MATCHDAY | SC Heerenveen met Halilovic tegen Fortuna Sittard

36
MATCHDAY | SC Heerenveen met Halilovic tegen Fortuna Sittard

SC Heerenveen speelt op zaterdagmiddag de competitiewedstrijd tegen Fortuna Sittard. De Friese formatie trapt om half vijf af in het Abe Lenstra Stadion.

Bij SC Heerenveen wordt er gespeeld met de verwachtte namen. Zo staat Milan van Ewijk geposteerd als rechtsback en is Woudenberg de linksback. Madsen krijgt de voorkeur op het middenveld, waar ook Halilovic er gewoon bij is. Siem de Jong fungeert als linksbuiten.

Opstelling SC Heerenveen: Mulder, Van Ewijk, Van Beek, Dresevic, Woudenberg, Madsen, Halilovic, Veerman, Nygren, H. Veerman, De Jong.

 

36 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Sep 2021 om 10:23
    • Quote van 18 Sep 2021 om 21:25
      Ik zag dat ook van een afstandje wat een bierdouche! Zonde van het bier...
    En er wordt gewoon volop gerookt binnen NN. Stewards durven niet te handhaven
  • 19 Sep 2021 om 08:51
    • Quote van 18 Sep 2021 om 21:25
      Ik zag dat ook van een afstandje wat een bierdouche! Zonde van het bier...
    Welk merk bier wordt er verkocht? Misschien was het wel over datum en smaakt het niet meer. Ik vond het wel vreemd ruiken dus kan me indenken dat het dan weggegooid wordt.
  • 18 Sep 2021 om 21:25
    • Quote van 18 Sep 2021 om 16:40
      De sfeer is hier geweldig, maar wat ben ik godverdomme klaar met dat tyfus bier gegooi op nieuw noord. Echt tijd voor een drooglegging. Zit er weer helemaal onder. Als je iemand bent die bier gooit, ik wens je oneindig veel lekke banden op de meest ongunstigste momenten!
    Ik zag dat ook van een afstandje wat een bierdouche! Zonde van het bier...
  • 18 Sep 2021 om 21:14
    Het probleem ligt vooral voorin. Woudenberg en Siem gaat hem nooit samen worden. Als je Siem daar neer zet dan moet je Kaib hebben die telkens de ruimte in loopt. Aan de andere kant komt Musaba, op het eerste oog een versterking. Gaat explosiviteit brengen. Hopelijk een goede combi met van Ewijk. Ik kijk wel met vertrouwen naar de rest van de wedstrijden!
  • 18 Sep 2021 om 20:13
    Henk was weer lekker bezig. Mooie kopgoal. Nygren niet best en invaller Van der Heide nog minder. Centrum Dresevic / Van Beek erg sterk.
  • 18 Sep 2021 om 20:02
    • Quote van 18 Sep 2021 om 19:59
      3 punten dat is mooi. Het voetbal is erg traag/stroperig wij spelen met De Jong en Nygren eigenlijk zonder buitenspelers wat zijn die slecht en langzaam. Echt vreemd dat ze 60 minuten mochten meedoen. Van der Heide vond ik ook niet best ik zie nog niet meer dan een KKD speler in hem. Wat zou er met Stefanovic aan de hand zijn dat die er niet in is gekomen. Die is toch al beter dan de Jong en van der Heide.Masuba binnen 5 minuten al meer acties dan Nygren in 60 minuten. Onze Deense vriend Madsen ook een prima speler veel beter dan Kongolo.
    Ik vond vandaag het spel in de achterhoede en op het middenveld niet zo stroperig. Ik zag daar bij vlagen goed en snel combinatievoetbal. Helaas stagneerde dat wanneer de bal bij de voorhoede kwam. Ik denk dat juist Musaba en Stefanovic wel bij dit voetballende middenveld passen.
  • 18 Sep 2021 om 19:59
    3 punten dat is mooi. Het voetbal is erg traag/stroperig wij spelen met De Jong en Nygren eigenlijk zonder buitenspelers wat zijn die slecht en langzaam. Echt vreemd dat ze 60 minuten mochten meedoen. Van der Heide vond ik ook niet best ik zie nog niet meer dan een KKD speler in hem. Wat zou er met Stefanovic aan de hand zijn dat die er niet in is gekomen. Die is toch al beter dan de Jong en van der Heide.Masuba binnen 5 minuten al meer acties dan Nygren in 60 minuten. Onze Deense vriend Madsen ook een prima speler veel beter dan Kongolo.
  • 18 Sep 2021 om 19:24
    • Quote van 18 Sep 2021 om 19:09
      Hij mist een hoop kansen, maar in absolute aantallen loopt hij gewoon bijna 1 op 1. Daarnaast staat hij ook bij iedere corner mee te verdedigen. Zijn rendement mag nog wel iets omhoog, maar dat is ook de reden dat er 'Veerman' achterop zijn shirt staat en niet 'Ibrahimovic' of 'Ronaldo'...
    Hij raakt een bal of 5 per wedstrijd goed, aanvallend brengt hij weinig, maakt nauwelijks meters, heeft géén gevoel voor positie, wint aanvallend bijna geen enkel kopduel (hij springt vaak niet eens), komt eigenlijk nooit in de bal en lijkt altijd 5 seconden later te reageren dan iedereen om hem heen..
    Zet daar een spits neer die een bal kan aannemen, (vooral) wil werken en een bal kan plaatsen en je wint zo'n wedstrijd als vanavond met 4-0.

