Veerman kan lachen na nipte overwinning: ''Dus we maken stappen''

75
Veerman kan lachen na nipte overwinning: ''Dus we maken stappen''

SC Heerenveen won zaterdagavond van Fortuna Sittard. Toch hield het voetbal van de Friezen niet over.

"Het was niet zo mooi", vertelt Henk Veerman na afloop bij ESPN. "We waren voetballend niet goed genoeg vandaag. Waar ik wel heel blij mee ben is dat we enorm veel strijd hebben laten zien om de drie punten hier te houden. Daar moeten we ons maar aan vasthouden als het voetbal even niet goed genoeg is."

Hij baalt ervan dat het spel van de eerste twintig minuten niet doorgetrokken kon worden. "Het is enorm zonde. We moeten het proberen door te trekken als we er zo lekker in zitten op een gegeven moment."

Toch was er wel een resultaat. "Dus we maken stappen", aldus Veerman lachend. Toch is hij het eens met de kritiek van de supporters. "Daar hebben ze ook gelijk in. Dat verdienen ze ook. Dus wij moeten ook beter voetbal laten zien."

75 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Sep 2021 om 20:12
    • Quote van 20 Sep 2021 om 18:36
      Ja, dat mag jij best realisme noemen, maar de tegenstander Twente is net zo wisselvallig als wij dat zijn, dus waarom is dat dan opeens 'realistisch'? Ik ben niet aan het 'hopen' of 'doen alsof we mooi spel op de mat hebben gelegd'. Als we elkaar toch woorden in de mond aan het leggen zijn: Je moet niet doen alsof Twente het nieuwe PSG is.
    Wordt vervolgd na zondag…..
  • 20 Sep 2021 om 20:11
    • Quote van 20 Sep 2021 om 19:54
      Klopt idd die laatste zin van je.
    Spuit 11
  • 20 Sep 2021 om 20:00
    • Quote van 20 Sep 2021 om 19:10
      Ja, losse flodders Feanwatcher. Het gaat om die grote kansen creëren, daarin waren wij veel en veel beter dan Fortuna. Het kan dat je dat niet hebt waargenomen, maar dan ligt het niet aan de tactiek hoor ;)
    Aha want wij hebben heel veel grote kansen gecreëerd, eigenlijk speelden wij Fortuna compleet van de mat en zetten wij fortuna meteen onder druk. Het is goed. Fijne avond
  • 20 Sep 2021 om 19:54
    • Quote van 20 Sep 2021 om 12:30
      Vreselijk negatief en zeuren…nogal zwaar niet voor een mening? Maar goed, zal je periode van de maand wel zijn. Laten we de discussie nog eens voeren na volgend weekend een een rondje tegen voetballende tegenstanders Feyenoord en Twente. Ik hoop echt dat ik ongelijk heb maar vrees wel het een en ander. Ook nog geen ramp maar niet roeptoeteren dat we het zo goed doen, de stand is vertekenend en die geld pas aan het einde vd seizoen. Maar goed, zal wel vreselijk weer vreselijk negatief zijn en zeuren…..
    Klopt idd die laatste zin van je.
  • 20 Sep 2021 om 19:43
    3de, 10 punten uit 5 wedstrijden. Daar gaat het om. Ze dit door en het wordt een prachtig seizoen.
  • 20 Sep 2021 om 19:21
    • Quote van 20 Sep 2021 om 18:36
      Ja, dat mag jij best realisme noemen, maar de tegenstander Twente is net zo wisselvallig als wij dat zijn, dus waarom is dat dan opeens 'realistisch'? Ik ben niet aan het 'hopen' of 'doen alsof we mooi spel op de mat hebben gelegd'. Als we elkaar toch woorden in de mond aan het leggen zijn: Je moet niet doen alsof Twente het nieuwe PSG is.
    Kijk, als die elf dat stadion even bezig houden dan kan iemand dat transfergeld van Ziyech terug uit het kantoortje halen. Stelletje valsspelers dat Twente.
  • 20 Sep 2021 om 19:10
    • Quote van 20 Sep 2021 om 18:44
      Zij hadden meer balbezit omdat wij ons in laten zakken. Dat is de tactiek van een trainer.
      Fortuna had overigens 13 schoten vs 17 van ons. Dus dat verschil valt ook wel mee.
    Ja, losse flodders Feanwatcher. Het gaat om die grote kansen creëren, daarin waren wij veel en veel beter dan Fortuna. Het kan dat je dat niet hebt waargenomen, maar dan ligt het niet aan de tactiek hoor ;)
  • 20 Sep 2021 om 18:47
    • Quote van 20 Sep 2021 om 18:20
      Als dat al negatief is….. ik vind het realisme. Hopen op meer is mooi maar nu niet net doen alsof we mooi spel op de mat leggen, muv 1 helft tegen RKC. Alle andere potjes waren zeer mager met weinig agressie en tactisch vernuft. Amen.
    maar maar we staan 3e! En ik sta liever 3e met kut voetbal dan onderaan met 0 punten... Ja mooie vergelijking niet!?
  • 20 Sep 2021 om 18:46
    • Quote van 20 Sep 2021 om 18:44
      Zij hadden meer balbezit omdat wij ons in laten zakken. Dat is de tactiek van een trainer.
      Fortuna had overigens 13 schoten vs 17 van ons. Dus dat verschil valt ook wel mee.
    Maar ze hadden zeker niet zulke grote kansen als dat wij hadden
  • 20 Sep 2021 om 18:44
    • Quote van 20 Sep 2021 om 18:38
      Nou, alleen al qua kansenverhouding was het duel in ons voordeel. Dat Halilovic zo'n goede kans er niet in schiet, ligt toch echt niet aan de tactiek van Jansen.
    Zij hadden meer balbezit omdat wij ons in laten zakken. Dat is de tactiek van een trainer.
    Fortuna had overigens 13 schoten vs 17 van ons. Dus dat verschil valt ook wel mee.
  • 20 Sep 2021 om 18:38
    • Quote van 20 Sep 2021 om 15:54
      Qua spelers wel qua tactiek niet
    Nou, alleen al qua kansenverhouding was het duel in ons voordeel. Dat Halilovic zo'n goede kans er niet in schiet, ligt toch echt niet aan de tactiek van Jansen.
  • 20 Sep 2021 om 18:36
    • Quote van 20 Sep 2021 om 18:20
      Als dat al negatief is….. ik vind het realisme. Hopen op meer is mooi maar nu niet net doen alsof we mooi spel op de mat leggen, muv 1 helft tegen RKC. Alle andere potjes waren zeer mager met weinig agressie en tactisch vernuft. Amen.
    Ja, dat mag jij best realisme noemen, maar de tegenstander Twente is net zo wisselvallig als wij dat zijn, dus waarom is dat dan opeens 'realistisch'? Ik ben niet aan het 'hopen' of 'doen alsof we mooi spel op de mat hebben gelegd'. Als we elkaar toch woorden in de mond aan het leggen zijn: Je moet niet doen alsof Twente het nieuwe PSG is.
  • 20 Sep 2021 om 18:21
    • Quote van 20 Sep 2021 om 18:20
      Wederom pot, ketel en zwart
    Pfffffffff……ga idd even op de pot zitten en iets zwarts eruit gooien.
  • 20 Sep 2021 om 18:20
    • Quote van 20 Sep 2021 om 13:56
      Zullen we anders even de week afwachten? Feyenoord is in principe een maatje te groot, maar Twente verloor van Fortuna (die ik zeer zwak vond overkomen) en Cambuur. Ook geen beste resultaten. Het mag hoor, maar om nou direct van alles te gaan vrezen... Dat is inderdaad vrij negatief.
    Als dat al negatief is….. ik vind het realisme. Hopen op meer is mooi maar nu niet net doen alsof we mooi spel op de mat leggen, muv 1 helft tegen RKC. Alle andere potjes waren zeer mager met weinig agressie en tactisch vernuft. Amen.
  • 20 Sep 2021 om 18:20
    • Quote van 20 Sep 2021 om 18:18
      Zeg ik dus: ook geen ramp…….lezen…..
    Wederom pot, ketel en zwart
  • 20 Sep 2021 om 18:18
    • Quote van 20 Sep 2021 om 13:36
      Ik denk ook dat we dat niet winnen gaan. Ik zie niet in wat daar gek aan is? Pakken we wel een puntje of meer, dan is dat mooi meegenomen.
    Zeg ik dus: ook geen ramp…….lezen…..
  • 20 Sep 2021 om 15:54
    • Quote van 20 Sep 2021 om 15:09
      Vond je echt dat je niet kon terugzien in de wedstrijd dat we verder zijn dan Fortuna? Volgens mij hebben we bijzonder weinig weggegeven en ondanks het slordige spel voldoende kansen gecreëerd. Dat laten we na en dat moet beter, maar er was echt wel verschil tussen beide teams. Ik zie ook echt totaal niet terug waarom JJ zou doen alsof Fortuna een AZ/Utrecht is.
    Qua spelers wel qua tactiek niet
  • 20 Sep 2021 om 15:09
    • Quote van 20 Sep 2021 om 14:01
      Hoe andere teams spelen zegt sowieso nog niks. Daarom kijk ik ook gewoon naar ons eigen spel en naar het budget wat onze club heeft. Dat vergelijk ik met fortuna.
      De discussie is ontstaan omdat iemand hier op het forum vond dat Fortuna ook mee deed om dezelfde plekken als ons. Ik vind dat wij als club wel duidelijk een maatje groter zijn dan Fortuna en dat heb ik nou niet echt terug gezien in de wedstrijd tegen Fortuna. Ik vond dat JJ Fortuna behandelde alsof we tegen een AZ of Utrecht speelden. Maar het was notabene Fortuna, die de doelstelling hebben 34 punten halen om degradatie te ontlopen.

