De Vries: ''Ik merk wel een heel negatief sentiment rondom hem''

28
De Vries: ''Ik merk wel een heel negatief sentiment rondom hem''

Sven van Beek speelt na een succesvolle medische keuring de komende seizoenen bij SC Heerenveen. Sander de Vries merkt dat de komst van de verdediger voor veel negatieve reacties heeft gezorgd bij de Friese fans.

"Het is een jongen die honderd plus wedstrijden heeft gespeeld voor Feyenoord. Waar vorige week iedereen helemaal lyrisch was over Stevanovic, het wonderkind uit Servië, merk ik nu wel een heel negatief sentiment rondom Van Beek. Dan denk ik: geef die jongen gewoon een kans", zegt De Vries bij KOKO Radio. "Als ik de reacties zag dan was het overwegend negatief."

"Van centrale verdedigers hoef je ook niet opgewonden te raken. Als hij goed verdedigd en vanuit zijn taak voetbalt dan kun je een hele nuttige kracht hebben. Het was voor iedereen wel duidelijk dat er iets bij moest centraal achterin. Ze hebben alleen Bochniewicz en Dresevic voetballen. Er is nagenoeg geen geld", vervolgt de journalist.

De Vries snapt de komst van Van Beek dan ook wel. "Dan kom je automatisch in de categorie transfervrij of huur. Is het hele creatieve scouting en een grote verrassing? Nee. Snap ik het gezien de beperkingen waarmee ze te maken hebben? Ja", besluit de clubwatcher van de Friezen.

28 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jul 2021 om 22:00
    Ik moest ook even wennen maar ben inmiddels enthousiast geworden. Bij Feyenoord was hij een steunpilaar tot hii geblesseerd raakte. Als hij fit blijft denk ik dat we een prima kandidaat hebben voor de positie van CV. En een eventueel vertrek van onze Pool goed kunnen opvangen.
  • 22 Jul 2021 om 19:28
    • Quote van 22 Jul 2021 om 09:57
      Als je kijkt naar social media en sites als Voetbalzone en VI bijvoorbeeld dan zijn dat overwegend supporters van Feyenoord die reageren, of Ajacieden die lollig proberen te doen. Hier op het forum overwegend mensen gezien die nuchter begrepen waarom we bij hem uitkwamen. Na zijn interviews ben ik zelf nog meer overtuigd dat deze jongen echt wel wat kan toevoegen aan de SC
    Op dit forum waren de meningen verdeeld, een klein beetje onbegrijpelijk, het is een jongen met ervaring bij een grote club, die veel blessure leed heeft gekend, we mogen blij zijn dat hij voor onze club heeft gekozen, ik zie in hem onze toekomstige aanvoerder.
  • 22 Jul 2021 om 17:35
    • Quote van 22 Jul 2021 om 17:05
      Je begrijpt er best weinig van, kom ik achter de laatste tijd... Hij is juist wel een opruier, door te doen alsof de gemiddelde Heerenveen fan negatief over Van Beek is.. Dat hij zelf wel positief is is dus dubbel opruiend..

      Jij komt, naar mijn inziens, bijna altijd voor de verkeerde mensen op.
    Ik vind dat nou altijd bij jou dat je er weinig van begrijpt of enig realisme hebt. De Vries heeft nergens over de gemiddelde Heerenveen fans. Als je Twitter, Facebook en FeanOnline las afgelopen week waren er weinig mensen maar heel positief. Kennelijk mag hij dat niet zeggen want dan voelen een aantal zich aangevallen. Sander de Vries die iets zegt op social media over reacties op social media. Foei.
  • 22 Jul 2021 om 17:24
    • Quote van 22 Jul 2021 om 17:11
      Nou er waren hier ook best veel reacties in de trant van ik lever mijn seizoenskaart in, heeft amper gespeeld en is (veel) te oud. Dat was niet alleen op FO maar op Twitter zag ik zelfde teksten terugkomen. Dat heeft Sander denk ik ook gelezen (was ook onder zijn bericht op Twitter) dus dan snap ik zijn reactie bij de podcast wel om eerlijk te zijn.
    Dan nog.... Je gaat toch niet af op social media? Terwijl je weet dat dat het afvoerputje van de samenleving is..

