Roozemond krijgt kritiek: ''De Friese aanhang verdient beter''

40
Roozemond krijgt kritiek: ''De Friese aanhang verdient beter''

Reon Boeringa heeft zich kritisch uitgelaten over algemeen directeur Cees Roozemond. De clubwatcher geeft de bestuurder een 'rode kaart' in Voetbal International.

"Trainer Johnny Jansen zei het onlangs verstandig: wil SC Heerenveen dat zijn achterban de realiteit omarmt, dan zijn openheid en eerlijkheid het devies. Bij de eerste de beste mogelijkheid sloeg zijn directeur de plank echter mis", schrijft de journalist in de papieren versie van het weekblad.

"Cees Roozemond riep eerst in de krant dat hij het vertikte achterstallige huur te betalen", vervolgt hij. "Deze woorden bleek hij vervolgens niet te kunnen waarmaken en verschool zich daarop achter een woordvoerder. De Friese aanhang verdient beter."

40 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Sep 2021 om 00:54
    • Quote van 22 Sep 2021 om 20:47
      Dat kan. Maar waarom zouden de Vries en Boeringa dan een kwaadaardige agenda hebben? Wat is hun belang? En voordat mensen hier reageren de LC is een Cambuur krant. Andersom vinden ze in Leeuwarden de LC een Heerenveen courant. Wat is de reden van een journalist om een kwaadaardige agenda te hebben en niet onafhankelijk de situatie te beschrijven?
    Beide heren houden zich nogal aan het verhaal waar ze mee begonnen zijn. Dat is in het geval van Roozemond natuurlijk duidelijk: Hij kwam met behoorlijk veel bombarie binnen als algemeen directeur. Aan dat verhaal houden beide heren zich nog steeds, ook al is Roozemond inmiddels nauwelijks meer op de camera's te vinden. Maar ze pikken daarna wat op over Roozemond en passen dat moeiteloos in in het verhaal dat ze al hadden ("de 'paardenman' uit Holland met praatjes die hier niet past"). En we doen er zelf nu ook vrolijk aan mee waardoor het verhaal zichzelf versterkt. Waarom hebben we het hier over een meningsverschil tussen Sportstad en sc Heerenveen, terwijl we de daling van het begrotingstekort eigenlijk negeren, iets dat al jaren een enorm probleem is voor de club? En waarom maakt De Vries daar niet een artikel over? Dat is toch vrij apart? Daarbij verkoopt sensatie natuurlijk. Kwaadaardig gaat wat ver, maar het is net de Friese versie van GTST, dat wil men wel lezen.
  • 22 Sep 2021 om 23:33
    • Quote van 22 Sep 2021 om 20:47
      Dat kan. Maar waarom zouden de Vries en Boeringa dan een kwaadaardige agenda hebben? Wat is hun belang? En voordat mensen hier reageren de LC is een Cambuur krant. Andersom vinden ze in Leeuwarden de LC een Heerenveen courant. Wat is de reden van een journalist om een kwaadaardige agenda te hebben en niet onafhankelijk de situatie te beschrijven?
    Parafraseren op deze manier is gewoon niet netjes. Dan wil je het verhaal sturen en dat is kwalijk. Het lijkt wel of journalisten voldoening halen als er weer een directeur vertrekt. Roozemond heeft in ieder geval mijn volle steun. En die twee schooljongens kunnen beter wat anders gaan doen.
  • 22 Sep 2021 om 20:47
    • Quote van 22 Sep 2021 om 20:25
      Of je hebt een kwaadaardige agenda.
    Dat kan. Maar waarom zouden de Vries en Boeringa dan een kwaadaardige agenda hebben? Wat is hun belang? En voordat mensen hier reageren de LC is een Cambuur krant. Andersom vinden ze in Leeuwarden de LC een Heerenveen courant. Wat is de reden van een journalist om een kwaadaardige agenda te hebben en niet onafhankelijk de situatie te beschrijven?
  • 22 Sep 2021 om 20:25
    • Quote van 22 Sep 2021 om 20:20
      Het is inderdaad merkwaardig parafraseren. Als je het zo neerzet ben je óf kwaadaardig óf heb je een agenda.
