Jansen: ''Lopen bepaalde fases echt heel goed te voetballen''

14
Jansen: ''Lopen bepaalde fases echt heel goed te voetballen''

Johnny Jansen is niet ontevreden over de seizoensstart van SC Heerenveen. Zaterdag tegen Fortuna Sittard wil de oefenmeester dit een goed vervolg geven.

"We hebben een mooi aantal punten. In Groningen hadden er misschien wel drie punten ingezeten. Persoonlijk vind ik dat we beter voetballen dan vorig jaar. Het is veel verzorgder, we lopen bepaalde fases echt heel goed te voetballen", begint Jansen bij Omrop Fryslan.

SC Heerenveen kan nog niet beschikken over Rami Kaib. "Ik ga ervan uit dat hij tijdens de thuiswedstrijd tegen FC Twente er weer bij is", vervolgt Jansen. "Ik verwacht dat Tibor gewoon kan starten."

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Sep 2021 om 15:30
    • Quote van 18 Sep 2021 om 15:18
      Mmm zelfde opstelling als tegen Groningen. Dus weer nygren en geen linksbuiten maar de jong met de vrije rol. Had gehoopt op 2 andere buitenspelers.
    En voor de buhne maar doen alsof hij het publiek wil vermaken. Als je dan thuis tegen Fortuna zo schijterige opstelling hebt dan weet het publiek wel beter.

