SC Heerenveen met Dresevic in basis in Derby Van Het Noorden

126
SC Heerenveen met Dresevic in basis in Derby Van Het Noorden

SC Heerenveen speelt vanmiddag het belangrijke uitduel op bezoek bij FC Groningen in De Derby Van Het Noorden. De Friezen trappen om half drie af in Groningen.

Bochniewisz is er.vandaag dus niet bij. Dresevic staat om die reden vandaag aan de aftrap. Op het middenveld zien we Joey Veerman en Schöne als controleurs, terwijl Van Bergen en Halilovic de zijkanten bestrijken. Siem de Jong staat achter Henk Veerman opgesteld als schaduwspits.

Opstelling FC Groningen: Padt, Gudmundsson, Itakara, Dammers, Te Wierik, El Messaoudi, Van Kaam, Da Cruz, Suslov, El Hankouri, Strand Larsen.

Opstelling SC Heerenveen: Mulder, Floranus, Van Hecke, Dresevic, Kaib, Schöne, Halilovic, De Jong, J. Veerman, H. Veerman, Van Bergen.

 

 

126 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Apr 2021 om 19:52
    inhoudelijk reageren, kennelijk is dat iets moeilijks
  • 11 Apr 2021 om 19:48
    • Quote van 11 Apr 2021 om 19:06
      hahaha, inderdaad, hoe krijg je het voor elkaar.
    ik zou wat zeggen maar laat maar......
  • 11 Apr 2021 om 19:41
    • Quote van 11 Apr 2021 om 18:58
      Slechte dag gehad? (Je bent niet stiekem voor Groningen toch?) 2-0 gewonnen van Groningen en niet eens onterecht en het dan nog zo ongezellig maken hier...
    jazeker , groen wit stroom door mijn aderen nou goed ...... komop zeg , we hebben een discussie over een speler die leuk invalt bijna elke keer , heeft niets met mijn tevredenheid met de overwinning te maken Maar goed blijkbaar mag je hier niet meer een andere mening hebben over bepaalde spelers want dan heb je gelijk een "slechte dag" gehad en wordt je voor Groningen supporter uitgemaakt .
  • 11 Apr 2021 om 19:06
    • Quote van 11 Apr 2021 om 18:58
      Slechte dag gehad? (Je bent niet stiekem voor Groningen toch?) 2-0 gewonnen van Groningen en niet eens onterecht en het dan nog zo ongezellig maken hier...
    hahaha, inderdaad, hoe krijg je het voor elkaar.
  • 11 Apr 2021 om 18:58
    • Quote van 11 Apr 2021 om 17:20
      Hoe vaak heb jij gelijk gehad met je transfer geruchten dit seizoen.
      0 keer inderdaad .

      Vorige seizoen stond hij een paar keer in de basis. daar ging het mij om .
      Maar vooruit laat hem volgende keer maar starten , dan hoor je diezelfde mensen weer klagen dat hij niet goed genoeg is voor Heerenveen.
    Slechte dag gehad? (Je bent niet stiekem voor Groningen toch?) 2-0 gewonnen van Groningen en niet eens onterecht en het dan nog zo ongezellig maken hier...
  • 11 Apr 2021 om 18:53
    • Quote van 11 Apr 2021 om 18:46
      Van Ewijk was allang gemeld door mainstream media mensen , je had hierin echt geen primeur , gewoon nieuws door taggen is nog geen gelijk hebben . Maar terug naar ontopic en beide keren was het geen schim ten opzichte van de keren als invaller
    Je argumenten kloppen opnieuw niet. In februari, 22 februari om precies te zijn, heb ik het al gemeld. De ´mainstream´ media hebben de melding gemaakt in maart, eind maart. Je mag me best bekritiseren, dat gebeurt namelijk genoeg en heb ik vaak ook alle begrip voor. Maar hou het wel even bij de feiten.
  • 11 Apr 2021 om 18:46
    • Quote van 11 Apr 2021 om 18:08
      Een zwaktebod om over geruchten te beginnen, daar hadden we het namelijk niet over. Maar met Van Ewijk lijk ik toch redelijk gelijk te krijgen. Zo zijn er nog wel dat dingen te benoemen die achteraf bleken te kloppen. Maar goed, om terug te keren naar de daadwerkelijke discussie. Hajal heeft dit seizoen twee keer in de basis gestaan. En vorig jaar precies nul keer in de basis gestart.
    Van Ewijk was allang gemeld door mainstream media mensen , je had hierin echt geen primeur , gewoon nieuws door taggen is nog geen gelijk hebben . Maar terug naar ontopic en beide keren was het geen schim ten opzichte van de keren als invaller
  • 11 Apr 2021 om 18:08
    • Quote van 11 Apr 2021 om 17:20
      Hoe vaak heb jij gelijk gehad met je transfer geruchten dit seizoen.
      0 keer inderdaad .