    Of je hebt een kwaadaardige agenda.
  • 22 Sep 2021 om 20:20
    • Quote van 22 Sep 2021 om 20:17
      Roozemond zegt: "Dat willen wij niet".
      Boeringa zegt: "Roozemond zei dat hij het vertikte".

      Er is nog altijd een verschil tussen niet willen en daadwerkelijk niet doen.
      Oftewel; weer een mooi stukje stemmingsmakerij... Zoals gewoonlijk..
    Het is inderdaad merkwaardig parafraseren. Als je het zo neerzet ben je óf kwaadaardig óf heb je een agenda.
  • 22 Sep 2021 om 20:17
    Roozemond zegt: "Dat willen wij niet".
    Boeringa zegt: "Roozemond zei dat hij het vertikte".

    Er is nog altijd een verschil tussen niet willen en daadwerkelijk niet doen.
    Oftewel; weer een mooi stukje stemmingsmakerij... Zoals gewoonlijk..
  • 22 Sep 2021 om 20:01
    • Quote van 22 Sep 2021 om 19:55
      Snap ik, maar de Arena heeft ook geen schuifmat. Lijkt mij ook dat je zoiets niet zo makkelijk implementeert in een bestaande constructie.
    Nee dat is ook zo. Moet er wel bij zeggen dat mede daardoor Ajax best vaak problemen met z’n veld heeft.
  • 22 Sep 2021 om 19:55
    • Quote van 22 Sep 2021 om 19:27
      Ik zeg schuifveld omdat als je er evenementen op houdt je grasmat naar de gallemiezen gaat. Wellicht een goede deklaag die je er zonder al te veel moeite over heen kan schuiven. Maar inderdaad te beginnen met een dak evt.
    Snap ik, maar de Arena heeft ook geen schuifmat. Lijkt mij ook dat je zoiets niet zo makkelijk implementeert in een bestaande constructie.
  • 22 Sep 2021 om 19:47
    • Quote van 22 Sep 2021 om 16:10
      Gelieve een link te plaatsen naar het artikel met de volgende bewering van Boeringa: "Cees Roozemond riep eerst in de krant dat hij het vertikte achterstallige huur te betalen"
      Ik kon het namelijk niet vinden.
    Dit stond in september in de LC: Heerenveen werd gesommeerd om de achterstallige huur van 1 miljoen euro te betalen. ,,Daar hebben wij netjes op geantwoord. Dat willen wij niet”, zegt Roozemond. ,,En wij vinden ook dat we in ons recht staan, gezien de situatie waarin we zitten.”
  • 22 Sep 2021 om 19:32
    • Quote van 22 Sep 2021 om 18:30
      Maar de vraag is; zijn dit de (enige) bronnen waar Sander het afgelopen week over had. Mijn gevoel zegt ja.. R&F geïnterviewd.. hebben hun onvrede off the record geuit.. daar eerder deze week een anonieme bronnen artikel overgemaakt… en dan nu dit artikel.. #krantjemaken
    Wat Riemer en Foppe zeiden in dit artikelen zeiden ze in juni ook al in de podcast. Dus nee dat geloof ik niet.
  • 22 Sep 2021 om 19:27
    • Quote van 22 Sep 2021 om 18:40
      De ligging in Noord Nederland is geweldig inderdaad, mooi naast de snelweg en heel centraal. Een schuifveld is niet noodzakelijk. Maar een dakje erop zou inderdaad best interessant zijn om uit te zoeken.
    Ik zeg schuifveld omdat als je er evenementen op houdt je grasmat naar de gallemiezen gaat. Wellicht een goede deklaag die je er zonder al te veel moeite over heen kan schuiven. Maar inderdaad te beginnen met een dak evt.