    Henk is redelijk goed als hij 15 minuten heeft om het te laten zien.
    Heeft ie 90 minuten en geen concurrent, dan heb je weinig aan hem.
  • 18 Sep 2021 om 19:09
    • Quote van 18 Sep 2021 om 18:56
      Nee.
    Hij mist een hoop kansen, maar in absolute aantallen loopt hij gewoon bijna 1 op 1. Daarnaast staat hij ook bij iedere corner mee te verdedigen. Zijn rendement mag nog wel iets omhoog, maar dat is ook de reden dat er 'Veerman' achterop zijn shirt staat en niet 'Ibrahimovic' of 'Ronaldo'...
  • 18 Sep 2021 om 19:03
    Laatste tien minuten denk je toch weer hij gaat nog vallen de 1-1. Allemaal weer bang terug
  • 18 Sep 2021 om 19:03
    Laatste tien minuten denk je toch weer hij gaat nog vallen de 1-1. Allemaal weer bang terug
  • 18 Sep 2021 om 18:56
    • Quote van 18 Sep 2021 om 17:36
      Geen idee, maar Henk doet het toch naar behoren?
    Nee.
  • 18 Sep 2021 om 18:45
    • Quote van 18 Sep 2021 om 17:48
      Het is weer wachten op de 1-1, en dan hebben we de JohnnyJansen uitslag weer te pakken.
    goede voorspelling.....
  • 18 Sep 2021 om 18:41
    • Quote van 18 Sep 2021 om 18:33
      Ze hebben weinig kansen gehad, maar helemaal ongevaarlijk was het allemaal niet de laatste tien minuten. Het is heerlijk dat je zo’n Van Beek hebt staan die nogal veel weghaalt. Maar ik vind ons toch wel kwetsbaar als we de bal niet hebben. Genoeg ploegen die wel wat met de geboden ruimte gaan doen. Al met al wel lekker dat je deze wint. Ben je toch vrij aardig begonnen deze competitie.
    Zelfs tegen Ajax krijg je kansen..
    En dat je in de laatste tien minuten kansen tegen krijgt lijkt me vrij logisch. Zij gaan meer opportuun spelen.
  • 18 Sep 2021 om 18:33
    • Quote van 18 Sep 2021 om 18:12
      De stats wijzen anders uit. Fortuna bijna geen kans gehad..

      En met Masuba en van der Heiden hebben we wel weer diepgang.
      Hajal erin. Eindelijk drie wissels die hout snijden, mag ook eens gezicht worden.

    Ze hebben weinig kansen gehad, maar helemaal ongevaarlijk was het allemaal niet de laatste tien minuten. Het is heerlijk dat je zo’n Van Beek hebt staan die nogal veel weghaalt. Maar ik vind ons toch wel kwetsbaar als we de bal niet hebben. Genoeg ploegen die wel wat met de geboden ruimte gaan doen. Al met al wel lekker dat je deze wint. Ben je toch vrij aardig begonnen deze competitie.
  • 18 Sep 2021 om 18:26
    Vorig jaar pakte het anders uit. We zijn echt verder! Zijn genoeg stappen gezet, maar ook genoeg stappen moeten gezet worden. We hadden het al af moeten maken. Heerlijk gevoel, zo’n wedstrijd winnen. We staan gewoon 3e! Trots op ús Heerenveen!
  • 18 Sep 2021 om 18:23
    • Quote van 18 Sep 2021 om 18:12
      De stats wijzen anders uit. Fortuna bijna geen kans gehad..

      En met Masuba en van der Heiden hebben we wel weer diepgang.
      Hajal erin. Eindelijk drie wissels die hout snijden, mag ook eens gezicht worden.

    Eens! Draak van een wedstrijd maar dat lag ook aan de tegenstander. Prima om hier 3 punten uit te halen.
  • 18 Sep 2021 om 18:12
    • Quote van 18 Sep 2021 om 17:53
      Voetbal is er weer uit. Ze worden wat bangetjes en dan veel lange ballen die we allemaal verliezen. We hebben geen diepgang, ergens bekruipt mij het gevoel dat we het zo weer weggeven. Maar ik hoop zo dat ik er naast zit en het zo ineens 2-0 wordt.
    De stats wijzen anders uit. Fortuna bijna geen kans gehad..

    En met Masuba en van der Heiden hebben we wel weer diepgang.
    Hajal erin. Eindelijk drie wissels die hout snijden, mag ook eens gezicht worden.

