Seizoenkaarthouders SC Heerenveen krijgen speciale verrassing

21
Seizoenkaarthouders SC Heerenveen krijgen speciale verrassing

SC Heerenveen trakteert zijn seizoenkaarthouders op een speciale 'Terug naar Heerenveen'-vlag. De vlag is beschikbaar voor alle seizoenkaarthouders van het nieuwe seizoen. 

Als je onlangs je seizoenkaart verlengd hebt, of er voor het eerst een genomen hebt, dan zou het weleens zo kunnen zijn dat de club die nieuwe vlag persoonlijk komt brengen. Dat meldt de Friese club op zijn mediakanalen. 

Wanneer je voor 26 juni geen persoonlijk bezoek hebt gehad, dan kun je de vlag ophalen in de Feanstore in het Abe Lenstra Stadion. De vlag is enkel bestemd voor seizoenkaarthouders en is dus ook alleen op te halen bij het laten zijn van je kaart. 

21 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Jun 2021 om 16:52
    • Quote van 19 Jun 2021 om 13:29
      Als ik iets presenteer als feit dan kun je er vanuit gaan dat het klopt. Dat vind ik wel een basisregel die je op een forum moet volgen. Als iets niet een feit is, maar een aanname of gevoel dan kun je dat lezen in mijn post. Maar dat terzijde.

      De seizoenkaarthouders van FC Groningen konden aanvankelijk tot en met woensdag 16 juni hun eigen plaats terugkopen. De dag dat FC Groningen 50 jaar bestond. Omdat het zo storm liep de laatste dagen is die optie met twee dagen verlengd tot en met vrijdagmiddag 18 juni 17:00 uur.

      Aan het eind van de dag op 16 juni waren er 9.089 seizoenkaarten verkocht in Groningen. Speciaal voor jou dan nog maar een tweetal linken om mijn woorden te onderbouwen.


      https://www.fcgroningen.nl/nieuws/al-ruim-9000-seizoenkaarten-verkocht-uiterste-verlengdatum-verschoven/2


      https://mobile.twitter.com/NL_FansOnTour
    ok aangezien je zo goed op de hoogte bent en claimed dat ze Heerenveen voorbij zijn , heb je dan ook de cijfers voor me van Heerenveen van 16 juni of nieuwer want de laatste stand van heerenveen was al boven de 9000 op dezelfde dag dat Groningen 7900 bekend maakte
  • 19 Jun 2021 om 13:29
    • Quote van 19 Jun 2021 om 12:37
      ehmm Heerenveen is de 9000 ook al tijdje gepasseerd bfb en waar haal je die 9000 vandaan? laatste tussenstand: UPDATE: AANTAL SEIZOENKAARTHOUDERS MEER DAN 7.900 en dat is van 14 juni ik betwijfel het zeer dat ze in 4 dagen tijd zomaar ineens 1200 nieuwe seizoen kaarten hebben verkocht
    Als ik iets presenteer als feit dan kun je er vanuit gaan dat het klopt. Dat vind ik wel een basisregel die je op een forum moet volgen. Als iets niet een feit is, maar een aanname of gevoel dan kun je dat lezen in mijn post. Maar dat terzijde.

    De seizoenkaarthouders van FC Groningen konden aanvankelijk tot en met woensdag 16 juni hun eigen plaats terugkopen. De dag dat FC Groningen 50 jaar bestond. Omdat het zo storm liep de laatste dagen is die optie met twee dagen verlengd tot en met vrijdagmiddag 18 juni 17:00 uur.

    Aan het eind van de dag op 16 juni waren er 9.089 seizoenkaarten verkocht in Groningen. Speciaal voor jou dan nog maar een tweetal linken om mijn woorden te onderbouwen.


    https://www.fcgroningen.nl/nieuws/al-ruim-9000-seizoenkaarten-verkocht-uiterste-verlengdatum-verschoven/2


    https://mobile.twitter.com/NL_FansOnTour
  • 19 Jun 2021 om 12:37
    • Quote van 18 Jun 2021 om 17:06
      FC Groningen is de 9.000 al gepasseerd en zijn ons inmiddels voorbij qua seizoenkaartverkoop.
    ehmm Heerenveen is de 9000 ook al tijdje gepasseerd bfb en waar haal je die 9000 vandaan? laatste tussenstand: UPDATE: AANTAL SEIZOENKAARTHOUDERS MEER DAN 7.900 en dat is van 14 juni ik betwijfel het zeer dat ze in 4 dagen tijd zomaar ineens 1200 nieuwe seizoen kaarten hebben verkocht
  • 18 Jun 2021 om 17:24
    • Quote van 18 Jun 2021 om 17:02
      Je mag ze bestempelen zoals je zelf wil, maar ik ken ook mensen die Ajax supporter zijn en een seizoenskaart bij Heerenveen hadden omdat ze hier woonden. Die kan je bestempelen als nepsupporter, maar feit blijft dat in onze topjaren met 26.000 man op de tribune het echt niet allemaal die hard supporters waren die in goede en slechte tijden de club trouw blijven.