      Maar zoals wel vaker lopen discussies hier soort van uit de hand omdat er niet goed gelezen wordt..
    Vond je echt dat je niet kon terugzien in de wedstrijd dat we verder zijn dan Fortuna? Volgens mij hebben we bijzonder weinig weggegeven en ondanks het slordige spel voldoende kansen gecreëerd. Dat laten we na en dat moet beter, maar er was echt wel verschil tussen beide teams. Ik zie ook echt totaal niet terug waarom JJ zou doen alsof Fortuna een AZ/Utrecht is.
  • 20 Sep 2021 om 14:01
    • Quote van 20 Sep 2021 om 13:56
      Zullen we anders even de week afwachten? Feyenoord is in principe een maatje te groot, maar Twente verloor van Fortuna (die ik zeer zwak vond overkomen) en Cambuur. Ook geen beste resultaten. Het mag hoor, maar om nou direct van alles te gaan vrezen... Dat is inderdaad vrij negatief.
    Hoe andere teams spelen zegt sowieso nog niks. Daarom kijk ik ook gewoon naar ons eigen spel en naar het budget wat onze club heeft. Dat vergelijk ik met fortuna.
    De discussie is ontstaan omdat iemand hier op het forum vond dat Fortuna ook mee deed om dezelfde plekken als ons. Ik vind dat wij als club wel duidelijk een maatje groter zijn dan Fortuna en dat heb ik nou niet echt terug gezien in de wedstrijd tegen Fortuna. Ik vond dat JJ Fortuna behandelde alsof we tegen een AZ of Utrecht speelden. Maar het was notabene Fortuna, die de doelstelling hebben 34 punten halen om degradatie te ontlopen.

    Maar zoals wel vaker lopen discussies hier soort van uit de hand omdat er niet goed gelezen wordt..
  • 20 Sep 2021 om 13:56
    • Quote van 20 Sep 2021 om 12:30
      Vreselijk negatief en zeuren…nogal zwaar niet voor een mening? Maar goed, zal je periode van de maand wel zijn. Laten we de discussie nog eens voeren na volgend weekend een een rondje tegen voetballende tegenstanders Feyenoord en Twente. Ik hoop echt dat ik ongelijk heb maar vrees wel het een en ander. Ook nog geen ramp maar niet roeptoeteren dat we het zo goed doen, de stand is vertekenend en die geld pas aan het einde vd seizoen. Maar goed, zal wel vreselijk weer vreselijk negatief zijn en zeuren…..
    Zullen we anders even de week afwachten? Feyenoord is in principe een maatje te groot, maar Twente verloor van Fortuna (die ik zeer zwak vond overkomen) en Cambuur. Ook geen beste resultaten. Het mag hoor, maar om nou direct van alles te gaan vrezen... Dat is inderdaad vrij negatief.
  • 20 Sep 2021 om 13:39
    • Quote van 20 Sep 2021 om 12:30
      Vreselijk negatief en zeuren…nogal zwaar niet voor een mening? Maar goed, zal je periode van de maand wel zijn. Laten we de discussie nog eens voeren na volgend weekend een een rondje tegen voetballende tegenstanders Feyenoord en Twente. Ik hoop echt dat ik ongelijk heb maar vrees wel het een en ander. Ook nog geen ramp maar niet roeptoeteren dat we het zo goed doen, de stand is vertekenend en die geld pas aan het einde vd seizoen. Maar goed, zal wel vreselijk weer vreselijk negatief zijn en zeuren…..
    En dan komen we bij het hele punt: Niemand verwacht dat we dat winnen. Niemand zag geweldig voetbal. Dat zegt iedereen. Echt letterlijk iedereen zelfs volgens mij. We presteren naar behoren. Naar onze kunnen momenteel. Ik ben het ook vak zat niet eens met JJ. Maar om dan een continue negatieve houding aan te nemen gaat mij te ver. Dat jij mij "die periode in de maand" verwijt is wel een gevalletje pot, ketel en zwart
  • 20 Sep 2021 om 13:36
    • Quote van 20 Sep 2021 om 12:30
      Vreselijk negatief en zeuren…nogal zwaar niet voor een mening? Maar goed, zal je periode van de maand wel zijn. Laten we de discussie nog eens voeren na volgend weekend een een rondje tegen voetballende tegenstanders Feyenoord en Twente. Ik hoop echt dat ik ongelijk heb maar vrees wel het een en ander. Ook nog geen ramp maar niet roeptoeteren dat we het zo goed doen, de stand is vertekenend en die geld pas aan het einde vd seizoen. Maar goed, zal wel vreselijk weer vreselijk negatief zijn en zeuren…..
    Ik denk ook dat we dat niet winnen gaan. Ik zie niet in wat daar gek aan is? Pakken we wel een puntje of meer, dan is dat mooi meegenomen.
  • 20 Sep 2021 om 12:30
    • Quote van 20 Sep 2021 om 06:03
      Ja, ik vind hem ook echt vreselijk negatief. Helemal door de zeurende wijze waarop het wordt het wordt gebracht. Natuurlijk was het niet geweldig. Niet sprankelend. Maar weer 3 punten, weinig weggegeven en je was gewoon de betere. Dat is voor ons ook even het maximale helaas.
    Vreselijk negatief en zeuren…nogal zwaar niet voor een mening? Maar goed, zal je periode van de maand wel zijn. Laten we de discussie nog eens voeren na volgend weekend een een rondje tegen voetballende tegenstanders Feyenoord en Twente. Ik hoop echt dat ik ongelijk heb maar vrees wel het een en ander. Ook nog geen ramp maar niet roeptoeteren dat we het zo goed doen, de stand is vertekenend en die geld pas aan het einde vd seizoen. Maar goed, zal wel vreselijk weer vreselijk negatief zijn en zeuren…..
  • 20 Sep 2021 om 12:02
    • Quote van 20 Sep 2021 om 10:55
      Fortuna zette hoger druk op het veld dan wij dat deden. Ik irriteer mij gewoon dat als een club met de status van Fortuna bij ons komt dat wij niet meer ballen tonen.
      Zodra Fortuna op onze helft komt te voetballen vind ik persoonlijk dat er full press gespeeld moet worden. Eigenlijk vind ik zelfs dat je fortuna op eigen helft al mag vast zetten, maar goed zo goed zijn we ook niet meer dus dan op wachten tot middenlijn.
      Echter ze konden gewoon rustig de middenlijn over komen en daar balletje rond laten gaan.