  • 22 Sep 2021 om 18:40
    • Quote van 22 Sep 2021 om 18:34
      Schuifdak en schuifveld vraagt een investering. Misschien de moeite om uit te zoeken wat dat zou opbrengen evt! Bereikbaarheid is fantastisch
    De ligging in Noord Nederland is geweldig inderdaad, mooi naast de snelweg en heel centraal. Een schuifveld is niet noodzakelijk. Maar een dakje erop zou inderdaad best interessant zijn om uit te zoeken.
  • 22 Sep 2021 om 18:34
    • Quote van 22 Sep 2021 om 18:23
      Ze hadden er een dak op moeten zetten, dan had je de grootste evenementenlocatie van Noord Nederland gehad. Nu heb je een stadion waar je wat kantoortjes verhuurd, waar eens in de twee weken wordt gevoetbald. Doodzonde.
    Schuifdak en schuifveld vraagt een investering. Misschien de moeite om uit te zoeken wat dat zou opbrengen evt! Bereikbaarheid is fantastisch
  • 22 Sep 2021 om 18:34
    • Quote van 22 Sep 2021 om 18:23
      Ze hadden er een dak op moeten zetten, dan had je de grootste evenementenlocatie van Noord Nederland gehad. Nu heb je een stadion waar je wat kantoortjes verhuurd, waar eens in de twee weken wordt gevoetbald. Doodzonde.
    Schuifdak en schuifveld vraagt een investering. Misschien de moeite om uit te zoeken wat dat zou opbrengen evt! Bereikbaarheid is fantastisch
  • 22 Sep 2021 om 18:30
    • Quote van 22 Sep 2021 om 18:17
      Het artikel van vandaag in LC vond ik ook een prima genuanceerd artikel inderdaad.
    Maar de vraag is; zijn dit de (enige) bronnen waar Sander het afgelopen week over had. Mijn gevoel zegt ja.. R&F geïnterviewd.. hebben hun onvrede off the record geuit.. daar eerder deze week een anonieme bronnen artikel overgemaakt… en dan nu dit artikel.. #krantjemaken
  • 22 Sep 2021 om 18:23
    • Quote van 22 Sep 2021 om 17:46
      Er zit volgens mij veel meer potentie in dan dat eruit wordt gehaald. Evenementen, verhuur van bedrijfsruimten, vrijetijdsbedrijven etc etc. Maar hoge huuropbrengst maakt snel lui.
    Ze hadden er een dak op moeten zetten, dan had je de grootste evenementenlocatie van Noord Nederland gehad. Nu heb je een stadion waar je wat kantoortjes verhuurd, waar eens in de twee weken wordt gevoetbald. Doodzonde.
  • 22 Sep 2021 om 18:17
    • Quote van 22 Sep 2021 om 17:23
      Doel je nu op het paginagrote artikel wat vanmorgen in de Leeuwarder Courant stond ? Vond het zelf redelijk genuanceerd . Maar het is maar net hoe je het wilt lezen natuurlijk.
    Het artikel van vandaag in LC vond ik ook een prima genuanceerd artikel inderdaad.
  • 22 Sep 2021 om 17:46
    • Quote van 22 Sep 2021 om 17:38
      Heerenveen is inderdaad aandeelhouder. In de praktijk heb je daar niks aan. De Sportstad maakt geen winst en kan haar personeel en activiteiten alleen betalen omdat de club zo’n hoge huur betaald. Misschien is het nog weleens een idee om de aandelen in de Sportstad te verkopen. Maar gezien de geringe opbrengst verwacht ik niet veel enthousiaste kopers.
    Er zit volgens mij veel meer potentie in dan dat eruit wordt gehaald. Evenementen, verhuur van bedrijfsruimten, vrijetijdsbedrijven etc etc. Maar hoge huuropbrengst maakt snel lui.
  • 22 Sep 2021 om 17:38
    • Quote van 22 Sep 2021 om 15:52
      sc Heerenveen is ook aandeelhouder van Sportstad, dus niet alléén huurder.
    Heerenveen is inderdaad aandeelhouder. In de praktijk heb je daar niks aan. De Sportstad maakt geen winst en kan haar personeel en activiteiten alleen betalen omdat de club zo’n hoge huur betaald. Misschien is het nog weleens een idee om de aandelen in de Sportstad te verkopen. Maar gezien de geringe opbrengst verwacht ik niet veel enthousiaste kopers.