      Vorige seizoen stond hij een paar keer in de basis. daar ging het mij om .
      Maar vooruit laat hem volgende keer maar starten , dan hoor je diezelfde mensen weer klagen dat hij niet goed genoeg is voor Heerenveen.
    Een zwaktebod om over geruchten te beginnen, daar hadden we het namelijk niet over. Maar met Van Ewijk lijk ik toch redelijk gelijk te krijgen. Zo zijn er nog wel dat dingen te benoemen die achteraf bleken te kloppen. Maar goed, om terug te keren naar de daadwerkelijke discussie. Hajal heeft dit seizoen twee keer in de basis gestaan. En vorig jaar precies nul keer in de basis gestart.
  • 11 Apr 2021 om 18:03
    • Quote van 11 Apr 2021 om 17:20
      Bij Zwolle was het idd drama. Overigens is dat daar wel vaker het geval. Kunstgras heh dan krijg je dat
    PEC speelt sinds dit seizoen weer op gewoon gras, de slechte prestatie daar lag dit keer dus niet aan het kunstgras.
  • 11 Apr 2021 om 17:54
    • Quote van 11 Apr 2021 om 16:34
      Nu 2 weken de tijd om voor te bereiden om revanche te nemen op Pec. Daar bar en bar slecht gespeeld en kansloos verloren, nu laten zien wie de betere is en 3 punten pakken. Hopelijk laat Heracles dan weer is punten liggen.
    Heracles moet maat Emmen! Ik hoop dat Emmen gaat winnen,en in de Eredivisie blijft,en dan zelf winnen van PEC,dan staan we op 8!
  • 11 Apr 2021 om 17:20
    • Quote van 11 Apr 2021 om 16:34
      Nu 2 weken de tijd om voor te bereiden om revanche te nemen op Pec. Daar bar en bar slecht gespeeld en kansloos verloren, nu laten zien wie de betere is en 3 punten pakken. Hopelijk laat Heracles dan weer is punten liggen.
    Bij Zwolle was het idd drama. Overigens is dat daar wel vaker het geval. Kunstgras heh dan krijg je dat
  • 11 Apr 2021 om 17:20
    • Quote van 11 Apr 2021 om 16:28
      Hoe vaak is Hajal gestart dit seizoen?
    Hoe vaak heb jij gelijk gehad met je transfer geruchten dit seizoen.
    0 keer inderdaad .

    Vorige seizoen stond hij een paar keer in de basis. daar ging het mij om .
    Maar vooruit laat hem volgende keer maar starten , dan hoor je diezelfde mensen weer klagen dat hij niet goed genoeg is voor Heerenveen.
  • 11 Apr 2021 om 16:52
    Eens Hajal is nog geen basis speler, maar kan als invaller heel belangrijk zijn. Lijkt mij als speler heel lekker. Zo is Samaras ook begonnen, wanneer die warm liep ging het hele stadion er voor zitten.
  • 11 Apr 2021 om 16:34
    Nu 2 weken de tijd om voor te bereiden om revanche te nemen op Pec. Daar bar en bar slecht gespeeld en kansloos verloren, nu laten zien wie de betere is en 3 punten pakken. Hopelijk laat Heracles dan weer is punten liggen.
  • 11 Apr 2021 om 16:30
    • Quote van 11 Apr 2021 om 16:16
      Siem op het middenveld kan gewoon niet. Domme aankoop als je het mij vraagt. Je kan hem als spits gebruiken en anders niet. En waarom gebruikt jj van der heide niet? Waarom elke x een middenvelder misbruiken als linksvoor?
    3 punten!!! Stoppen met al dat gezeik
  • 11 Apr 2021 om 16:28
    • Quote van 11 Apr 2021 om 16:26
      Het probleem met jou conclusie is alleen dat telkens als Jansen, Hajal wel in de basis zet, dat hij geen goede wedstrijd speelt.
      Hajal lijkt wel een beetje op Melvin Platje van vroeger , als invaller goed als basis speler niet echt .
    Hoe vaak is Hajal gestart dit seizoen?
  • 11 Apr 2021 om 16:28
    Lekker mannen! Prima pot na een slechte eerste 25 min
  • 11 Apr 2021 om 16:26
    • Quote van 11 Apr 2021 om 16:15
      Eigenlijk bewijst de invalbeurt van Hajal weer waarom de beginopstelling van Jansen altijd verkeerd is.

    Het probleem met jou conclusie is alleen dat telkens als Jansen, Hajal wel in de basis zet, dat hij geen goede wedstrijd speelt.
    Hajal lijkt wel een beetje op Melvin Platje van vroeger , als invaller goed als basis speler niet echt .
  • 11 Apr 2021 om 16:25
    Yes! Lekker mannen!!!
  • 11 Apr 2021 om 16:23
    Klasse 2de helft! Niks op aan te merken. Strijd passie en beleving!
  • 11 Apr 2021 om 16:18
    • Quote van 11 Apr 2021 om 16:17
      Halilovic man van de wedstrijd, echte winnaar!
    Die speelde echt goed
  • 11 Apr 2021 om 16:17
    Halilovic man van de wedstrijd, echte winnaar!
  • 11 Apr 2021 om 16:17
    • Quote van 11 Apr 2021 om 16:16
      Ik wil ook even aandacht vragen voor de perfecte invalbeurt van Lucas woudenberg
    Floranus ook
  • 11 Apr 2021 om 16:16
    Ik wil ook even aandacht vragen voor de perfecte invalbeurt van Lucas woudenberg
  • 11 Apr 2021 om 16:16
    Siem op het middenveld kan gewoon niet. Domme aankoop als je het mij vraagt. Je kan hem als spits gebruiken en anders niet. En waarom gebruikt jj van der heide niet? Waarom elke x een middenvelder misbruiken als linksvoor?
  • 11 Apr 2021 om 16:16
    • Quote van 11 Apr 2021 om 16:14
      Woudenberg heeft 10x meer dreiging dan Kaïb. Speelt gewoon goed. Fantastische aanval zeg!
    Zelfs ik moet toegeven dat Woudenberg goed speelt.
  • 11 Apr 2021 om 16:15
    • Quote van 11 Apr 2021 om 16:15
      Eigenlijk bewijst de invalbeurt van Hajal weer waarom de beginopstelling van Jansen altijd verkeerd is.