      Daardoor moest Siem zich steeds heel ver in zakken, Siem stond vaker in de buurt van zijn eigen 16 dan bij de 16 van de tegenstander, terwijl hij op papier linksvoor stond.
      Om die redenen hadden wij ook geen goede veldbezetting als je het mij vraagt.
      We zakten te ver in waardoor de afstanden voor Siem niet te belopen waren en waardoor we bijna de hele wedstrijd geen linksvoor hebben gehad. Ook omdat Siem veel naar het centrum toe gaat maar dan nog, hij kon het totaal niet belopen en dat leek best treurig. Kan Siem zelf verder helemaal niks aan doen overigens.

      Ik heb ook niet het idee gehad dat wij deze pot zouden verliezen, maar meer de instelling en het afdwingen. Doordat wij in mijn ogen zo lafjes speelden, lieten wij Fortuna in leven en bleef het nog best "spannend" tot het eind.

      Hoe wij thuis tegen RKC speelden, dat tempo en die instelling + veldbezetting, zo vind ik eigenlijk dat je thuis altijd moet spelen tegen clubs van dat niveau.


    Ja, maar dat had natuurlijk ook voornamelijk met de tussenstand te maken: Fortuna moest wel. Er ontstond in de tweede helft daardoor ook veel ruimte waar we als we een beetje minder slordig waren geweest, heel goed van hadden kunnen profiteren. Siem de Jong is inderdaad minder geschikt voor dat spel en werd dan ook gewisseld, net als Nygren. Had van mij eerder gemogen. Dat drukzetten van Fortuna heeft overigens tot heel erg weinig geleid, behalve een gatenkaas achterin bij tijd en wijlen (denk aan de kans van Henk Veerman die een kansloze dribbel inzette ipv de bal op Halilovic te geven). Dit geldt overigens vooral voor de tweede helft. De eerste helft was het voetbal in het eerste gedeelte heel aardig en had je eigenlijk al eentje erbij moeten maken. Lang verhaal kort: Een zeer slordige wedstrijd waar men kansen en mogelijkheden te vaak onbenut liet, maar waarin ook weinig weggegeven is. Maar of dat laatste nou aan Fortuna of ons lag..
  • 20 Sep 2021 om 11:28
    • Quote van 20 Sep 2021 om 11:15
      Idd muntjes 1980 of zoiets? Hopeloos ouderwets.
    Precies!
  • 20 Sep 2021 om 11:27
    • Quote van 20 Sep 2021 om 09:08
      Die muntjes zijn voor een uitbater lucratief. Hoeveel mensen hebben thuis nog niet muntjes te liggen. Maar de rijen zijn idd wel eens irritant. Mocht het stadion ooit weer eens vol zijn... wordt het nog erger.
    Oh ja, klopt hoor, maar het is gewoon niet meer van deze tijd, normaal ook maar weinig punten om te pinnen...
  • 20 Sep 2021 om 11:15
    • Quote van 20 Sep 2021 om 08:49
      Eigenlijk is dat hele munten-systeem achterhaald... :)
    Idd muntjes 1980 of zoiets? Hopeloos ouderwets.
  • 20 Sep 2021 om 10:55
    • Quote van 20 Sep 2021 om 09:59
      Nee, vermakelijk was het niet. Maar dat beweert ook niemand volgens mij. En Fortuna zette ons echt niet zo onder druk hoor, eigenlijk geen moment gehad dat ik dacht dat die tegengoal zou vallen. Ze waren echt ontzettend matig namelijk.
    Fortuna zette hoger druk op het veld dan wij dat deden. Ik irriteer mij gewoon dat als een club met de status van Fortuna bij ons komt dat wij niet meer ballen tonen.
    Zodra Fortuna op onze helft komt te voetballen vind ik persoonlijk dat er full press gespeeld moet worden. Eigenlijk vind ik zelfs dat je fortuna op eigen helft al mag vast zetten, maar goed zo goed zijn we ook niet meer dus dan op wachten tot middenlijn.
    Echter ze konden gewoon rustig de middenlijn over komen en daar balletje rond laten gaan.

    Daardoor moest Siem zich steeds heel ver in zakken, Siem stond vaker in de buurt van zijn eigen 16 dan bij de 16 van de tegenstander, terwijl hij op papier linksvoor stond.
    Om die redenen hadden wij ook geen goede veldbezetting als je het mij vraagt.
    We zakten te ver in waardoor de afstanden voor Siem niet te belopen waren en waardoor we bijna de hele wedstrijd geen linksvoor hebben gehad. Ook omdat Siem veel naar het centrum toe gaat maar dan nog, hij kon het totaal niet belopen en dat leek best treurig. Kan Siem zelf verder helemaal niks aan doen overigens.

    Ik heb ook niet het idee gehad dat wij deze pot zouden verliezen, maar meer de instelling en het afdwingen. Doordat wij in mijn ogen zo lafjes speelden, lieten wij Fortuna in leven en bleef het nog best "spannend" tot het eind.

    Hoe wij thuis tegen RKC speelden, dat tempo en die instelling + veldbezetting, zo vind ik eigenlijk dat je thuis altijd moet spelen tegen clubs van dat niveau.