  • 22 Sep 2021 om 17:24
    • Quote van 22 Sep 2021 om 17:15
      Sander de Vries schrijft anti SCH verhaal maar krijgt weinig bijval. Hij vraagt daarna aan vriendje journalist (weet niet eens dat bal rond is)van LC om negatief verhaal te schrijven over SCH (van der Laan) weinig bijval. Vraagt zaterdag tijdens wedstrijd tegen Fortuna aan vriendje Reon Boeringa hem te helpen (deze twee zitten als Peppi en Cockie achter mij op perstribune)vandaar dit verhaal in VI. Als je deze twee ziet zitten op de tribune lijkt het op een kleuterklas. Dus zo komen de roddels in de media.
    Het is inderdaad wel genieten dat twee jongens die net van school zijn, nog nooit een bedrijf van binnen hebben gezien, dan iemand gaan beoordelen op zijn kwaliteiten wat betreft het runnen van een bedrijfje met 14 miljoen omzet.
  • 22 Sep 2021 om 17:23
    • Quote van 22 Sep 2021 om 17:15
      Sander de Vries schrijft anti SCH verhaal maar krijgt weinig bijval. Hij vraagt daarna aan vriendje journalist (weet niet eens dat bal rond is)van LC om negatief verhaal te schrijven over SCH (van der Laan) weinig bijval. Vraagt zaterdag tijdens wedstrijd tegen Fortuna aan vriendje Reon Boeringa hem te helpen (deze twee zitten als Peppi en Cockie achter mij op perstribune)vandaar dit verhaal in VI. Als je deze twee ziet zitten op de tribune lijkt het op een kleuterklas. Dus zo komen de roddels in de media.
    Doel je nu op het paginagrote artikel wat vanmorgen in de Leeuwarder Courant stond ? Vond het zelf redelijk genuanceerd . Maar het is maar net hoe je het wilt lezen natuurlijk.
  • 22 Sep 2021 om 17:21
    • Quote van 22 Sep 2021 om 16:46
      Ik zou niet meer reageren als ik jou was ;)
    Maar dan wordt het zo tam op deze site ;-)
  • 22 Sep 2021 om 17:15
    Sander de Vries schrijft anti SCH verhaal maar krijgt weinig bijval. Hij vraagt daarna aan vriendje journalist (weet niet eens dat bal rond is)van LC om negatief verhaal te schrijven over SCH (van der Laan) weinig bijval. Vraagt zaterdag tijdens wedstrijd tegen Fortuna aan vriendje Reon Boeringa hem te helpen (deze twee zitten als Peppi en Cockie achter mij op perstribune)vandaar dit verhaal in VI. Als je deze twee ziet zitten op de tribune lijkt het op een kleuterklas. Dus zo komen de roddels in de media.
  • 22 Sep 2021 om 16:46
    • Quote van 22 Sep 2021 om 16:42
      Ik mag er toch wel vanuit gaan dat de artikelen die op deze site geplaatst worden niet voor 90% uit eigen duim komen, anders heeft het weinig zin meer om te reageren op deze site namelijk
    Ik zou niet meer reageren als ik jou was ;)
  • 22 Sep 2021 om 16:42
    Ik mag er toch wel vanuit gaan dat de artikelen die op deze site geplaatst worden niet voor 90% uit eigen duim komen, anders heeft het weinig zin meer om te reageren op deze site namelijk
  • 22 Sep 2021 om 16:17
    • Quote van 22 Sep 2021 om 16:12
      Sorry Feanonline, maar dit is echt een zeer slecht nieuwsbericht. 3 zinnen uit een groot interview citeren met natuurlijk de meest clickbait titel om weer hout op het vuur te gooien. Had dan meer uit het interview gehaald. Onrust creeren op en top.
    Krijg je met een stel zolder hobbyisten die per click betaald worden en niet persé Heerenveen minded zijn (enkeling uitgezonderd). Die posten ook op alle feanonline kloontje van andere clubs.
