VIDEO | Samenvatting: SC Heerenveen onderuit tegen PEC Zwolle

31
VIDEO | Samenvatting: SC Heerenveen onderuit tegen PEC Zwolle

Het is SC Heerenveen zaterdagmiddag niet gelukt om van PEC Zwolle te winnen. De ploeg uit Friesland ging in eigen huis met 0-2 onderuit.

De eerste treffer van de wedstrijd viel na een half uur spelen. Pelle Clement van PEC Zwolle opende namens de bezoekers de score. Ondanks dat SC Heerenveen meer kansen had, mondde dit niet uit in een doelpunt.

Na rust was het weer PEC Zwolle dat scoorde. Bram van Polen maakte de tweede treffer van de bezoekers in de 68ste minuut waarmee SC Heerenveen tegen een moeilijk te overbruggen achterstand aankeek. Ondanks veel druk rond het Zwolse strafschopgebied wist SC Heerenveen niet meer te scoren.

Opstelling SC Heerenveen: Mulder; Floranus, Van Hecke, Dresevic, Woudenberg; Kongolo, Schöne, Halilovic, De Jong; Nygren, Van Bergen.

Opstelling PEC Zwolle: Mous; Van Polen, Kersten, Lam, Paal; Nakyama, Clement, Huiberts; Manuel, Tedic, Drost.

31 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Apr 2021 om 14:39
    • Quote van 26 Apr 2021 om 10:25
      Het is bijna heel het jaar al zo droevig en ik denk dat het onder deze trainer ook niet veel beter gaat worden.

      Dit is het bedankje van JJ en zijn staf + spelers na de supporters toe. Maanden niet aanwezig mogen zijn, toch een seizoenskaart afnemen en het geld niet terug te hoeven en dan krijgen we zo'n wedstrijd voor geschoteld..

      Als ik er weer over nadenk dan word ik gewoon bijna boos. Hoe kan je zo'n wanprestatie leveren op zo'n moment.
    tja, ze zullen het zeker niet met opzet doen maar snapo wel dat je je in de maling genomen voelt.

    Ik krijg er ook maar niet de vinger op waar het misgaat, ligt het aan de trainer, is de selectie gewoon echt te slecht, ligt aan de chemie tussen trainer en spelersgroep, ligt het aan de samenstelling v/d groep, etc., zeg het maar......maar het lijkt inderdaad nergens naar, het lijkt zo ongeïnspireerd, plichtmatig zonder idee van hoe of wat. Het uiteraard niet zo maar zo komt het wel over........het is mijn club dus ik zal toch wel blijven komen maar heel eerlijk, ik heb dit seizoen niet echt v/h spel kunnen genieten en zou er nu niet een verjaardag of zo voor afzeggen terwijl eerder het stadionbezoek altijd voor zou gaan.
  • 26 Apr 2021 om 12:10
    Geen leider op het veld, geen leider naast het veld, 2000 toeschouwers die lijden op de tribunes hierdoor
  • 26 Apr 2021 om 10:25
    • Quote van 26 Apr 2021 om 09:57
      Eindelijk weer is naar een wedstrijd toe.. en dan deze vertoning. Wat was het slecht zeg :-(
    Het is bijna heel het jaar al zo droevig en ik denk dat het onder deze trainer ook niet veel beter gaat worden.

    Dit is het bedankje van JJ en zijn staf + spelers na de supporters toe. Maanden niet aanwezig mogen zijn, toch een seizoenskaart afnemen en het geld niet terug te hoeven en dan krijgen we zo'n wedstrijd voor geschoteld..