    Er zijn 26000 fans van Heerenveen, en er zijn 10 die negatief zijn... Dat is geen statistiek.
  • 22 Jul 2021 om 17:11
    • Quote van 22 Jul 2021 om 17:05
      Je begrijpt er best weinig van, kom ik achter de laatste tijd... Hij is juist wel een opruier, door te doen alsof de gemiddelde Heerenveen fan negatief over Van Beek is.. Dat hij zelf wel positief is is dus dubbel opruiend..

      Jij komt, naar mijn inziens, bijna altijd voor de verkeerde mensen op.
    Nou er waren hier ook best veel reacties in de trant van ik lever mijn seizoenskaart in, heeft amper gespeeld en is (veel) te oud. Dat was niet alleen op FO maar op Twitter zag ik zelfde teksten terugkomen. Dat heeft Sander denk ik ook gelezen (was ook onder zijn bericht op Twitter) dus dan snap ik zijn reactie bij de podcast wel om eerlijk te zijn.
  • 22 Jul 2021 om 17:05
    • Quote van 22 Jul 2021 om 11:31
      Niks opruiends aan. Hij geef juist aan dat iemand eerst een kans verdiend. De meningen op sociale media waren veelal negatief. Net als Sander kan ik soms ook verbaasd zijn over meningen over een speler die nog geen wedstrijd voor ons heeft gespeeld. Zo was hier ook een forumlid die riep dat hij bij Willem2 niet aan de bak kwam terwijl hij alles gespeeld had voor Willem2 wat hij maar kon spelen. Dat hij blij mocht zijn dat een club als Heerenveen hem een contract wilde aanbieden. Terwijl Udinese hem ook wilde en Willem2 dolgraag met hem doorwilde en hij erg geliefd was onder de Tilburgse supporters. Men roeptoetert veel maar verdiept zich weinig.
    Je begrijpt er best weinig van, kom ik achter de laatste tijd... Hij is juist wel een opruier, door te doen alsof de gemiddelde Heerenveen fan negatief over Van Beek is.. Dat hij zelf wel positief is is dus dubbel opruiend..

