Kabinet geeft groen licht: volle stadions bij start Eredivisie

17
Kabinet geeft groen licht: volle stadions bij start Eredivisie

Het nieuwe seizoen in de Eredivisie gaat waarschijnlijk van start met volle stadions. Het kabinet wil van 30 juni weer evenementen met honderd procent capaciteit laten plaatsvinden.

Staatssecretaris Mona Keijzer van Economische Zaken en Klimaat heeft dit vrijdag bekendgemaakt, zo meldt Voetbal International. Bij die evenementen, waar voetbalwedstrijden ook onder vallen, hoeven bezoekers geen anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Supporters moeten zich vooraf wel laten testen of een vaccinatiebewijs hebben. Ook bewijs van een recent doorgemaakte coronabesmetting biedt toegang. Het nieuwe seizoen in de Eredivisie gaat op 13 augustus van start. 

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jun 2021 om 13:35
    • Quote van 12 Jun 2021 om 10:02
      En alweer kortingskaart aan de man gebracht! 5 weg, 7 te gaan
    Lekker bezig !!
  • 12 Jun 2021 om 12:10
    Netjesss !
  • 12 Jun 2021 om 12:01
    • Quote van 12 Jun 2021 om 10:02
      En alweer kortingskaart aan de man gebracht! 5 weg, 7 te gaan
    Goed bezig! Met elkaar moeten wij zorgen voor een vol(ler) Abe Lenstra stadion.
  • 12 Jun 2021 om 10:02
    En alweer kortingskaart aan de man gebracht! 5 weg, 7 te gaan
  • 12 Jun 2021 om 00:10
    • Quote van 11 Jun 2021 om 18:00
      Dat denk ik wel
    En dat is?
  • 11 Jun 2021 om 22:26
    Zo.. weer 4 kortingscodes kwijt. Nog 8 te gaan! #goedbezig
  • 11 Jun 2021 om 22:23
    NieuwNoord is al uitverkocht?
  • 11 Jun 2021 om 19:24
    Ook uit supporters toegestaan. Go Ahead gelijk een mooie away day!
  • 11 Jun 2021 om 18:23
    Let's go! Blue white army!
  • 11 Jun 2021 om 18:23
    Op naar kolkend Abe Lenstra! Nog 12 50% kortingscodes hier voor een seizoenkaart. Pak die kans
  • 11 Jun 2021 om 18:00
    • Quote van 11 Jun 2021 om 17:18
      Heeft iemand een nieuwe update van aantal seizoenskaarthouders?
    Dat denk ik wel
  • 11 Jun 2021 om 17:18
    Heeft iemand een nieuwe update van aantal seizoenskaarthouders?
  • 11 Jun 2021 om 17:18
    • Quote van 11 Jun 2021 om 16:53
      Op naar de 15k SK's!
    Is al lang geleden dat we dat haalden, kom op supporters!
  • 11 Jun 2021 om 17:12
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Volgens het meest recente statement van de KNVB is dat inderdaad ook weer mogelijk!
  • 11 Jun 2021 om 17:00
    En eindelijk weer awaydays please?
  • 11 Jun 2021 om 16:54
    Voor de mensen die twijfelen om een seizoenskaart te nemen nu doen!!!
  • 11 Jun 2021 om 16:53
    Op naar de 15k SK's!