    Eens
  • 11 Apr 2021 om 16:15
    • Quote van 11 Apr 2021 om 16:10
      Hajal valt lekker in, blijft voor mij toch een raadsel waarom deze jongen zo weinig minuten krijgt. Verder Halilovic Man Of The Match voor mij vandaag, erg sterk optreden van hem.
    Eigenlijk bewijst de invalbeurt van Hajal weer waarom de beginopstelling van Jansen altijd verkeerd is.

  • 11 Apr 2021 om 16:14
    • Quote van 11 Apr 2021 om 16:10
      Hajal valt lekker in, blijft voor mij toch een raadsel waarom deze jongen zo weinig minuten krijgt. Verder Halilovic Man Of The Match voor mij vandaag, erg sterk optreden van hem.
    Mee eens die voetbalt echt goed
  • 11 Apr 2021 om 16:14
    Woudenberg heeft 10x meer dreiging dan Kaïb. Speelt gewoon goed. Fantastische aanval zeg!
  • 11 Apr 2021 om 16:14
    Tibor, ik kan er wel aan wennen om je elke week zo te zien spelen. Wat een drive. Samen met Ibrahim, Erwin en Jan Paul de enige met de goede mentaliteit voor een derby.
  • 11 Apr 2021 om 16:13
    Sjoch ris oan...
  • 11 Apr 2021 om 16:13
    HALILOVIC JE BENT EEN HELD
  • 11 Apr 2021 om 16:10
    Hajal valt lekker in, blijft voor mij toch een raadsel waarom deze jongen zo weinig minuten krijgt. Verder Halilovic Man Of The Match voor mij vandaag, erg sterk optreden van hem.
  • 11 Apr 2021 om 16:08
    Hajal en Halilovic ten alle tijde basis
  • 11 Apr 2021 om 16:08
    • Quote van 11 Apr 2021 om 16:05
      Zou de technische staf wel de kwaliteiten hebben om spelers beter te maken? Ligt het aan de speler of wellicht ook aan de technische staf?
    Is iid ook 0,0 beter geworden
  • 11 Apr 2021 om 16:05
    • Quote van 11 Apr 2021 om 16:03
      Zo zonde dat het er nooit echt uit is gekomen bij hem. Had/heeft echt wel de potentie maar dat rendement is om te huilen. Hopen dat ie nog wat kan scoren om z'n marktwaarde te laten stijgen en dan hopen dat een Duitse/Russische club zo gek is om er een paar M voor te vangen
    Zou de technische staf wel de kwaliteiten hebben om spelers beter te maken? Ligt het aan de speler of wellicht ook aan de technische staf?
  • 11 Apr 2021 om 16:03
    • Quote van 11 Apr 2021 om 16:01
      Die van bergen kunnen we ook wel missen als kiespijn totaal geen meerwaarde voor de ploeg
    Zo zonde dat het er nooit echt uit is gekomen bij hem. Had/heeft echt wel de potentie maar dat rendement is om te huilen. Hopen dat ie nog wat kan scoren om z'n marktwaarde te laten stijgen en dan hopen dat een Duitse/Russische club zo gek is om er een paar M voor te vangen
  • 11 Apr 2021 om 16:03
    En dan ga je eens met 8 man op de helft van Groningen staan, en blijk je soms toch wel te kunnen voetballen... waarom niet vaker? Waarom weer achteruit lopen....
  • 11 Apr 2021 om 16:01
    3 punten pakken tegen Groningen, dat zou leuk zijn..
  • 11 Apr 2021 om 16:01
    Die van bergen kunnen we ook wel missen als kiespijn totaal geen meerwaarde voor de ploeg
  • 11 Apr 2021 om 16:00
    Nou alles uit de kast en vastbijten
  • 11 Apr 2021 om 15:59
    • Quote van 11 Apr 2021 om 15:56
      Penalty word gemist door Veerman...
    Op mijn tv scherm heeft hij wel gescoord.
  • 11 Apr 2021 om 15:59
    • Quote van 11 Apr 2021 om 15:55
      Vind hem best wel goed spelen eigenlijk. Dat het teveel van hetzelfde is moet je Jansen kwalijk nemen en niet de spelers.
    Halilovic is zo veel meer een middenvelder dan hangende linksbuiten. Laat het zo weer eens zien.
  • 11 Apr 2021 om 15:59
    • Quote van 11 Apr 2021 om 15:54
      Halilovic speelt wel redelijk
    Zeker niet slecht hoor, maar die jongen moet op het middenveld waar ie hoort. Schone en de Jong samen past gewoon niet, hajal al een stuk beter. Maar met halilovic aan de zijkant mis je gewoon een aanvaller
  • 11 Apr 2021 om 15:56
    • Quote van 11 Apr 2021 om 15:56
      Penalty word gemist door Veerman...
    De zogenaamde vedette
  • 11 Apr 2021 om 15:56
    Billeknijpen....
  • 11 Apr 2021 om 15:56
    Penalty word gemist door Veerman...
  • 11 Apr 2021 om 15:55
    • Quote van 11 Apr 2021 om 15:54
      Halilovic speelt wel redelijk
    Vind hem best wel goed spelen eigenlijk. Dat het teveel van hetzelfde is moet je Jansen kwalijk nemen en niet de spelers.
  • 11 Apr 2021 om 15:55
    Zelf kijken.. hahahah.
  • 11 Apr 2021 om 15:55
    • Quote van 11 Apr 2021 om 15:49
      Vd Heide moet toch ook als een stekker balen als je ziet dat Halilovic en V Bergen mogen blijven spelen.