    Jij komt, naar mijn inziens, bijna altijd voor de verkeerde mensen op.
  • 22 Jul 2021 om 13:05
    De mensen die jaloers zijn, op Sander zijn baan, kunnen beter deze artikelen niet lezen. Laat die man toch en wind je niet zo op. Hij zeikt jullie toch ook niet af, zoals sommigen hier dat wel op hem doen.
  • 22 Jul 2021 om 12:35
    • Quote van 22 Jul 2021 om 12:13
      Tjongejongejonge gaan we nu weer beginnen met datzelfde kleuterachtige gebekvecht tussen jullie twee? Moet dat echt onder elk artikel? Vraag om elkaars nummer, sociale media, wat dan ook om elkaar lekker aan te vallen, maar dat zinloze gedoe hier elke keer heeft volgens mij niemand zin in.
    Je hebt gelijk ook. Excuus aan mede forumleden.
  • 22 Jul 2021 om 12:33
    • Quote van 22 Jul 2021 om 12:13
      Tjongejongejonge gaan we nu weer beginnen met datzelfde kleuterachtige gebekvecht tussen jullie twee? Moet dat echt onder elk artikel? Vraag om elkaars nummer, sociale media, wat dan ook om elkaar lekker aan te vallen, maar dat zinloze gedoe hier elke keer heeft volgens mij niemand zin in.
    Zo is het!
  • 22 Jul 2021 om 12:22
    • Quote van 22 Jul 2021 om 12:12
      De Vries is door LC ingehuurd om SCH af te branden en heel veel negatieve publiciteit te verspreiden.
    Bill Gates en Soros schijnen hier achter te zitten.
  • 22 Jul 2021 om 12:13
    • Quote van 22 Jul 2021 om 12:06
      Je zal hier maar hebben geschreven dat Van Beek bij Willem2 niet aan de bak kwam en dat hij blij moet zijn dat een club als Heerenveen hem een contract aanbiedt en vervolgens De Vries afbrandt hier omdat hij negatieve reacties onder supporters heeft gelezen. De wereld op zijn kop whahaha!
    Tjongejongejonge gaan we nu weer beginnen met datzelfde kleuterachtige gebekvecht tussen jullie twee? Moet dat echt onder elk artikel? Vraag om elkaars nummer, sociale media, wat dan ook om elkaar lekker aan te vallen, maar dat zinloze gedoe hier elke keer heeft volgens mij niemand zin in.
  • 22 Jul 2021 om 12:12
    • Quote van 22 Jul 2021 om 12:06
      Je zal hier maar hebben geschreven dat Van Beek bij Willem2 niet aan de bak kwam en dat hij blij moet zijn dat een club als Heerenveen hem een contract aanbiedt en vervolgens De Vries afbrandt hier omdat hij negatieve reacties onder supporters heeft gelezen. De wereld op zijn kop whahaha!
    De Vries is door LC ingehuurd om SCH af te branden en heel veel negatieve publiciteit te verspreiden.
  • 22 Jul 2021 om 12:06
    Je zal hier maar hebben geschreven dat Van Beek bij Willem2 niet aan de bak kwam en dat hij blij moet zijn dat een club als Heerenveen hem een contract aanbiedt en vervolgens De Vries afbrandt hier omdat hij negatieve reacties onder supporters heeft gelezen. De wereld op zijn kop whahaha!
  • 22 Jul 2021 om 12:05
    • Quote van 22 Jul 2021 om 11:56
      Jup dat weet iedereen, maar Achja Sander de vries hè, Maar we moeten zuinig op hem zijn volgens een forumlid hier. Want zonder clubwatchers geen interviews met spelers meer. Het schijnt volgens diegene dat alleen clubwatchers interviews kunnen afnemen. Sander roeptoetert veel zonder dat ie zich echt verdiept heeft.
    Reacties op Feanonline mag je aan dat rijtje toevoegen....
  • 22 Jul 2021 om 11:56
    • Quote van 22 Jul 2021 om 11:41
      Reacties op Facebook en Instagram moet je niet serieus nemen. Zoals iemand al eerder aangaf, het grootste deel zijn geen Heerenveen-fans, maar mensen die lollig proberen te doen
    Jup dat weet iedereen, maar Achja Sander de vries hè, Maar we moeten zuinig op hem zijn volgens een forumlid hier. Want zonder clubwatchers geen interviews met spelers meer. Het schijnt volgens diegene dat alleen clubwatchers interviews kunnen afnemen. Sander roeptoetert veel zonder dat ie zich echt verdiept heeft.
  • 22 Jul 2021 om 11:46
    • Quote van 22 Jul 2021 om 11:41
      Reacties op Facebook en Instagram moet je niet serieus nemen. Zoals iemand al eerder aangaf, het grootste deel zijn geen Heerenveen-fans, maar mensen die lollig proberen te doen
    Anders genoeg negatieve reacties gelezen hier op FeanOnline en op Twitter van mensen die seizoenkaarthouder claimen te zijn.