      Nu verloopt je seizoenskaart automatisch, en is de drempel om je kaart op te zeggen weggenomen, want feitelijk gebeurt dat ieder jaar. En voorheen was de stap om op te zeggen dusdanig groot dat mensen dat niet deden.
    Ik bestempel niemand als nepsupporter heh!
    Ik had overigens wel het woord "echte" weg moeten laten, dat was niet gepast.

    De stap om op te zeggen was volgens mij kleiner dan de stap om te verlengen.
    Persoonlijk denk ik een deel het door liet lopen om er bij te kunnen zijn of omdat ze een mooi plekje hadden.
    Ja, in de gloriejaren zaten er véél mensen op de tribune die geen 'die-hard supporter' waren en dat is ook niet erg.. Ze betalen net zo goed voor hun kaart.
    Van die groep zullen er sowieso nog maar weinig over zijn.

    Maar als je uit laksheid je kaart laat verlopen, dan kan dat (naar mijn idee) eigenlijk alleen maar zijn omdat de interesse er niet meer is. Dan is het supporterschap een beetje weg, lijkt me.

    Dan heb je nog de groep die het bewust laat verlopen, die hebben daar dan weer uiteenlopende redenen voor. En dan is aan hun. Die groep includeer ik niet.
  • 18 Jun 2021 om 17:06
    • Quote van 18 Jun 2021 om 17:04
      En niet alleen Heerenveen zit daarmee natuurlijk. Ook andere clubs hebben er last van.Groningen zit ook nog maar op ruim 6000 verleners terwijl die best wel een goed seizoen hebben gehad. Of het publiek wacht misschien wat Robben gaat doen.Ik heb ook wel eens getwijfeld om niet te verlengen. Dat komt niet eens doordat we de laatste jaren niet echt verwend zijn met mooi voetbal maar meer door de aanvangstijden. ik vind persoonlijk sommige tijden helemaal niks.
    FC Groningen is de 9.000 al gepasseerd en zijn ons inmiddels voorbij qua seizoenkaartverkoop.
  • 18 Jun 2021 om 17:04
    En niet alleen Heerenveen zit daarmee natuurlijk. Ook andere clubs hebben er last van.Groningen zit ook nog maar op ruim 6000 verleners terwijl die best wel een goed seizoen hebben gehad. Of het publiek wacht misschien wat Robben gaat doen.Ik heb ook wel eens getwijfeld om niet te verlengen. Dat komt niet eens doordat we de laatste jaren niet echt verwend zijn met mooi voetbal maar meer door de aanvangstijden. ik vind persoonlijk sommige tijden helemaal niks.
  • 18 Jun 2021 om 17:02
    • Quote van 18 Jun 2021 om 15:31
      Als een handeling van nog geen 5 minuten werk al te veel moeite is, mag je dan wel stellen dat het geen echte supporters (meer) zijn?
    Je mag ze bestempelen zoals je zelf wil, maar ik ken ook mensen die Ajax supporter zijn en een seizoenskaart bij Heerenveen hadden omdat ze hier woonden. Die kan je bestempelen als nepsupporter, maar feit blijft dat in onze topjaren met 26.000 man op de tribune het echt niet allemaal die hard supporters waren die in goede en slechte tijden de club trouw blijven.

    Nu verloopt je seizoenskaart automatisch, en is de drempel om je kaart op te zeggen weggenomen, want feitelijk gebeurt dat ieder jaar. En voorheen was de stap om op te zeggen dusdanig groot dat mensen dat niet deden.
  • 18 Jun 2021 om 16:07
    • Quote van 18 Jun 2021 om 15:31
      Als een handeling van nog geen 5 minuten werk al te veel moeite is, mag je dan wel stellen dat het geen echte supporters (meer) zijn?
    Ik ben jaren met een groep mensen gegaan die ieder jaar wel wat vraagtekens zette, wel/niet maar vervolgens weer gezellig een seizoen meegingen omdat ze te laat met opzeggen waren echter, nu het omgekeerd zo werkt zijn ze uit laksheid nooit meer geweest. Daar mag iedereen van vinden wat hij/zij wil maar voor de clubs is dat zeker wel een probleem. Mensen vinden namelijk al snel iets teveel moeite of zijn gewoon laks en dan is de termijn verstreken en zeggen ze, ach, ik kijk nog wel ff, misschien eens een wedstrijd of volgend seizoen weer.

