Mulder opgelucht na zege op Fortuna: ''Dit doen we onszelf aan''

38
Mulder opgelucht na zege op Fortuna: ''Dit doen we onszelf aan''

SC Heerenveen won slechts met 1-0 van Fortuna Sittard. Volgens keeper Erwin Mulder was dat hun eigen schuld.

"Dit doen we onszelf aan", moppert aanvoerder Erwin Mulder bij ESPN na de zakelijke overwinning. Hij zag dat zijn ploeg niet in de problemen kwam, maar ook niet uit liep. "Ik denk dat we onszelf veel eerder moeten belonen door de 2-0 en 3-0 te maken."

Zelf hoefde de doelman weinig in te grijpen. "We wisten dat ze in de omschakeling gevaarlijk konden worden, maar ik denk niet dat wij hele grote kansen weggegeven hebben", aldus Mulder, die wel een clean sheet haalde. "Dat is het belangrijkste."

Het goede spel uit de beginfase moet nu doorgetrokken worden, weet hij. "Ik denk dat we de eerste helft goed gespeeld hebben, alleen dat moeten we ook doorbouwen in de tweede helft. Vorige week was dat ook zo en dat is een proces waar we met zijn allen heel duidelijk een visie in hebben. Dat moeten we gewoon gaan doen."

38 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Sep 2021 om 09:26
    • Quote van 19 Sep 2021 om 09:31
      Mooie punten. Maar zoals Erwin zegt, met een vroege voorsprong mag je er vanuit gaan dat ze nu thuis eindelijk eens gas gaan geven en een grotere overwinning gaan bewerkstelligen. Dat is het gebeurd met het billenknijpen tijdens de wedstrijd en kritische verslagen na die tijd. En ik blijf het zeggen: Zoek spelers die op diverse niveaus scorend vermogen aangetoond hebben, want daar hebben we simpelweg gebrek aan. Al jaren.
    Henk Veerman, Halilovic, Nygren, De Jong, Joey Veerman. Ze kunnen allemaal een paar goals maken, want dat hebben ze op een zeker moment in hun carrière gedaan.
  • 19 Sep 2021 om 11:30
    • Quote van 18 Sep 2021 om 23:24
      Wie is beter dan? Nygren brengt te weinig, vd heide werkt alleen hard, musaba kwam terug van Corona en Stevanovic is 18, moet wennen en rustig gebracht worden. Ik ben geen fan van Siem, maar voor vandaag was het prima. Het kan alleen maar beter worden. 5 gespeeld 10 punten. Mooi begin! Op naar Feyenoord! Zonder vrees er vol inklappen!
    Speel dan met Siem als middenvelder,dus 442 met Henkie en Musaba als spitsen!
  • 19 Sep 2021 om 10:07
    • Quote van 19 Sep 2021 om 08:27
      Laat ik voor opstellen dat ik absoluut geen fan ben van Siem en hem echt op veel vlakken veel te gebrekkig vind. Het viel me gisteren echter wel op dat het spel na de wissels echt gigantisch wegzakte. Mijn inziens met name doordat vd Heide elke bal direct verloor, en er totaal geen bal meer werd vastgehouden voorin. Dis misschien is Siem op dit moment wel de minst slechtste keuze
    Tuurlijk. Zo zegt JJ het trouwens ook. Onze buitenspelers zijn te jong en te onervaren voor een hele wedstrijd eredivisie.
  • 19 Sep 2021 om 09:36
    • Quote van 19 Sep 2021 om 09:31
      Mooie punten. Maar zoals Erwin zegt, met een vroege voorsprong mag je er vanuit gaan dat ze nu thuis eindelijk eens gas gaan geven en een grotere overwinning gaan bewerkstelligen. Dat is het gebeurd met het billenknijpen tijdens de wedstrijd en kritische verslagen na die tijd. En ik blijf het zeggen: Zoek spelers die op diverse niveaus scorend vermogen aangetoond hebben, want daar hebben we simpelweg gebrek aan. Al jaren.
    Helemaal mee eens! Hopelijk komt er in de winterstop wat bij. De verdediging staat goed en het middenveld is in balans. Toch moeten voorin de doelpunten worden gemaakt.
  • 19 Sep 2021 om 09:31
    Mooie punten. Maar zoals Erwin zegt, met een vroege voorsprong mag je er vanuit gaan dat ze nu thuis eindelijk eens gas gaan geven en een grotere overwinning gaan bewerkstelligen. Dat is het gebeurd met het billenknijpen tijdens de wedstrijd en kritische verslagen na die tijd. En ik blijf het zeggen: Zoek spelers die op diverse niveaus scorend vermogen aangetoond hebben, want daar hebben we simpelweg gebrek aan. Al jaren.
  • 19 Sep 2021 om 08:27
    Laat ik voor opstellen dat ik absoluut geen fan ben van Siem en hem echt op veel vlakken veel te gebrekkig vind. Het viel me gisteren echter wel op dat het spel na de wissels echt gigantisch wegzakte. Mijn inziens met name doordat vd Heide elke bal direct verloor, en er totaal geen bal meer werd vastgehouden voorin. Dis misschien is Siem op dit moment wel de minst slechtste keuze
  • 18 Sep 2021 om 23:27
    • Quote van 18 Sep 2021 om 22:01
      Hadden ze nooit moeten laten gaan. Scoort veel voor RKC dit seizoen. Kramer nu ernaast
    Laten gaan? Hij was gehuurd zonder opties dus hij was hoe dan ook teruggekeerd naar zijn club..
  • 18 Sep 2021 om 23:24
    • Quote van 18 Sep 2021 om 23:06
      Effe serieus, voegt hij wat toe dan volgens jou?
    Wie is beter dan? Nygren brengt te weinig, vd heide werkt alleen hard, musaba kwam terug van Corona en Stevanovic is 18, moet wennen en rustig gebracht worden. Ik ben geen fan van Siem, maar voor vandaag was het prima. Het kan alleen maar beter worden. 5 gespeeld 10 punten. Mooi begin! Op naar Feyenoord! Zonder vrees er vol inklappen!
  • 18 Sep 2021 om 23:06
    • Quote van 18 Sep 2021 om 22:42
      dan moet je een nieuwe zaakwaarnemer zoeken die doet zijn werk niet goed