  • 18 Sep 2021 om 17:53
    Voetbal is er weer uit. Ze worden wat bangetjes en dan veel lange ballen die we allemaal verliezen. We hebben geen diepgang, ergens bekruipt mij het gevoel dat we het zo weer weggeven. Maar ik hoop zo dat ik er naast zit en het zo ineens 2-0 wordt.
  • 18 Sep 2021 om 17:53
    Opvallend hoe hoog elke tegenstander durft te spelen sinds Van Bergen weg is. En medelijden dat Halilovic naast een knoeier speelt die bij FC Cincinnati zelfs geen pepernoot raakte.
  • 18 Sep 2021 om 17:48
    Het is weer wachten op de 1-1, en dan hebben we de JohnnyJansen uitslag weer te pakken.
  • 18 Sep 2021 om 17:36
    • Quote van 18 Sep 2021 om 17:26
      Kan musaba ook in de spits?
      Stefanovic op rechts, van der heide op links.
      Win, win, win.
    Geen idee, maar Henk doet het toch naar behoren?
  • 18 Sep 2021 om 17:33
    Ben benieuwd of we de goede of de slechte helft gehad hebben….
  • 18 Sep 2021 om 17:26
    • Quote van 18 Sep 2021 om 16:54
      Het blijft toch opvallend hoe vaak Nygren de bal verliest. Als daar iemand staat die de bal iets beter kan vasthouden heb je een zoveel stabielere voorhoede. Hopen op Musaba in de 2e helft....
    Kan musaba ook in de spits?
    Stefanovic op rechts, van der heide op links.
    Win, win, win.
  • 18 Sep 2021 om 17:25
    Vleugelspelers brengen echt veel te weinig. Geen snelheid, geen actie en geen diepgang. Nygren deze week iets beter dan vorige week, maar dat was niet al te moeilijk. Siem is gewoon te onhandig, heeft teveel ruimte nodig om tot iets te komen. Hopelijk zien we snel Musaba in actie! Ik denk dat die al gauw meer toevoegt.
  • 18 Sep 2021 om 17:25
    Vleugelspelers brengen echt veel te weinig. Geen snelheid, geen actie en geen diepgang. Nygren deze week iets beter dan vorige week, maar dat was niet al te moeilijk. Siem is gewoon te onhandig, heeft teveel ruimte nodig om tot iets te komen. Hopelijk zien we snel Musaba in actie! Ik denk dat die al gauw meer toevoegt.
  • 18 Sep 2021 om 17:20
    Die Madsen is aan de bal wel echt een verademing, alles juiste snelheid en naar de juiste kleur. Verdedigend zijn we op het middenveld wel wat kwetsbaar, helemaal bij tegenstanders met veel lopende mensen. Wat wij echt missen zijn twee gevaarlijke buitenspelers. Siem de Jong doet zijn best maar is alles behalve een buitenspeler. Nygren is het gewoon te vaak net niet.
  • 18 Sep 2021 om 17:14
    • Quote van 18 Sep 2021 om 16:40
      De sfeer is hier geweldig, maar wat ben ik godverdomme klaar met dat tyfus bier gegooi op nieuw noord. Echt tijd voor een drooglegging. Zit er weer helemaal onder. Als je iemand bent die bier gooit, ik wens je oneindig veel lekke banden op de meest ongunstigste momenten!
    Mond open en gratis zuipen!
  • 18 Sep 2021 om 16:56
    Wederom zonder vleugelspelers, kom op wisselen.
  • 18 Sep 2021 om 16:54
    Het blijft toch opvallend hoe vaak Nygren de bal verliest. Als daar iemand staat die de bal iets beter kan vasthouden heb je een zoveel stabielere voorhoede. Hopen op Musaba in de 2e helft....
  • 18 Sep 2021 om 16:40
    De sfeer is hier geweldig, maar wat ben ik godverdomme klaar met dat tyfus bier gegooi op nieuw noord. Echt tijd voor een drooglegging. Zit er weer helemaal onder. Als je iemand bent die bier gooit, ik wens je oneindig veel lekke banden op de meest ongunstigste momenten!
  • 18 Sep 2021 om 16:37
    De nieuwe Ernie Brands
  • 18 Sep 2021 om 16:37
    De nieuwe Ernie Brands
  • 18 Sep 2021 om 16:03
    • Quote van 18 Sep 2021 om 15:27
      Wat is Jansen weer aan het doen?
      Gewoon Musamba en van der Heijden erin. Niet van dat benauwde met twee niet echte vleugelspelers op de vleugel.
    Vasthouden aan basiself :) en het is niet zo dat die twee buitenspelers die je noemt stabiel zijn. Die spelers hebben (nog) niet zoveel gebracht. Musaba is nog niet wedstrijdfit. Geduld. Uiteindelijk komt het elftal wel te staan. Siem is tactisch gewoon erg belangrijk als je een luie Henk hebt.
  • 18 Sep 2021 om 15:34
    Ik had het liefst ook Stevanovic ipv Siem gezien. Ik snap dat Musaba wssl maar een helft kan spelen.
  • 18 Sep 2021 om 15:27
    Wat is Jansen weer aan het doen?
    Gewoon Musamba en van der Heijden erin. Niet van dat benauwde met twee niet echte vleugelspelers op de vleugel.
Saturday 23 October 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›