  • 22 Sep 2021 om 16:12
    Sorry Feanonline, maar dit is echt een zeer slecht nieuwsbericht. 3 zinnen uit een groot interview citeren met natuurlijk de meest clickbait titel om weer hout op het vuur te gooien. Had dan meer uit het interview gehaald. Onrust creeren op en top.
  • 22 Sep 2021 om 16:10
    Gelieve een link te plaatsen naar het artikel met de volgende bewering van Boeringa: "Cees Roozemond riep eerst in de krant dat hij het vertikte achterstallige huur te betalen"
    Ik kon het namelijk niet vinden.
  • 22 Sep 2021 om 16:06
    • Quote van 22 Sep 2021 om 15:17
      Aannames aannames aannames... en wat hadden we anders verwacht?? Dat een andere voorzitter het wel voor elkaar had gekregen om de huur niet te betalen etc.? Terwijl ik het van de verhuurder niet meer dan schappelijk had gevonden om enigszins water bij de wijn te doen, en neem aan (inderdaad een aanname) dat dit wel degelijk is gebeurd, anders sportstad naaien op elk stoeptegel die buiten het stadion ligt te corrigeren etc. We betalen gewoon veel maar dan ook veel te veel voor het stadion en het onderhoud, hier is CR niet de schuldige aan, maar met name Riemer, en Eisinga die onlangs dit waardeloze contract met zoveel jaren heeft verlengd. Desalniettemin moet de club creatief gaan zijn en kijken hoe het meer inkomsten kan werven uit het stadion, met bijv. Concerten etc.
    Deze stelling vind ik naar Riemer en Eisenga ook niet fair. We stonden allemaal vol trots te juichen toen het stadion naar 26.000 mensen gingen. Wachtrijen voor sponsors en fans. Apetrots was iedereen. Door financieel wanbeleid in de jaren na Riemer is het ineens de schuld van Riemer? De overeenkomst was voor 15 jaar. Toen de huurperiode met 15 jaar werd verlengd met een miljoen minder huur kreeg Eisenga de complimenten. Sc Heerenveen kan zelf ook ruimtes verhuren in het stadion zoals bijvoorbeeld PEC ook doet. Lekker wijzen wie de schuldige is, lekker makkelijk en niet fair. Laat Cees transparant zijn over de deal hoe die nu is. Ik zou het alleen maar waarderen als hij zou zeggen; ‘ jongens ik heb van alles geprobeerd, samen gekeken met Sportstad of de huur anders kan. Maar helaas kan dat niet op dit moment’. Ik denk dat niemand Cees dan zal afvallen of aanvallen maar het juist waarderen dat hij open kaart speelt. Gewoon eerlijk communiceren.
  • 22 Sep 2021 om 16:06
    • Quote van 22 Sep 2021 om 15:17
      Aannames aannames aannames... en wat hadden we anders verwacht?? Dat een andere voorzitter het wel voor elkaar had gekregen om de huur niet te betalen etc.? Terwijl ik het van de verhuurder niet meer dan schappelijk had gevonden om enigszins water bij de wijn te doen, en neem aan (inderdaad een aanname) dat dit wel degelijk is gebeurd, anders sportstad naaien op elk stoeptegel die buiten het stadion ligt te corrigeren etc. We betalen gewoon veel maar dan ook veel te veel voor het stadion en het onderhoud, hier is CR niet de schuldige aan, maar met name Riemer, en Eisinga die onlangs dit waardeloze contract met zoveel jaren heeft verlengd. Desalniettemin moet de club creatief gaan zijn en kijken hoe het meer inkomsten kan werven uit het stadion, met bijv. Concerten etc.