  • 20 Sep 2021 om 10:43
    • Quote van 20 Sep 2021 om 09:08
      Die muntjes zijn voor een uitbater lucratief. Hoeveel mensen hebben thuis nog niet muntjes te liggen. Maar de rijen zijn idd wel eens irritant. Mocht het stadion ooit weer eens vol zijn... wordt het nog erger.
    Zonder munten maar met contactloos zijn de rijen bij de snack en koffie punten nóg langer ;)

    Munten halen ruim vóór en na de wedstrijd kan je veel tijd schelen.
    Of gewoon een paar munt apparaten verderop pakken, vaak pakt men de eerste of 2e vanaf de ingang en staat er verderop bijna niemand.
  • 20 Sep 2021 om 09:59
    • Quote van 19 Sep 2021 om 11:16
      Het zal wel aan mij liggen hoor. Maar vergelijk de begrotingen eens met elkaar? Fortuna heeft de helft van onze begroting. Maar wie zette wie onder druk?
      we winnen heel magertjes met 1-0 in eigen huis van Fortuna en mensen doen alsof we van een subtopper hebben gewonnen met vecht en strijd.
      Nou ik heb toch een hele andere wedstrijd gezien. Een Heerenveen wat alleen maar achteruit liep.

      Ja Sven doet het goed, maar onze linksback is nog steeds een drama. Onze veld bezetting was nog steeds een drama. Gisteren hebben we onze linkerkant helemaal open gelaten. Onze rechterkant idem dito. Iedereen stond in het midden te voetballen.

      Maar ach we hebben gewonnen dus dan moet je op dit forum altijd tevreden zijn. Want Fortuna heeft dezelfde mogelijkheden als Heerenveen en dus is het een goede pot geweest als je in eigen huis wint van een Fortuna met een begroting van hoeveel? 7 miljoen ofzo?

      Ik zat in het stadion maar echt vermakelijk vond ik de wedstrijd niet. En daar draait voetbal om, het publiek vermaken. Daar is Heerenveen ( onder Foppe ) groot mee geworden maar kennelijk boeit dat niet meer en zijn we snel tevreden in Heerenveen.

      Ook precies de redenen waarom wij als club geen stappen vooruit maken op voetbalgebied het is al veel te snel prima bij ons.

      Ja ik ben blij met de 3 punten maar als ik puur kijk hoe er gespeeld is en met welke intentie vond ik ons gewoon echt ondermaats!

      Hoe wij tegen RKC speelden, zo verwacht ik ook dat wij tegen een Fortuna spelen. Fortuna was de tegenstander he. Niet een Az of een Utrecht die een grotere begroting hebben, nee Fortuna..
    Nee, vermakelijk was het niet. Maar dat beweert ook niemand volgens mij. En Fortuna zette ons echt niet zo onder druk hoor, eigenlijk geen moment gehad dat ik dacht dat die tegengoal zou vallen. Ze waren echt ontzettend matig namelijk.
  • 20 Sep 2021 om 09:08
    • Quote van 20 Sep 2021 om 08:49
      Eigenlijk is dat hele munten-systeem achterhaald... :)
    Die muntjes zijn voor een uitbater lucratief. Hoeveel mensen hebben thuis nog niet muntjes te liggen. Maar de rijen zijn idd wel eens irritant. Mocht het stadion ooit weer eens vol zijn... wordt het nog erger.
  • 20 Sep 2021 om 08:49
    • Quote van 19 Sep 2021 om 12:42
      Ga ik volgende keer op de Noord tribune zitten ;-)
    Eigenlijk is dat hele munten-systeem achterhaald... :)
  • 20 Sep 2021 om 06:03
    • Quote van 19 Sep 2021 om 21:42
      Ach je kunt ook onderaan staan met 5 wedstrijden 0 punten en 0 doelpunten. Dan kies ik toch liever voor de geweldige start die wij hebben. Waar we juist tegen “laagvliegers” pakken we die punten nu wel. Dit kan een heel mooi seizoen worden. Prima team, geweldig enthousiaste technische staf en weer een stadion met supporters.
    Ja, ik vind hem ook echt vreselijk negatief. Helemal door de zeurende wijze waarop het wordt het wordt gebracht. Natuurlijk was het niet geweldig. Niet sprankelend. Maar weer 3 punten, weinig weggegeven en je was gewoon de betere. Dat is voor ons ook even het maximale helaas.
  • 19 Sep 2021 om 21:42
    • Quote van 19 Sep 2021 om 20:03
      Lang verhaal maar heeft wel veelal gelijk. We zijn heel snel tevreden en de resultaten tegen laagvliegers zijn nog goed maar ik vrees dat met het belabberde spel, muv RKC thuis 1e helft, we nog veel punten gaan verliezen.
    Ach je kunt ook onderaan staan met 5 wedstrijden 0 punten en 0 doelpunten. Dan kies ik toch liever voor de geweldige start die wij hebben. Waar we juist tegen “laagvliegers” pakken we die punten nu wel. Dit kan een heel mooi seizoen worden. Prima team, geweldig enthousiaste technische staf en weer een stadion met supporters.
  • 19 Sep 2021 om 20:03
    • Quote van 19 Sep 2021 om 16:55
      Feanwatcher zoek een hobby en ga leven man. Wat een gezeik weer in dit ellenlange troosteloze verhaal.
    Lang verhaal maar heeft wel veelal gelijk. We zijn heel snel tevreden en de resultaten tegen laagvliegers zijn nog goed maar ik vrees dat met het belabberde spel, muv RKC thuis 1e helft, we nog veel punten gaan verliezen.
  • 19 Sep 2021 om 20:01
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:35
      Zoek zelf een hobby ipv kansloze one liners te plaatsen en puur op de man te spelen. Als je geen argumenten hebt om een discussie aan te gaan, doe het dan ook niet. Man man wat een niveau weer.
    Zo is t. Gek van die gast
  • 19 Sep 2021 om 17:35
    • Quote van 19 Sep 2021 om 16:55
      Feanwatcher zoek een hobby en ga leven man. Wat een gezeik weer in dit ellenlange troosteloze verhaal.
    Zoek zelf een hobby ipv kansloze one liners te plaatsen en puur op de man te spelen. Als je geen argumenten hebt om een discussie aan te gaan, doe het dan ook niet. Man man wat een niveau weer.
  • 19 Sep 2021 om 16:55
    • Quote van 19 Sep 2021 om 11:16
      Het zal wel aan mij liggen hoor. Maar vergelijk de begrotingen eens met elkaar? Fortuna heeft de helft van onze begroting. Maar wie zette wie onder druk?
      we winnen heel magertjes met 1-0 in eigen huis van Fortuna en mensen doen alsof we van een subtopper hebben gewonnen met vecht en strijd.
      Nou ik heb toch een hele andere wedstrijd gezien. Een Heerenveen wat alleen maar achteruit liep.

      Ja Sven doet het goed, maar onze linksback is nog steeds een drama. Onze veld bezetting was nog steeds een drama. Gisteren hebben we onze linkerkant helemaal open gelaten. Onze rechterkant idem dito. Iedereen stond in het midden te voetballen.

      Maar ach we hebben gewonnen dus dan moet je op dit forum altijd tevreden zijn. Want Fortuna heeft dezelfde mogelijkheden als Heerenveen en dus is het een goede pot geweest als je in eigen huis wint van een Fortuna met een begroting van hoeveel? 7 miljoen ofzo?

      Ik zat in het stadion maar echt vermakelijk vond ik de wedstrijd niet. En daar draait voetbal om, het publiek vermaken. Daar is Heerenveen ( onder Foppe ) groot mee geworden maar kennelijk boeit dat niet meer en zijn we snel tevreden in Heerenveen.

      Ook precies de redenen waarom wij als club geen stappen vooruit maken op voetbalgebied het is al veel te snel prima bij ons.

