog midden in zijn ontwikkelfase. Het eerste seizoen onder Jans was ook dramatisch, het tweede weer europees voetbal. Kijk ook naar Utrecht met Wouters. Het ene jaar halverwege het rechterrijtje en nu staan ze 2 punten achter de titelfavourieten. Een elftal heeft soms gewoon tijd nodig om ??n goed lopend geheel te worden.[br][/quote] Je bent te optimistisch, Marco heeft geen tijd meer te verliezen, het is 1minuut voor twaalf. Zelfs als je Unbet bekijkt is de inleg hoog voor Heerenveen, zo wordt dus duidelijk dat ze denken dat RKC gaat winnen. En dat gaat heel moeilijk worden ook omdat het vertrouwen weg is uit de groep.
  • 28 Jan 2013 om 13:35
    [quote]homanoman schreef:[br]Geef Van Basten de tijd. Het team zit nog midden in zijn ontwikkelfase. Het eerste seizoen onder Jans was ook dramatisch, het tweede weer europees voetbal. Kijk ook naar Utrecht met Wouters. Het ene jaar halverwege het rechterrijtje en nu staan ze 2 punten achter de titelfavourieten. Een elftal heeft soms gewoon tijd nodig om ??n goed lopend geheel te worden.[br][/quote] Je bent te optimistisch, Marco heeft geen tijd meer te verliezen, het is 1minuut voor twaalf. Zelfs als je Unbet bekijkt is de inleg hoog voor Heerenveen, zo wordt dus duidelijk dat ze denken dat RKC gaat winnen. En dat gaat heel moeilijk worden ook omdat het vertrouwen weg is uit de groep.
  • 28 Jan 2013 om 12:55
    [quote]homanoman schreef:[br]Geef Van Basten de tijd. Het team zit nog midden in zijn ontwikkelfase. Het eerste seizoen onder Jans was ook dramatisch, het tweede weer europees voetbal. Kijk ook naar Utrecht met Wouters. Het ene jaar halverwege het rechterrijtje en nu staan ze 2 punten achter de titelfavourieten. Een elftal heeft soms gewoon tijd nodig om ??n goed lopend geheel te worden.[br][/quote] Heb je wel eens een wedstrijd bekeken? de ranglijst bekeken? Haal gewoon een ervaren middenvelder die swung in het spel brengt en haal die VL Parra er nou eens uit.. ---------Nordfeldt Kum Otigba Zomer Raitalla ------De Roon/Kums --Aankoop -------Djuricic Pappa-----Finny------De Ridder zo moeilijk hoeft het niet te zijn.
  • 28 Jan 2013 om 12:44
    Geef Van Basten de tijd. Het team zit nog midden in zijn ontwikkelfase. Het eerste seizoen onder Jans was ook dramatisch, het tweede weer europees voetbal. Kijk ook naar Utrecht met Wouters. Het ene jaar halverwege het rechterrijtje en nu staan ze 2 punten achter de titelfavourieten. Een elftal heeft soms gewoon tijd nodig om ??n goed lopend geheel te worden.
  • 28 Jan 2013 om 11:49
    Zou Veenstra zelf ook inleveren bij Heerenveen? Volgens onderzoek van Zembla was deze voorzitter in zijn vorige functie namelijk ook een grootverdiener. Robert Veenstra is niet vies van een paar centen -meer- te verdienen. Lees maar! http://m.dvhn.nl/nieuws/groningen/article6570873.ece/\'Topman-Stenden-protesteerde-vergeefs-tegen-hoog-salaris\'-
  • 28 Jan 2013 om 11:14
    @Mackan, ik had al ff op je gereageerd he... En in zijn algemeenheid: Even wat anders. Misschien schop ik nu mensen tegen het zere been en eerlijk gezegd kan me dat niet eens zoveel schelen. Ik ben ook bij de wedstrijd tegen zwolle geweest en ik (maar meerderen met mij) vonden de sfeer onder eigen supporters erg grimmig en dat is ook zeker een paar keer tot verbale uitspattingen gekomen. Wat me wel tegen het hoofd stoot is dat er in het voor een beetje rond wordt gesmoest, dus je bent al alert dat er wat staat te gebeuren. Als er dan sneaky VAN ACHTEREN!! met vuurwerk tussen mensen wordt gegooid die dat niet verwachten vind ik dat erg laf!! Terwijl er ook gewoon kinderen staan. sfeer oke, maar heb ook het lef om dat ?n publiek te doen ipv sneaky van achteren. vooral wanneer meerdere mensen dit bekokstoven, cre?er dat een stukje ruimte zodat er niet sneaky van achteren het tussen mensen door hoeft worden gegooid en mensen daar van kunnen schrikken. Daarnaast vond ik het mooi dat er vlaggen geregeld waren voor de sfeer, maar blijken sommige lui daar niet echt mee om te kunnen gaan. Ik heb gezien dat er mensen bijna de ogen uit werden gestoken omdat de vlaggen gewoon achteloos naar achteren worden gestoken. En blijkbaar mochten die mensen daar ook niets van zeggen want toen werd er maar gesuggereerd dat die mensen maar weg moesten gaan. Beetje de omgekeerde wereld he... \"ik misdraag mij en de rest moet zich maar aan mij aanpassen?? \" Uiteindelijk hadden de \"misdragers\" het voor elkaar en hebben de mensen andere plaatsen gezocht. Maar SCHANDE dat dit nodig was.
  • 28 Jan 2013 om 10:46
    [quote]Mackan68 schreef:[br] De enige sluwe zet van Veenstra zou nu kunnen zijn om alle verantwoordelijkheden per direct over te geven aan Foppe. In de hoop dat van Basten daar geen trek in heeft en opstapt.![br][/quote] Inderdaad , dat bedoel ik ook , Foppe moet terug! eventueel als Interim, en dan Van Basten als \"rechterhand\" tot eind seizoen ?.. ... maar....wat hij inderdaad ni?t zal doen!, en dan heeft veenstra uiteindelijk zijn zin. Het is zoals jij zegt , zou veenstra d?t kunnen ( mis) bruiken om ??n en ander te redden zijnerzijds!, en dat moet nou ook weer niet!...vooral h?j moet weg!... De Petitie tekenen dus!!