    Misschien zie ik het verkeerd, maar ik vind Halilovic een goede wedstrijd spelen. Van Bergen is een ander verhaal..
  • 11 Apr 2021 om 15:54
    Binnen
  • 11 Apr 2021 om 15:54
    Strafschop. Kan niet anders
  • 11 Apr 2021 om 15:54
    Penalty lijkt me!
  • 11 Apr 2021 om 15:54
    • Quote van 11 Apr 2021 om 15:49
      Vd Heide moet toch ook als een stekker balen als je ziet dat Halilovic en V Bergen mogen blijven spelen.
    Halilovic speelt wel redelijk
  • 11 Apr 2021 om 15:53
    Typisch zo’n wedstrijd waarin je als heenrenveen zijnde ook nog eens een oudgediende zoals Arjen Robben laat scoren.
  • 11 Apr 2021 om 15:50
    En steeds vaker voetballen we zoals vandaag. Lafjes zonder beleving. Vinden het wel prima. 0-0 Achja mooi meegenomen. Bah! Waarom niet alles of niks? Het is de “ derby “ kom op man beetje lef tonen! Het is dan een uitwedstrijd maar zo’n wedstrijd hoef ik echt niet te zien als ik in het stadion zit. Ziet er toch niet uit? Dit is toch geen vermaak?
  • 11 Apr 2021 om 15:49
    Kom op Hajal, laat ons wat zien!
  • 11 Apr 2021 om 15:49
    Vd Heide moet toch ook als een stekker balen als je ziet dat Halilovic en V Bergen mogen blijven spelen.
  • 11 Apr 2021 om 15:46
    Mooi we gaan winnen, hajal!!
  • 11 Apr 2021 om 15:44
    Die v Bergen is werkelijk waar een ontzettend grote prutser. Hoeveel ballen hij verkloot! Moet lekker op atletiek gaan....
  • 11 Apr 2021 om 15:44
    Het zal wel weer aan mij liggen en zal wel niet objectief zijn. Maar zo slecht was kaib toch niet? Oké hij geeft el hankouri een enkele keer te ietwat veel ruimte, maar vond hem in balbezit gewoon in orde. Wat mij betreft een onbegrijpelijke wissel.
  • 11 Apr 2021 om 15:43
    Het moment in de wedstrijd om nu snel de 0-1 te maken! Moet je wel wat scherper voor de goal zijn...
  • 11 Apr 2021 om 15:39
    • Quote van 11 Apr 2021 om 15:19
      Man man man wat een verhaal. Er zijn zoveel meer leuke dingen te doen in plaats van je zo te ergeren aan van alles en nog wat.
    Er zijn inderdaad wel leukere dingen te doen. Als P-R er was had ik daar zeker naar gekeken. Maar het gaat me gewoon aan het hart. Een club die vroeger als een van de leukste clubs in de ED gezien werd. Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg. Voetballend viel er altijd wel wat te beleven.
    En nu heb je een voorzitter die zogenaamd niet deugd, maar waar het echt aan schort is het voetballend gedeelte. Zelfs tegen Emmen of Fortuna wordt je voetballend weggespeeld. Ik hou wel van het Italiaanse catenaccio, maar die kunnen het gewoon echt. En Heerenveen kan dit niet, dus speel dan ook niet zo.
    Als je vervolgens ook nog een biografie van Foppe gelezen hebt en hoe zijn insteek was (wat ik nu op hem aan te merken heb doet niets af van de mens en trainer Foppe) dan is het treurig gesteld vandaag de dag. Ook met de instelling van de spelers overigens. Je kan ook als speler zeggen "lik me ****" en gewoon lekker gaan aanvallen, ook als dat niet mag van mijnheer de trainer.
  • 11 Apr 2021 om 15:39
    Nu Kaib erin is heb je geen snelheid een voorzetten meer op links. Dus ik zou nu de Jong eruit halen, Halilovic op 10 en dan van der Heide op linksvoor. Heb je wat meer countermogelijkheden en snelheid en voorzetten
  • 11 Apr 2021 om 15:37
    • Quote van 11 Apr 2021 om 15:36
      Had bijna gescoord haha
    Die ene tegen Willem II was al gek genoeg. Lucas moet het niet te bont maken anders staat hij volgende week in de basis.
  • 11 Apr 2021 om 15:37
    • Quote van 11 Apr 2021 om 15:32
      Woudenberg erin, terwijl Halilovic gewoon naast Veerman had gemoeten en schone of de jong eruit, dan van der Heide erin en dan kan Kaib beter voetballen. Erover heen, want nu zweeft ie alleen maar
    Maar dit is voor onze hoofdtrainer te hoog gegrepen. Zoveel tactisch inzicht mag je niet van Johnny Jansen verwachten. Deze wissel past precies bij het niveau wat Jansen heeft als hoofdtrainer.
  • 11 Apr 2021 om 15:36
    • Quote van 11 Apr 2021 om 15:32
      Ben je mooi klaar mee met foutenberg ik begrijp dat niet
    Had bijna gescoord haha
  • 11 Apr 2021 om 15:34
    JJ gaat pas aanvallend wisselen als we achter staan.
  • 11 Apr 2021 om 15:32
    Ben je mooi klaar mee met foutenberg ik begrijp dat niet
  • 11 Apr 2021 om 15:32
    Woudenberg erin, terwijl Halilovic gewoon naast Veerman had gemoeten en schone of de jong eruit, dan van der Heide erin en dan kan Kaib beter voetballen. Erover heen, want nu zweeft ie alleen maar
  • 11 Apr 2021 om 15:32
