Everse over Popov: 'Het is een kwestie van niet kunnen'

31
Everse over Popov: 'Het is een kwestie van niet kunnen'

Goran Popov hoeft dit seizoen nergens meer op te rekenen. De Macedonische linksback zat afgelopen zaterdag niet bij de wedstrijdselectie tegen FC Twente. Coach Jan Everse heeft het voorlopig gehad Popov. 'Ik denk dat het bij hem niet een kwestie van niet willen is, maar van niet kunnen', zegt de oefenmeester tegenover de Leeuwarder Courant.

Everse is ontevreden over Popov omdat hij in de ogen van de coach geen progressie toont. 'Je kunt niet dezelfde fouten blijven maken, dat gaat ten koste van het team. Ik heb niet het idee dat ik hem bereik. Op een gegeven moment ben je het dan zat. Anderen pikken het wel op. Ik heb aldoor het idee dat-ie niet geconcentreerd is.'

De kans klein is dat Everse Popov dit seizoen nog laat spelen. 'Ik ben tevreden over de rest van de groep, dus op dit moment is er niet veel reden voor. En als je hem meeneemt, ga je hem ook gebruiken hè. En als Goran uitleg wil hebben, dan kan-ie dat krijgen.'

Of Popov voor volgend seizoen in de plannen van de nieuwe trainer Ron Jans voorkomt is nog onbekend. Wel lijkt Heerenveen gezien de geruchtenstromen op zoek te zijn naar een nieuwe linksback.

