FC Groningen - SC Heerenveen vervroegd: oefenduel live te zien

23
FC Groningen - SC Heerenveen vervroegd: oefenduel live te zien

De oefenwedstrijd tussen FC Groningen en SC Heerenveen is vervroegd. De aftrap zou aanvankelijk vrijdag om 18.00 uur beginnen in Rolde, maar nu wordt er om 15.30 uur afgetrapt.

De Derby van het Noorden wordt achter gesloten deuren gespeeld. Supporters hoeven echter niets van de wedstrijd te missen. FC Groningen biedt in samenwerking met mediapartner NDC Mediagroep een livestream aan voor het treffen. Wel moeten belangstellenden dan een 'Mijn FC Groningen'-account aanmaken op de officiële website van FC Groningen of abonnee zijn van het Dagblad van het Noorden of de Leeuwarder Courant.

Supporters met een 'Mijn FC Groningen'-account krijgen op de wedstrijddag per e-mail een unieke link toegestuurd om de wedstrijd te kunnen bekijken. Later is er wel voor iedereen een samenvatting te zien op het YouTube-kanaal van FC Groningen.

FC Groningen hoopt overigens dat SC Heerenveen vrijdag vier helften van dertig minuten kan spelen, zodat iedereen voldoende in actie kan komen. De club is daarvoor nog in overleg met SC Heerenveen, meldt RTV Noord. Jong FC Groningen zou vrijdag oefenen tegen FC Volendam, maar dat duel gaat niet door.