    Oh nee...woudenberg. Niet dat Kaib goed speelde trouwens. Hopelijk heeft woudenberg een goede dag! Dreiging op links is iig helemaal weg met deze wissel.
  • 11 Apr 2021 om 15:32
    • Quote van 11 Apr 2021 om 15:28
      85e min Woudenberg voor foranus. JJ heeft het tactisch goed voorelkaar., denk dat ze wel tevreden zijn in de rust
    Hij mag nu al, waarom eigenlijk?
  • 11 Apr 2021 om 15:32
    Foutenberg gaat scoren!
  • 11 Apr 2021 om 15:31
    Woudenberg erin. Nou dan wordt het 1-0 door een penalty of vrije trap. Die vent maakt zo ontiegelijk veel overtredingen...
  • 11 Apr 2021 om 15:31
    Goh, een vroege wissel.. en wat voor een
  • 11 Apr 2021 om 15:31
    • Quote van 11 Apr 2021 om 15:10
      Nu is het wachten op minuut 70 voor een wissel. Waarschijnlijk Woudenberg.
    Helaas, je zat er 25 minuten naast.
  • 11 Apr 2021 om 15:30
    • Quote van 11 Apr 2021 om 15:25
      Kom op, Hajal en vd Heide er in. Spelers met lef.
    Gaat onze laffe trainer niet doen. Die stelt liever wekelijks dezelfde falende spelers op. Als Jansen hier volgend seizoen nog wel trainer mocht zijn, dan raad ik beide spelers aan op zoek te gaan naar een andere club. Deze trainer kan beide heren niks leren en deze trainer stelt liefst oude spelers op en stopt ze vol met afwachtende tactieken.
  • 11 Apr 2021 om 15:28
    Met alle respect, maar ik ben zo blij dat Flor anus zijn contract niet wil verlengen. Was al bang dat Heerenveen het wel zou doen... Kijk hoe hij speelt, alles gaat mis, alle tijd van de wereld en dan speel je op deze manier... Ik begrijp er letterlijk niks van
  • 11 Apr 2021 om 15:28
    • Quote van 11 Apr 2021 om 15:25
      Kom op, Hajal en vd Heide er in. Spelers met lef.
    85e min Woudenberg voor foranus. JJ heeft het tactisch goed voorelkaar., denk dat ze wel tevreden zijn in de rust
  • 11 Apr 2021 om 15:25
    Kom op, Hajal en vd Heide er in. Spelers met lef.
  • 11 Apr 2021 om 15:24
    • Quote van 11 Apr 2021 om 15:19
      Man man man wat een verhaal. Er zijn zoveel meer leuke dingen te doen in plaats van je zo te ergeren aan van alles en nog wat.
    Ik snap zijn verhaal volledig. Je moet er toch niet aan denken dat Jansen volgend seizoen nog voor de groep staat. Ik hoop er volgend seizoen weer bij te mogen zijn in het stadion, maar met Jansen als hoofdtrainer verheug ik me niet op onze wedstrijden. Het elftal speelt vandaag exact zoals ik had verwacht, met exact de waardeloze instelling en opstelling zoals je die al bijna het hele seizoen ziet. Dat wil ik volgend seizoen niet nog eens zien.
  • 11 Apr 2021 om 15:22
    Dresevic speelt wel sterk tot nu toe. Als die Robben straks wel invalt mag ie hem wel ff flink aanpakken voordat hij de winnende maakt. Ik zie het wel weer gebeuren. Typisch zo'n wedstrijd. En gaat alles weer over Robben.
  • 11 Apr 2021 om 15:22
    Valt mij tegen. Bij Groningen staat het veel beter, zetten hoog druk wij hangen maar wat achterin en hebben nauwelijks enige opbouw. Dat Johnny niet wat omzettingen doet echt onbegrijpelijk. Groningen meer dynamiek en power wij gezapig. Ik zie straks wel een goaltje vallen voor Groningen.
    Ze spelen niet echt voor meer tv geld of om wat omhoog te komen.
  • 11 Apr 2021 om 15:21
    • Quote van 11 Apr 2021 om 15:17
      Net zat ik radio 1 te luisteren, vertelde die commentator ook nog dat Heerenveen een voetballende ploeg is. Al twee jaar zeker geen wedstrijd van Heerenveen meer gezien? Het is alleen maar achterover hangen, wachten op een counter. En als je zo slecht in de wedstrijd zit (qua mentaliteit) dan word het nooit wat. Als je dan achter komt is omschakelen wel erg moeilijk. Waarom niet een Heerenveen dat druk naar voren zet? Wanneer je bal verliest, meteen opjagen. Nou is het zo dat als een speler het vermoeden heeft dat hij de bal verliest, hij al terug moet zakken. Zo laf. Ik hoop dat Roozemond Jansen ontslaat. Gewoon een normale trainer voor de groep, die laat voetballen voor het publiek. Liever met 4-3 verliezen dan met 1-0. Laat Jansen eens een biografie over Foppe lezen. Laat hem eens wedstrijden van vroeger herbeleven. Toen de staf vol energie zat, alsmede de spelers. Voetbal doe je voor het publiek, niet voor de zakelijke punten (wat je ook al niet voor elkaar krijgt)...
      En dit zeg ik al meer dan een jaar. Jansen is gewoon niet de trainer voor Heerenveen, op dit moment. Jammer dat juist Riemer en Foppe doen alsof het de beste trainer is voor Heerenveen. Zegt ook wel wat over hun agenda.