31 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Apr 2010 om 08:27
    [quote]Finjays schreef:[br]Wat moeten ze dan? Al die spelers behouden? Hou eens op met huilen want schijnbaar kan Heerenveen tegenwoordig niks meer goed doen. Deze opruiming is juist een goede zet en hierdoor zal er weer ruimte zijn voor nieuwe versterkingen, en is dat niet waar jullie ook constant om lopen te jammeren? Kwaliteit ipv kwantiteit?[br][/quote] Een seizoen of 2 geleden wisten er al veel supporters dat er doorgeselecteerd moest worden. ?n kwaliteit aangetrokken. Maar wat deden de knappe koppen van het bestuur? Ze haalden meer en meer en nog meer middelmaat. Bij elkaar opgeteld voor een kapitaal. En nu gooi je dat geld dus in ??n keer over de balk. Met als gevolg dat minimaal ??n goede speler waarvan het contract nu afloopt ook kan vertrekken. En dan mag je als supporter niet kritisch zijn?? Komop zeg. Hosanna roepen en dat ze het allemaal zo goed gedaan hebben zeker??? Dit bestuur heeft kut gepresteerd en zal dat nog jaren en misschien wel decennia aanhoren. Ze hebben de club namelijk bijna om zeep geholpen!! Duidelijk? Verder met GestrektBeen eens: Goran is geen verdediger maar aanvaller. Sommige zien het wel maar mensen waarvan verwacht wordt dat ze er verstand van hebben niet....Pranjic was ook gehaald als linksback en waar heeft hij het \'t beste gedaan? Popov is hetzelfde verhaal. Met zijn inzet is niets mis en met zijn kracht en uithoudingsvermogen zie ik best een plek voor hem die hij goed kan invullen op het middenveld.
  • 13 Apr 2010 om 07:55
    [quote]Struisvogel schreef:[br]DKV, Feyenoord en Vitesse zijn clubs met uitstekend bestuur als je dat afzet bij die knuppels die onze club naar de Filistijnen hebben geholpen.[br][/quote] Natuurlijk, het bestuur van deze clubs zou maar wat graag ruilen met SCH qua financi?n.
  • 13 Apr 2010 om 00:28
    sorry hoor maar ik vind die Popov nog altijd beter dan Breuer op links back. Hij maakt wat fouten. ok dat kan maar wat voor fouten Breuer wel niet maakt, in elke wedstrijd wel 1. net als tegen Twente waar hij bij de eerste goal gewoon niet op een lijn staat met de centrale verdediging en daarom Tiote niet buitenspel staat. dat heet inzicht en dat heeft hij niet dus, mensen die zeggen dat Breuer goed of constant is hebben in mijn ogen niet gelijk.
  • 12 Apr 2010 om 22:48
    [quote]Finjays schreef:[br]Wat moeten ze dan? Al die spelers behouden? Hou eens op met huilen want schijnbaar kan Heerenveen tegenwoordig niks meer goed doen. Deze opruiming is juist een goede zet en hierdoor zal er weer ruimte zijn voor nieuwe versterkingen, en is dat niet waar jullie ook constant om lopen te jammeren? Kwaliteit ipv kwantiteit?[br][/quote] Huilen?? Welke smeerlappen hebben voor deze ellende gezorgd. Wie mogen wel blijven?? Juist die smeerlappen. De hele scouting, iedereen.
  • 12 Apr 2010 om 22:47
    Ik vind het gewoon dramatisch als je nu kijkt naar wie er allemaal door de mand vallen. Het is uitstekend dat ze afscheid van ze nemen, maar vergeet niet dat dezelfde mensen ze wel voor veel geld hebben aangetrokken... Maar je hebt gelijk dat we vooruit moeten kijken en positief moeten zijn. Ik vind dat af en toe alleen wel wat moeilijk, als ik me bedenk dat we een paar jaar geleden 30 miljoen hadden en nu nog een fractie er van. En we zijn er amper beter van geworden...
  • 12 Apr 2010 om 22:46
    En dan nog te denken dat Boro eerst ook nog intresse had in Popov..
  • 12 Apr 2010 om 22:45
    Wat moeten ze dan? Al die spelers behouden? Hou eens op met huilen want schijnbaar kan Heerenveen tegenwoordig niks meer goed doen. Deze opruiming is juist een goede zet en hierdoor zal er weer ruimte zijn voor nieuwe versterkingen, en is dat niet waar jullie ook constant om lopen te jammeren? Kwaliteit ipv kwantiteit?
  • 12 Apr 2010 om 22:43
    DKV, Feyenoord en Vitesse zijn clubs met uitstekend bestuur als je dat afzet bij die knuppels die onze club naar de Filistijnen hebben geholpen.
  • 12 Apr 2010 om 22:43
    Feitelijk 21 miskopen. Ik word er pisnijdig van. En dan heb ik de technische staf niet eens meegeteld.
  • 12 Apr 2010 om 22:37
    Excellent beleid heet zoiets. Hoe help je je club in een zo kort mogelijk tijd naar de &^#*^#$.
  • 12 Apr 2010 om 22:36
    Om hem zelf aan te vullen, want een aantal namen was ik vergeten. Djuric, Kopic, Beda, Lazaro. Dat zijn er in totaal 21 al.
  • 12 Apr 2010 om 22:32
    [quote]Struisvogel schreef:[br]Wat ik al verkondigde wordt waarheid. Ook Popov kan het niet aan en zal deze zomer verkassen.[br][/quote] Net als Timmer, Lejsal, Jong-a-Pin, (een middenvelder, Svec of Mika waarschijnlijk)... wie maakt het rijtje af? Dat zijn er dan al 17 die vertrekken. Inclusief de eerdere spelers die een ontslagbrief hebben bekommen. On-ge-kend.
  • 12 Apr 2010 om 22:30
    Wat ik al verkondigde wordt waarheid. Ook Popov kan het niet aan en zal deze zomer verkassen.
  • 12 Apr 2010 om 22:29
