''SC Heerenveen zit op de bodem qua aantal seizoenkaarthouders''

7
''SC Heerenveen zit op de bodem qua aantal seizoenkaarthouders''

Edward Jousma hoopt dat het Abe Lenstra Stadion volgend seizoen, in tegenstelling tot de laatste maanden, gewoon weer lekker vol zit. De accountmanager supporters laat weten dat de fans in de komende maanden veel van de club uit Friesland horen. 

"Zoals we het hele seizoen steeds probeerden op een creatieve, heldere en persoonlijke manier onze seizoenkaarthouders met elkaar en de club te verbinden. De Berenactie, Hart voor Heerenveen, de Tribunebank en de Matchday Boxen zijn daar mooie voorbeelden van", legt hij uit in FeanFan Magazine.

Jousma beseft dat de verbinding meer nodig is dan ooit. "Ik denk dat we op de bodem zitten qua aantal seizoenkaarthouders", vervolgt hij realistisch. "We willen niet verder interen, maar samen de weg naar boven pakken. De supporters zijn onze beste ambassadeurs. We zijn helaas niet in de positie om iedereen vooraf korting te geven, hoe graag we dat misschien ook willen", aldus Jousma. 

"Maar wie nu zijn seizoenkaart verlengt, krijgt wel vier kortingscodes waarmee vier nieuwe fans een jaarkaart kunnen kopen voor de helft van de prijs", reageert hij. "De seizoenkaartverlenger kan daarbij iets met de nieuwe seizoenkaarthouders afspreken, zodat iedereen meeprofiteert van de korting. Zo kun je als verlenger je eigen kaart terugverdienen", besluit Jousma. 