    Eens! Vooral dat laatste snap ik dus ook niet, en ben daarom zeer sceptisch over ‘het plan’. Is dit de manier hoe je het voetbaltechnisch wil doen de komende jaren?
  • 11 Apr 2021 om 15:19
    • Quote van 11 Apr 2021 om 15:17
      Net zat ik radio 1 te luisteren, vertelde die commentator ook nog dat Heerenveen een voetballende ploeg is. Al twee jaar zeker geen wedstrijd van Heerenveen meer gezien? Het is alleen maar achterover hangen, wachten op een counter. En als je zo slecht in de wedstrijd zit (qua mentaliteit) dan word het nooit wat. Als je dan achter komt is omschakelen wel erg moeilijk. Waarom niet een Heerenveen dat druk naar voren zet? Wanneer je bal verliest, meteen opjagen. Nou is het zo dat als een speler het vermoeden heeft dat hij de bal verliest, hij al terug moet zakken. Zo laf. Ik hoop dat Roozemond Jansen ontslaat. Gewoon een normale trainer voor de groep, die laat voetballen voor het publiek. Liever met 4-3 verliezen dan met 1-0. Laat Jansen eens een biografie over Foppe lezen. Laat hem eens wedstrijden van vroeger herbeleven. Toen de staf vol energie zat, alsmede de spelers. Voetbal doe je voor het publiek, niet voor de zakelijke punten (wat je ook al niet voor elkaar krijgt)...
      En dit zeg ik al meer dan een jaar. Jansen is gewoon niet de trainer voor Heerenveen, op dit moment. Jammer dat juist Riemer en Foppe doen alsof het de beste trainer is voor Heerenveen. Zegt ook wel wat over hun agenda.