  • 28 Jan 2013 om 04:42
    [quote]wierstra schreef:[br]@ Mackan, Veenstra gaat echt niet Foppe erin betrekken, hij heeft juist een hekel aan de bemoeienis van Foppe. [br][/quote] Misschien, maar heel veel andere opties heeft hij niet voordat ?cht de hel losbreekt. En dat zou na een verlies vrijdag zomaar eens kunnen gebeuren. Ik zou dat in ieder geval niet willen uitsluiten. Men weet nu dat er iets in gang is gezet en dat een volgende stap zomaar te organiseren is nu er op vele manieren contacten zijn tussen supporters en supportersgroepen onderling.
  • 28 Jan 2013 om 00:00
    @ Mackan, Veenstra gaat echt niet Foppe erin betrekken, hij heeft juist een hekel aan de bemoeienis van Foppe.
  • 27 Jan 2013 om 23:07
    Ook wordt de onrust bij hveen in studio voetbal benoemd, I.d. tijd van gertt Jan is er zo,n 25 miljoen gebeurd. Gert Jan glimlachte er ook bij, geen leedvermaak maar w.s ietss van, zo dat Ben ik kwijt
  • 27 Jan 2013 om 22:52
    [quote]Mackan68 schreef:[br]Het gaat lekker!! Op naar de eerste 500 handtekeningen. We hebben als Feanfansforum vandaag een topdag. De eerste 2 dagen zaten we ongeveer rond de 50 tekenaars per dag. Dat is nu al ruim boven de 100 en loopt nog steeds als een speer op!! Trots op alle Feanfans die ons steunen. Vergeet nooit; Samen maken we de club!! Je kunt wel altijd klagen en verder niets ondernemen, maar wat krijg ik hier een goed gevoel bij. Sizzen is neat, dwaan is in ding!! Met z\\\'n allen op de barricaden voor ONZE club! Niemand maakt Sc.Heerenveen kapot. NIEMAND!![br][/quote] Mooi gesproken Mackan. Ik heb de petitie ondertekend en al mijn voetbalminnende emailconnecties aangemoedigd hetzelfde te doen. Daarbij heb ik ze tevens gevraagd om mee te helpen de boodschap verder uit te dragen. Ik zeg op naar minstens 10.000!
  • 27 Jan 2013 om 21:43
    nog even en er zijn er 600 :P
  • 27 Jan 2013 om 20:32
    [quote]bosse schreef:[br]er zijn gewoon al meer dan 450 mense die de petitie steunen :)[br][/quote] Jalalalalaaaaaaa en we zijn de 500 gepasseerd. Met dank aan iedereen die gelinkt heeft wat wij de media ingeslingerd hebben. Complimenten. Ook in het bijzonder aan Omrop Frysl?n. Zijn er hier nog mensen die dat ooit niet Omrop Cambuur genoemd hebben? Die mogen zich toch wel een beetje gaan schamen hoor...... :wink: Op naar de duizend en hopelijk nog meer!!!
  • 27 Jan 2013 om 20:30
    [quote]Mackan68 schreef:[br]Het gaat lekker!! Op naar de eerste 500 handtekeningen. We hebben als Feanfansforum vandaag een topdag. De eerste 2 dagen zaten we ongeveer rond de 50 tekenaars per dag. Dat is nu al ruim boven de 100 en loopt nog steeds als een speer op!! Trots op alle Feanfans die ons steunen. Vergeet nooit; Samen maken we de club!! Je kunt wel altijd klagen en verder niets ondernemen, maar wat krijg ik hier een goed gevoel bij. Sizzen is neat, dwaan is in ding!! Met z\\\'n allen op de barricaden voor ONZE club! Niemand maakt Sc.Heerenveen kapot. NIEMAND!![br][/quote]KLASSE AKTIE!!!!! :worshippy: :worshippy:
  • 27 Jan 2013 om 20:30
    Al meer dan 500 mensen die de petitie hebben getekend. Nog lang niet genoeg dus mensen verspreid de site http://feanfansfront.wordpress.com
  • 27 Jan 2013 om 20:21
    Ook al getekend de petitie. Ik vraag mij eigenlijk af of MvB de opstelling bepaalt, of dat er druk wordt uitgeoefend vanuit de Directie. Zoals het 5-3-2 systeem, ik heb het vermoeden dat de directie dit niet wilde zien. Ik ben zelf nooit een voorstander van een 5-3-2. Ik ben meer aanvallend ingesteld, maar ja. Daar hebben wij de spelers niet voor, een aantal goede verdedigers zou welkom zijn. Dat scheelt wat aan tegendoelpunten, dan heeft de rest van het team meer vertrouwen, zijn ze niet te bang om een fout te maken en durven meer naar voren te voetballen. Iemand als Zomer vertrouwen, tja zou ik als team ook niet doen.
  • 27 Jan 2013 om 19:10
    er zijn gewoon al meer dan 450 mense die de petitie steunen :)
  • 27 Jan 2013 om 17:23
    Feanonline heeft ook behoorlijk wat mensen op facebook dus Feanonline.... Help mee, voor de petities!
  • 27 Jan 2013 om 16:31
    [quote]Mackan68 schreef:[br] Een onslag van van Basten zal niet gebeuren. Dan toont de directie meteen een brevet van onvermogen welke ze in feite in de zomerstop en vlak daarna al ruimschoots binnen hadden. De enige sluwe zet van Veenstra zou nu kunnen zijn om alle verantwoordelijkheden per direct over te geven aan Foppe. In de hoop dat van Basten daar geen trek in heeft en opstapt. Ik zie dat om eerlijk te zijn zomaar gebeuren. Zaterdag zal er wel het nodige te zien en horen zijn richting de directie verwacht ik. Het is een grote schande zoals ze de clubnaam te grabbel gooien! We zijn het lachertje van de eredivisie geworden. Een jaar of 5-6 terug waren we verdomme een super stabiele middenmoter. En wat hoor je vanuit de club. Helemaal niets. En daar zit hem het probleem. Openheid en transparantie lik mijn reet!! Ben benieuwd of Veenstra al meegekregen heeft hoe het begint te lopen met de petitie en de mond op mond reclame hiervoor op twitter en facebook. Maar dat zal wel want hij is ook een behoorlijk vervent twitteraar![br][/quote] Eigenlijk kan het ook niet. Van Basten zal nooit zelf opstappen want dan heeft hij alweer een club waar hij niks kan klaarspelen. En dat de directie hem op straat zet kan haast ook niet, want ik denk dat van Basten een behoorlijk ontslag vergoeding krijgt. Maar ik hoop dat van Basten ook inziet dat hij het niet meer kan omdraaien en nu op tijd opstapt!