    Effe serieus, voegt hij wat toe dan volgens jou?
  • 18 Sep 2021 om 22:42
    • Quote van 18 Sep 2021 om 22:39
      Klopt maar ik pak voor 2 jaartjes afbouwen geen 7 ton.
    dan moet je een nieuwe zaakwaarnemer zoeken die doet zijn werk niet goed

  • 18 Sep 2021 om 22:39
    • Quote van 18 Sep 2021 om 22:06
      haha ben jij soms Theo Maassen ???
    Klopt maar ik pak voor 2 jaartjes afbouwen geen 7 ton.
  • 18 Sep 2021 om 22:21
    Even een side note, Cambuur echt allerjezust aan de reet gekregen door Ajax. Nou heb ik met beide clubs helemaal niks maar ik kan niet ontkennen dat ik hier toch vrolijk van wordt :-)
  • 18 Sep 2021 om 22:10
    • Quote van 18 Sep 2021 om 22:01
      Hadden ze nooit moeten laten gaan. Scoort veel voor RKC dit seizoen. Kramer nu ernaast
    Odgaard hadden ze nooit moeten laten gaan??????? Wat heeft hij bij ons gepresteerd dan???? Helemaal niks!!!!
  • 18 Sep 2021 om 22:06
    • Quote van 18 Sep 2021 om 22:03
      Haha, ben je soms Siem de Jong????????
    haha ben jij soms Theo Maassen ???
  • 18 Sep 2021 om 22:03
    • Quote van 18 Sep 2021 om 21:30
      Ik lees hier en daar dan weer kritiek op de opstelling en buitenspelers. De opstelling was prima vandaag. Musaba heeft Corona gehad en was daardoor niet wedstrijdfit. Stevanovic is te jong om constant te spelen, maar dat mag ook voor een 18-jarige. Die jongen moet langzaam gebracht worden. Andere taal/cultuur en is er ook nog maar net. V/d heide brengt werklust en blijft knokken. Niet goed genoeg, maar wel even wat we nodig hadden. Daarom viel hij ook in. Daarom begrijp ik de keuze met Siem wel. De kiest zo goed positie en kan Henk vanaf het veld nog wat sturen. Nygren is te mager, maar musaba was dus nog niet fit...
      Al met al gewoon 3 punten en prima gedaan dus.
    Haha, ben je soms Siem de Jong????????
  • 18 Sep 2021 om 22:02
    • Quote van 18 Sep 2021 om 21:30
      Ik lees hier en daar dan weer kritiek op de opstelling en buitenspelers. De opstelling was prima vandaag. Musaba heeft Corona gehad en was daardoor niet wedstrijdfit. Stevanovic is te jong om constant te spelen, maar dat mag ook voor een 18-jarige. Die jongen moet langzaam gebracht worden. Andere taal/cultuur en is er ook nog maar net. V/d heide brengt werklust en blijft knokken. Niet goed genoeg, maar wel even wat we nodig hadden. Daarom viel hij ook in. Daarom begrijp ik de keuze met Siem wel. De kiest zo goed positie en kan Henk vanaf het veld nog wat sturen. Nygren is te mager, maar musaba was dus nog niet fit...
      Al met al gewoon 3 punten en prima gedaan dus.
    Het is weer eens zoveel "er is kritiek op de opstelling en de buitenspelers"... Ween ween...

