Abe Lenstra Stadion mag weer vol door versoepeling coronaregels

11
Abe Lenstra Stadion mag weer vol door versoepeling coronaregels

Het kabinet laat per zaterdag 25 september de anderhalvemeter regel los. Dat heeft demissionair premier Mark Rutte dinsdagavond bekend gemaakt op de persconferentie. Dat betekent dat de capaciteit van voetbalstadions weer aan hun maximum mogen zitten.

Vanaf zaterdag 25 september zal een coronatoegangsbewijs gelden voor toegang tot de horeca, theaters, bioscopen en buitenevenementen, zoals onder andere het bezoeken van een voetbalwedstrijd.

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Sep 2021 om 08:52
    • Quote van 15 Sep 2021 om 12:54
      dat excuus heb ik eigenlijk nog niet gehoord van iemand , nog hier op de site nog ergens anders , de realiteit is gewoon dat een vol huis er bij ons erop uitzonderingen na niet meer inzit daarvoor is het achterland iets te vol geraakt met Zolle en Cambuur .
    Heeft naar mijn idee weinig met achterban te maken.. maar meer met realisme (in de tijd van Riemer) en beeldvorming. AZ heeft zijn stadion net verbouwd tot 19.500 mensen.. terwijl zij in eenzelfde situatie zitten als ons toen.. meedoen in de top 5, Europees voetbal, etc.. er is toen de tijd gekeken naar de vraag op 1 moment. Wanneer wij nu een capaciteit van 20.000 zouden hebben, zou je niemand horen over dat het zo leeg is..
  • 15 Sep 2021 om 16:30
    • Quote van 15 Sep 2021 om 12:54
      dat excuus heb ik eigenlijk nog niet gehoord van iemand , nog hier op de site nog ergens anders , de realiteit is gewoon dat een vol huis er bij ons erop uitzonderingen na niet meer inzit daarvoor is het achterland iets te vol geraakt met Zolle en Cambuur .
    Toch maar fuseren dan? Wel de beste stadionhuur nemen.
  • 15 Sep 2021 om 12:54
    • Quote van 14 Sep 2021 om 20:16
      Daar gaat ons excuses dat het stadion door corona niet helemaal gevuld is…;) Ik denk dat wij het verschil in ons stadion niet echt gaan merken.
    dat excuus heb ik eigenlijk nog niet gehoord van iemand , nog hier op de site nog ergens anders , de realiteit is gewoon dat een vol huis er bij ons erop uitzonderingen na niet meer inzit daarvoor is het achterland iets te vol geraakt met Zolle en Cambuur .
  • 15 Sep 2021 om 10:00
    • Quote van 15 Sep 2021 om 09:46
      Wat een negatieve insteek, waarom? Laten we zorgen dat we het weer vol krijgen.. Ik kijk niet graag naar anderen maar het is wel een tendens dat de stadions leger worden. We zijn hierin niet de enige.
    Nou als ik iets niet ben dan is het negatief over de club, vandaar ook de ";)". Maar het is wel gewoon de realiteit... Met 11.000 verkochte seizoenkaarten ga je, op een enkele thuiswedstrijd na, niet boven de 16.000 uitkomen. Wel met je eens dat daar weer groei in moet gaan komen!
  • 15 Sep 2021 om 09:46
    • Quote van 14 Sep 2021 om 20:16
      Daar gaat ons excuses dat het stadion door corona niet helemaal gevuld is…;) Ik denk dat wij het verschil in ons stadion niet echt gaan merken.
    Wat een negatieve insteek, waarom? Laten we zorgen dat we het weer vol krijgen.. Ik kijk niet graag naar anderen maar het is wel een tendens dat de stadions leger worden. We zijn hierin niet de enige.
  • 14 Sep 2021 om 21:49
    • Quote van 14 Sep 2021 om 20:16
      Daar gaat ons excuses dat het stadion door corona niet helemaal gevuld is…;) Ik denk dat wij het verschil in ons stadion niet echt gaan merken.
    Gelukkig staan we al bovenaan qua aantallen in uitwedstrijden. Dat compenseert het weer.
  • 14 Sep 2021 om 21:49
    Op naar een uitverkocht huis tegen Twente!! Daar moeten we met elkaar voor zorgen!
  • 14 Sep 2021 om 21:16
    • Quote van 14 Sep 2021 om 19:16
      Geldt dan ook dat Feanplaza weer opengaat?
    Is FeanPlaza zaterdag ook dicht?
  • 14 Sep 2021 om 20:16
    Daar gaat ons excuses dat het stadion door corona niet helemaal gevuld is…;) Ik denk dat wij het verschil in ons stadion niet echt gaan merken.
  • 14 Sep 2021 om 19:45
    • Quote van 14 Sep 2021 om 19:16
      Geldt dan ook dat Feanplaza weer opengaat?
    Ja denk het wel. Dat het tot 0:00 open is.
  • 14 Sep 2021 om 19:16
    Geldt dan ook dat Feanplaza weer opengaat?
Sunday 26 September 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›