    Als ik er weer over nadenk dan word ik gewoon bijna boos. Hoe kan je zo'n wanprestatie leveren op zo'n moment.
  • 26 Apr 2021 om 09:57
    Eindelijk weer is naar een wedstrijd toe.. en dan deze vertoning. Wat was het slecht zeg :-(
  • 25 Apr 2021 om 09:11
    Wàt een deceptie.
  • 24 Apr 2021 om 23:27
    • Quote van 24 Apr 2021 om 22:12
      waar zeg ik dat je cambuur supporter bent? ik zeg alleen dat je naam dkv kan zijn of dat je met de toto een cambuur kaart kan aanschaffen, nergens heb ik gezegd dat je cambuur supporter bent
    Ook net nieuw hier volgens mij, hou even op met trollen. Het lijkt me duidelijk dat je de supporters op dit forum nog niet kent.
  • 24 Apr 2021 om 22:12
    • Quote van 24 Apr 2021 om 21:59
      Geheugenverlies? Volgens mij moest ik van jou een seizoenskrt kopen bij ze en kon ik beter mijn naam veranderen. Dus lees vooral je eigen reacties even terug. Ik kwam ook al in het oude stadion.....zou zeggen, probeer het nog eens, deze gaat alvast niet op.
    waar zeg ik dat je cambuur supporter bent? ik zeg alleen dat je naam dkv kan zijn of dat je met de toto een cambuur kaart kan aanschaffen, nergens heb ik gezegd dat je cambuur supporter bent
  • 24 Apr 2021 om 21:59
    • Quote van 24 Apr 2021 om 21:40
      waar heb ik gezegd dat je cambuur supporter bent? op je teentjes gestaan? sinds 1989 al vaste bezoeker van onze club! lekker op noord in het oude stadion! tweede helft op zuid! afhankelijk welke kant sc heerenveen speelde Was jij er toen al?
    Geheugenverlies? Volgens mij moest ik van jou een seizoenskrt kopen bij ze en kon ik beter mijn naam veranderen. Dus lees vooral je eigen reacties even terug. Ik kwam ook al in het oude stadion.....zou zeggen, probeer het nog eens, deze gaat alvast niet op.
  • 24 Apr 2021 om 21:40
    • Quote van 24 Apr 2021 om 21:10
      Ik heb overigens voor 2 seizoenen verlengd en doorkruis al sinds jaar en dag 2 provincies om mijn club te zien.....en jij? Heb je ook meebetaald met de afgelopen acties?, kaartje tegen Ajax, actie voor jeugdcomplex? Meegeholpen om sfeeracties mogelijk te maken? Man, hou toch, wat is het toch triest als je iets zegt met Cambuur erin dat je dan voor een Cambuur support wordt uitgemaakt! Wat een niveau
    waar heb ik gezegd dat je cambuur supporter bent? op je teentjes gestaan? sinds 1989 al vaste bezoeker van onze club! lekker op noord in het oude stadion! tweede helft op zuid! afhankelijk welke kant sc heerenveen speelde Was jij er toen al?
  • 24 Apr 2021 om 21:33
    • Quote van 24 Apr 2021 om 21:18
      Zij in Leeuwarden moeten het ook nog maar laten zien. ;) Mühren heeft het in de eredivisie ook nog nooit kunnen laten zien.
    Klopt, het zal hun ook niet voor de wind gaan. Heb mijn zegje al vaak genoeg over die club gedaan....ben alleen bang dat ze als prestige kwestie worden gebruikt door onze hoofdstad en ze nog wel wat toegestopt zal worden. Waar ik alleen wel waardering voor kan hebben is dat ze simpelweg 2 seizoenen torenhoog boven de rest uitsteken in de KKD en ook nog eens met leuk voetbal.....als ik dat dan wegzet tegen ons seizoen ben ik allesbehalve zeker van een overwinning tegen hun. Om dan voor Cambuur supporter uitgemaakt te worden, mijn hemel, wat een klasse....Heerenveen betekend erg veel in mijn leven en stat daarin behoorlijk centraal, dus irriteer ik mij bovenmatig aan dergelijke sneue reacties!!
  • 24 Apr 2021 om 21:23
    • Quote van 24 Apr 2021 om 21:10
      Ik heb overigens voor 2 seizoenen verlengd en doorkruis al sinds jaar en dag 2 provincies om mijn club te zien.....en jij? Heb je ook meebetaald met de afgelopen acties?, kaartje tegen Ajax, actie voor jeugdcomplex? Meegeholpen om sfeeracties mogelijk te maken? Man, hou toch, wat is het toch triest als je iets zegt met Cambuur erin dat je dan voor een Cambuur support wordt uitgemaakt! Wat een niveau