      Ja ik ben blij met de 3 punten maar als ik puur kijk hoe er gespeeld is en met welke intentie vond ik ons gewoon echt ondermaats!

      Hoe wij tegen RKC speelden, zo verwacht ik ook dat wij tegen een Fortuna spelen. Fortuna was de tegenstander he. Niet een Az of een Utrecht die een grotere begroting hebben, nee Fortuna..
    Feanwatcher zoek een hobby en ga leven man. Wat een gezeik weer in dit ellenlange troosteloze verhaal.
  • 19 Sep 2021 om 16:55
    • Quote van 19 Sep 2021 om 11:16
      Het zal wel aan mij liggen hoor. Maar vergelijk de begrotingen eens met elkaar? Fortuna heeft de helft van onze begroting. Maar wie zette wie onder druk?
      we winnen heel magertjes met 1-0 in eigen huis van Fortuna en mensen doen alsof we van een subtopper hebben gewonnen met vecht en strijd.
      Nou ik heb toch een hele andere wedstrijd gezien. Een Heerenveen wat alleen maar achteruit liep.

      Ja Sven doet het goed, maar onze linksback is nog steeds een drama. Onze veld bezetting was nog steeds een drama. Gisteren hebben we onze linkerkant helemaal open gelaten. Onze rechterkant idem dito. Iedereen stond in het midden te voetballen.

      Maar ach we hebben gewonnen dus dan moet je op dit forum altijd tevreden zijn. Want Fortuna heeft dezelfde mogelijkheden als Heerenveen en dus is het een goede pot geweest als je in eigen huis wint van een Fortuna met een begroting van hoeveel? 7 miljoen ofzo?

      Ik zat in het stadion maar echt vermakelijk vond ik de wedstrijd niet. En daar draait voetbal om, het publiek vermaken. Daar is Heerenveen ( onder Foppe ) groot mee geworden maar kennelijk boeit dat niet meer en zijn we snel tevreden in Heerenveen.

      Ook precies de redenen waarom wij als club geen stappen vooruit maken op voetbalgebied het is al veel te snel prima bij ons.

      Ja ik ben blij met de 3 punten maar als ik puur kijk hoe er gespeeld is en met welke intentie vond ik ons gewoon echt ondermaats!

      Hoe wij tegen RKC speelden, zo verwacht ik ook dat wij tegen een Fortuna spelen. Fortuna was de tegenstander he. Niet een Az of een Utrecht die een grotere begroting hebben, nee Fortuna..
    Feanwatcher zoek een hobby en ga leven man. Wat een gezeik weer in dit ellenlange troosteloze verhaal.
  • 19 Sep 2021 om 16:06
    • Quote van 19 Sep 2021 om 12:44
      We hebben 10 punten uit 5. Mensen Foppe is geen trainer meer, wij hebben geen Assaidi, Dost of Pranjic in de selectie. Nieuw realisme, ga uit van een eindstand rond de 10 plek, alles wat we hoger eindigen is dan toch mooi! Nu winnen we en is het nog steeds kommer en kwel.. Alles kan en moet beter, daar zullen ze ook alles aan doen. Door hier negativiteit uit te stralen gaat ze dat niet verder helpen. Met zijn allen naar het stadion, schouders eronder en zorgen dat ze alles gaan geven om 3 punten tegen Twente te pakken!
    Niet zozeer negatief denk ik maar meer dat bij iets meer zorgvuldigheid er meer in gezeten had dus meer een vorm van teleurstelling. Ik werd er ook wel “gek” van, telkens was die laatste bal of het schot niet goed maar goed, was dat het wel speelden wij ook a Europees haha Los daarvan wel mooi om te zien dat er gestreden is voor die winst en andere jaren zouden we zo’n pot ook uit handen hebben gegeven dus ook dat is winst.
  • 19 Sep 2021 om 12:44
    We hebben 10 punten uit 5. Mensen Foppe is geen trainer meer, wij hebben geen Assaidi, Dost of Pranjic in de selectie. Nieuw realisme, ga uit van een eindstand rond de 10 plek, alles wat we hoger eindigen is dan toch mooi! Nu winnen we en is het nog steeds kommer en kwel.. Alles kan en moet beter, daar zullen ze ook alles aan doen. Door hier negativiteit uit te stralen gaat ze dat niet verder helpen. Met zijn allen naar het stadion, schouders eronder en zorgen dat ze alles gaan geven om 3 punten tegen Twente te pakken!
  • 19 Sep 2021 om 12:42
    • Quote van 19 Sep 2021 om 12:19
      Op de Noord tribunes kan je gewoon pinnen voor de munten
    Ga ik volgende keer op de Noord tribune zitten ;-)
  • 19 Sep 2021 om 12:42
    • Quote van 19 Sep 2021 om 12:34
      Precies Fortuna hoort daar niet tussen, die speelt om degradatie te ontlopen. Overigens speelde Willem2 vorig seizoen ook om degradatie te ontlopen. Groningen Heracles en Twente zijn onze concurrenten.
      Ik heb ook nergens over dat we de top6 zouden kunnen halen. Ik heb het continu over de plekken waar we het nu over hebben. Het enige wat ik al meerdere keren tegen jou gezegd heb is dat FORTUNA daar niet bij hoort. Maar kennelijk lees je daar telkens over heen en val je in herhaling.
    Fortuna wint van Twente in de eerste wedstrijd van het seizoen. Clubs als Heerenveen, Twente en Groningen walsen niet zomaar even over de ‘kleintjes’ meer heen. Ook Groningen werd gisteren in de eerste helft bij vlagen weggespeeld door Willem II. Utrecht wint thuis niet van RKC, etc. Ik vond het gisteren ook niet geweldig (met name door het gebrek aan diepgang, vind ik), maar je creeert toch wel weer een aantal kansen en pakt ‘gewoon’ de drie punten. Je hebt er ook mindere wedstrijden tussen zitten. Het lijkt me dus niet zo dramatisch als dat je het allemaal omschrijft, we hebben namelijk 10 punten uit 5 wedstrijden en staan daarmee derde.
  • 19 Sep 2021 om 12:35
    • Quote van 19 Sep 2021 om 12:33
      Maar wij hebben toch een betere selectie dan Twente, Willem 2 en Groningen? Wellicht in de breedte minder.
    Een trainer is ook onderdeel van de selectie ;-)
  • 19 Sep 2021 om 12:34
    • Quote van 19 Sep 2021 om 12:26
      Ajax, psv, az, Feyenoord, Utrecht, Vitesse Twente, Groningen, Willem II, Heracles en een verrassing zit er altijd bij. Na Groningen en tussen de verrassing van het seizoen zitten wij ook ergens. We komen echt niet meer na de top 6. Die tijden zijn voorbij... toch beginnen we goed. Laten we daaraan vasthouden.
    Precies Fortuna hoort daar niet tussen, die speelt om degradatie te ontlopen. Overigens speelde Willem2 vorig seizoen ook om degradatie te ontlopen. Groningen Heracles en Twente zijn onze concurrenten.
    Ik heb ook nergens over dat we de top6 zouden kunnen halen. Ik heb het continu over de plekken waar we het nu over hebben. Het enige wat ik al meerdere keren tegen jou gezegd heb is dat FORTUNA daar niet bij hoort. Maar kennelijk lees je daar telkens over heen en val je in herhaling.
  • 19 Sep 2021 om 12:33
    • Quote van 19 Sep 2021 om 12:26
      Ajax, psv, az, Feyenoord, Utrecht, Vitesse Twente, Groningen, Willem II, Heracles en een verrassing zit er altijd bij. Na Groningen en tussen de verrassing van het seizoen zitten wij ook ergens. We komen echt niet meer na de top 6. Die tijden zijn voorbij... toch beginnen we goed. Laten we daaraan vasthouden.
    Maar wij hebben toch een betere selectie dan Twente, Willem 2 en Groningen? Wellicht in de breedte minder.
  • 19 Sep 2021 om 12:26
    • Quote van 19 Sep 2021 om 12:19
      Doelstelling van Fortuna is 34 punten halen dat is nogmaals heel wat anders! Die gaan niet voor het linkerrijtje terwijl wij dat eigenlijk wel verplicht zijn. je hebt de top6 en daarna komen wij en clubs als groningen en heracles. De rest moet je gewoon achter je laten als Heerenveen zijne.
    Ajax, psv, az, Feyenoord, Utrecht, Vitesse Twente, Groningen, Willem II, Heracles en een verrassing zit er altijd bij. Na Groningen en tussen de verrassing van het seizoen zitten wij ook ergens. We komen echt niet meer na de top 6. Die tijden zijn voorbij... toch beginnen we goed. Laten we daaraan vasthouden.
  • 19 Sep 2021 om 12:19
    • Quote van 19 Sep 2021 om 11:58
      Zoveel is Heerenveen ook niet hoor. We hebben een redelijke selectie. We zullen met een Hetacles, Fortuna, Willen 2 moeten strijden voor de club die het laatste play-off ticket pakt. Dat kan alle kanten op gaan. We hebben een brede middenmoot in Nederland. We beginnen in ieder geval goed. 3e plaats!
    Doelstelling van Fortuna is 34 punten halen dat is nogmaals heel wat anders! Die gaan niet voor het linkerrijtje terwijl wij dat eigenlijk wel verplicht zijn. je hebt de top6 en daarna komen wij en clubs als groningen en heracles. De rest moet je gewoon achter je laten als Heerenveen zijne.
  • 19 Sep 2021 om 12:19
    • Quote van 19 Sep 2021 om 11:47
      Niemand die je een tikkie kon/wou versturen? Zo heb ik het opgelost had namelijk hetzelfde..
    Op de Noord tribunes kan je gewoon pinnen voor de munten
  • 19 Sep 2021 om 11:58
    • Quote van 19 Sep 2021 om 11:42
      Kijk eens naar de transfer uitgave van Fortuna en vergelijk dat met die van ons. Volgens mij heeft Fortuna alleen maar transfervrije spelers gehaald. Doelstelling fortuna is 34 punten halen, degradatie ontlopen. Met andere woorden wij zijn dus ook een team die zomaar tegen degradatie kunnen voetballen zoals Fortuna is dat nu wat je zegt? Vind het wel erg negatief als je nu gaat zeggen dat wij gelijkwaardige clubs zijn. Dan klopt er echt iets niet
    Zoveel is Heerenveen ook niet hoor. We hebben een redelijke selectie. We zullen met een Hetacles, Fortuna, Willen 2 moeten strijden voor de club die het laatste play-off ticket pakt. Dat kan alle kanten op gaan. We hebben een brede middenmoot in Nederland. We beginnen in ieder geval goed. 3e plaats!
  • 19 Sep 2021 om 11:47
    • Quote van 19 Sep 2021 om 11:31
      Ik had geen briefgeld bij mij. Alleen een pinpas. Aan de oostkant waren de pinapparaten defect. Voordat ik aan de andere kant ben, is de wedstrijd afgelopen hahaha. Ik vroeg het aan de stewart, maar die wist het ook niet. Ach ja, volgende keer neem ik briefgeld mee. Beetje met de tijd meegaan ;-)
    Niemand die je een tikkie kon/wou versturen? Zo heb ik het opgelost had namelijk hetzelfde..
  • 19 Sep 2021 om 11:46
    • Quote van 19 Sep 2021 om 11:39
      Je hebt voor uitwedstrijden inderdaad een uitregistratie nodig. Dit kan gewoon op je huidige clubkaart. Moet je een formuliertje invullen (https://www.sc-heerenveen.nl/ticketing/clubkaart/uitwedstrijden) en dan is het geregeld!
    Klasse man. Nieuwe clubkaart ligt volgende week in de brievenbus. Dan de rest ook maar regelen.
  • 19 Sep 2021 om 11:45
    • Quote van 19 Sep 2021 om 11:43
      Word liever 3e met zaadvoetbal, dan 14e met tikkie takkie en uiteindelijk geen resultaat.
    We worden nooit 3e. Vorig seizoen ging het in begin ook zo en waar eindigen we met zaadvoetbal?