7 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Apr 2021 om 11:39
    • Quote van 18 Apr 2021 om 09:40
      Heb ik afgelopen seizoen al gedaan en dat heeft weinig geholpen. Elk jaar is het weer dezelfde ellende. Dus ik wacht rustig af. Eerst een nieuwe TM, eerst is de club aanzet. Ik krijg steeds meer het idee dat ik mijn geld in een bodemloze put gooi en zeker in deze tijden van Corona vind ik het niet meer kunnen. Eerst de zaakjes zelf eens regelen.
      De club had afgelopen seizoen een zekere vorm van zekerheid maar we gaan niet echt vooruit. Het voetbal ziet er grotendeels niet uit. Verander als club dat eerst maar net zoals de technische staf. Heb dit seizoen nog geen 1x gehad dat we 2 a 3 wedstrijden goed en verzorgt voetbal speelden.
    Er is steeds minder geld dus ook steeds minder mogelijk. Ik loop ook totaal niet van wat ik dit seizoen voorgeschoteld heb gekregen, alles behalve maar het is wel mijn club en mijn passie. Doordat heel veel mensen gestopt zijn de afgelopen jaren als supporter en/of sponsor is er ook steeds minder geld en zijn de mogelijkheden ook steeds beperkter met een logische sportieve teloorgang als gevolg. En telkens als er nieuwe mensen in stappen zal de intentie oprecht wel zijn om de club weer vooruit te helpen maar een ieder wordt geconfronteerd met een beperkte financiën. En dan wordt het dus keuzes maken......zet je nu in op een goed jeugdcomplex dan zal dat voorlopig ten koste gaan van investeringen in de hoofdmacht.....ga je daarin investeren zal het jeugdcomplex en trainingscomplex achter blijven, verfraaiing en modernisering stadion?, ook dan zal je elders weer keuzes moeten maken, etc. Ze maken er uiteraard geen janboel van om supporters te pesten....en des te meer supporters afhaken, des te minder interessant je wordt voor sponsoren, toekomstige spelers, media, nieuwe supporters etc kortom, je komt in een impasse
  • 18 Apr 2021 om 09:40
    • Quote van 17 Apr 2021 om 11:26
      Hoewel ik je deels begrijp beland je zo met elkaar wel in een impasse. Zoals zo vaak gezegd, des te meer seizoenskaarten aan de man gebracht worden des te groter zijn de mogelijkheden die de club kan ondernemen. Dus des te sneller de club een bepaalde zekerheid heeft qua seizoenskrt verkoop, des te doortastender en slagvaardiger de club kan acteren op de spelersmarkt, samenstelling TD, mogelijkheden stadion, training faciliteiten, jeugdopleiding etc.
    Heb ik afgelopen seizoen al gedaan en dat heeft weinig geholpen. Elk jaar is het weer dezelfde ellende. Dus ik wacht rustig af. Eerst een nieuwe TM, eerst is de club aanzet. Ik krijg steeds meer het idee dat ik mijn geld in een bodemloze put gooi en zeker in deze tijden van Corona vind ik het niet meer kunnen. Eerst de zaakjes zelf eens regelen.
    De club had afgelopen seizoen een zekere vorm van zekerheid maar we gaan niet echt vooruit. Het voetbal ziet er grotendeels niet uit. Verander als club dat eerst maar net zoals de technische staf. Heb dit seizoen nog geen 1x gehad dat we 2 a 3 wedstrijden goed en verzorgt voetbal speelden.
  • 17 Apr 2021 om 16:12
    • Quote van 17 Apr 2021 om 11:26
      Hoewel ik je deels begrijp beland je zo met elkaar wel in een impasse. Zoals zo vaak gezegd, des te meer seizoenskaarten aan de man gebracht worden des te groter zijn de mogelijkheden die de club kan ondernemen. Dus des te sneller de club een bepaalde zekerheid heeft qua seizoenskrt verkoop, des te doortastender en slagvaardiger de club kan acteren op de spelersmarkt, samenstelling TD, mogelijkheden stadion, training faciliteiten, jeugdopleiding etc.
    Zo is het exact. In mijn ogen zijn er maar 2 opties. Je steunt de club of je steunt niet. Beide opties zijn volledig acceptabel. Maar een houding van, ik ga eerst eens kijken wie ze kopen werkt averechts.
  • 17 Apr 2021 om 11:26
    • Quote van 17 Apr 2021 om 10:13
      Al die acties en kortingen etc boeien mij echt vrij weinig. Ik wil vanuit de club uit een duidelijkere visie. Wie wordt straks de nieuwe TM. Welk beleid gaan we voeren. Wat gaan de heren Riemer, Foppe en Roozemond met elkaar doen. Etc etc. Er is zoveel werk aan de winkel, maar ik merk er veel te weinig van. Maar ja de heren zeiden zelf ook dat er tijd zat is. Dus vandaar ook dat er tijd genoeg is om later nog eventueel te verlengen.Ik denk namelijk dat veel meer supporters zitten te wachten op welke kant de club op gaat. die 10 of 20% is leuk maar ik vind het veel belangrijker hoe de club haar technische staf gaat invullen
    Hoewel ik je deels begrijp beland je zo met elkaar wel in een impasse. Zoals zo vaak gezegd, des te meer seizoenskaarten aan de man gebracht worden des te groter zijn de mogelijkheden die de club kan ondernemen. Dus des te sneller de club een bepaalde zekerheid heeft qua seizoenskrt verkoop, des te doortastender en slagvaardiger de club kan acteren op de spelersmarkt, samenstelling TD, mogelijkheden stadion, training faciliteiten, jeugdopleiding etc.
  • 17 Apr 2021 om 10:13
    Al die acties en kortingen etc boeien mij echt vrij weinig. Ik wil vanuit de club uit een duidelijkere visie. Wie wordt straks de nieuwe TM. Welk beleid gaan we voeren. Wat gaan de heren Riemer, Foppe en Roozemond met elkaar doen. Etc etc. Er is zoveel werk aan de winkel, maar ik merk er veel te weinig van. Maar ja de heren zeiden zelf ook dat er tijd zat is. Dus vandaar ook dat er tijd genoeg is om later nog eventueel te verlengen.Ik denk namelijk dat veel meer supporters zitten te wachten op welke kant de club op gaat. die 10 of 20% is leuk maar ik vind het veel belangrijker hoe de club haar technische staf gaat invullen
  • 17 Apr 2021 om 10:00
    Iemand een idee waar de teller nu op staat?
  • 17 Apr 2021 om 09:50
    Zou ook andersom moeten zijn, nu goud volgend jaar 50%..
Thursday 13 May 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›