    Laat hem maar praten. Je weet wel beter.. Ik ben het met je eens. Er moet echt iets veranderen. Het is te hopen dat Ferry het vanaf de grond gaat opbouwen. Dat betekent een schoonmaak door zowel de selectie als de technische staf. Afscheid nemen van spelers die hier al een aantal jaar zitten en nog steeds niet het gewenste niveau halen (Woudenberg, Kongolo, Van Bergen). Kritische de staf evalueren. Bijv Jansen als assistent trainer en een ervaren trainer aanstellen. Of Jansen als hoofdtrainer aanhouden en een assistent trainer aanstellen die complementair is aan Jansen. Er moet iets veranderen want we modderen al 2 jaar aan en er zit geen progressie in.
  • 24 Apr 2021 om 21:18
    • Quote van 24 Apr 2021 om 20:47
      Omdat ik zeg dat MIJN club zeer waarschijnlijk niet opgewassen is tegen onze buren in deze vorm? Klasse reactie van je, toppertje...
    Zij in Leeuwarden moeten het ook nog maar laten zien. ;) Mühren heeft het in de eredivisie ook nog nooit kunnen laten zien.
  • 24 Apr 2021 om 21:10
    • Quote van 24 Apr 2021 om 20:21
      daar ging ik ook voor! Is je naam wel goed? is het niet DKV?
    Ik heb overigens voor 2 seizoenen verlengd en doorkruis al sinds jaar en dag 2 provincies om mijn club te zien.....en jij? Heb je ook meebetaald met de afgelopen acties?, kaartje tegen Ajax, actie voor jeugdcomplex? Meegeholpen om sfeeracties mogelijk te maken? Man, hou toch, wat is het toch triest als je iets zegt met Cambuur erin dat je dan voor een Cambuur support wordt uitgemaakt! Wat een niveau
  • 24 Apr 2021 om 20:47
    • Quote van 24 Apr 2021 om 20:21
      daar ging ik ook voor! Is je naam wel goed? is het niet DKV?
    Omdat ik zeg dat MIJN club zeer waarschijnlijk niet opgewassen is tegen onze buren in deze vorm? Klasse reactie van je, toppertje...
  • 24 Apr 2021 om 20:21
    • Quote van 24 Apr 2021 om 20:13
      Lachwekkende reactie!
    daar ging ik ook voor! Is je naam wel goed? is het niet DKV?
  • 24 Apr 2021 om 20:13
    • Quote van 24 Apr 2021 om 19:59
      lekker man, paar honderdjes er op inzetten bij de toto, kan je voor de rest van je leven een seizoenkaart aanschaffen bij cambuur!
    Lachwekkende reactie!
  • 24 Apr 2021 om 20:04
    • Quote van 24 Apr 2021 om 19:13
      Het verlies van € 800.000,- tv-geld kun je op het conto schrijven van Gerry Hamstra en Johnny Jansen. Eerstgenoemde is gelukkig al verdwenen, nu de hoofdtrainer nog. En het liefst zo snel mogelijk.
      Als Jansen een echte clubman is stapt hij in het belang van de club per direct op. Als hij blijft zitten als hoofdtrainer zal hij de club alleen maar verder de 'vernieling' in helpen en mag je je echt gaan afvragen of hij wel zo'n clubhart heeft.
    Zo is het!! De man is in allé en elk opzicht niet bekwaam ! Mentaal, voetbaltechnisch, karakterloos etc. Stop zelf JJ en bespaar je een verdere afgang. En help de club niet verder de vernieling in.
  • 24 Apr 2021 om 20:00
    Nou, eindelijk weer eens naar het stadion. Maar een van de slechtste potten die ik heb gezien. Het kon me ook geen moment boeien eigenlijk. Op deze manier komen er geen mensen meer naar het stadion. Ga eerst maar eens fatsoenlijk voetballen. Dit was de kans voor de wissels om te laten zien waarom ze horen te spelen, maar je zag alleen maar waarom ze op de bank hoorden. Hamstra, ook lekker gedaan om geen tweede spits te halen in twee transferperiodes. Dat gesprekje met NN heeft ook weinig effect gehad. Tegen Ajax en Groningen was het wel goed, maar nu weer net zo bagger als de rest van het seizoen. Kijk ik toch liever thuis, warm en met goede wifi
  • 24 Apr 2021 om 19:59
    • Quote van 24 Apr 2021 om 18:35