23 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Jul 2021 om 15:18
    Iemand al mailtje
  • 23 Jul 2021 om 14:12
    Hebben jullie al een mail ontvangen ?
  • 23 Jul 2021 om 14:12
    Hebben jullie al een mail ontvangen ?
  • 23 Jul 2021 om 12:58
    • Quote van 23 Jul 2021 om 12:18
      Nee sorry we denken hier niet in oplossingen, alleen in negativiteit
    Ah fuck.
    Sorry...
  • 23 Jul 2021 om 12:18
    • Quote van 22 Jul 2021 om 20:31
      Dan https://24hour.email/en
      Ook goed.
    Nee sorry we denken hier niet in oplossingen, alleen in negativiteit
  • 23 Jul 2021 om 12:17
    • Quote van 23 Jul 2021 om 09:41
      Oke bedankt voor je reactie! Misschien ligt t dan aan mij, vind het nogal lang duren af en toe bij Heerenveen. Komt ook omdat ik niet alle transfers volledig volg bij andere clubs haha
    Ik had al t gevoel toen er gemeld werd dat hij begin deze week zou aansluiten, het alsnog langer zou gaan duren. Duurt inderdaad altijd ongelofelijk lang, ookal ligt dat niet aan SCH..
  • 23 Jul 2021 om 09:41
    • Quote van 23 Jul 2021 om 09:03
      Dingen die ik kan verzinnen zijn vakantieperiode, buiten-EU en voorwaarden/garanties waar aan voldaan moet worden. Kunnen soms best ingewikkelde eisen aan gesteld worden.
    Oke bedankt voor je reactie! Misschien ligt t dan aan mij, vind het nogal lang duren af en toe bij Heerenveen. Komt ook omdat ik niet alle transfers volledig volg bij andere clubs haha
  • 23 Jul 2021 om 09:16
    • Quote van 23 Jul 2021 om 07:15
      Het zou wel prettig zijn geweest als de clubs rrekening hadden gehouden met werkende mensen. Dit tijdstip past mij in elk geval niet. Maar ik check na afloop wel wat de mannen hebben gedaan tegen FC Groningen.
    Nou inderdaad. Dit zijn meer tijden voor onze vrienden uit Leeuwarden.
  • 23 Jul 2021 om 09:03
    • Quote van 23 Jul 2021 om 08:41
      Iemand info over onze nieuwe aanwinst Stevanovic? Ik vind het wel knap dat een werkvergunning zo lang kan duren. Zeker als je ziet hoe gemakkelijk andere transfers direct binnenkomen bij elke club. Hij staat in principe al 3 oefenwedstrijden te kijken en had deze 3 weken al ingetraind kunnen zijn, nu moet alles nog gebeuren op het laatste moment...
    Dingen die ik kan verzinnen zijn vakantieperiode, buiten-EU en voorwaarden/garanties waar aan voldaan moet worden. Kunnen soms best ingewikkelde eisen aan gesteld worden.
  • 23 Jul 2021 om 08:41
    Iemand info over onze nieuwe aanwinst Stevanovic? Ik vind het wel knap dat een werkvergunning zo lang kan duren. Zeker als je ziet hoe gemakkelijk andere transfers direct binnenkomen bij elke club. Hij staat in principe al 3 oefenwedstrijden te kijken en had deze 3 weken al ingetraind kunnen zijn, nu moet alles nog gebeuren op het laatste moment...
  • 23 Jul 2021 om 07:15
    Het zou wel prettig zijn geweest als de clubs rrekening hadden gehouden met werkende mensen. Dit tijdstip past mij in elk geval niet. Maar ik check na afloop wel wat de mannen hebben gedaan tegen FC Groningen.
  • 23 Jul 2021 om 00:38
    • Quote van 22 Jul 2021 om 23:46
      Wat een gezeur weer, dan het tijdstip, dan de livestream, zo zuur allemaal
    Niks is goed hier. Zelfs al zouden we alles winnen, dan nog blijft er gezeur en gezeik hier.
  • 22 Jul 2021 om 23:46
    Wat een gezeur weer, dan het tijdstip, dan de livestream, zo zuur allemaal
  • 22 Jul 2021 om 21:09
    Lekker tijdstip weer.
  • 22 Jul 2021 om 20:31
    • Quote van 22 Jul 2021 om 19:50
      En dan nu registreren en morgen de link in je mail ontvangen, met je 10 minuten mail.
    Dan https://24hour.email/en
    Ook goed.
  • 22 Jul 2021 om 19:50
    • Quote van 22 Jul 2021 om 19:38
      Gewoon n 10minute mail gebruiken, makkie.
    En dan nu registreren en morgen de link in je mail ontvangen, met je 10 minuten mail.
  • 22 Jul 2021 om 19:50
    • Quote van 22 Jul 2021 om 19:38
      Gewoon n 10minute mail gebruiken, makkie.
    Exact!
  • 22 Jul 2021 om 19:38
    • Quote van 22 Jul 2021 om 19:18
      Heb even gekeken, je kan die promoties gewoon uitzetten, je krijgt gewoon een link waarschijnlijk via je mail en kijkt. Daarna deactiveren je het account. Kleine moeite en je kan gewoon kijken.
    Gewoon n 10minute mail gebruiken, makkie.
  • 22 Jul 2021 om 19:18
    • Quote van 22 Jul 2021 om 17:29
      Wat een onzin dat hiervoor een apart account aangemaakt moet worden voor fc Groningen. Hou toch op, zend die wedstrijd live uit via Youtube. De enige reden die ik kan bedenken om het zo te regelen, is om mensen die zich opgeven promoties e.d. via de mail toe te kunnen sturen
    Heb even gekeken, je kan die promoties gewoon uitzetten, je krijgt gewoon een link waarschijnlijk via je mail en kijkt. Daarna deactiveren je het account. Kleine moeite en je kan gewoon kijken.
  • 22 Jul 2021 om 19:11
    En Heerenveen regelt niks? Zonde. Ik heb al wat anders dus kan sowieso niet kijken. Maar ik vind dit wel flauw, ik hoef geen fc groningen account
  • 22 Jul 2021 om 17:59
    • Quote van 22 Jul 2021 om 17:29
      Wat een onzin dat hiervoor een apart account aangemaakt moet worden voor fc Groningen. Hou toch op, zend die wedstrijd live uit via Youtube. De enige reden die ik kan bedenken om het zo te regelen, is om mensen die zich opgeven promoties e.d. via de mail toe te kunnen sturen
    Niks mis mee toch, als je 'm echt wil zien dan gewoon even een account aanmaken of wachten op de samenvatting. Zo niet, dan toch niet
  • 22 Jul 2021 om 17:29
    Wat een onzin dat hiervoor een apart account aangemaakt moet worden voor fc Groningen. Hou toch op, zend die wedstrijd live uit via Youtube. De enige reden die ik kan bedenken om het zo te regelen, is om mensen die zich opgeven promoties e.d. via de mail toe te kunnen sturen
  • 22 Jul 2021 om 17:22
    Dus geen aparte livestream via de club zelf? Jammer wel… dan hoop ik in ieder geval dat de wedstrijd professioneel wordt verslagen.
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›