''Denk dat het voor Van der Heide lastig wordt bij SC Heerenveen''

22
''Denk dat het voor Van der Heide lastig wordt bij SC Heerenveen''

Arjen van der Heide vertrekt deze zomer mogelijk op huurbasis bij SC Heerenveen. Journalist Sander de Vries ziet de geboren Heerenvener (19) dit seizoen nog geen basisplaats veroveren en denkt dat een verhuurperiode een goede zet zou zijn.

"Als Arjen van der Heide verhuurd wordt, dan denk ik dat hij het liefste mikt op een club uit de Eerste Divisie. Die ook nog bij zijn type spel past zodat hij dertig wedstrijd kan spelen, actief kan maken en vertrouwen op kan doen", begint De Vries in gesprek bij KOKO Radio, de podcast van de Leeuwarder Courant.

De 18-jarige Filip Stevanovic wordt normaal gesproken links voorin basisspeler, weet De Vries. "Je gaat een jonge van Manchester City, die een jaar eerder voor 8,5 miljoen euro is gekocht, huren. Je mag veronderstellen dat ze dat als een directe versterking zien. Ik denk dat het voor Van der Heide lastig wordt."

22 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jul 2021 om 22:54
    Weten we al wanneer Stefanovic voor het eerst zal spelen ?
  • 22 Jul 2021 om 22:52
    Geniale acties zijn hartstikke mooi, maar onze aanvallers moeten eerst maar eens productief worden. Dat lijkt me het belangrijkst. Dan zijn goede resultaten ook een stuk makkelijker te realiseren. En hard werken moeten ze sowieso. Zelfs een stylist als Joey Veerman heeft dat nodig om zijn wat arrogant lijkende houding wat te compenseren. Niemand kan het bij ons op minder dan 100% doen!
  • 22 Jul 2021 om 15:45
    • Quote van 22 Jul 2021 om 14:54
      Ik gun Arjen het beste, Friese jongen van de club. Maar helaas heb ik hem nog niet kunnen betrappen op een geniale actie. Wellicht komt dat nog na een verhuur periode. Maar op dit moment komt hij kwaliteit te kort die we nastreven bij Heerenveen
    En op de momenten dat we veel spelers met geniale acties hebben, missen we opeens weer harde werkers. Tis ook nooit goed :p
  • 22 Jul 2021 om 15:24
    • Quote van 22 Jul 2021 om 14:54
      Ik gun Arjen het beste, Friese jongen van de club. Maar helaas heb ik hem nog niet kunnen betrappen op een geniale actie. Wellicht komt dat nog na een verhuur periode. Maar op dit moment komt hij kwaliteit te kort die we nastreven bij Heerenveen
    Nou ik moet zeggen dat hij voor zijn blessure echt wel van hem heb genoten. Nee het is geen speler die een drie dubbele schaar eruit gooit. Maar harde werker en snel is hij ook. Had een prima klik met Woudenberg. Nadat hij eruit ging door de blessure zag je het Woudenberg ook terugvallen en ook de resultaten vielen daarna enorm tegen. Nou wil ik de resultaten niet gelijk koppelen aan het wegvallen van hem maar zijn gif werd zeker gemist.
  • 22 Jul 2021 om 14:54
    Ik gun Arjen het beste, Friese jongen van de club. Maar helaas heb ik hem nog niet kunnen betrappen op een geniale actie. Wellicht komt dat nog na een verhuur periode. Maar op dit moment komt hij kwaliteit te kort die we nastreven bij Heerenveen
  • 21 Jul 2021 om 21:20
    • Quote van 21 Jul 2021 om 21:05
      Ik heb bij Renze Lolkema in de klas gezeten dus ken hem van 'vroeger'. Was wel geïnteresseerd in sport maar ik verbaas me nu wel over zijn gebrekkige kennis van sport/voetbal terwijl hij wel op de sportredactie werkt. En eerder voor AD Sport schreef. Sander de Vries heeft inhoudelijk veel meer te melden.
    Waardeloze presentator is dat. De helft van de wedstrijden kijkt hij niet om er vervolgens wel allemaal oordelen over te vellen. Drama!
  • 21 Jul 2021 om 21:05
    • Quote van 21 Jul 2021 om 19:52
      Deze specifieke aflevering of de podcast? Echt, het is een draak van een podcast namelijk. Vooral de quasi grappige presentator die van niets weet is dramatisch.
    Ik heb bij Renze Lolkema in de klas gezeten dus ken hem van 'vroeger'. Was wel geïnteresseerd in sport maar ik verbaas me nu wel over zijn gebrekkige kennis van sport/voetbal terwijl hij wel op de sportredactie werkt. En eerder voor AD Sport schreef. Sander de Vries heeft inhoudelijk veel meer te melden.
  • 21 Jul 2021 om 20:02
    • Quote van 21 Jul 2021 om 19:52
