''SC Heerenveen mag blij zijn met zes á zeven miljoen euro''

14
''SC Heerenveen mag blij zijn met zes á zeven miljoen euro''

Er gaan geruchten over toenemende interesse van Atalanta maar er is nog geen bod vanuit Italië gekomen op Joey Veerman, weet clubwatcher Sander de Vries van de Leeuwarder Courant.

"Ik heb bij Heerenveen gevraagd, maar daar is nog geen bod binnengekomen op welke speler dan ook. In die zin is het dus nog niet serieus", begint De Vries bij KOKO Radio. "Lammers is hopeloos geflopt. De Roon is geslaagd. Gosens heeft het fantastisch gedaan. Hateboer is daar een gewaardeerde kracht. Dit is de categorie spelers waar Atalanta het in zoekt."

De Vries sluit een transfer van Veerman naar PSV voorlopig uit. "Ik begrijp wel dat Atalanta zo’n speler interessant vindt. En er zijn nog veel meer clubs met interesse. Maar er zal wel betaald moeten worden want hij heeft nog een driejarig contract. Ik denk dat Heerenveen blij mag zijn met zes á zeven miljoen euro, plus een optie van één miljoen euro. PSV gaat dat nooit doen."

"Je moet ook kijken wat Heerenveen heeft gepresteerd", vervolgt De Vries. "Veerman heeft ook niet zo gespeeld zoals hij kan spelen. Dan ben je wat minder interessant voor grote clubs. Voor tien miljoen euro kom je in een hele andere categorie spelers die je op kan pikken."

