Anderlecht wil drie miljoen voor Losada

12
Anderlecht wil drie miljoen voor Losada

SC Heerenveen maakt niet gebruik van de optie om Hernan Losada over te nemen van Anderlecht. In het huurcontract stond dat Heerenveen de Argentijn voor drie miljoen mag overnemen. 'Die optie in het contract was natuurlijk niet reëel van Anderlecht, zeker niet in deze tijden van crisis', zegt Losada tegenover het Friesch Dagblad.

Losada, die ook in het bezit is van Italiaans paspoort, weet nog niet waar hij volgend seizoen onder contract staat. Binnenkort reist hij af naar zijn geboorteland, om daar vakantie te vieren. 'Ik mis mijn familie, heb ze bijna een jaar niet gezien', aldus Losada.

De middenvelder neemt met pijn in het hart afscheid van Heerenveen. 'Voor de club was het een heel slecht seizoen, maar voor mij persoonlijk was het goed. Ik heb inclusief de Europese duels 35 wedstrijden gespeeld en ben niet geblesseerd geweest.'

Losada: 'Bovendien was het een geweldig team, de Nederlandse spelers, de Scandinaviërs en de spelers uit de Balkan, ze zijn goed voor mij en mijn vrouw geweest. Ik ben trots dat ik voor deze club heb mogen spelen.'

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 May 2010 om 17:48
    [quote]Johananjum10 schreef:[br]Dat is 2.5 miljoen te veel.[br][/quote] Nou... sowieso 2 miljoen te veel..
  • 3 May 2010 om 17:28
    [quote]Altijdenoveral schreef:[br]Haglund ook zoon mega succes tot nu toe NOT![br][/quote] daar ben ik het niet mee eens. hij had gister idd een klote bal
  • 3 May 2010 om 16:02
    In principe zijn er genoeg middenvelders voor het komende seizoen. Losada had zijn goede momenten, maar de keren dat hij er echt bovenuit stak, en dat was vaak niet zo moeilijk omdat de rest slecht was, zijn op een hand te tellen. Begrijpelijke beslissing van bestuur en helemaal voor deze 3 mln.
  • 3 May 2010 om 15:57
    [quote]edwin1191 schreef:[br] hij heeft over middenvelders die te vinden zijn voor 1.5 mil die beter zijn. dat betekend dat jou rijtje af valt omdat die al bij sc heerenveen voetballen. maar ik vind losada meer techniek hebben dan haglund. [br][/quote] Voor 1,5 miljoen kun je in Bosnie, Kroatie, Zweden, Noorwegen, Denemarken of in de Eerste divisie best een aardige speler vinden. Chadli is bijvoorbeeld een 6/7 ton.
  • 3 May 2010 om 15:36
    Haglund ook zoon mega succes tot nu toe NOT!
  • 3 May 2010 om 15:31
    [quote]Struisvogel schreef:[br] Haglund, Vayrinen en Elm. :wink: [br][/quote] Hij heeft over middenvelders die te vinden zijn voor 1.5 mil die beter zijn. dat betekend dat jou rijtje af valt omdat die al bij sc Heerenveen voetballen. maar ik vind Losada meer techniek hebben dan Haglund.
  • 3 May 2010 om 15:27
    Middenvelders zijn er voldoende.
  • 3 May 2010 om 15:24
    [quote]edwin1191 schreef:[br] zoals..? [br][/quote] Haglund, Vayrinen en Elm. :wink:
  • 3 May 2010 om 14:59
    [quote]Johananjum10 schreef:[br] Voor 1.5 mil zijn er wel betere middenvelders te vinden.[br][/quote] zoals..?
  • 3 May 2010 om 14:58
    [quote]edwin1191 schreef:[br]voor de helft zou ik hem toch overnemen. ik genoot echt van zijn acties soms en vooral de 2de goal van hem tegen sparta dat was tog echt van een hoog nivo [br][/quote] Voor 1.5 mil zijn er wel betere middenvelders te vinden.
  • 3 May 2010 om 14:42
    Voor de helft zou ik hem toch overnemen. Ik genoot echt van zijn acties soms en vooral de 2de goal van hem tegen Sparta dat was toch echt van een hoog niveau.
  • 3 May 2010 om 13:59
    Dat is 2.5 miljoen te veel.
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›