    JE brengt ook een stelling in die totaal niet realistisch is. Zo ken ik er ook 1.
    Ik word liever 5e met aanvallend voetbal dan 14e met zaadvoetbal.
    Joh..
  • 19 Sep 2021 om 11:43
    • Quote van 19 Sep 2021 om 11:16
      Het zal wel aan mij liggen hoor. Maar vergelijk de begrotingen eens met elkaar? Fortuna heeft de helft van onze begroting. Maar wie zette wie onder druk?
      we winnen heel magertjes met 1-0 in eigen huis van Fortuna en mensen doen alsof we van een subtopper hebben gewonnen met vecht en strijd.
      Nou ik heb toch een hele andere wedstrijd gezien. Een Heerenveen wat alleen maar achteruit liep.

      Ja Sven doet het goed, maar onze linksback is nog steeds een drama. Onze veld bezetting was nog steeds een drama. Gisteren hebben we onze linkerkant helemaal open gelaten. Onze rechterkant idem dito. Iedereen stond in het midden te voetballen.

      Maar ach we hebben gewonnen dus dan moet je op dit forum altijd tevreden zijn. Want Fortuna heeft dezelfde mogelijkheden als Heerenveen en dus is het een goede pot geweest als je in eigen huis wint van een Fortuna met een begroting van hoeveel? 7 miljoen ofzo?

      Ik zat in het stadion maar echt vermakelijk vond ik de wedstrijd niet. En daar draait voetbal om, het publiek vermaken. Daar is Heerenveen ( onder Foppe ) groot mee geworden maar kennelijk boeit dat niet meer en zijn we snel tevreden in Heerenveen.

      Ook precies de redenen waarom wij als club geen stappen vooruit maken op voetbalgebied het is al veel te snel prima bij ons.

      Ja ik ben blij met de 3 punten maar als ik puur kijk hoe er gespeeld is en met welke intentie vond ik ons gewoon echt ondermaats!

