Losada mag ook bij Anderlecht vertrekken

19
Losada mag ook bij Anderlecht vertrekken

SC Heerenveen maakte kort geleden nog bekend dat de optie tot koop voor huurling Hernán Losada niet wordt gelicht. Bij Anderlecht hoeft de Argentijn volgend seizoen ook niet te rekenen op veel speeltijd, zo meldt trainer Herman van Holsbeeck in de Belgische krant De Standaard.

Losada werd begin dit seizoen van de Belgische kampioen gehuurd omdat het Friese middenveld op dat moment door blessures geteisterd werd . De 27-jarige middenvelder speelde tot nog toe 28 duels voor Heerenveen, waarin hij 4 keer scoorde.

Naast Losada hebben ook huurlingen Dmitry Bulykin (Fortuna Düsseldorf) en Paul Taylor (Charleroi) geen toekomst bij Anderlecht. Arnold Kruijswijk is daarentegen nog wel welkom bij Paars-Wit. Hij staat echter ook in de belangstelling van NAC Breda en Roda JC, de club die hem momenteel huurt van Anderlecht.

19 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Apr 2010 om 22:25
    In belgi? draait het eigenlijk maar om 3 clubs, Standard Luik, Anderlecht en nog zon club(naam vergeten..). Deze strijden om het kampioenschap, de rest stelt eigenlijk niks voor Heerenveen zou hier makkelijk in de top 5 kunnen meedraaien, ik denk zelf top 3 wel. Het niveau ligt gewoon wat hoger, maar Anderlecht is wel beter dan Heerenveen ja, daar twijfel ik niet aan.
  • 22 Apr 2010 om 17:40
    [quote]VanTheMan schreef:[br]standard luik en anderlecht doen het de laatste paar jaren niet minder dan de nederlandse teams. Vooral standard luik is me opgevallen de laatste jaren. Dus daar kan Heerenveen niet mee vergeleken worden, we zijn een paar klasses minder.[br][/quote] Ik verglijk ze er niet mee, maar geef even aan hoe bagger we op dit moment zijn, ik gok op een nieuwe messi? Waarom niet, hoe heeft die braziliaans die we bij beloften hadden laten mee doen, tiago ofzo?
  • 21 Apr 2010 om 21:45
    eh.. kom maar terug..
  • 21 Apr 2010 om 19:49
    [quote]Geert schreef:[br] Die club kan hem niet betalen --> salaris. [br][/quote] Nee, dat wil ik best geloven, maar als hij zoveel salaris wil hebben, is hij straks werkeloos. Vitesse was trouwens ook maar gewoon een voorbeeld. NAC, NEC, Utrecht, van dat soort clubjes zou hij het moeten hebben.
  • 21 Apr 2010 om 18:17
    standard luik en anderlecht doen het de laatste paar jaren niet minder dan de nederlandse teams. Vooral standard luik is me opgevallen de laatste jaren. Dus daar kan Heerenveen niet mee vergeleken worden, we zijn een paar klasses minder.
  • 21 Apr 2010 om 17:55
    indd, kleuterpraat, Anderlecht is op dit moment gwn beter dan Heerenveen, duurt wel paar jaar willen we niveau van Anderlecht krijgen, zelf de club van Witsel komt verder, en Anderlecht met Boussoufa en Suar?z is gwn beter,
  • 21 Apr 2010 om 17:38
    [quote]Ronald-feanfan schreef:[br]Zou een leuke speler zijn voor Vitesse ofzo![br][/quote] Die club kan hem niet betalen --> salaris.
  • 21 Apr 2010 om 17:37
    Zou een leuke speler zijn voor Vitesse ofzo!
  • 21 Apr 2010 om 17:27
    Nee geen middenvelders er bij die hebben we genoeg een goede spits een centraleverdediger en een lingsback dan zijn we klaar
  • 21 Apr 2010 om 17:10
    Belgische competitie is van vergelijkbaarniveau als de eredivisie, we moeten niet altijd denken dat anderen minder zijn. Toepasselijke foto trouwens! Hulde!
  • 21 Apr 2010 om 17:09
    [quote]theuntheman22 schreef:[br]Jongens ons niveau is toch wel wat hoger dan die van Anderlecht? Als deze jonge al niet goed genoeg is dan Anderlecht waarom wel goed genoeg voor Heerenveen?[br][/quote] Sjonge jonge wat een kleuterpraat,wordt wakker.
  • 21 Apr 2010 om 17:03
    Dan heb je het over de competitie, maar Anderlecht is qua ploeg veel beter dan Heerenveen. Budget van + 40 miljoen, club die de CL in gaat en een hele behoorlijke selectie. Ik zie ze hier in de Nederlandse competitie zelfs ook wel kampioen worden. Als ze mee zouden doen.
  • 21 Apr 2010 om 17:01
    [quote]J?germeister schreef:[br] Heerenveen beter dan Anderlecht? Volgens mij is Anderlecht op dit moment echt wel een maatje groter dan Heerenveen. Misschien wel twee. [br][/quote] Nu stelt de Eredivisie misschien niet veel voor... maar in Belgie is het helemaal huilen met de pet op. Een wedstrijd als SCH - RKC is gewoon uitverkocht, Lokeren - Westerlo... zitten hooguit 3000 man.
  • 21 Apr 2010 om 16:45
    [quote]theuntheman22 schreef:[br]Jongens ons niveau is toch wel wat hoger dan die van Anderlecht? Als deze jonge al niet goed genoeg is dan Anderlecht waarom wel goed genoeg voor Heerenveen?[br][/quote] Heerenveen beter dan Anderlecht? Volgens mij is Anderlecht op dit moment echt wel een maatje groter dan Heerenveen. Misschien wel twee.
  • 21 Apr 2010 om 16:42
    Jongens ons niveau is toch wel wat hoger dan die van Anderlecht? Als deze jonge al niet goed genoeg is dan Anderlecht waarom wel goed genoeg voor Heerenveen?
  • 21 Apr 2010 om 16:38
    Goeie jongen voor Heerenveen
  • 21 Apr 2010 om 16:14
    Zal niet gebeuren, Heerenveen heeft op dit moment 53 contract spelers voor 2 teams. Middenvelders in overvloed, daarom ook deze schoonmaak. Losada komt niet terug en ik denk ook niet dat er middenvelders gehaald worden. Een spits en een verdediger halen is in ieder geval prioriteit nr. 1.
  • 21 Apr 2010 om 16:08
    Als hij transfervrij mag vertrekken bij Anderlecht is hij wat mij betreft welkom...
  • 21 Apr 2010 om 16:05
    Sneu voor hem hopen dat hij gauw een nieuw plekje vind waar hij weer veel speeluren krijgt.
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›