    Word weer achteruit hangen en dan Veerman die met lange passes Nygren of de Jong moet bedienen die stiekem achter de laatste linie van Fortuna komen (sporadisch)..
  • 18 Sep 2021 om 15:18
    Mmm zelfde opstelling als tegen Groningen. Dus weer nygren en geen linksbuiten maar de jong met de vrije rol. Had gehoopt op 2 andere buitenspelers.
  • 18 Sep 2021 om 10:54
    • Quote van 17 Sep 2021 om 21:46
      Bedankt @Feanmontsje en @superfries89, vandaag maar gelijk sinds 2 jaar 4 kaarten voor morgen tegen Fortuna Sittard gehaald. En natuurlijk gelijk bij feanstore even flink inkopen gedaan. Ik liep 20 jaar achter qua kleding hahaha. Morgen maar weer ouderwets Heerenveen over de streep schreeuwen.
    Dat zijn de betere berichten, weer wat stoeltjes bezet en nog wat geld in kas dankzij de besteding in de Feanstore, top! Welkom terug, dat vele je voorbeeld mogen volgen :)
  • 18 Sep 2021 om 09:40
    • Quote van 18 Sep 2021 om 06:38
      Ik lees het artikel en krijg weer een dejavu.. Janssen denkt dat we heel goed kunnen voetballen, dit heb ik vaker gehoord. Probleem is dat we helemaal niet goed kunnen voetballen en elke wedstrijd 100% moeten leveren, hier gaat het steeds mis.
    We kunnen best wel goed voetballen, dat klopt wel. Maar dan moet je wel zorgen dat de spelers scherp zijn en dat je de goede spelers opstelt. En niet allemaal dezelfde types die de (eind)pass willen geven en de bal in de voet willen hebben. Want dan is het makkelijk verdedigen als tegenstander. Daarnaast gaat het niet alleen om voetballen met de bal, maar ook zonder bal, en ik heb het idee dat ze dat nog wel eens willen vergeten
  • 18 Sep 2021 om 07:32
    • Quote van 17 Sep 2021 om 21:46
      Bedankt @Feanmontsje en @superfries89, vandaag maar gelijk sinds 2 jaar 4 kaarten voor morgen tegen Fortuna Sittard gehaald. En natuurlijk gelijk bij feanstore even flink inkopen gedaan. Ik liep 20 jaar achter qua kleding hahaha. Morgen maar weer ouderwets Heerenveen over de streep schreeuwen.
    Klasse baas!
  • 18 Sep 2021 om 07:32
    • Quote van 17 Sep 2021 om 21:46
      Bedankt @Feanmontsje en @superfries89, vandaag maar gelijk sinds 2 jaar 4 kaarten voor morgen tegen Fortuna Sittard gehaald. En natuurlijk gelijk bij feanstore even flink inkopen gedaan. Ik liep 20 jaar achter qua kleding hahaha. Morgen maar weer ouderwets Heerenveen over de streep schreeuwen.
    Klasse baas!
  • 18 Sep 2021 om 07:15
    • Quote van 18 Sep 2021 om 06:38
      Ik lees het artikel en krijg weer een dejavu.. Janssen denkt dat we heel goed kunnen voetballen, dit heb ik vaker gehoord. Probleem is dat we helemaal niet goed kunnen voetballen en elke wedstrijd 100% moeten leveren, hier gaat het steeds mis.
    Ja maar als JJ in een interview zegt dat we nog stappen moeten maken is het niet. Eigenlijk alles wat er in interview wordt gezegd kan negatief worden uitgelegd.
  • 18 Sep 2021 om 06:38
    Ik lees het artikel en krijg weer een dejavu.. Janssen denkt dat we heel goed kunnen voetballen, dit heb ik vaker gehoord. Probleem is dat we helemaal niet goed kunnen voetballen en elke wedstrijd 100% moeten leveren, hier gaat het steeds mis.
  • 17 Sep 2021 om 23:15
    • Quote van 17 Sep 2021 om 21:46
      Bedankt @Feanmontsje en @superfries89, vandaag maar gelijk sinds 2 jaar 4 kaarten voor morgen tegen Fortuna Sittard gehaald. En natuurlijk gelijk bij feanstore even flink inkopen gedaan. Ik liep 20 jaar achter qua kleding hahaha. Morgen maar weer ouderwets Heerenveen over de streep schreeuwen.
    Topper! Mooi om te zien dat supporters elkaar helpen! Een van de manieren om weer uit te groeien tot een subtopper! Met zn allen achter de club!
  • 17 Sep 2021 om 23:10
    • Quote van 17 Sep 2021 om 21:46
      Bedankt @Feanmontsje en @superfries89, vandaag maar gelijk sinds 2 jaar 4 kaarten voor morgen tegen Fortuna Sittard gehaald. En natuurlijk gelijk bij feanstore even flink inkopen gedaan. Ik liep 20 jaar achter qua kleding hahaha. Morgen maar weer ouderwets Heerenveen over de streep schreeuwen.
    Held! Welkom terug!
  • 17 Sep 2021 om 22:14
    • Quote van 17 Sep 2021 om 21:46
      Bedankt @Feanmontsje en @superfries89, vandaag maar gelijk sinds 2 jaar 4 kaarten voor morgen tegen Fortuna Sittard gehaald. En natuurlijk gelijk bij feanstore even flink inkopen gedaan. Ik liep 20 jaar achter qua kleding hahaha. Morgen maar weer ouderwets Heerenveen over de streep schreeuwen.
    Mooi man! Hopen op een mooie wedstrijd :)
  • 17 Sep 2021 om 21:46
    Bedankt @Feanmontsje en @superfries89, vandaag maar gelijk sinds 2 jaar 4 kaarten voor morgen tegen Fortuna Sittard gehaald. En natuurlijk gelijk bij feanstore even flink inkopen gedaan. Ik liep 20 jaar achter qua kleding hahaha. Morgen maar weer ouderwets Heerenveen over de streep schreeuwen.
  • 17 Sep 2021 om 21:35
    Wat mij betreft een vd slechtste wedstrijden vorig jaar, tegen Fortuna. Had toen t idee dat t enorm moeilijk seizoen zou worden. Zal dit jaar weer zijn, ze zakken terug en laten alles aan Heerenveen maar kletsen er behoorlijk in en scherpe counters. Maar deze moet je eigenlijk (2x) winnen. Niettemin enorm lastig