      Hoe wij tegen RKC speelden, zo verwacht ik ook dat wij tegen een Fortuna spelen. Fortuna was de tegenstander he. Niet een Az of een Utrecht die een grotere begroting hebben, nee Fortuna..
    Word liever 3e met zaadvoetbal, dan 14e met tikkie takkie en uiteindelijk geen resultaat.
  • 19 Sep 2021 om 11:42
    • Quote van 19 Sep 2021 om 11:30
      Fortuna heeft een geldschieter achter de hand. Niet opgenomen in begroting. Daarnaast hebben ze best een elftal. Vorig seizoen 11e geworden. T is niet zo dat we erg van elkaar verschillen. Helaas is het 2021 en niet 2012
    Kijk eens naar de transfer uitgave van Fortuna en vergelijk dat met die van ons. Volgens mij heeft Fortuna alleen maar transfervrije spelers gehaald. Doelstelling fortuna is 34 punten halen, degradatie ontlopen. Met andere woorden wij zijn dus ook een team die zomaar tegen degradatie kunnen voetballen zoals Fortuna is dat nu wat je zegt? Vind het wel erg negatief als je nu gaat zeggen dat wij gelijkwaardige clubs zijn. Dan klopt er echt iets niet
  • 19 Sep 2021 om 11:39
    • Quote van 19 Sep 2021 om 11:34
      Overigens, hoe zit het met uitwedstrijden? Kan je als clubkaarthouder mee naar uitwedstrijden? Vroeger moest je je laten registreren, en had je een aparte clubkaart voor uitwedstrijden. Is dat nog steeds zo? Sfeertje beviel mij zo goed, maar weer aanmelden voor de uitwedstrijden.
    Je hebt voor uitwedstrijden inderdaad een uitregistratie nodig. Dit kan gewoon op je huidige clubkaart. Moet je een formuliertje invullen (https://www.sc-heerenveen.nl/ticketing/clubkaart/uitwedstrijden) en dan is het geregeld!
  • 19 Sep 2021 om 11:34
    Overigens, hoe zit het met uitwedstrijden? Kan je als clubkaarthouder mee naar uitwedstrijden? Vroeger moest je je laten registreren, en had je een aparte clubkaart voor uitwedstrijden. Is dat nog steeds zo? Sfeertje beviel mij zo goed, maar weer aanmelden voor de uitwedstrijden.
  • 19 Sep 2021 om 11:31
    • Quote van 19 Sep 2021 om 10:33
      In de gracht stonden tafels met pin apparaten, waar je munten kon halen.
    Ik had geen briefgeld bij mij. Alleen een pinpas. Aan de oostkant waren de pinapparaten defect. Voordat ik aan de andere kant ben, is de wedstrijd afgelopen hahaha. Ik vroeg het aan de stewart, maar die wist het ook niet. Ach ja, volgende keer neem ik briefgeld mee. Beetje met de tijd meegaan ;-)
  • 19 Sep 2021 om 11:30
    • Quote van 19 Sep 2021 om 11:16
      Het zal wel aan mij liggen hoor. Maar vergelijk de begrotingen eens met elkaar? Fortuna heeft de helft van onze begroting. Maar wie zette wie onder druk?
      we winnen heel magertjes met 1-0 in eigen huis van Fortuna en mensen doen alsof we van een subtopper hebben gewonnen met vecht en strijd.
      Nou ik heb toch een hele andere wedstrijd gezien. Een Heerenveen wat alleen maar achteruit liep.

      Ja Sven doet het goed, maar onze linksback is nog steeds een drama. Onze veld bezetting was nog steeds een drama. Gisteren hebben we onze linkerkant helemaal open gelaten. Onze rechterkant idem dito. Iedereen stond in het midden te voetballen.

      Maar ach we hebben gewonnen dus dan moet je op dit forum altijd tevreden zijn. Want Fortuna heeft dezelfde mogelijkheden als Heerenveen en dus is het een goede pot geweest als je in eigen huis wint van een Fortuna met een begroting van hoeveel? 7 miljoen ofzo?

      Ik zat in het stadion maar echt vermakelijk vond ik de wedstrijd niet. En daar draait voetbal om, het publiek vermaken. Daar is Heerenveen ( onder Foppe ) groot mee geworden maar kennelijk boeit dat niet meer en zijn we snel tevreden in Heerenveen.

      Ook precies de redenen waarom wij als club geen stappen vooruit maken op voetbalgebied het is al veel te snel prima bij ons.

      Ja ik ben blij met de 3 punten maar als ik puur kijk hoe er gespeeld is en met welke intentie vond ik ons gewoon echt ondermaats!

      Hoe wij tegen RKC speelden, zo verwacht ik ook dat wij tegen een Fortuna spelen. Fortuna was de tegenstander he. Niet een Az of een Utrecht die een grotere begroting hebben, nee Fortuna..
    Fortuna heeft een geldschieter achter de hand. Niet opgenomen in begroting. Daarnaast hebben ze best een elftal. Vorig seizoen 11e geworden. T is niet zo dat we erg van elkaar verschillen. Helaas is het 2021 en niet 2012
  • 19 Sep 2021 om 11:16
    • Quote van 19 Sep 2021 om 11:02
      Dat noem je onrealistische verwachtingen op basis van een ver verleden Arie helaas hebben een aantal nog steeds een terecht verlangen naar de glorie jaren , helaas zijn die voorbij maar het is voor de 1 lastiger dit te accepteren en te laten rusten dan anderen. Het voetbal in de eredivisie is in het algemeen minder geworden , alleen strookt dit niet met wat zij verwachten van de ploeg. Natuurlijk zijn er wedstrijden dat het werkelijk echt slecht is maar het lijkt wel een soort van obsessie te worden om alleen de slechte dingen te benadrukken.. Neem alleen maar het feit dat Sven v Beek tekende bij ons , de commentaren waren niet mals '"niet ons niveau" "niet goed genoeg voor Heerenveen" "degradatie dreigt nu we dit soort spelers moeten halen" nu V Beek 1 van de beteren blijkt te zijn hoor je ze niet .
    Het zal wel aan mij liggen hoor. Maar vergelijk de begrotingen eens met elkaar? Fortuna heeft de helft van onze begroting. Maar wie zette wie onder druk?
    we winnen heel magertjes met 1-0 in eigen huis van Fortuna en mensen doen alsof we van een subtopper hebben gewonnen met vecht en strijd.
    Nou ik heb toch een hele andere wedstrijd gezien. Een Heerenveen wat alleen maar achteruit liep.

    Ja Sven doet het goed, maar onze linksback is nog steeds een drama. Onze veld bezetting was nog steeds een drama. Gisteren hebben we onze linkerkant helemaal open gelaten. Onze rechterkant idem dito. Iedereen stond in het midden te voetballen.

    Maar ach we hebben gewonnen dus dan moet je op dit forum altijd tevreden zijn. Want Fortuna heeft dezelfde mogelijkheden als Heerenveen en dus is het een goede pot geweest als je in eigen huis wint van een Fortuna met een begroting van hoeveel? 7 miljoen ofzo?

    Ik zat in het stadion maar echt vermakelijk vond ik de wedstrijd niet. En daar draait voetbal om, het publiek vermaken. Daar is Heerenveen ( onder Foppe ) groot mee geworden maar kennelijk boeit dat niet meer en zijn we snel tevreden in Heerenveen.

    Ook precies de redenen waarom wij als club geen stappen vooruit maken op voetbalgebied het is al veel te snel prima bij ons.

    Ja ik ben blij met de 3 punten maar als ik puur kijk hoe er gespeeld is en met welke intentie vond ik ons gewoon echt ondermaats!