      Deze specifieke aflevering of de podcast? Echt, het is een draak van een podcast namelijk. Vooral de quasi grappige presentator die van niets weet is dramatisch.
    Mensen die in een podcast van LC en OF zitten is het afval van de journalistiek. Bij deze programma's proberen ze geloofwaardig over te komen omdat ze voor goede journalistiek zijn afgeschreven. Dus bespaar moeite en tijd om hiernaar te luisteren.
  • 21 Jul 2021 om 19:52
    • Quote van 21 Jul 2021 om 18:01
      Komt allemaal uit een podcast aflevering. En dat is een prima podcast
    Deze specifieke aflevering of de podcast? Echt, het is een draak van een podcast namelijk. Vooral de quasi grappige presentator die van niets weet is dramatisch.
  • 21 Jul 2021 om 19:29
    • Quote van 21 Jul 2021 om 17:31
      Inderdaad. Een seizoen bij Den Bosch of iets dergelijks zou hem goed doen. Veel minuten maken.
    Nou DB is wel het allerergste, maar bijv. jaartje NAC of Almere zou hem en de club goed doen. Ik heb niks meer met GJV maar voor Arjen zou dat wel wat kunnen opleveren
  • 21 Jul 2021 om 18:58
    • Quote van 21 Jul 2021 om 18:16
      Van nog geen half uur. Maar er zijn er hier een paar die er voor dagen stress, diarree, woede, opgefoktheid enzovoorts door hebben. Wel een beetje zielig... Als ze gewoon eens een keer een podcast zouden beluisteren zouden ze dezelfde conclusie trekken als jij, ik en gelukkig nog wat anderen die wel het hele verhaal tot zich nemen.
    Wijze woorden!
  • 21 Jul 2021 om 18:23
    Schopov doet het heel aardig als linksbuiten,beter.dan Arjan!
  • 21 Jul 2021 om 18:23
    Schopov doet het heel aardig als linksbuiten,beter.dan Arjan!
  • 21 Jul 2021 om 18:16
    • Quote van 21 Jul 2021 om 18:01
      Komt allemaal uit een podcast aflevering. En dat is een prima podcast
    Van nog geen half uur. Maar er zijn er hier een paar die er voor dagen stress, diarree, woede, opgefoktheid enzovoorts door hebben. Wel een beetje zielig... Als ze gewoon eens een keer een podcast zouden beluisteren zouden ze dezelfde conclusie trekken als jij, ik en gelukkig nog wat anderen die wel het hele verhaal tot zich nemen.
  • 21 Jul 2021 om 18:02
    En toch zie ik liever Arjen in de basis dan van Bergen. En dan komt hij maar wat te kort, maar zo leert hij wel het snelst.
    Bovendien hebben we amper geld om met zekerheid een betere linksbuiten ergens op te halen. Stevanovic is ook nog maar afwachten. Roeien met de riemen die we hebben en daar hoort voor mij Arjen ook bij.Het is nou ook weer niet zo dat het niveau verschil zo groot is met andere spelers.
  • 21 Jul 2021 om 18:01
    • Quote van 21 Jul 2021 om 15:58
      Sander de Vries moet gewoon even een keer stil blijven.
    Komt allemaal uit een podcast aflevering. En dat is een prima podcast
  • 21 Jul 2021 om 17:45
    Gaat er toch van af hangen of Mitchell nog verkocht gaat worden. Zowel vd Heide als Stevanovic kunnen in principe op beide posities. Als je hem gaat verhuren heb je weer een extra speler nodig voor die positie, zal ook alleen mogelijk zijn als Joey verkocht gaat worden.
    Blijft wel verdacht stil rondom de spits die we zo nodig hebben, niemand iets gehoord qua geruchten
  • 21 Jul 2021 om 17:31
    • Quote van 21 Jul 2021 om 17:14
      Maar hier heeft hij wel gelijk. Arjen gaat het zeker dit seizoen (nog) niet worden.
    Inderdaad. Een seizoen bij Den Bosch of iets dergelijks zou hem goed doen. Veel minuten maken.
  • 21 Jul 2021 om 17:14
    • Quote van 21 Jul 2021 om 15:58
      Sander de Vries moet gewoon even een keer stil blijven.
    Maar hier heeft hij wel gelijk. Arjen gaat het zeker dit seizoen (nog) niet worden.
  • 21 Jul 2021 om 16:43
    Lijkt mij idd verstandig dat hij wedstrijden gaat spelen. In de KKD kan dat heeft nog geen niveau voor de eredivisie. Geeft niet is ook nog vrij jong.
  • 21 Jul 2021 om 16:19
    • Quote van 21 Jul 2021 om 15:58
      Sander de Vries moet gewoon even een keer stil blijven.
    Maar dit is zijn werk.
  • 21 Jul 2021 om 15:58
    Sander de Vries moet gewoon even een keer stil blijven.
Wednesday 22 September 2021
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›