  • 27 Jan 2013 om 16:18
    [quote]wetterbouler schreef:[br]De link n.d. petietie staat ook op de site van omrop fryslan,kom op mensen, tekenen svp, het kan nu nog,.voor dat het strals te laat is er zijn al 250 petities getekend[br][/quote] Werkt wel dat het op Omrop Fryslan staat, gaat nu ineens snel met het aantal petities.
  • 27 Jan 2013 om 16:17
    Het gaat lekker!! Op naar de eerste 500 handtekeningen. We hebben als Feanfansforum vandaag een topdag. De eerste 2 dagen zaten we ongeveer rond de 50 tekenaars per dag. Dat is nu al ruim boven de 100 en loopt nog steeds als een speer op!! Trots op alle Feanfans die ons steunen. Vergeet nooit; Samen maken we de club!! Je kunt wel altijd klagen en verder niets ondernemen, maar wat krijg ik hier een goed gevoel bij. Sizzen is neat, dwaan is in ding!! Met z\'n allen op de barricaden voor ONZE club! Niemand maakt Sc.Heerenveen kapot. NIEMAND!!
  • 27 Jan 2013 om 15:51
    De link n.d. petietie staat ook op de site van omrop fryslan,kom op mensen, tekenen svp, het kan nu nog,.voor dat het strals te laat is er zijn al 250 petities getekend
  • 27 Jan 2013 om 15:16
    [quote]feanfan_01 schreef:[br] Was Ron Jans dit overkomen had iedereen geroepen om zijn ontslag. Marco kan het gewoon niet meer omdraaien maar omdat hij nog steeds een grote naam is (en terecht) in het voetbal durft niemand te zeggen dat hij ontslagen moet worden maar je moet gewoon realistisch zijn! Marco STAP OP! [br][/quote] Een onslag van van Basten zal niet gebeuren. Dan toont de directie meteen een brevet van onvermogen welke ze in feite in de zomerstop en vlak daarna al ruimschoots binnen hadden. De enige sluwe zet van Veenstra zou nu kunnen zijn om alle verantwoordelijkheden per direct over te geven aan Foppe. In de hoop dat van Basten daar geen trek in heeft en opstapt. Ik zie dat om eerlijk te zijn zomaar gebeuren. Zaterdag zal er wel het nodige te zien en horen zijn richting de directie verwacht ik. Het is een grote schande zoals ze de clubnaam te grabbel gooien! We zijn het lachertje van de eredivisie geworden. Een jaar of 5-6 terug waren we verdomme een super stabiele middenmoter. En wat hoor je vanuit de club. Helemaal niets. En daar zit hem het probleem. Openheid en transparantie lik mijn reet!! Ben benieuwd of Veenstra al meegekregen heeft hoe het begint te lopen met de petitie en de mond op mond reclame hiervoor op twitter en facebook. Maar dat zal wel want hij is ook een behoorlijk vervent twitteraar!
  • 27 Jan 2013 om 14:14
    [quote]feanfan_01 schreef:[br Marco STAP OP! [br][/quote] Klopt Marco stap op en veenstra en hansma ook!!!!!!!!!!!!!!
  • 27 Jan 2013 om 13:27
    Je kan er volgens mij heel veel theorie?n op na houden maar wees realistisch. Gelooft hier iemand dat Marco van Basten deze ploeg weer leuk kan laten voetballen? Ik niet. Er zit geen beleving in, bang voor de tegenstander, elke keer weer de zelfde 11. Ik word er schijt moe van, je kan naar het bestuur kijken maar eerst na de trainer denk ik en die weet het al niet klaar te spelen! Was Ron Jans dit overkomen had iedereen geroepen om zijn ontslag. Marco kan het gewoon niet meer omdraaien maar omdat hij nog steeds een grote naam is (en terecht) in het voetbal durft niemand te zeggen dat hij ontslagen moet worden maar je moet gewoon realistisch zijn! Marco STAP OP!
  • 27 Jan 2013 om 12:53
    [quote]Marcel Seip schreef:[br]Mijns inziens de redenen voor het matige acteren van SC Heerenveen: [br][/quote] Er zit zeker wat in je verklaring. De vraag is nu alleen: Welke spelers die eventueel het niveau wat op kunnen halen zijn bereid om op dit moment naar Heerenveen te komen om degradatievoetbal te gaan spelen? Dat is namelijk het niveau van nu.
  • 27 Jan 2013 om 12:22
    Onderzoek is niet nodig...punten en aankopen wel.. MvB is netzoals Jans het eerste jaar flink in de zeik genomen... Het licht echt aan de slechte aankopen die gedaan zijn , 5 missers op rij, doe dat maar eens bij je baas en je staat op straat maar bij Heerenveen bepaal je nog steeds het aankoopbeleid....