    Hoe wij tegen RKC speelden, zo verwacht ik ook dat wij tegen een Fortuna spelen. Fortuna was de tegenstander he. Niet een Az of een Utrecht die een grotere begroting hebben, nee Fortuna..
  • 19 Sep 2021 om 11:03
    Kwestie van tijd voordat Stefanovic en Musaba erin staan. Dan gaat deze trein echt lopen. Als je ziet hoe makkelijk Halilovic zich vrij draait en met de paasjes van Veerman! Beetje diepgang voorin en dan gaan we echt knallen
  • 19 Sep 2021 om 11:02
    • Quote van 19 Sep 2021 om 10:56
      Wat een negatieve reacties hier . Ook al was het niet supper heb wel een ploeg gezien die vecht en strijd voor de 3 punten en die zitten nu wel in de tas. Op naar Rotterdam blue white army lets go
    Dat noem je onrealistische verwachtingen op basis van een ver verleden Arie helaas hebben een aantal nog steeds een terecht verlangen naar de glorie jaren , helaas zijn die voorbij maar het is voor de 1 lastiger dit te accepteren en te laten rusten dan anderen. Het voetbal in de eredivisie is in het algemeen minder geworden , alleen strookt dit niet met wat zij verwachten van de ploeg. Natuurlijk zijn er wedstrijden dat het werkelijk echt slecht is maar het lijkt wel een soort van obsessie te worden om alleen de slechte dingen te benadrukken.. Neem alleen maar het feit dat Sven v Beek tekende bij ons , de commentaren waren niet mals '"niet ons niveau" "niet goed genoeg voor Heerenveen" "degradatie dreigt nu we dit soort spelers moeten halen" nu V Beek 1 van de beteren blijkt te zijn hoor je ze niet .
  • 19 Sep 2021 om 10:56
    Wat een negatieve reacties hier . Ook al was het niet supper heb wel een ploeg gezien die vecht en strijd voor de 3 punten en die zitten nu wel in de tas. Op naar Rotterdam blue white army lets go
  • 19 Sep 2021 om 10:55
    • Quote van 19 Sep 2021 om 08:57
      Helaas heb ik de wedstrijd niet kunnen zien maar zonet de samenvatting bekeken. Daar zag het er hier en daar toch heel aardig uit. Echt pech dat er uiteindelijk niet 2 of 3-0 op het scorebord staat. Aantal grote kansen. Veerman net naast gekopt, Halilovic die normaal gewoon twee keer gescoord had, Nygren en Al Hajj waren ook dichtbij.
      Heb er zo wel vertrouwen in dat we een mooie plek in het linker rijtje kunnen pakken. Henk is nu goed op dreef en Joey en Halilovic kunnen ook een goal maken. Madsen is zeker een aanwinst en met Musaba vanaf volgende wedstrijd in de basis hebben we ook meer dreiging vanaf de vleugel.
    Bij vlagen zag het er ook aardig uit alleen telkens die laatste pass/het schot dat niet goed was, dat was best frustrerend want je had het jezelf zo een stuk makkelijker kunnen maken. Henk Veerman was ik toch wat minder positief over, hij houdt toch verrassend weinig ballen vast en verliest heel wat duels wanneer een bal van achteruit gespeeld wordt waardoor je telkens direct weer onder druk stond. Overigens snap ik die constante stroom aan lange ballen ook niet wanneer blijkt dat je ze uiteindelijk net zo snel terug krijgt. Maar goed, 3 pnt weer in de pocket en het was wel mooi te zien hoe daarom gestreden werd.
  • 19 Sep 2021 om 10:33
    • Quote van 19 Sep 2021 om 08:26
      Wat een ouderwets fantastische avond beleefd in het ALS. Nog heerlijk gegeten bij de Mexicaan en tot 24.00 uur gefeest met de honderden supporters in het centrum van Heerenveen. Enige smetje, in heel Friesland waren geen hotels meer te krijgen. En je kon nergens pinnen in het ALS. Ik kon dus geen muntjes kopen. Ik ben er de volgende keer weer bij. Dan op tijd een hotel boeken ;-)
    In de gracht stonden tafels met pin apparaten, waar je munten kon halen.
  • 19 Sep 2021 om 09:06
    • Quote van 19 Sep 2021 om 08:49
      Stand nu is niet belangrijk. Stand einde van het seizoen is belangrijk. Spel was bar slecht maar 3 punten zorgen wel voor tevreden blikken. Nu komen twee andere wedstrijden waarbij het spel echt beter moet om punten te blijven pakken.
    Feyenoord mag je normaalgesproken verliezen, hopen dat het tegen PSV een uitputtingsslag voor hun wordt. Twente is na Groningen de tweede tegenstander van niveau waar we het verschil moeten gaan maken, en in eigen huis, dus ben heel benieuwd.
  • 19 Sep 2021 om 08:57
    Helaas heb ik de wedstrijd niet kunnen zien maar zonet de samenvatting bekeken. Daar zag het er hier en daar toch heel aardig uit. Echt pech dat er uiteindelijk niet 2 of 3-0 op het scorebord staat. Aantal grote kansen. Veerman net naast gekopt, Halilovic die normaal gewoon twee keer gescoord had, Nygren en Al Hajj waren ook dichtbij.
    Heb er zo wel vertrouwen in dat we een mooie plek in het linker rijtje kunnen pakken. Henk is nu goed op dreef en Joey en Halilovic kunnen ook een goal maken. Madsen is zeker een aanwinst en met Musaba vanaf volgende wedstrijd in de basis hebben we ook meer dreiging vanaf de vleugel.
  • 19 Sep 2021 om 08:49
    • Quote van 19 Sep 2021 om 07:52
      En als je naar de stand kijkt? Dan wel vrolijk?
    Stand nu is niet belangrijk. Stand einde van het seizoen is belangrijk. Spel was bar slecht maar 3 punten zorgen wel voor tevreden blikken. Nu komen twee andere wedstrijden waarbij het spel echt beter moet om punten te blijven pakken.
  • 19 Sep 2021 om 08:26
    Wat een ouderwets fantastische avond beleefd in het ALS. Nog heerlijk gegeten bij de Mexicaan en tot 24.00 uur gefeest met de honderden supporters in het centrum van Heerenveen. Enige smetje, in heel Friesland waren geen hotels meer te krijgen. En je kon nergens pinnen in het ALS. Ik kon dus geen muntjes kopen. Ik ben er de volgende keer weer bij. Dan op tijd een hotel boeken ;-)
  • 19 Sep 2021 om 07:52
    • Quote van 18 Sep 2021 om 23:17
      Sorry.. kan er niks anders van maken. Het was echt niet leuk om naar te kijken.. matig.
    En als je naar de stand kijkt? Dan wel vrolijk?
  • 18 Sep 2021 om 23:17
    Sorry.. kan er niks anders van maken. Het was echt niet leuk om naar te kijken.. matig.
  • 18 Sep 2021 om 23:13
    Off the opic: enige keer dat ik vrolijk wordt van Ajax :-)
  • 18 Sep 2021 om 23:13
    Off the opic: enige keer dat ik vrolijk wordt van Ajax :-)
  • 18 Sep 2021 om 23:04
    Henk Veerman, onmisbaar nu voorin met zijn goals. Werkt ook veel harder dan vorig seizoen, maar het is nu ook beter te doen voor hem nu de middenvelders er veel meer en beter onder komen.
  • 18 Sep 2021 om 22:58
    Henk Veerman die het over strijd heeft..Beetje deen " ze kunnen beter over mijn fiets lullen dan over mijn lul fietsen". Maar dan in een "ik heb het liever over strijd dan dat ik het moet leveren" vorm.
Saturday 23 October 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›