    Ik kan de andere kant nog goed, heb jaren lang op een wachtlijst gestaan en kon door de pilot met NN eindelijk een seizoenskaart bemachtigen......maar toen vond ik men bij de club wel eens laks/arrogant....."tja, tis vol, blijf het maar proberen".......de club kon toen zelfs sponsoren niet meer aannemen omdat het ook daar vol was, er was hun niets te bieden.......het kan verkeren zeg maar
  • 18 Jun 2021 om 15:38
    Ik heb wat rekenwerk gedaan als het gaat over het aantal niet vrijgegeven plaatsen voor een seizoenkaart in het ticketingsysteem van sc Heerenveen.
    Op dit moment zijn er ruim 10.000 plaatsen die niet zijn vrijgegeven en die dus verkocht lijken (daarbij zit al niet meer inbegrepen de plaatsen in bijvoorbeeld vak 23 naast het uitvak die niet te koop zijn. Ook zitten daarbij niet de vakken 29, 30 en 429 die je in het ticketsysteem niet kunt aanklikken, maar waar waarschijnlijk ook kaarten in zijn verkocht)
    Dit kan een aantal dingen betekenen:
    - Nog niet alle plaatsen van niet verlengde seizoenkaarthouders zijn al vrijgegeven.
    - Het systeem is nog niet bijgewerkt.
    - Elke seizoenkaart met korting wordt maar als een halve seizoenkaart gerekend. Dan zouden we bijvoorbeeld naar schatting 8.000 volle seizoenkaarten hebben verkocht en 2.000 met korting. Samen per saldo 9.000 volle seizoenkaarten (het aantal dat de club heeft doorgegeven).
    Ik ben wel benieuwd waar het verschil door wordt verklaard.
  • 18 Jun 2021 om 15:31
    • Quote van 18 Jun 2021 om 15:18
      Klopt.....velen verlengden uit laksheid en kwamen automatisch weer maar nu is het heel gemakkelijk, je hoeft niets op te zeggen want het verloopt vanzelf, je moet moeite doen om te verlengen en daar verlies je, uit zelfde laksheid, ieder jaar altijd wel weer wat mensen.
    Als een handeling van nog geen 5 minuten werk al te veel moeite is, mag je dan wel stellen dat het geen echte supporters (meer) zijn?
  • 18 Jun 2021 om 15:18
    • Quote van 18 Jun 2021 om 12:33
      Moet je nagaan dat je 10 (?) jaar geleden deze dingen allemaal niet nodig had. Je seizoenskaart werd automatisch verlengd als je niet opzegde, dus er waren niet veel opzeggingen ieder jaar.

      Nu is en het voetbal beroerd en mensen moeten actief hun seizoenskaart verlengen, wat natuurlijk tot veel afhakers gezorgd heeft.
    Klopt.....velen verlengden uit laksheid en kwamen automatisch weer maar nu is het heel gemakkelijk, je hoeft niets op te zeggen want het verloopt vanzelf, je moet moeite doen om te verlengen en daar verlies je, uit zelfde laksheid, ieder jaar altijd wel weer wat mensen.
  • 18 Jun 2021 om 12:33
    • Quote van 18 Jun 2021 om 08:31
      Hele mooie actie. Ze doen er echt hun best voor. En wat een werk allemaal om dit bij de sk-houders te krijgen. Mijn complimenten. Wanneer het elftal er net zoveel energie insteekt dan wat de club en vrijwilligers op dit moment doen, dan komt het wel goed.
    Moet je nagaan dat je 10 (?) jaar geleden deze dingen allemaal niet nodig had. Je seizoenskaart werd automatisch verlengd als je niet opzegde, dus er waren niet veel opzeggingen ieder jaar.

    Nu is en het voetbal beroerd en mensen moeten actief hun seizoenskaart verlengen, wat natuurlijk tot veel afhakers gezorgd heeft.
  • 18 Jun 2021 om 08:31
    Hele mooie actie. Ze doen er echt hun best voor. En wat een werk allemaal om dit bij de sk-houders te krijgen. Mijn complimenten. Wanneer het elftal er net zoveel energie insteekt dan wat de club en vrijwilligers op dit moment doen, dan komt het wel goed.
  • 17 Jun 2021 om 22:58
    • Quote van 17 Jun 2021 om 22:27
      Sinds vanavond ook officieel seizoenkaarthouder. Heb er super veel zin in. Op naar een mooi seizoen!
    Welkom bij de mooiste club van Fryslân.
  • 17 Jun 2021 om 22:27
    Sinds vanavond ook officieel seizoenkaarthouder. Heb er super veel zin in. Op naar een mooi seizoen!
  • 17 Jun 2021 om 19:24
    Je moet je seizoenkaart of de orderbevestiging dat je een seizoenskaart hebt gekocht meenemen als ophaalbewijs.

    Super mooie actie van Heerenveen!
  • 17 Jun 2021 om 17:44
    Dat is nou leuk nieuws om te horen. Goed om je trouwe supporters daarmee te verassen, zelf ook 40 jaar seizoenkaart.
  • 17 Jun 2021 om 16:06
    De bedoeling is dat iedereen de vlag mee neemt naar de eerste wedstrijd!
  • 17 Jun 2021 om 15:59
    Gisteren bezoek gehad van Nieuw Noord. Fantastisch mooi idee van ons clubje.
  • 17 Jun 2021 om 15:41
    Alweer een mooi initiatief!
  • 17 Jun 2021 om 15:37
    Leuk. Ben benieuwd of ik ook bezoek ga krijgen.
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›