    Deze stelling vind ik naar Riemer en Eisenga ook niet fair. We stonden allemaal vol trots te juichen toen het stadion naar 26.000 mensen gingen. Wachtrijen voor sponsors en fans. Apetrots was iedereen. Door financieel wanbeleid in de jaren na Riemer is het ineens de schuld van Riemer? De overeenkomst was voor 15 jaar. Toen de huurperiode met 15 jaar werd verlengd met een miljoen minder huur kreeg Eisenga de complimenten. Sc Heerenveen kan zelf ook ruimtes verhuren in het stadion zoals bijvoorbeeld PEC ook doet. Lekker wijzen wie de schuldige is, lekker makkelijk en niet fair. Laat Cees transparant zijn over de deal hoe die nu is. Ik zou het alleen maar waarderen als hij zou zeggen; ‘ jongens ik heb van alles geprobeerd, samen gekeken met Sportstad of de huur anders kan. Maar helaas kan dat niet op dit moment’. Ik denk dat niemand Cees dan zal afvallen of aanvallen maar het juist waarderen dat hij open kaart speelt. Gewoon eerlijk communiceren.
  • 22 Sep 2021 om 15:52
    • Quote van 22 Sep 2021 om 15:23
      Ik vraag mij af naar wie die inkomsten gaan.....aangezien wij huurder zijn en niet eigenaar.....zouden de opbrengsten van bv een concert dan niet naar Sportstad vloeien i.p.v. de club? Je had destijds Guus Meeuwis die zijn "uit" concerten in Heerenveen gaf.......geen idee waarom dat gestopt is, misschien ook wel te weinig animo al leek het wel altijd aardig vol?
    sc Heerenveen is ook aandeelhouder van Sportstad, dus niet alléén huurder.
  • 22 Sep 2021 om 15:37
    • Quote van 22 Sep 2021 om 15:17
      Aannames aannames aannames... en wat hadden we anders verwacht?? Dat een andere voorzitter het wel voor elkaar had gekregen om de huur niet te betalen etc.? Terwijl ik het van de verhuurder niet meer dan schappelijk had gevonden om enigszins water bij de wijn te doen, en neem aan (inderdaad een aanname) dat dit wel degelijk is gebeurd, anders sportstad naaien op elk stoeptegel die buiten het stadion ligt te corrigeren etc. We betalen gewoon veel maar dan ook veel te veel voor het stadion en het onderhoud, hier is CR niet de schuldige aan, maar met name Riemer, en Eisinga die onlangs dit waardeloze contract met zoveel jaren heeft verlengd. Desalniettemin moet de club creatief gaan zijn en kijken hoe het meer inkomsten kan werven uit het stadion, met bijv. Concerten etc.
    Ik had niet anders verwacht nee maar Cees is wel iemand die altijd 'wel even het appeltje gaat schillen' en het dan niet voor elkaar krijgt en het maakt niet uit wie schuldig is. Denk je dat het demissionaire cabinet schuldig is aan de huizenmarkt krapte? Maar er wordt wel van ze verwacht dat ze het fixen. Cees zelf heeft aangegeven dat hij het zou fixen en dat is hem niet gelukt, dus daarom hoor je hem er niet over. Als hij 'iets' had om mee te pochen dan had hij dat direct gedaan. Gewoon niet goed onderhandeld en met de staart tussen de benen naar huis gestuurd. Of het nu fair is of niet dat is een andere discussie.
  • 22 Sep 2021 om 15:28
    • Quote van 22 Sep 2021 om 15:23
      Ik vraag mij af naar wie die inkomsten gaan.....aangezien wij huurder zijn en niet eigenaar.....zouden de opbrengsten van bv een concert dan niet naar Sportstad vloeien i.p.v. de club? Je had destijds Guus Meeuwis die zijn "uit" concerten in Heerenveen gaf.......geen idee waarom dat gestopt is, misschien ook wel te weinig animo al leek het wel altijd aardig vol?
    Als de kosten voor de huurder zijn, dan ook de inkomsten.
  • 22 Sep 2021 om 15:24
    • Quote van 22 Sep 2021 om 15:04
      Het lijkt alsof ze bij de LC en VI graag onrust willen. Als die er niet is, creëren ze die zelf wel. Ik ben geen fan van Roozemond, maar ik denk ook dat een nieuwe periode van onrust het laatste is wat we nu kunnen gebruiken. Bovendien is deze hele Coronaperiode nou niet een periode geweest waarin je makkelijk naar de tegenvallende financiële vorderingen kunt wijzen. Na een normaal seizoen kun je wat mij betreft pas goed de balans opmaken.