    Man man man wat een verhaal. Er zijn zoveel meer leuke dingen te doen in plaats van je zo te ergeren aan van alles en nog wat.
  • 11 Apr 2021 om 15:19
    • Quote van 11 Apr 2021 om 15:11
      Nul spelopvatting. Geen diepte, geen individuele actie, geen bravoure, geen linksbuiten. Geen lef. Wel: poep in de broek, af en toe een bevlieging, achter uit hangen, eindeloos balverlies, terugzakken, floranus ouderwets balverlies en twee hele voorzetten richting Leek, een boos kijkende trainer, een sjokkende Henk Veerman. Kortom: het beeld van de afgelopen 20 wedstrijden. Het begint met passie, vuur, beleving, een strijdplan, eer, trots en intensiteit
    Onze hoofdtrainer is verantwoordelijk voor deze spelopvatting. Wekelijks laat Jansen zien dat hij niet beschikt over de juiste kwaliteiten om hoofdtrainer te kunnen zijn bij onze mooie club. Ik heb alle vertrouwen in Jansen al lang geleden verloren. Ik heb hem in twee seizoenen nog niet één keer kunnen betrappen op een tactische opmerking met betrekking tot positiespel. Verder dan linies kort op elkaar komt onze eindverantwoordelijke niet.
  • 11 Apr 2021 om 15:17
    Die had moeten zitten Joey. Ze schieten te zacht en recht op de keeper.
  • 11 Apr 2021 om 15:17
    Net zat ik radio 1 te luisteren, vertelde die commentator ook nog dat Heerenveen een voetballende ploeg is. Al twee jaar zeker geen wedstrijd van Heerenveen meer gezien? Het is alleen maar achterover hangen, wachten op een counter. En als je zo slecht in de wedstrijd zit (qua mentaliteit) dan word het nooit wat. Als je dan achter komt is omschakelen wel erg moeilijk. Waarom niet een Heerenveen dat druk naar voren zet? Wanneer je bal verliest, meteen opjagen. Nou is het zo dat als een speler het vermoeden heeft dat hij de bal verliest, hij al terug moet zakken. Zo laf. Ik hoop dat Roozemond Jansen ontslaat. Gewoon een normale trainer voor de groep, die laat voetballen voor het publiek. Liever met 4-3 verliezen dan met 1-0. Laat Jansen eens een biografie over Foppe lezen. Laat hem eens wedstrijden van vroeger herbeleven. Toen de staf vol energie zat, alsmede de spelers. Voetbal doe je voor het publiek, niet voor de zakelijke punten (wat je ook al niet voor elkaar krijgt)...
    En dit zeg ik al meer dan een jaar. Jansen is gewoon niet de trainer voor Heerenveen, op dit moment. Jammer dat juist Riemer en Foppe doen alsof het de beste trainer is voor Heerenveen. Zegt ook wel wat over hun agenda.