  • 27 Jan 2013 om 11:04
    Als mensen vinden dat er een onderzoek moet komen ga alstublieft naar deze site. Het is helemaal niet anti Veenstra, maar het is in het belang van de club. http://feanfansfront.wordpress.com/about/
  • 27 Jan 2013 om 10:55
    Van Basten is het paradepaardje van Veenstra. Leuk voor de exposure maar heeft nog nooit iets klaargespeeld op trainersgebied.Tevens moeten er rap doelpunten bij. Dus haal Everton maar op en ga tevens op zoek naar een leider voor de achterste linie(het liefst een grote kerel uit Scandinavie). Voor komend seizoen zoeken naar een trainer die er wel iets van bakt. Denk aan Peter Bosz, Ard Langeler of Gert-Jan Verbeek. Probleem is dat het huidige bestuur dit niet gaat doen. [quote]Mackan68 schreef:[br] Ja, maar hoe kun je het ook presteren om alleen Djuricic te wisselen, omdat het allemaal zo lekker liep in de 2e helft?? Van Basten neemt in mijn ogen ?cht ongelooflijke beslissingen. Had nog twee wissels gedaan, Fitte spelers die misschien wel het team mee naar voren hadden kunnen laten voetballen. Maar weer was het ook niets met Marco. En dan kun je wel vloeken en tieren na de wedstrijd, maar steek de hand eens in eigen boezem. Dan ben je een echte vent. Vertel gewoon dat je maar een lafjes trainertje bent en het door angsthazenvoetbal een stel bange jufferhondjes op het veld hebt lopen. En kom me niet aan dat de kwaliteit er niet is, want die is er wel. Dat hebben we kunnen zien tegen Feijenoord, AZ en in nog een aantal wedstrijden. Een combinatie van de juiste spelers op de juiste plek, spelend in een systeem waarin iedereen zich veilig voelt en een deel vechtlust kan deze groep ?cht wel punten pakken. Maar zoals al zo vaak gezegd, dan moet van Basten knopen doorhakken en besluiten nemen. Besluiten om het achterin dicht te houden, maar vanuit een goede verdediging ook goed druk naar voren te zetten. In een 5-3-2 systeem. Nordfeldt Van Anholt, Kum. Streutker/Gouweleeuw, Otigba/Kruiswijk, Raitala/Kruiswijk Kums. De Roon, Marecek Finnbogason, Djuricic Nu De Roon geschorst is zal daarvoor een andere speler opgesteld moeten worden. Ik zou geloof ik gaan voor Ziyech. Maar misschien kun je ook Djurici terug halen naar het middenveld en Uth samen als diepste aanvallers neerzetten.[br][/quote]
  • 27 Jan 2013 om 10:17
    [quote]sibbele schreef:[br] Droom lekker verder!...betreffende Van Basten!...maar z?nder mij!...en vele anderen..die de club aan het hart gaat!![br][/quote] Het is niet alleen een kwestie van slechte spelers. Of dat van Basten een slechte trainer is. Ondanks dat beide keihard bewezen worden. Maar het is een cominatie van beide. Over de wissels. Is de bank dan zo slecht dat Slagveer gisteravond als enige goed genoeg was om in te vallen?? Kennelijk, want meer wissels waren er niet. Op het moment dat Zwolle door begon te drukken was dat het ideale moment om een dubbele wissel in te zetten. 2 Frisse spelers die de druk er weer wat op hadden kunnen zetten. Maar alleen Djuricic ging er af. En Van la Parra moht w??r blijven staan. Weinig tot niets goed gedaan, behalve de mazzelvoorzet. Dat zal het zijn geweest, die assist. W??r Zomer in de basis. De meest ervaren verdediger ?n aanvoerder. Maar hij krijgt het iedere wedstrijd voor elkaar om de organisatie samen met Nordfeldt niet goed neer te zetten. Ik moet zeggen dat Gouweleeuw me in deze wedstrijd nog niet eens tegen viel. Maar ook hem zou ik er naast zitten zoals je kunt zien in mijn ideale elf naar een stukje naar beneden. Simpelweg omdat hij weg wil. Onmiddelijk. Hij heeft daar geen gras over laten groeien en dat niet tussen de regels door laten blijken. Ik wil weg punt!! Dat betekent dus (tijdelijk) weg uit de basis als ik trainer was geweest. En waarom de heren als bange schoothondjes?? Omdat er binnen het team geen veilige situatie gecre?erd wordt. Dat is teambuildersblabla, dat weet ik, maar het is wel waar. De ideale situatie is er in de afgelopen wedstrijden zelden tot nooit geweest. Iedere keer kregen ze goal om de oren. Voetballende goals, maar wat nu opvalt is dat het veel goals uit stilstaande situaties zijn. En als je ergens goed op kunt trainen en afspraken maken, dan is het wel daarover. Een cornder is altijd vanf de zelfde plaats. Bij een vrije trap is dat hetzelfde, maar ook dan moet je weten welke spelers er in het doelgebied staan van de tegenstander en welke speler wie dekt. Veel moeilijker is het niet. Maar om op de veilige situatie door te gaan. Slechts een aantal wedstrijden werd er met een 5-mans verdediging gespeeld. Dat ging in mijn ogen niet onaardig. Maar veel te snel stapte van Basten daar vanaf. De reden weet ik niet. Het kan niet geweest zijn omdat er wedstrijden overtuigend gewonnen werden. Op Groningen thuis na, dat weet ik me nog te herinneren. Maar was die 3-0 omdat Heerenveen zo goed was of omdat Grunn bagger speelde. Het antwoord laat ik maar in het midden. Als je voor de goal veiligheden inbouwd is daar meer vertrouwen. Dan kunnen ook de middenvelders ook af en toe eens avonturen en een ingecalculeerd risico nemen. Aanvallend. Want daar gaat het om. Door Djuricic van de 10 te halen heeft van Basten een goede zet gedaan. Nu moet de rest nog. Van la Parra er uit. Zomer er uit en Gouweleeuw eruit. En ik heb net hier ??n alternatieve 5-3-2 opstelling neergezet. Maar als je een beetje realistisch nadenkt kun je er nog zo een stuk of 4-5 bedenken. En in die opstellingen zullen zeker spelers als Slagveer, Pappa, Uth en Ziyech mogelijkheden krijgen. Maar dan moet je wel eens een gok doen en je niet laten verblinden op wat er op de training allemaal gebeurt. Het is bewezen dat dat niets te maken heeft en geen invloed heeft op de wedstrijden die daarna volgden. Forza Heerenveen. Forza Feanfansfront en Froza 161 medestanders en tekenaars van de petitie om een te houden onderzoek in het belang van Sc.Heerenveen er door te krijgen!!! Wil je je naam daar ook aan verbinden? Dat kan, graag zelfs!! https://petities.nl/petitie/extern-onderzoek-bij-scheerenveen-noodzakelijk Wil je weten waarom dat onderzoek nodig is? Ben je daar nog niet uit? Bekijk dan de fimpjes en nieuwsberichten over valse beloftes die er gedaan zijn. Dat kan hier feanfansfront.wordpress.com/about/ Ik raadt iedereen aan vooral de filmpjes te kijken van Boppeslach kaffee met Riemer van der Velkde. Eentje met Maarten de Jong, Gerald Sibon en Bart van der Meer. En eigenlijk alles wat met voorzitter Veenstra. Iemand met een beetje inzicht, en mensenkennis moet dan zijn conclusie kunnen trekken....
  • 27 Jan 2013 om 10:05
    Dat je je (meegereisde, en dat waren er veel) supporters zo\'n 2e helft voorschoteld zeg. Wat heb ik me ge?rgerd na de 0-1. Niet voetballen, overal te laat, geen aansluiting. Kunnen we dan echt niet beter? Opvallend: Scheidsrechter Sanders. Wat heeft die een ballen voor Zwolle klaargelegd rond de 16 meter. Ze kregen heel veel mee. Geen excuus, wel irritant. En Van Basten? Tsja, als je maar vast blijft houden aan de 11 die al tijden lang niks klaarspelen(op een incidentje na(Vitesse)) dan vraag je om ellende. Geen wissels inbrengen etc. Ik slaak een diepe zucht, wordt er moedeloos van!!