    [quote]Gurbuh schreef:[br]Het mooie voor Everse is dat hij 100% zeker weet dat hij volgend seizoen weg is. Hij hoeft dus totaal geen rekening te houden met volgend seizoen.[br][/quote] Zelfs al zou hij blijven, dan nog zou Everse dit zeggen. Daarom komen veel mensen van hogerop vaak in de clinch met deze man. Ik moet altijd wel ontzettend om hem lachen en vind het een sympathieke Rotterdammert.
  • 12 Apr 2010 om 22:09
    [quote]GestrektBeen schreef:[br]De ENIGE constante verdediger bij SCH is Breuer. En ?k bedoel dat positief voor Breuer.[br][/quote] Pff... Breuer, nee dat is een speler met uitzonderlijke kwaliteiten voor heerenveen. Misschien is hij constant, maar daarom is hij geen toegevoegde waarde. Ik vind gewoon dat het middenveld beter moet verdedigen. De verdediging wordt er altijd op aangerekend, maar het begint op het middenveld. Het zijn allemaal dezelfde soort spelers die er staan.
  • 12 Apr 2010 om 22:01
    [quote]Geert schreef:[br]De aanpak van Everse is duidelijk, maar ik vraag me af of het goed is voor de marktwaarde van Popov. Die zit nu onder het nulpunt. Als Heerenveen hem kwijt wil moeten ze nog geld toe geven. [br][/quote] Het mooie voor Everse is dat hij 100% zeker weet dat hij volgend seizoen weg is. Hij hoeft dus totaal geen rekening te houden met volgend seizoen.
  • 12 Apr 2010 om 21:24
    De ENIGE constante verdediger bij SCH is Breuer. En ?k bedoel dat positief voor Breuer. Janmaat word wel steeds constanter, Popov en Bak niet bepaald..Dingsdag zelfde liedje. Haglund is toch wel een bijzonder mannetje, wordt wel wat. Elm krijgt ook weer wat kleur op de wangen.. Ik zie weer wat tekenen van leven!
  • 12 Apr 2010 om 20:54
    [quote]GestrektBeen schreef:[br] ?n voor volgend seizoen. Tenzij Bak zijn topclub tegenkomt... :wink: [br][/quote] Ik hoop toch echt dat er nog wat andere verdedigers worden gehaald. Janmaat en Haglund vind ik prima verdedigers, bak valt ook nog mee, maar ik hoop toch wel dat heerenveen een betere linksback kan vinden dan breuer. Verder nog dost halen en smarason behouden en heerenveen heeft een prima team. VDB Janmaat - bak/? - Haglund - ? Griendheim - Roorda - Chadli Beerens - Dost - Djuricic
  • 12 Apr 2010 om 20:52
    [quote]pranjic33 schreef:[br]popov moet je wel behouden! als heerenveen een keer 4-5-1 moet spelen tijdens een wedstrijd, kun je hem als verdedigende middenvelder opstellen.[br][/quote] Haha als verdedigende middenvelder! Op verdedigende middenvelder horen spelers te staan die het spel controleren en niet spelers die een eindeloze drang naar voren hebben(met of zonder rendement), als voorbeeld neem ik maar Roorda of Svec. En ja over de marktwaarde.. Voor Popov ga je echt geen geld meer vangen tenzij hij eens iets doet met de aanwijzingen van de trainer, maar dan moet je hem ook niet meer willen verkopen :puh2: Iemand een idee tot wanneer zijn contract loopt?
  • 12 Apr 2010 om 20:49
    Jammer maar hij heeft bij mij altijd nog een beroep als prive chaffeur :worshippy:
  • 12 Apr 2010 om 20:47
    [quote]GestrektBeen schreef:[br] ?n voor volgend seizoen. Tenzij Bak zijn topclub tegenkomt... :wink: [br][/quote] valt me mee dat man. city nog niet in t nieuws is geweest, die club wordt met elke speler in verband gebracht :emo:
  • 12 Apr 2010 om 20:36
    [quote]Jil schreef:[br]Janmaat - Bak - Haglund - Breuer Dat zal het tot het eind van het seizoen wel worden[br][/quote] ?n voor volgend seizoen. Tenzij Bak zijn topclub tegenkomt... :wink:
  • 12 Apr 2010 om 20:28
    Janmaat - Bak - Haglund - Breuer Dat zal het tot het eind van het seizoen wel worden
  • 12 Apr 2010 om 20:27
    Popov is een aanvallende middenvelder. Geen verdediger.
  • 12 Apr 2010 om 20:22
    popov moet je wel behouden! als heerenveen een keer 4-5-1 moet spelen tijdens een wedstrijd, kun je hem als verdedigende middenvelder opstellen.
  • 12 Apr 2010 om 20:16
    Heerlijk zo\'n trainer die zegt waar het op staat, en lak heeft aan eventuele dalingen van marktwaardes. Alhoewel, Popov blijven opstellen is natuurlijk ook niet echt goed voor z\'n marktwaarde...
  • 12 Apr 2010 om 20:07
    De aanpak van Everse is duidelijk, maar ik vraag me af of het goed is voor de marktwaarde van Popov. Die zit nu onder het nulpunt. Als Heerenveen hem kwijt wil moeten ze nog geld toe geven.
  • 12 Apr 2010 om 20:03
    De aanpak van Everse bevalt me eigenlijk wel! Echte no-nonsense trainer, lekker recht door zee :worshippy: En ja Popov... Lekker sterke kerel, maar hij staat/loopt altijd verkeerd. Laten we het dan niet eens hebben over zijn voorzetten die hij richting de cornervlag schiet :frusty:
  • 12 Apr 2010 om 19:54
    Het is een voetballer met oogkleppen op,en daar komt nog bij dat ze in deze landen vrij eigenwijs zijn,van de 10 ballen die hij raakt gaan er 9 mis,hard aanpakken of oprotten,hij heeft zelf de keus.
  • 12 Apr 2010 om 19:49
    vind wel jammer voor Popov... hij geeft wel iedere wedstrijd 120% ... haha maar jah, dan moet ie t wel goed doen