Anderlecht leent Losada uit aan Charleroi

10
Anderlecht leent Losada uit aan Charleroi

Anderlecht heeft de overbodige Hernan Losada voor één jaar verhuurd aan Charleroi. De Argentijnse middenvelder speelde vorig seizoen nog op huurbasis voor SC Heerenveen.

Losada, die ook in de belangstelling stond van Roda JC, maakte in 2008 de overstap van Germinal Beerschot Antwerpen naar Anderlecht. Bij de Belgische topclub wist hij echter nooit de verwachtingen waar te maken.

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 Jul 2010 om 14:50
    [quote]superfeanfan schreef:[br]heerenveen had losada moeten houden net als sibon :frusty: [br][/quote] Waarom hadden ze Losada moeten behouden?
  • 30 Jul 2010 om 14:40
    heerenveen had losada moeten houden net als sibon :frusty:
  • 30 Jul 2010 om 10:57
    [quote]roelf schreef:[br] Welke speler was vorig seizoen dan niet matig?, behalve Geraldinho laatste helft van het seizoen[br][/quote] Vandenbussche en Janmaat :wink:
  • 30 Jul 2010 om 09:43
    [quote]The Dude schreef:[br]Jah, dit was echt een topper pffffffffffff Reuze sterk aan de bal, maakte echt het verschil pfffffff Matig matig matig...[br][/quote] Welke speler was vorig seizoen dan niet matig?, behalve Geraldinho laatste helft van het seizoen
  • 29 Jul 2010 om 23:57
    Die kerel lag de helft van de tijd op zijn muil :puh2:
  • 29 Jul 2010 om 21:27
    Idd,,, een momentvoetballer... Had een leuke youtube film...
  • 29 Jul 2010 om 20:52
    [quote]The Dude schreef:[br]Jah, dit was echt een topper pffffffffffff Reuze sterk aan de bal, maakte echt het verschil pfffffff Matig matig matig...[br][/quote] Wisselvallig ook, maar als hij zin had, was het zeker weten een meerwaarde en heef belangrijke goals gemaakt dit jaar voor ons! En ook mooien.
  • 29 Jul 2010 om 20:50
    Jah, dit was echt een topper pffffffffffff Reuze sterk aan de bal, maakte echt het verschil pfffffff Matig matig matig...
  • 29 Jul 2010 om 20:46
    [quote]USAfries schreef:[br]Veel suc6 Hernan! Beste versterking voor Charleroi. Gaan ze nog plezier aan beleven. [br][/quote] Precies, helemaal mee eens.
  • 29 Jul 2010 om 20:22
    Veel suc6 Hernan! Beste versterking voor Charleroi. Gaan ze nog plezier aan beleven.
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›