  • 27 Jan 2013 om 09:42
    We staan zestiende als er niks verandert degraderen we het is Rijkaard ook overkomen. Ik zie het heel erg somber in ,heel erg somber. Ik heb geen vertrouwen meer in MVB, Directie en de spelers. :cry:
  • 27 Jan 2013 om 09:31
    [quote]Directrood schreef:[br] Bullshit.... Komt hierdoor...Pappa...de Ridder..Uth..Amoah...Raitala...aankopen die op de bank cq tribune zitten en de basis op de spits en keeper na is middelmaat dat is het probleem...heeft niets met MvB te maken....er zullen goede aankopen moeten komen die het team sterker maken...duss volgens mij moet je bij de waardeloze scouts en Hansma zijn...[br][/quote] Droom lekker verder!...betreffende Van Basten!...maar z?nder mij!...en vele anderen..die de club aan het hart gaat!!
  • 27 Jan 2013 om 09:24
    [quote]Struisvogel schreef:[br]Treurig was het in Zwolle, met name tweede helft heel slecht. Tijd voor Pappa?[br][/quote] Ja, maar hoe kun je het ook presteren om alleen Djuricic te wisselen, omdat het allemaal zo lekker liep in de 2e helft?? Van Basten neemt in mijn ogen ?cht ongelooflijke beslissingen. Had nog twee wissels gedaan, Fitte spelers die misschien wel het team mee naar voren hadden kunnen laten voetballen. Maar weer was het ook niets met Marco. En dan kun je wel vloeken en tieren na de wedstrijd, maar steek de hand eens in eigen boezem. Dan ben je een echte vent. Vertel gewoon dat je maar een lafjes trainertje bent en het door angsthazenvoetbal een stel bange jufferhondjes op het veld hebt lopen. En kom me niet aan dat de kwaliteit er niet is, want die is er wel. Dat hebben we kunnen zien tegen Feijenoord, AZ en in nog een aantal wedstrijden. Een combinatie van de juiste spelers op de juiste plek, spelend in een systeem waarin iedereen zich veilig voelt en een deel vechtlust kan deze groep ?cht wel punten pakken. Maar zoals al zo vaak gezegd, dan moet van Basten knopen doorhakken en besluiten nemen. Besluiten om het achterin dicht te houden, maar vanuit een goede verdediging ook goed druk naar voren te zetten. In een 5-3-2 systeem. Nordfeldt Van Anholt, Kum. Streutker/Gouweleeuw, Otigba/Kruiswijk, Raitala/Kruiswijk Kums. De Roon, Marecek Finnbogason, Djuricic Nu De Roon geschorst is zal daarvoor een andere speler opgesteld moeten worden. Ik zou geloof ik gaan voor Ziyech. Maar misschien kun je ook Djurici terug halen naar het middenveld en Uth samen als diepste aanvallers neerzetten.
  • 27 Jan 2013 om 08:38
    Treurig was het in Zwolle, met name tweede helft heel slecht. Tijd voor Pappa?
  • 27 Jan 2013 om 03:30
    [quote]Bezorgdenverjaagster schreef:[br]Hey, kijk nu! Veenstra staat op Marktplaats! http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/retro/m638901432-gratis-af-te-halen-voorzitter-van-sc-heerenveen.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr[br][/quote] Leuk en ook een ludieke manier om ongenoegen te uiten. Het is wel een statement met een persoonlijk tintje, maar dat moet je als voorzitter van de club die in \'stormachtig weer\' verkeert, zoals hij het zelf gezegd heeft. maar accepteren. Hoe gaat dat oude gezegde ook al weer? Wie z\'n billen brand, moet.................. :wink: Kon het uiteraard niet laten om ook deze te delen op facebook en twitter.
  • 27 Jan 2013 om 02:44
    Hey, kijk nu! Veenstra staat op Marktplaats! http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/retro/m638901432-gratis-af-te-halen-voorzitter-van-sc-heerenveen.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr
  • 27 Jan 2013 om 00:18
    Puntverlies door mentale zwakheid. Wat een laf voetbal na de 0-1. Straftraining om 7 uur. Of nee nu! O ja ik zou nog even kijken op http://feanfansfront.wordpress.com/about/
  • 27 Jan 2013 om 00:06
    [quote]wierstra schreef:[br] Ik heb het filmpje bekeken op Sidekick van EL van het intervieuw met Marco. Ja hij had moeten scoren, maar Zwolle was de ploeg die het voetballend vooral na die wissels het goed deed en Heerenveen maar achteruit lopen, er zit te veel angst in die ploeg. RKC zal vrijdag getergd zijn na de dikke nederlaag. Maar misschien gooit Marco de handdoek in de ring als er geen versterkingen komen.[br][/quote] Tsja, wat moeten we er nog van zeggen. Zomer zegt met een smile dat hij dingen niet kan terughalen die fout gingen bij de goal. Van Basten zegt wel kwaad te zijn geweest omdat ze niet vooruit bleven voetballen. Maar zou hij aan die wanprestaties ook gevolgen koppelen voor de komende wedstrijd. Het lijkt me dat je daarmee pas veranderingen teweeg kunt brengen. Dezelfde faalhazen iedere keer maar opstellen werkt in ieder geval niet. Dat moet ook hem toch eens duidelijk worden. Of zou hij er echt helemaal niets van snappen? Als trainer begint hij met de wedstrijd en met ieder interview wat hij geeft na de wedstrijd zijn geloofwaardigheid bij mij te verliezen. Jammer dat een groot voetballer de mannen niet een beetje zelfvertrouwen kan geven. Maar misschien ligt het toch echt zoals Bruggink in de rust zei aan de selectie. En dat mogen de heren directeuren zich dan aantrekken. Daarom nog maar eens de link naar http://feanfansfront.wordpress.com/about/ Er moet wat gebeuren bij onze club. Eigenlijk niet morgen, maar gister al. Steun daarom het Feanfansfront en teken de petitie v??r een onderzoek bij Sc.Heerenveen in het belang van Sc.Heerenveen!