  • 22 Jul 2021 om 11:41
    Reacties op Facebook en Instagram moet je niet serieus nemen. Zoals iemand al eerder aangaf, het grootste deel zijn geen Heerenveen-fans, maar mensen die lollig proberen te doen
  • 22 Jul 2021 om 11:33
    Als Van Beek zijn niveau doortrekt van Willem 2 dan is hij hier waarschijnlijk snel de aanvoerder.
  • 22 Jul 2021 om 11:31
    • Quote van 22 Jul 2021 om 11:01
      Wat weer een opruiende taal ban die de Vries. Hoeveel mensen zitten op FO en Facebook? Meestal ook zijn die ook nog van nature negatief over ons clubje als dit al Heerenveen supporters zijn. Om dit kleine aantal negatievelingen zo’n aandacht te geven zegt genoeg over de journalist. Het is hier al vaker aangegeven dat deze de Vries alleen maar bezig is om ons clubje naar de afgrond te brengen. Alles grijpt hij aan om dit kenbaar te maken.
    Niks opruiends aan. Hij geef juist aan dat iemand eerst een kans verdiend. De meningen op sociale media waren veelal negatief. Net als Sander kan ik soms ook verbaasd zijn over meningen over een speler die nog geen wedstrijd voor ons heeft gespeeld. Zo was hier ook een forumlid die riep dat hij bij Willem2 niet aan de bak kwam terwijl hij alles gespeeld had voor Willem2 wat hij maar kon spelen. Dat hij blij mocht zijn dat een club als Heerenveen hem een contract wilde aanbieden. Terwijl Udinese hem ook wilde en Willem2 dolgraag met hem doorwilde en hij erg geliefd was onder de Tilburgse supporters. Men roeptoetert veel maar verdiept zich weinig.
  • 22 Jul 2021 om 11:17
    De vries met zijn bronnen. Facebook als bron gebruiken dan ben je ook wel echt een 5e rangs journalist ofzo hoor.
  • 22 Jul 2021 om 11:01
    Wat weer een opruiende taal ban die de Vries. Hoeveel mensen zitten op FO en Facebook? Meestal ook zijn die ook nog van nature negatief over ons clubje als dit al Heerenveen supporters zijn. Om dit kleine aantal negatievelingen zo’n aandacht te geven zegt genoeg over de journalist. Het is hier al vaker aangegeven dat deze de Vries alleen maar bezig is om ons clubje naar de afgrond te brengen. Alles grijpt hij aan om dit kenbaar te maken.
  • 22 Jul 2021 om 10:38
    • Quote van 22 Jul 2021 om 10:13
      Daarom heb ik ook geen Facebook enzo. Platform voor veel trieste mensen!
    Juist! Helemaal eens.
  • 22 Jul 2021 om 10:34
    Ik begrijp ook niet waar die negativiteit vandaan komt. Tegenwoordig mag je als Heerenveen supporter blij zijn dat er een "eigen" speler wordt aangetrokken met zijn kwaliteiten en ervaring. Ik denk dat Van Beek nog best belangrijk voor Heerenveen kan worden. Dat hoop ik in ieder geval.
  • 22 Jul 2021 om 10:13
    Daarom heb ik ook geen Facebook enzo. Platform voor veel trieste mensen!
  • 22 Jul 2021 om 09:57
    Als je kijkt naar social media en sites als Voetbalzone en VI bijvoorbeeld dan zijn dat overwegend supporters van Feyenoord die reageren, of Ajacieden die lollig proberen te doen. Hier op het forum overwegend mensen gezien die nuchter begrepen waarom we bij hem uitkwamen. Na zijn interviews ben ik zelf nog meer overtuigd dat deze jongen echt wel wat kan toevoegen aan de SC
  • 22 Jul 2021 om 09:57
    Als je kijkt naar social media en sites als Voetbalzone en VI bijvoorbeeld dan zijn dat overwegend supporters van Feyenoord die reageren, of Ajacieden die lollig proberen te doen. Hier op het forum overwegend mensen gezien die nuchter begrepen waarom we bij hem uitkwamen. Na zijn interviews ben ik zelf nog meer overtuigd dat deze jongen echt wel wat kan toevoegen aan de SC
  • 22 Jul 2021 om 09:53
    • Quote van 22 Jul 2021 om 09:46
      Negatief sentiment ? Weinig van gemerkt hier. Denk dat het wel eens prima kan uitpakken.
    Denk dat hij het vanaf Facebook heeft gehaald want dat viel mij ook op....het bericht van Feanonlie dat op FB was gedeeld werd inderdaad door overwegend negatieve reacties gevuld, met name om zijn eigen doelpunten........om vervolgens de reacties op de site van Feanonline te zien was wel een wereld van verschil qua stemming
  • 22 Jul 2021 om 09:46
    Negatief sentiment ? Weinig van gemerkt hier. Denk dat het wel eens prima kan uitpakken.