    Ja maar je moet natuurlijk voordat er goed nieuws komt, de boel eerst zo negatief mogelijk neerzetten. Dan is de impact van het slechte nieuws wat groter.
    Als blijkt dat er na forse investeringen en een toename van sponsoren ook nog eens een schappelijk begrotingstekort gerealiseerd is, dan heeft slecht nieuws veel minder impact.
  • 22 Sep 2021 om 15:23
    • Quote van 22 Sep 2021 om 15:17
      Aannames aannames aannames... en wat hadden we anders verwacht?? Dat een andere voorzitter het wel voor elkaar had gekregen om de huur niet te betalen etc.? Terwijl ik het van de verhuurder niet meer dan schappelijk had gevonden om enigszins water bij de wijn te doen, en neem aan (inderdaad een aanname) dat dit wel degelijk is gebeurd, anders sportstad naaien op elk stoeptegel die buiten het stadion ligt te corrigeren etc. We betalen gewoon veel maar dan ook veel te veel voor het stadion en het onderhoud, hier is CR niet de schuldige aan, maar met name Riemer, en Eisinga die onlangs dit waardeloze contract met zoveel jaren heeft verlengd. Desalniettemin moet de club creatief gaan zijn en kijken hoe het meer inkomsten kan werven uit het stadion, met bijv. Concerten etc.
    Ik vraag mij af naar wie die inkomsten gaan.....aangezien wij huurder zijn en niet eigenaar.....zouden de opbrengsten van bv een concert dan niet naar Sportstad vloeien i.p.v. de club? Je had destijds Guus Meeuwis die zijn "uit" concerten in Heerenveen gaf.......geen idee waarom dat gestopt is, misschien ook wel te weinig animo al leek het wel altijd aardig vol?
  • 22 Sep 2021 om 15:17
    • Quote van 22 Sep 2021 om 15:11
      Told you… die deal is gewoon zwaar kut uitgevallen, daarom staat Cees niet op het dak van het stadion zichzelf op de borst te kloppen
    Aannames aannames aannames... en wat hadden we anders verwacht?? Dat een andere voorzitter het wel voor elkaar had gekregen om de huur niet te betalen etc.? Terwijl ik het van de verhuurder niet meer dan schappelijk had gevonden om enigszins water bij de wijn te doen, en neem aan (inderdaad een aanname) dat dit wel degelijk is gebeurd, anders sportstad naaien op elk stoeptegel die buiten het stadion ligt te corrigeren etc. We betalen gewoon veel maar dan ook veel te veel voor het stadion en het onderhoud, hier is CR niet de schuldige aan, maar met name Riemer, en Eisinga die onlangs dit waardeloze contract met zoveel jaren heeft verlengd. Desalniettemin moet de club creatief gaan zijn en kijken hoe het meer inkomsten kan werven uit het stadion, met bijv. Concerten etc.
  • 22 Sep 2021 om 15:16
    was gewoon ouderwets bluf poker om zo sterker over te komen in de onderhandelingen. Er is water bij de wijn gedaan van beide kant, precies wat nodig was. Klaar volgende
  • 22 Sep 2021 om 15:11
    Told you… die deal is gewoon zwaar kut uitgevallen, daarom staat Cees niet op het dak van het stadion zichzelf op de borst te kloppen
  • 22 Sep 2021 om 15:07
    Roozemond out.
  • 22 Sep 2021 om 15:04
    Het lijkt alsof ze bij de LC en VI graag onrust willen. Als die er niet is, creëren ze die zelf wel. Ik ben geen fan van Roozemond, maar ik denk ook dat een nieuwe periode van onrust het laatste is wat we nu kunnen gebruiken. Bovendien is deze hele Coronaperiode nou niet een periode geweest waarin je makkelijk naar de tegenvallende financiële vorderingen kunt wijzen. Na een normaal seizoen kun je wat mij betreft pas goed de balans opmaken.
Saturday 23 October 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›