  • 27 Jan 2013 om 00:06
    [quote]sibbele schreef:[br]Het is n? genoeg!, MvBasten is niet de coach , is niet de man voor H\\\'veen, is onbekwaam als trainer. Een goeie vent, maar daar kopen wij niets voor!, men moet nu ingrijpen voor het ?cht te laat is!. (ik heb het al langer geroepen) Zet Foppe er neer als interim....hij zal het z?ker doen als je \\\'m vraagt!.....maar ja dat is \\\'t \\\'m nou net h??!, dat zal de heren bestuurders maar moeilijk vallen... Maar als Veenstra dan ook meteen oprot ...gloort er wellicht weer perspectief!.[br][/quote] Bullshit.... Komt hierdoor...Pappa...de Ridder..Uth..Amoah...Raitala...aankopen die op de bank cq tribune zitten en de basis op de spits en keeper na is middelmaat dat is het probleem...heeft niets met MvB te maken....er zullen goede aankopen moeten komen die het team sterker maken...duss volgens mij moet je bij de waardeloze scouts en Hansma zijn...
  • 26 Jan 2013 om 23:56
    Het is n? genoeg!, MvBasten is niet de coach , is niet de man voor H\'veen, is onbekwaam als trainer. Een goeie vent, maar daar kopen wij niets voor!, men moet nu ingrijpen voor het ?cht te laat is!. (ik heb het al langer geroepen) Zet Foppe er neer als interim....hij zal het z?ker doen als je \'m vraagt!.....maar ja dat is \'t \'m nou net h??!, dat zal de heren bestuurders maar moeilijk vallen... Maar als Veenstra dan ook meteen oprot ...gloort er wellicht weer perspectief!.
  • 26 Jan 2013 om 23:42
    [quote]Mackan68 schreef:[br] Last? Van het grootste deel van zijn medespelers denk ik...... :confused: Maar die kans van hem had er echt in gemoeten!! [br][/quote] Ik heb het filmpje bekeken op Sidekick van EL van het intervieuw met Marco. Ja hij had moeten scoren, maar Zwolle was de ploeg die het voetballend vooral na die wissels het goed deed en Heerenveen maar achteruit lopen, er zit te veel angst in die ploeg. RKC zal vrijdag getergd zijn na de dikke nederlaag. Maar misschien gooit Marco de handdoek in de ring als er geen versterkingen komen.
  • 26 Jan 2013 om 23:25
    [quote]wierstra schreef:[br]Djuricic werd gewisseld omdat ie ergens last van had, dus dat was de reden. [br][/quote] Last? Van het grootste deel van zijn medespelers denk ik...... :confused: Maar die kans van hem had er echt in gemoeten!!
  • 26 Jan 2013 om 23:11
    Djuricic werd gewisseld omdat ie ergens last van had, dus dat was de reden.
  • 26 Jan 2013 om 22:23
    Net terug uit Zwolle bedroevend het spel. Mensen teken alstublieft de petitie en red de club , want zo kan het niet langer.
  • 26 Jan 2013 om 22:19
    Ik stond voor de winter stop nog achter van Basten maar ben nu voor ONTSLAG voor San Marco, ik denk niet meer dat hij dit kan omkeren![br][/quote] IK DENK MEER AAN HET OPSTAPPEN VAN DE HEREN VEENSTRA EN HANSMA!!!
  • 26 Jan 2013 om 21:25
    Het is gvd niet te geloven, altijd weer hetzelfde liedje, na een doelpunt zakken we in en is het tegenhouden wat de klok slaat, en als we iets niet kunnen dan is het verdedigen van een voorstand. Ik, en ik ben vast niet de enige, word er moedeloos van. een fris aanvallend spelend PEC, en wij staan maar wat als los zand te pingelen, de automatisme zou er haast in moeten zitten. WAT MOET ER GEBEUREN......!!!!!!!
  • 26 Jan 2013 om 21:24
    nou voor mij wordt het steeds duidelijker dat ik volgend seizoen daar niet meer kom, scheelt weer lekker een paar bankjes.
  • 26 Jan 2013 om 21:18
    NAC staat nu met 2-0 voor, dus zakken we nog een plek. Mocht Roda winnen staan we al in de degradatiezone.
  • 26 Jan 2013 om 21:08
    Marco, waneer zet je Zomer op de bank, laat steeds zijn man lopen zie de de gelijkmaker tegen Zwolle. wat voegt Klompe toe, kost allemaal geld meneer Veenstra.
  • 26 Jan 2013 om 21:00
    - Van La Parra - 0% rendement, had de rechtsback van Zwolle gewoon die bal weg gewerkt was er ook geen goal. Gouweleeuw - Zat er een paar keer goed tussen en speelde goed tot dan die Avdic kwam en hij bij de 1-1 helemaal verkeerd stond Zomer - Redelijk gespeeld, ook bij de 1-1 liet hij zich heel maar ook heel makkelijk uit kappen door Van Den Berg. + Kum - Speelde daarin tegen erg goed! Zat er steeds goed tussen en gaf ook echt alles! De Roon - Was de motor op het middenveld, won bijna alle duels, erg sterk en actief! Lag nog een prima bal neer bij Djuricic die hij had moeten maken. Er stond helemaal geen hecht en verzekerd team, ze waren al bang toen Finnbogason de 1-0 maken dat Zwolle al gelijk zou maken. Marco van Basten zet in mijn ogen ook steeds de verkeerde verdediging neer en kan van een kwalitatief beter team dan Zwolle etc. Geen team maken. Ik stond voor de winter stop nog achter van Basten maar ben nu voor ONTSLAG voor San Marco, ik denk niet meer dat hij dit kan omkeren!
  • 26 Jan 2013 om 20:52
    [quote]Mackan68 schreef:[br] En Marco ziet geen reden om te wisselen. Het gaat immers prima. 0-1 voor en lekker rustig uit proberen te voetballen. Totdat het zomaar weer eens mis kan gaan.......En ik heb de post nog niet af of Slagveer er in. YEAAAAAAAAAAAAAH!!![br][/quote] Slechte wissel , achteraf.....dus ......
