Huurling Losada mag weg bij Anderlecht

18
Huurling Losada mag weg bij Anderlecht

Hernán Losada hoeft na dit seizoen niet terug te keren bij RSC Anderlecht. De Belgische club heeft laten weten definitief af te willen van de Argentijnse middenvelder, die dit seizoen op huurbasis in actie komt voor SC Heerenveen. Ook Heerenveen wil niet door met Losada.

Anderlecht hoopt Losada net als Arnold Kruiswijk (op huurbasis uitkomend voor Roda JC) tijdens de zomerstop te verkopen. 'Zij hebben al in het eerste elftal gespeeld', zegt technisch manager Herman van Holsbeeck van Anderlecht tegenover Het Laatste Nieuws. 'Het heeft geen zin om hen te laten terugkeren. Voor hen gaan we dan ook een definitieve oplossing zoeken.'

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Apr 2010 om 11:41
    Ik kom nog even terug over Griendheim, in de wedstrijd tegen Sparta ging hij na de rode kaart van Dinsdag in de verdedeging spelen en dat vondt ik een goede set,volgens mij is hij als verdediger beter dan als middenvelder,dat is mijn mening, maar wie ben ik,en nogmaals Popov zo snel mogelijk weg doen
  • 7 Apr 2010 om 09:41
    Ik ben ook zeer gecharmeerd van Losada. Ik weet nog de eerste keer dat ie speelde tegen Vitesse, het was of hij hier altijd had gespeeld. Gewoon kopen, want er lopen in het middenveld spelers die blessure gevoelig zijn en ook Elm is vaak niet fit.
  • 6 Apr 2010 om 19:12
    Heerlijke speler die Losada! Heeft mij zeer positief verrast aan het einde van deze competitie! Onbegrijpelijk dat Heerenveen niet door wil met deze man! Wat de verdediging betreft, Hansson terug halen!!!!
  • 6 Apr 2010 om 16:14
    [quote]scheerenveenfan schreef:[br]de kans is groot dat ze 4-4-2 gaan spelen met een nummer 10 ben benieuwd als djuric of kopic en ellyounoesie nog wat laten zien :wink: [br][/quote] Elyounoussi zou wel goed naast een type Sibon/Dost kunnen functioneren!
  • 6 Apr 2010 om 16:14
    [quote]scheerenveenfan schreef:[br]de kans is groot dat ze 4-4-2 gaan spelen met een nummer 10 ben benieuwd als djuric of kopic en ellyounoesie nog wat laten zien :wink: [br][/quote] Elyounoussi zou wel goed naast een type Sibon/Dost kunnen functioneren!
  • 6 Apr 2010 om 15:09
    de kans is groot dat ze 4-4-2 gaan spelen met een nummer 10 ben benieuwd als djuric of kopic en ellyounoesie nog wat laten zien :wink:
  • 6 Apr 2010 om 15:02
    [quote]Ronald-feanfan schreef:[br] Waarom geen creative middenvelders?? :confused: Die hebben we juist zo hard nodig![br][/quote] Als Heerenveen straks 4-4-2 gaat spelen dan gaat Beerens op het middenveld spelen, plus djuricic. Dat is creativiteit in overvloed .
  • 6 Apr 2010 om 15:00
    [quote]scheerenveenfan schreef:[br]heerenveen wil 2 aanvallers halen en 2 verdedigers ik denk dat ze dost halen en kruiswijk ben benieuwd wie de andere 2 worden :kwijl: [br][/quote] Waarom geen creative middenvelders?? :confused: Die hebben we juist zo hard nodig!
  • 6 Apr 2010 om 14:54
    heerenveen wil 2 aanvallers halen en 2 verdedigers ik denk dat ze dost halen en kruiswijk ben benieuwd wie de andere 2 worden :kwijl:
  • 6 Apr 2010 om 14:49
    Zit dr niet een goede (betaalbare) creative middenvelder in Spanje of Portugal ofzo?
  • 6 Apr 2010 om 14:36
    [quote]scheerenveenfan schreef:[br]ik heb gehoord uit een bron binnen scheerenveen dat heerenveen een poging gaat doen om kruiswijk te halen(als op volger van dingsdag) :worshippy: [br][/quote] Geen slechte verdediger. Kun je bijna gratis ophalen bij Anderlecht en is ook nog een Nederlander.
  • 6 Apr 2010 om 14:32
    ik heb gehoord uit een bron binnen scheerenveen dat heerenveen een poging gaat doen om kruiswijk te halen(als op volger van dingsdag) :worshippy:
  • 6 Apr 2010 om 13:43
    [quote]parregea schreef:[br]kunnen we hem dus transfervrij halen[br][/quote] Er staat in het artikel dat ze hem willen verkopen? Ik neem aan dat hij nog een doorlopend contract heeft dan en dus niet gratis is...
  • 6 Apr 2010 om 12:50
    Maar hij moet wel veel salaris verdienen. Nee, dat zou ik dan niet doen als \"ik Heerenveen was\", en gelukkig doen ze het ook niet.
  • 6 Apr 2010 om 12:38
    kunnen we hem dus transfervrij halen
  • 6 Apr 2010 om 11:51
    Kruiswijk wordt anders door veel mensen gezien als een prima of zelfs uitstekende opvolger voor Dingsdag. Misschien dat niet iedereen dat vindt, maar wel een aardig aantal mensen. Ik vind hem ook wel een redelijk alternatief, maar dat komt vooral omdat echt goede spelers inmiddels onhaalbaar zijn voor ons. Dat heeft te maken met exposure van de Mickey Mouse-league, salarisplafond en resultaten. Al met al is Kruiswijk als betaalbare en betrouwbare Nederlander een redelijke optie. Het zou me niets verbazen als we binnenkort horen dat hij bij ons tekent. Ik zou persoonlijk meer voelen voor Klavan, maar wie ben ik he... Een eersteklas leek, bij de club zullen ze het wel beter weten, al hebben we daar de laatste jaren weinig van gezien. :nosmile:
  • 6 Apr 2010 om 11:40
    dat we? Dat maak jij ervan hoor.. Niet voor niets dat losada weer weg mag toch? Dus volgens mij is het algemene beeld helemaal niet dat dit soort jongens de verlossers zijn..
  • 6 Apr 2010 om 11:22
    Logisch, komt natuurlijk zwaar tekort voor Anderlecht. Beide spelers overigens. Kruiswijk is ook echt geen topper, maar zou voor ons een bruikbare speler kunnen zijn. Zegt ook wel wat over het verval dat we in hebben gezet dat we jongens als Kruiswijk al als verlossers gaan zien.
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›