      Daaaag ambities, daaaag tv geld, volgend seizoen weer minder te besteden en dan lees ik hier in andere berichten veel mensen die zeggen dat we Cambuur volgens seizoen pakken.....sorry, dat team slacht deze makke schapen op hun sloffen. Wat een vertoning, schaamteloos
    lekker man, paar honderdjes er op inzetten bij de toto, kan je voor de rest van je leven een seizoenkaart aanschaffen bij cambuur!
  • 24 Apr 2021 om 19:45
    Klotebestuur
  • 24 Apr 2021 om 19:43
    • Quote van 24 Apr 2021 om 19:35
      Precies, hij maakt toch ook een sterkte/zwakte analyse van de tegenstander. Hij weet dat PEC de halve ploeg mist. Hij weet dat we thuis spelen. En dan stelt hij deze ploeg op. Het is een schande. We hebben buiten de top 3 dit jaar het meeste geld besteed. Gelukkig zie je dat wel terug op het veld.
    Eens. Jansen en zijn medehuilers zijn nêt ff te licht voor de eredivisie. Zie ook de trainers die aan deze staf voorbij gingen! Ook niet zo “top”.
  • 24 Apr 2021 om 19:35
    • Quote van 24 Apr 2021 om 19:17
      JJ twee seizoenen gewogen, resultaat te ligt bevonden voor dit niveau en tactisch onbekwaam. Wie stelt nou Floranus, Kongolo en Woudenberg op, terwijl jongens op de bank zitten die er voor gaan en ook een beter inzicht hebben.
    Precies, hij maakt toch ook een sterkte/zwakte analyse van de tegenstander. Hij weet dat PEC de halve ploeg mist. Hij weet dat we thuis spelen. En dan stelt hij deze ploeg op. Het is een schande. We hebben buiten de top 3 dit jaar het meeste geld besteed. Gelukkig zie je dat wel terug op het veld.
  • 24 Apr 2021 om 19:34
    Zie beelden op tv voor aanvang van de wedstrijd van een supporter met tranen in de ogen bij het Frysk Folkslied. Zo hoort dat. Ik heb in de returnwedstrijd tegen Zwolle geen moment gezien die die tranen van die supporter recht deden. Wat een enorme desillusie. Vechten met de “bek op it stjoer “ is er niet meer in plan B. Misschien een keertje wadlopen met de mannen in alle lagen? Ook bestuurlijk! Weten we met z’n allen wat de betekenis van met de poten in de Friese klei staan betekent. Letterlijk zeggen ze bâh natuurlijk, figuurlijk het spoelt wel weg tussen de tenen. Lullig om de supporters op deze wedstrijd zó te tracteren. Het leek nergens op
  • 24 Apr 2021 om 19:28
    Kongolo aanvoerder hahahaa. Zegt genoeg.
  • 24 Apr 2021 om 19:17
    JJ twee seizoenen gewogen, resultaat te ligt bevonden voor dit niveau en tactisch onbekwaam. Wie stelt nou Floranus, Kongolo en Woudenberg op, terwijl jongens op de bank zitten die er voor gaan en ook een beter inzicht hebben.
  • 24 Apr 2021 om 19:13
    Het verlies van € 800.000,- tv-geld kun je op het conto schrijven van Gerry Hamstra en Johnny Jansen. Eerstgenoemde is gelukkig al verdwenen, nu de hoofdtrainer nog. En het liefst zo snel mogelijk.
    Als Jansen een echte clubman is stapt hij in het belang van de club per direct op. Als hij blijft zitten als hoofdtrainer zal hij de club alleen maar verder de 'vernieling' in helpen en mag je je echt gaan afvragen of hij wel zo'n clubhart heeft.
  • 24 Apr 2021 om 19:12
    Ik hoorde ergens tijdens de wedstrijd 7 ton verdampen. Schrok me dood, maar toen ik naar het spel keek was het eigenlijk wel terecht.
  • 24 Apr 2021 om 19:01
    Waaardelooos dit. Einde Jansen. Beginnen met Kongolo, Woudenberg en Floranus. Hou er mee op!
  • 24 Apr 2021 om 18:39
    JJ moet zich echt kapot schamen voor zijn laffe insteek. Eindelijk publiek aanwezig en dan gaat hij zo beginnen. Hoe krijg je het in je hoofd.. in principe hebben we niks te verliezen en kunnen we alleen maar winnen, nou volgas op de aanval, laat het publiek wat zien maak er een vermakelijk wedstrijd van. Maar nee, saai laf en zonder enige beleving gaan ze de wedstrijd spelen. Heerenveen onwaardig, EXIT JJ!
  • 24 Apr 2021 om 18:36
    Ze moeten zich schamen hoe ze staan te voetballen en maar roepen we willen graag een vol stadion die krijg zo nooit vol