  • 26 Jan 2013 om 20:50
    [quote]westereender schreef:[br] Het was helemaal duidelijk toen Djuricic de bal over schoot bij zijn grote kans voor de goal. Ik dacht: dit kost ons straks punten. Overigens was Djuricic vandaag weer niet veel waard. Een paar heerlijke acties altijd, ja. Maar zoals de commentator al zei: 4 goals en 2 assists. Terwijl de beperkte voetballer Finnbogason alweer 15 goals heeft gemaakt. Hij werkt zich niet in het zweet, die Djuricic. Ik vraag mij dan ook in toenemende mate af of hij de mentaliteit wel heeft voor de top. .[br][/quote] Djuricic is zelfs in mindere doen de beste in het veld... hij speelt al op een plek waar hij liever niet speelt. Hij hoort gwoon op het middenveld te staan en al die steekpassen verzorgen die de rest van de middenvelders niet geven.. dat mis je gewoon
  • 26 Jan 2013 om 20:48
    [quote]rommie schreef:[br]Actie, dat moet er komen. Ik vind het maar stil bij de supporters. Weg met het bestuur! Zij maken onze club kapot.... [br][/quote] Dan ben je slecht op de hoogte Rommie http://feanfansfront.wordpress.com/author/feanfans/ Tijd voor jou om in aktie te komen en onze petitie te tekenen!!
  • 26 Jan 2013 om 20:46
    Voorspelbare uitslag. Je zag het aankomen toen Heerenveen na de goal gelijk in ging zakken. De grote vraag is voor mij: deden de spelers dat op eigen initiatief of op instigatie van Marco van Basten? Het was helemaal duidelijk toen Djuricic de bal over schoot bij zijn grote kans voor de goal. Ik dacht: dit kost ons straks punten. Overigens was Djuricic vandaag weer niet veel waard. Een paar heerlijke acties altijd, ja. Maar zoals de commentator al zei: 4 goals en 2 assists. Terwijl de beperkte voetballer Finnbogason alweer 15 goals heeft gemaakt. Hij werkt zich niet in het zweet, die Djuricic. Ik vraag mij dan ook in toenemende mate af of hij de mentaliteit wel heeft voor de top. Overigens viel de 0-1 uit een verkeerd vallende bal uit de Zwolle-verdediging. Dus ook qua spel weer weinig klaargespeeld. En dat mag Marco zich aanrekenen. Want Heerenveen heeft toch in elke linie een topper in de as (Nordfeldt-Gouweleeuw-Djuricic-Finnbogason), met zo\'n team moet meer mogelijk zijn.
  • 26 Jan 2013 om 20:46
    [quote]rommie schreef:[br]Actie, dat moet er komen. Ik vind het maar stil bij de supporters. Weg met het bestuur! Zij maken onze club kapot.... [br][/quote] Grapjas. Van Basten is het probleem. Ik ben het volledig met Foppe de Haan eens, met deze selectie moet je moeiteloos in de middenmoot kunnen spelen. Alleen als je een coach hebt die vasthoudt aan een falende centrumverdediging, een hopeloze rechtsbuiten en een systeem waar hij niet de spelers voor heeft, dan weet je dat je het heel moeilijk gaat krijgen. Laat Foppe aub het seizoen afmaken en stuur Marco terug de afsluitdijk over.
  • 26 Jan 2013 om 20:46
    Djuricic had de 2e moeten scoren, maar hem eruit halen, heel stom want hij houdt ook nog eens 2/3 spelers bezig. Voetballend is het nog pet, maar het leven gaat verder zegt MvB. De volgende wedstrijd wordt nog moeilijker tegen RKC. :cry:
  • 26 Jan 2013 om 20:42
    Actie, dat moet er komen. Ik vind het maar stil bij de supporters. Weg met het bestuur! Zij maken onze club kapot....
  • 26 Jan 2013 om 20:40
    [quote]holyfoppe schreef:[br]Die pappa krijgt echt geen kans. Is die dan echt zo slecht op de training?[br][/quote] Nee holyfoppe. Helaas is Marco P volkomen van het padje. En hij lijkt ongeneeslijk. Hoe veel bewijs moet je hebben om in te zien dat hij op dit moment ??n van de slechtsten is!! 2e Helft niet genoeg gezien dat ze het Zwolle lastig maakten door af te jagen. Maar de heren zullen wel weer prima volgens de afspraak gevoetbald hebben. Die afspraken zijn gewoon waardeloos die hij met de spelers maakt. IE-DE-RE keer opnieuw. Mijn geduld raakt echt op!! Volgende wedstrijd weer dezelfde basis. De wissel zal hij verklaren met de woorden \'Van la Parra had een assist en Djuricic miste een levensgrote kans. En daarin moeten we hem helaas ook nog gelijk geven. Maar och, och, och, wat was VlP weer slecht zeg!!!! En onze ijzersterke defensie uiteraard. Wat een geweldenaren hebben de heren directeuren binnen gehaald afgelopen zomer. Ook zij zullen helaas gewoon blijven staan de volgende wedstrijd....Moedeloos, teleurgesteld, pissed......... :confused: :cry: :frusty: :frown:
  • 26 Jan 2013 om 20:40
    Ik bespeur een smalend lachje bij Ron Jans
  • 26 Jan 2013 om 20:34
    [quote]holyfoppe schreef:[br]Die pappa krijgt echt geen kans. Is die dan echt zo slecht op de training?[br][/quote] Marco Pannenkoek Van Basten vertrouwt te veel op de te slechte van la Parra, that\'s the big problem... Van basten verspeelt steeds meer mijn krediet voor hem.
  • 26 Jan 2013 om 20:34
    ik kan er ook gewoon echt niet meer tegen... stel laffe honden
  • 26 Jan 2013 om 20:31
    Die pappa krijgt echt geen kans. Is die dan echt zo slecht op de training?
  • 26 Jan 2013 om 20:29
    Het gaat mis en van Basten trekt zich lekker terug onder het afdakje. De beste man begrijpt er he-le-maal niets van. Op deze manier zweep je je spelers in ieder geval niet op!!
  • 26 Jan 2013 om 20:28
    Moeten we een gokje doen of de 2-1 voor Zwolle er nog komt of niet??
  • 26 Jan 2013 om 20:27
    verdomme waarom zakt iedereen terug... ipv dat we beetje spel proberen te maken laten we zwolle komen ... en ik zag het aankomen... bam 1-1
  • 26 Jan 2013 om 20:26
    [quote]johnnie700 schreef:[br]Rare wissel weer van Van Basten, weliswaar mooi dat Slagveer zijn debuut maakt maar Djuricic eruit? haal godverdomme die Van La Parra er toch uit....[br][/quote] Ja ongelooflijk h?? Die VLP heeft wel 200% krediet. En waarom. Ik zal het me altijd af blijven vragen. VlP deed deze wedstrijd toch echt weer veel meer dingen slecht dan goed. Waardeloos is het en waardeloos blijft het. Verdorie. Ga dan voor de 0-2 in plaats van om te pielen!!