    Stevanovic is helemaal niet te jong om constant te spelen. Sterker nog, vorige week deed hij ook al niet mee. Alleen goed genoeg voor de derde helft zeker?

    Ik word een beetje moei van al die mensen die het niet leuk vinden als er kritiek is.
  • 18 Sep 2021 om 22:01
    • Quote van 18 Sep 2021 om 21:23
      Off topic:
      Jens Odgaard scoort zojuist de 1 - 1 tegen FC Utrecht.
    Hadden ze nooit moeten laten gaan. Scoort veel voor RKC dit seizoen. Kramer nu ernaast
  • 18 Sep 2021 om 21:44
    • Quote van 18 Sep 2021 om 21:30
      Ik lees hier en daar dan weer kritiek op de opstelling en buitenspelers. De opstelling was prima vandaag. Musaba heeft Corona gehad en was daardoor niet wedstrijdfit. Stevanovic is te jong om constant te spelen, maar dat mag ook voor een 18-jarige. Die jongen moet langzaam gebracht worden. Andere taal/cultuur en is er ook nog maar net. V/d heide brengt werklust en blijft knokken. Niet goed genoeg, maar wel even wat we nodig hadden. Daarom viel hij ook in. Daarom begrijp ik de keuze met Siem wel. De kiest zo goed positie en kan Henk vanaf het veld nog wat sturen. Nygren is te mager, maar musaba was dus nog niet fit...
      Al met al gewoon 3 punten en prima gedaan dus.
    Amen
  • 18 Sep 2021 om 21:30
    Ik lees hier en daar dan weer kritiek op de opstelling en buitenspelers. De opstelling was prima vandaag. Musaba heeft Corona gehad en was daardoor niet wedstrijdfit. Stevanovic is te jong om constant te spelen, maar dat mag ook voor een 18-jarige. Die jongen moet langzaam gebracht worden. Andere taal/cultuur en is er ook nog maar net. V/d heide brengt werklust en blijft knokken. Niet goed genoeg, maar wel even wat we nodig hadden. Daarom viel hij ook in. Daarom begrijp ik de keuze met Siem wel. De kiest zo goed positie en kan Henk vanaf het veld nog wat sturen. Nygren is te mager, maar musaba was dus nog niet fit...
    Al met al gewoon 3 punten en prima gedaan dus.
  • 18 Sep 2021 om 21:23
    Off topic:
    Jens Odgaard scoort zojuist de 1 - 1 tegen FC Utrecht.
  • 18 Sep 2021 om 21:21
    • Quote van 18 Sep 2021 om 20:43
      Siem en Nygren zijn geen buitenspelers. Geen passeeracties en super traag. Kan echt niet meer, waarom zij opgesteld worden is mij een raadsel
    Gewoon tegen Feyenoord met Musaba en Stefanovic beginnen, met Shopov en Hajal als wissels!
  • 18 Sep 2021 om 21:20
    • Quote van 18 Sep 2021 om 20:43
      Siem en Nygren zijn geen buitenspelers. Geen passeeracties en super traag. Kan echt niet meer, waarom zij opgesteld worden is mij een raadsel
    Siem doet het goed in zijn rol, erg belangrijk. Is altijd aanspeelbaar en doet er meestal wat goeds mee. Is geen buitenspeler nee, maar met hem op die plek pakken we 4 punten uit 2 wedstrijden. Is gewoon een betere speler dan vd Heide. Waarom Stevanovic niet speelt weet ik niet, zal vast een reden hebben. Zou het nu is lekker een tijdje laten staan. Nygren moet ook eens een paar wedstrijden op rij de kans krijgen vertrouwen te winnen en in vorm te komen. Als je van deze 11 een stabiel presterende ploeg maakt heb je ook nog eens spelers op de bank die wat kunnen forceren. Stevanovic, Musaba, Al-Hajj, en in mindere mate vd Heide.
  • 18 Sep 2021 om 21:20
    • Quote van 18 Sep 2021 om 20:43
      Siem en Nygren zijn geen buitenspelers. Geen passeeracties en super traag. Kan echt niet meer, waarom zij opgesteld worden is mij een raadsel
    V.d Heide kan er niks van,gewoon tegen Feyenoord met Musaba en Stefanovic beginnen,en als wissel Shopov of Hajal!
  • 18 Sep 2021 om 21:14
    • Quote van 18 Sep 2021 om 19:58
      Radio Camataru; wat zijn de laatste “donkere” succesvolle buitenspelers geweest? Ik kan het me namelijk niet herinneren. Maar wat een topper is Musaba nú al, kan alleen maar slagen!
    Ejuke en Narshing,van La Parra!
  • 18 Sep 2021 om 20:53
    • Quote van 18 Sep 2021 om 20:50
