Halilovic twijfelgeval bij SC Heerenveen: ''Deze week gespaard''

16
Halilovic twijfelgeval bij SC Heerenveen: ''Deze week gespaard''

Het is nog onzeker of Tibor Halilovic zaterdagmiddag in actie kan komen voor SC Heerenveen in de thuiswedstrijd tegen Fortuna Sittard. De middenvelder is niet fit.

"Tibor heeft de hele week al wat kleine pijntjes", laat trainer Johnny Jansen weten in gesprek met de Leeuwarder Courant. "We hebben Tibor deze week gespaard. Maar ik verwacht dat hij erbij is." Halilovic verliet ook vrijdag de training voortijdig.

Als Halilovic niet kan spelen, is de kans groot dat Rami Al Hajj een basisplaats krijgt. Anthony Musaba maakt zijn debuut in de wedstrijdselectie, maar zal op de bank beginnen. De vleugelaanvaller ontbrak tegen FC Groningen, omdat hij ziek was. Rodney Kongolo (ziek) en Rami Kaib (geblesseerd) zullen sowieso niet aantreden tegen Fortuna Sittard.

Vermoedelijke opstelling SC Heerenveen: Mulder; Van Ewijk, Van Beek, Dresevic, Woudenberg; Madsen, J. Veerman, Halilovic (Al Hajj); Nygren, H. Veerman en De Jong.

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Sep 2021 om 00:51
    Is Rami Hajal (Al Hajj) geen optie ipv Siem? Er wordt gezegd dat hij in balverlies soms te weinig doet. Maar dan is hangend op links toch juist perfect? Ik denk dat hij heel bruikbaar kan zijn met zijn balbehandeling in de kleine ruimte.
  • 18 Sep 2021 om 00:51
    Is Rami Hajal (Al Hajj) geen optie ipv Siem? Er wordt gezegd dat hij in balverlies soms te weinig doet. Maar dan is hangend op links toch juist perfect? Ik denk dat hij heel bruikbaar kan zijn met zijn balbehandeling in de kleine ruimte.
  • 17 Sep 2021 om 21:04
    • Quote van 17 Sep 2021 om 20:16
      Vraagje.. weet iemand als ze ook led verlichting onder het dak hebben geplaatst? Of hebben ze alleen led verlichting in de masten geplaatst? Ik hoop ook onder het dak:) dan wordt de lichtshow nog mooier
    Hele stadion als het goed is. Goed geregeld van Cees en co! Ik geloof dr ook heilig in dat als je de beleving rond een wedstrijd groter maakt, meer mensen hechter worden gebonden aan onze club, dit is een proces van jaren, maar het kan. Hopelijk wordt NN volgendjaar uitgebreid. En gaan de eerste palen van het nieuwe skoatterwald snel in de grond, dan kunnen we letter en figuurlijk weer beginnen met bouwen.
  • 17 Sep 2021 om 20:16
    Vraagje.. weet iemand als ze ook led verlichting onder het dak hebben geplaatst? Of hebben ze alleen led verlichting in de masten geplaatst? Ik hoop ook onder het dak:) dan wordt de lichtshow nog mooier
  • 17 Sep 2021 om 20:11
    • Quote van 17 Sep 2021 om 18:26
      Mijn opstelling: Mulder; van Ewijk, van Beek, Dresevic, Woudenberg; J Veerman, Halilovic, Madsen; Musaba/vd Heide, H Veerman, Stevanovic. JJ opstelling: Mulder; van Ewijk, van Beek, Dresevic, Woudenberg; J Veerman, Halilovic, Kongolo; Nygren, H Veerman, de Jong. Langzame vleugels werken niet zo volgens mij
    Kongolo is dus ziek.
  • 17 Sep 2021 om 19:26
    • Quote van 17 Sep 2021 om 17:32
      Paul Bosvelt daarentegen, kon alleen maar lopen. Het blijft ongrijpbaar zo’n cultfiguur
    Bosvelt had veel meer dan alleen lopen. En was zeker ook niet zo'n cultfiguur als Veerman nu is..
  • 17 Sep 2021 om 18:26
    Mijn opstelling: Mulder; van Ewijk, van Beek, Dresevic, Woudenberg; J Veerman, Halilovic, Madsen; Musaba/vd Heide, H Veerman, Stevanovic. JJ opstelling: Mulder; van Ewijk, van Beek, Dresevic, Woudenberg; J Veerman, Halilovic, Kongolo; Nygren, H Veerman, de Jong. Langzame vleugels werken niet zo volgens mij
  • 17 Sep 2021 om 17:32
    • Quote van 17 Sep 2021 om 16:36
      Siem de Jong in plaats van Henk Veerman. En dan echte vleugels op de flanken. Nygren op de vleugels is ook al een teken dat Jansen het niet echt snapt. Totaal geen snelheid of diepte bij zowel de Jong als Nygren. Siem de Jong is slim, gaat duels aan, kan scoren met zijn hoofd. Henk Veerman daarentegen is een cultfiguur wat ik niet goed snap. Zijn lopen is al voetballer onwaardig.