  • 26 Jan 2013 om 20:26
    GVD-momentje.....
  • 26 Jan 2013 om 20:25
    wat mij verder opvalt is dat er bij aanvallen geen enkele aansluiting is van de middenvelders en onze vleugelaanvallers, Finnbogason of iemand anders die het verst voorin staat moet te veel alleen doen
  • 26 Jan 2013 om 20:21
    Rare wissel weer van Van Basten, weliswaar mooi dat Slagveer zijn debuut maakt maar Djuricic eruit? haal godverdomme die Van La Parra er toch uit....
  • 26 Jan 2013 om 20:21
    [quote]wierstra schreef:[br]Ze laten zich weer lekker terug dringen, dat belooft niet veel goeds.[br][/quote] En Marco ziet geen reden om te wisselen. Het gaat immers prima. 0-1 voor en lekker rustig uit proberen te voetballen. Totdat het zomaar weer eens mis kan gaan.......En ik heb de post nog niet af of Slagveer er in. YEAAAAAAAAAAAAAH!!!
  • 26 Jan 2013 om 20:18
    [quote]wierstra schreef:[br]Nog 18 minuten billen knijpen![br][/quote] Ja als ze dit winnen is het toch maar weer met een schrale uitslag. ?n met voetbal waaraan gewoon nog veel mankeert. Ik denk dat Bruggink in de rust gelijk heeft over de kwaliteiten van de diverse spelers. De slimmigheden wat betreft speelwijze, looplijnen. Marecek is niet echt een slimme speler. Wel veel loopvermogen en werklust, maar verder. Geen goed inzicht, geen goed schot bij doelpogingen. Ik geloof er niet in dat ze die over gaan nemen na het seizoen.
  • 26 Jan 2013 om 20:18
    Ze laten zich weer lekker terug dringen, dat belooft niet veel goeds.
  • 26 Jan 2013 om 20:14
    Er is 1 aktie gelukt bij hem en dat leverde meteen een goal op. Leuk commentaartje over VLP...
  • 26 Jan 2013 om 20:14
    Nog 18 minuten billen knijpen!
  • 26 Jan 2013 om 20:10
    Oooooooooooh Filip!! Dit had hem moeten zijn!!
  • 26 Jan 2013 om 20:10
    die had er in gemoeten...
  • 26 Jan 2013 om 20:09
    Hopelijk heeft van Basten net even opgelet. Er werd net namelijk gewisseld met als achterliggende aanvallende gedachte om de wedstrijd te winnen. Of ten minste om er een punt uit te slepen. En als ze nu afwachtend beginnen te spelen zie ik het ze nog lukken ook want het ligt bij vlagen weer helemaal open. Zowel bij ons als bij Zwolle.
  • 26 Jan 2013 om 20:06
    [quote]Finjays schreef:[br]De Roon beste man op het veld. Zit overal bovenop en heeft af en toe ook een heerlijke pass.[br][/quote] Mee eens, Ook Raitala en Nordfeldt spelen goed.
  • 26 Jan 2013 om 20:01
    De Roon beste man op het veld. Zit overal bovenop en heeft af en toe ook een heerlijke pass.
  • 26 Jan 2013 om 19:52
    Bij de voorzet moest Boer in ieder geval uitkomen. Vorige week kon de keeper gewoon blijven staan en trapte Rajiv de bal hem in de handen. Er zit in ieder geval in de voorzetten verbetering. Maar dat werd tijd ook!!
  • 26 Jan 2013 om 19:48
    Mazzelvoorzet van Van la Parra. Maar hij telt wel!! :wink:
  • 26 Jan 2013 om 19:47
    0 - 1 FINNBOGASON!@!#@!##!
  • 26 Jan 2013 om 19:47
    en toch blijft de hopeloze Van La Parra steeds maar in de basis staan, ik heb echt genoeg gezien van hem, het is Pappa tijd! ...
  • 26 Jan 2013 om 19:42
    [quote]feanfean schreef:[br]Nu ook al geen geluk. Wel mooie actie van Finnbogason.[br][/quote] Hij had hem terug moeten leggen, Djuricic stond vrij. Ja samen zijn we een team :frusty: De voorspelling van Sibon zegt genoeg, 2-1 ja voor Zwolle!
  • 26 Jan 2013 om 19:24
    [quote]feanfean schreef:[br]Zo dikke overtreding van Raitala..[br][/quote] zeg dat wel ja!, maar hij speelt verder prima hoor :) 500x liever dan kruiswijk
  • 26 Jan 2013 om 19:19
    Zo dikke overtreding van Raitala..
  • 26 Jan 2013 om 19:11
    ahhh net buitenspel :( maar wel lekker afgemaakt door Djuricic :cry:
  • 26 Jan 2013 om 19:11
    Nu ook al geen geluk. Wel mooie actie van Finnbogason.
  • 26 Jan 2013 om 19:08
    Zwolle is de meest gevaarlijke ploeg tot nu toe... Deze van Djuricic mocht er wel in.. :cry:
  • 26 Jan 2013 om 19:02
    [quote]johnnie700 schreef:[br]Wat heeft Marecek een vreselijk slecht schot zeg... :frusty: [br][/quote] Idd dat lukt hem het hele seizoen al niet. Had al een paar keer mogen scoren.
  • 26 Jan 2013 om 18:58
    Wat heeft Marecek een vreselijk slecht schot zeg... :frusty:
  • 26 Jan 2013 om 18:47
    [quote]feanfean schreef:[br]Wel met een addblocker kijken :) http://www.thefirstrow.eu/watch/165430/1/watch-pec-zwolle-vs-sc-heerenveen.html[br][/quote] Thx, zat meteen op een sexsite daarna haha. Maar heb nu beeld!
  • 26 Jan 2013 om 18:42
    Wel met een addblocker kijken :) http://www.thefirstrow.eu/watch/165430/1/watch-pec-zwolle-vs-sc-heerenveen.html
  • 26 Jan 2013 om 18:41
    Heeft iemand een link?
  • 26 Jan 2013 om 17:47
    Hopen op drie punten, wordt nu toch echt noodzaak!
zaterdag 23 februari 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›