      Offtopic : in de Arena worden op dit moment de herten geslacht
    Dat klopt, maar dr mag gezegd worden dat Cambuur wel strijd levert en wil blijven voetballen. Maar ondanks dat, hoop ik dat ze met 10-0 worden afgestraft.
  • 18 Sep 2021 om 20:50
    Offtopic : in de Arena worden op dit moment de herten geslacht
  • 18 Sep 2021 om 20:43
    • Quote van 18 Sep 2021 om 20:12
      Siem op de vleugels kan niet JJ!Nygren op de vleugels kan ook niet JJ.
      Het veld was voorin zo slecht bezet, iedereen kwam in het centrum en iedereen wil de bal in de voet.
      Volgende wedstrijd Siem in de spits of niet opstellen. Nygren ook niet opstellen, geef dan je eigen jeugd met van der Heide maar de kans. Houdt tenminste het veld nog breed.
      Maar 3 punten zijn binnen dat is het belangrijkste. Maar echt genoten van het spel heb ik niet om eerlijk te zijn. Tactisch stonden we erg slecht.
    Siem en Nygren zijn geen buitenspelers. Geen passeeracties en super traag. Kan echt niet meer, waarom zij opgesteld worden is mij een raadsel
  • 18 Sep 2021 om 20:42
    • Quote van 18 Sep 2021 om 20:16
      Ejuke jonge! En wat doet de kleur ertoe?
    Kleur maakt niets uit, vroeg het me gewoon af!
  • 18 Sep 2021 om 20:16
    • Quote van 18 Sep 2021 om 19:58
      Radio Camataru; wat zijn de laatste “donkere” succesvolle buitenspelers geweest? Ik kan het me namelijk niet herinneren. Maar wat een topper is Musaba nú al, kan alleen maar slagen!
    Ejuke jonge! En wat doet de kleur ertoe?
  • 18 Sep 2021 om 20:13
    • Quote van 18 Sep 2021 om 19:58
      Radio Camataru; wat zijn de laatste “donkere” succesvolle buitenspelers geweest? Ik kan het me namelijk niet herinneren. Maar wat een topper is Musaba nú al, kan alleen maar slagen!
    Romeo Wouden :-)
  • 18 Sep 2021 om 20:12
    Siem op de vleugels kan niet JJ!Nygren op de vleugels kan ook niet JJ.
    Het veld was voorin zo slecht bezet, iedereen kwam in het centrum en iedereen wil de bal in de voet.
    Volgende wedstrijd Siem in de spits of niet opstellen. Nygren ook niet opstellen, geef dan je eigen jeugd met van der Heide maar de kans. Houdt tenminste het veld nog breed.
    Maar 3 punten zijn binnen dat is het belangrijkste. Maar echt genoten van het spel heb ik niet om eerlijk te zijn. Tactisch stonden we erg slecht.
  • 18 Sep 2021 om 20:01
    • Quote van 18 Sep 2021 om 19:58
      Radio Camataru; wat zijn de laatste “donkere” succesvolle buitenspelers geweest? Ik kan het me namelijk niet herinneren. Maar wat een topper is Musaba nú al, kan alleen maar slagen!
    Ejuke is bijvoorbeeld wel redelijk geslaagd, dacht ik zo. Dumfries heeft ook nog wel wat balletjes goed geraakt. St Juste is een van onze best verkochte verdedigers geweest als ik mij niet vergis.
  • 18 Sep 2021 om 20:01
    • Quote van 18 Sep 2021 om 19:58
      Radio Camataru; wat zijn de laatste “donkere” succesvolle buitenspelers geweest? Ik kan het me namelijk niet herinneren. Maar wat een topper is Musaba nú al, kan alleen maar slagen!
    narsingh ? je kan zeggen over hem wat je wil maar heeft toch maar een rijtje leuke clubs gehad en zijn Oranje debuut gemaakt .
  • 18 Sep 2021 om 19:58
    Radio Camataru; wat zijn de laatste “donkere” succesvolle buitenspelers geweest? Ik kan het me namelijk niet herinneren. Maar wat een topper is Musaba nú al, kan alleen maar slagen!
  • 18 Sep 2021 om 19:58
    Radio Camataru; wat zijn de laatste “donkere” succesvolle buitenspelers geweest? Ik kan het me namelijk niet herinneren. Maar wat een topper is Musaba nú al, kan alleen maar slagen!
  • 18 Sep 2021 om 19:47
    Heerlijke avond! Musaba ook een geweldige speler voor het publiek!
  • 18 Sep 2021 om 19:38
    Musaba, wat een legend!
  • 18 Sep 2021 om 19:31
    Gek, maar dit heb ik vaker gehoord…
Saturday 23 October 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›