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 31 May 2021 om 21:41
    • Quote van 31 May 2021 om 20:09
      Uiteindelijk hou je netto dan ongeveer evenveel over als bij Ejuke. Hij is voor 5ton gekocht en Volendam heeft geen doorverkoop percentage volgens mij? Ejuke was al 2 miljoen in de aanschaf en er ging ook nog een doorverkoop percentage van 10% af van de 12 miljoen.
    Daarom, het zou echt wel een goede deal zijn hoor, 8 mln. Handen dichtknijpen denk ik want ik zie het niet gebeuren
  • 31 May 2021 om 20:09
    • Quote van 31 May 2021 om 20:02
      Ik denk ook dat je dan als Heerenveen zijnde het dan prima hebt gedaan. Heerenveen is toch meer en meer een grijze middenmoter aan het worden en zeker afgelopen seizoen, dat drukt simpelweg de prijs ook van je spelers. Daarbij heeft hij zich nog niet laten zien bij Oranje en ontbeert het hem aan Europees voetbal dus ja, hoe realistisch is dan een bedrag van 10+mln?
    Uiteindelijk hou je netto dan ongeveer evenveel over als bij Ejuke. Hij is voor 5ton gekocht en Volendam heeft geen doorverkoop percentage volgens mij? Ejuke was al 2 miljoen in de aanschaf en er ging ook nog een doorverkoop percentage van 10% af van de 12 miljoen.
  • 31 May 2021 om 20:02
    • Quote van 31 May 2021 om 19:27
      Ik verwacht ook een bedrag van max 8 miljoen. En laten we eerlijk zijn, dan heeft Heerenveen toch weer een goede zet gedaan. Voor een prikkie opgehaald, 2 seizoenen van genoten en voor een mooie zak geld weer verkopen. 15 miljoen of iets in die buurt ga je nooit halen, helemaal niet met deze geïnteresseerde clubs.
    Ik denk ook dat je dan als Heerenveen zijnde het dan prima hebt gedaan. Heerenveen is toch meer en meer een grijze middenmoter aan het worden en zeker afgelopen seizoen, dat drukt simpelweg de prijs ook van je spelers. Daarbij heeft hij zich nog niet laten zien bij Oranje en ontbeert het hem aan Europees voetbal dus ja, hoe realistisch is dan een bedrag van 10+mln?
  • 31 May 2021 om 19:27
    Ik verwacht ook een bedrag van max 8 miljoen. En laten we eerlijk zijn, dan heeft Heerenveen toch weer een goede zet gedaan. Voor een prikkie opgehaald, 2 seizoenen van genoten en voor een mooie zak geld weer verkopen. 15 miljoen of iets in die buurt ga je nooit halen, helemaal niet met deze geïnteresseerde clubs.
  • 31 May 2021 om 19:24
    • Quote van 31 May 2021 om 19:00
      Geen jeugdinternationaal, geen Europa League ervaring, bij een middenmoter in de eredivise... Ik hoop op de hoofdprijs maar zie alles boven de 5, 6 miljoen als bonus. Wat wij vinden is ook noet xo relevant, het gaat om.de cluns die hem willen halen en waar hij maar toe wil. Twee belangrijke beperkende factoten. Ejuke wilde overal wel heen als het geld goed was. Een heel ander vertrekpunt.
    Voor 1 miljoen netto gaat Veerman echt wel naar Kazan of Krasnodar hoor.
  • 31 May 2021 om 19:22
    • Quote van 31 May 2021 om 19:08
      Wie luistert nou naar Radio Potcast of radio KoKo slechter kan het niet met hampelmannen als Geert van Tuinen en Arjen de Boer of Sander de Vries denken dat ze het evangelie verkondigen die ouwe wijven. Verschrikkelijk die programma's .
    Inderdaad waardeloos en allemaal eem blauwgele bril op.
  • 31 May 2021 om 19:08
    Wie luistert nou naar Radio Potcast of radio KoKo slechter kan het niet met hampelmannen als Geert van Tuinen en Arjen de Boer of Sander de Vries denken dat ze het evangelie verkondigen die ouwe wijven. Verschrikkelijk die programma's .
  • 31 May 2021 om 19:00
    Geen jeugdinternationaal, geen Europa League ervaring, bij een middenmoter in de eredivise... Ik hoop op de hoofdprijs maar zie alles boven de 5, 6 miljoen als bonus. Wat wij vinden is ook noet xo relevant, het gaat om.de cluns die hem willen halen en waar hij maar toe wil. Twee belangrijke beperkende factoten. Ejuke wilde overal wel heen als het geld goed was. Een heel ander vertrekpunt.
  • 31 May 2021 om 18:52
    "Ik heb bij Heerenveen gevraagd, maar daar is nog geen bod binnengekomen op welke speler dan ook. In die zin is het dus nog niet serieus". Ook al zou er wel een bod zijn binnen zijn gekomen dan denk ik nog dat ze het binnenkamers houden tot het rond is..
  • 31 May 2021 om 18:51
    Tussen de 8 en 10 miljoen is realistisch. Punt.
  • 31 May 2021 om 18:43
    “Er zijn nog veel meer clubs met interesse. En hij heeft nog een contract voor 3 jaren” om vervolgens te zeggen dat ze blij mogen zijn met 6 miljoen + 1 miljoen bonus is redelijk tegenstrijdig.
  • 31 May 2021 om 18:34
    • Quote van 31 May 2021 om 18:22
      OchOch daar gaan we weer met radio KoKo. Lekker laten lullen, ze zeiden hetzelfde over Ejuke. Laat die mannen alsjeblieft alleen over Cambuur praten en niet meer over Heerenveen. Er zit toch nooit een positieve noot over Heerenveen. Denk ook niet dat er veel mensen naar luisteren die Heerenveen een warm hart toedragen.
    Nee beslist niet
  • 31 May 2021 om 18:22
    OchOch daar gaan we weer met radio KoKo. Lekker laten lullen, ze zeiden hetzelfde over Ejuke. Laat die mannen alsjeblieft alleen over Cambuur praten en niet meer over Heerenveen. Er zit toch nooit een positieve noot over Heerenveen. Denk ook niet dat er veel mensen naar luisteren die Heerenveen een warm hart toedragen.
  • 31 May 2021 om 18:14
    Stop maar Sander.
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›