      Is die nieuwe speler nog steeds ziek, of mag hij er morgen in vanaf de 70e minuut om de 0-4 een iets waardiger eindstand te geven?
    Paul Bosvelt daarentegen, kon alleen maar lopen. Het blijft ongrijpbaar zo’n cultfiguur
  • 17 Sep 2021 om 17:32
    • Quote van 17 Sep 2021 om 16:36
      Siem de Jong in plaats van Henk Veerman. En dan echte vleugels op de flanken. Nygren op de vleugels is ook al een teken dat Jansen het niet echt snapt. Totaal geen snelheid of diepte bij zowel de Jong als Nygren. Siem de Jong is slim, gaat duels aan, kan scoren met zijn hoofd. Henk Veerman daarentegen is een cultfiguur wat ik niet goed snap. Zijn lopen is al voetballer onwaardig.

      Is die nieuwe speler nog steeds ziek, of mag hij er morgen in vanaf de 70e minuut om de 0-4 een iets waardiger eindstand te geven?
    Paul Bosvelt daarentegen, kon alleen maar lopen. Het blijft ongrijpbaar zo’n cultfiguur
  • 17 Sep 2021 om 17:27
    Hopelijk niet weer met Siem en Nygren. Wel Stevanovic en Musaba.
  • 17 Sep 2021 om 16:41
    • Quote van 17 Sep 2021 om 16:36
      Tenzij Halilovic geblesseerd blijkt (zoals de twijfels doen vermoeden) dan kan je ook die afstrepen. Het is daarnaast ook wel erg droevig gesteld kennelijk met onze voorhoede, we hebben slechts 1 spits en duidelijk ook amper mannen voor op de flanken als een Siem daarvan al 1 plek inneemt.
    4-3-3 op papier.
    4-4-2 op het veld.

    Veerman/Nygren voorin, Halilovic/De Jong/Madsen wisselen tussen 10 en links- en rechtshalf, J. Veerman op 6.
  • 17 Sep 2021 om 16:36
    • Quote van 17 Sep 2021 om 16:30
      Siem de Jong en Nygren weer op de vleugels… (op de site staat dat het wsl dezelfde opstelling wordt) dan moet het dus echt weer vanuit het middenveld komen met Halilovic en J. Veerman (en Madsen).
    Tenzij Halilovic geblesseerd blijkt (zoals de twijfels doen vermoeden) dan kan je ook die afstrepen. Het is daarnaast ook wel erg droevig gesteld kennelijk met onze voorhoede, we hebben slechts 1 spits en duidelijk ook amper mannen voor op de flanken als een Siem daarvan al 1 plek inneemt.
  • 17 Sep 2021 om 16:36
    • Quote van 17 Sep 2021 om 16:15
      Weer Siem de Jong. Die heeft werkelijk waar nog geen moment aangetoond een meerwaarde te zijn. Alles gaat zo sloom bij hem. Wat mij betreft alleen nog gebruiken als aanspeelpunt in de spits. Maar als linksbuiten of 10 gewoon maar niet meer doen.
    Siem de Jong in plaats van Henk Veerman. En dan echte vleugels op de flanken. Nygren op de vleugels is ook al een teken dat Jansen het niet echt snapt. Totaal geen snelheid of diepte bij zowel de Jong als Nygren. Siem de Jong is slim, gaat duels aan, kan scoren met zijn hoofd. Henk Veerman daarentegen is een cultfiguur wat ik niet goed snap. Zijn lopen is al voetballer onwaardig.

    Is die nieuwe speler nog steeds ziek, of mag hij er morgen in vanaf de 70e minuut om de 0-4 een iets waardiger eindstand te geven?
  • 17 Sep 2021 om 16:30
    Siem de Jong en Nygren weer op de vleugels… (op de site staat dat het wsl dezelfde opstelling wordt) dan moet het dus echt weer vanuit het middenveld komen met Halilovic en J. Veerman (en Madsen).
  • 17 Sep 2021 om 16:15
    Weer Siem de Jong. Die heeft werkelijk waar nog geen moment aangetoond een meerwaarde te zijn. Alles gaat zo sloom bij hem. Wat mij betreft alleen nog gebruiken als aanspeelpunt in de spits. Maar als linksbuiten of 10 gewoon maar niet meer doen.
  • 17 Sep 2021 om 15:41
    Begin nou gewoon met 2 vleugelaanvallers en de Jong op de bank. Meer actie, meer tempo. Niet van dat slome aub
Saturday 23 October 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›