  • 11 Apr 2021 om 15:13
    Met publiek was het afwachtende spel van beide teams met striemend fluitconcert beloond
  • 11 Apr 2021 om 15:11
    Nul spelopvatting. Geen diepte, geen individuele actie, geen bravoure, geen linksbuiten. Geen lef. Wel: poep in de broek, af en toe een bevlieging, achter uit hangen, eindeloos balverlies, terugzakken, floranus ouderwets balverlies en twee hele voorzetten richting Leek, een boos kijkende trainer, een sjokkende Henk Veerman. Kortom: het beeld van de afgelopen 20 wedstrijden. Het begint met passie, vuur, beleving, een strijdplan, eer, trots en intensiteit
  • 11 Apr 2021 om 15:10
    Floranus, het lachtertje van de Eredivisie. Bedankt Hamstra, ik snap Cees wel.
  • 11 Apr 2021 om 15:10
    Nu is het wachten op minuut 70 voor een wissel. Waarschijnlijk Woudenberg.
  • 11 Apr 2021 om 15:09
    V Bergen wint werkelijk waar geen enkel duel. Speelt als een F.je. Henk denkt met hakjes eruit te komen. Joey weer eens onzichtbaar. Floranus krijgt geen bal voor. Siem is veldvulling. Kaib staat nog te slapen. Maar.....we gaan echt voor de play offs.....
  • 11 Apr 2021 om 15:06
    Hebben we op RV echt niks anders???
  • 11 Apr 2021 om 15:06
    • Quote van 11 Apr 2021 om 14:58
      Of een matige trainer met een zeer behoudende spelopvatting
    De spelersgroep is niet in balans, maar ook onze trainer is één van de oorzaken dat we het hele seizoen zo matig voetballen. Wil je volgend seizoen stappen vooruit maken dan moet je als club behalve op zoek naar versterkingen ook op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. Jansen kan er echt geen reet van. In de veertig jaar dat ik nu bij sc Heerenveen kom nog nooit zo'n slechte trainer gezien. En dat had ik na Streppel en Jan Olde Riekerink nooit verwacht nog te gaan zeggen.
  • 11 Apr 2021 om 15:02
    Blijkbaar kun je met dezelfde tactiek spelen tegen zowel Groningen als Ajax. Lijkt me erg sterk...
  • 11 Apr 2021 om 15:02
    Ajax,PSV en Feyenoord zullen wel volop gaan voor Floranus .. pfffff....
  • 11 Apr 2021 om 15:01
    Misschien toch maar even een linksbuiten aanschaffen? Elke bal gaat richting de linker cornerhoek man
  • 11 Apr 2021 om 15:01
    Het is niet best van beide kanten ik vind Heerenveen ook veelste afwachtend
  • 11 Apr 2021 om 15:00
    • Quote van 11 Apr 2021 om 14:49
      Schone speelt niet goed. Makkelijk de bal kwijt op het middenveld.
    Doet de Jong ook mee? Lasse en Siem, beide spelers die niet gewend zijn om in te zakken en counteren.. een Kaib die na 60/70 minuten weer gewisseld moet worden, omdat van hem verwacht wordt om in te zakken en met de counter linksbuiten te staan.. ga gewoon toch 4-3-3 spelen met van der Heide op links, Nygren/van Bergen op rechts, schuif die verdediging 20 meter verder omhoog, en speel een beetje met bravoure! Dat flauwe laffe voetbal, ik ben het helemaal zat.. Laatste 21 wedstrijden 3 gewonnen en niet om aan te gluren........
  • 11 Apr 2021 om 14:58
    • Quote van 11 Apr 2021 om 14:56
      Wat hebben we toch matige spelers
    Of een matige trainer met een zeer behoudende spelopvatting
  • 11 Apr 2021 om 14:57
    Het is echt wachten op de 1-0... een halilovic nog niet gezien. Je speelt voor je gevoel daardoor met een man minder.
  • 11 Apr 2021 om 14:57
    Zult zien dat Robben er straks inkomt en winnende maakt
  • 11 Apr 2021 om 14:56
    Wat hebben we toch matige spelers
  • 11 Apr 2021 om 14:55
    Gaaaaaap.......
  • 11 Apr 2021 om 14:49
    Schone speelt niet goed. Makkelijk de bal kwijt op het middenveld.
  • 11 Apr 2021 om 14:49
    • Quote van 11 Apr 2021 om 14:46
      Veerman had hem af moeten geven, Padt is een goeie keeper.
    Op wie??
  • 11 Apr 2021 om 14:46
    Veerman had hem af moeten geven, Padt is een goeie keeper.
  • 11 Apr 2021 om 14:45
    • Quote van 11 Apr 2021 om 14:36
      Hebben al jaren geen vleugels meer. Misschien Red Bull als sponsor binnenhalen
    We hebben wel vleugels, maar ook een trainer die er niet mee durft te spelen...
  • 11 Apr 2021 om 14:42
    Wat een bagger, het is weer zo’n wedstrijd
  • 11 Apr 2021 om 14:41
    Nog geen enkel duel gewonnen. Lekker op eigen 16 spelen....veelbelovend
  • 11 Apr 2021 om 14:40
    Waarom geen uitshirts?
  • 11 Apr 2021 om 14:36
    • Quote van 11 Apr 2021 om 14:27
      Ik miss idd een type vlap en een aantal jaar terug hadden we larsson zeneli odegaard. Buitenspelers die een goal kunnen maken die mis ik nu ook dan komt nygren het meest in de buurt
    Hebben al jaren geen vleugels meer. Misschien Red Bull als sponsor binnenhalen
  • 11 Apr 2021 om 14:27
    Ik miss idd een type vlap en een aantal jaar terug hadden we larsson zeneli odegaard. Buitenspelers die een goal kunnen maken die mis ik nu ook dan komt nygren het meest in de buurt
  • 11 Apr 2021 om 14:23
    • Quote van 11 Apr 2021 om 14:03
      Moet zeggen dat ik vaak kritiek heb op wat ze laten zien maar als ik nu naar Feyenoord en Utrecht kijk word ik ook beetje moe. Misschien is totale niveau wel omlaag gedenderd.. niet om aan te zien.. had meer van mn Utrecht verwacht dit seizoen. Zo zie je maar dat veel investeren ook niet altijd helpt
    Het is allemaal berekend voetbal als je ziet hoe er over het algemeen wordt gevoetbalt is het erg voorspelbaar echte nr 10 zie je ook niet meer die bepalend is bijvb een type Hagi een mannetje uutspelen kan of mag niet meer bang voor balverlies
  • 11 Apr 2021 om 14:19
    • Quote van 11 Apr 2021 om 13:45
      Ben benieuwd. Vol derop is een must.
    Nou, laat dat nou net een probleempje zijn dit seizoen
  • 11 Apr 2021 om 14:15
    Dit is een uitwedstrijd voor ons,zie ons dan ook niet winnen.Bij de tegenstander zit vechtlust wat ik bij ons ook mis..
  • 11 Apr 2021 om 14:03
    Moet zeggen dat ik vaak kritiek heb op wat ze laten zien maar als ik nu naar Feyenoord en Utrecht kijk word ik ook beetje moe. Misschien is totale niveau wel omlaag gedenderd.. niet om aan te zien.. had meer van mn Utrecht verwacht dit seizoen. Zo zie je maar dat veel investeren ook niet altijd helpt
  • 11 Apr 2021 om 13:58
    • Quote van 11 Apr 2021 om 13:55
      Speelt
    Naam niet goed geschreven in tekst vandaar de vraagtekens ;) Maakt hem niet minder goed want ik had gehoopt dat ie niet mee zou doen.
  • 11 Apr 2021 om 13:56
    Die zogenaamde vraagtekens doen gewoon mee bij Groningen. Arjen Robben op de bank.
  • 11 Apr 2021 om 13:55
    • Quote van 11 Apr 2021 om 13:50
      Itakara??
    Speelt
  • 11 Apr 2021 om 13:50
    Itakara??
  • 11 Apr 2021 om 13:47
    Ik denk dat er goed aan gedaan is om Halilovics en Joey te ruilen dat was vorige week in ieder geval beter!
  • 11 Apr 2021 om 13:45
    Ben benieuwd. Vol derop is een must.
  • 11 Apr 2021 om 13:36
    Ik heb er een goed gevoel bij. Hopelijk kunnen ze het spel zoals tegen Ajax voortzetten. Loopt het niet dan tijdig van der heide erin voor wat gif. Op naar de drie punten!!
Thursday 13 May 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›