''Het goede gevoel is veel belangrijker dan zo'n play-off-ronde''

6
''Het goede gevoel is veel belangrijker dan zo'n play-off-ronde''

Sander de Vries denkt niet dat er binnen SC Heerenveen iemand heel treurig gaat zijn als de play-offs worden misgelopen. Wel wil de club met goede resultaten het positieve gevoel rondom de club terugkrijgen.

"Ze zeggen wel dat ze ermee bezig zijn, deels voor de bühne ook heb ik het idee. Je moet natuurlijk wel een sportieve ambitie hebben. Wat ik wel merk bij de club is dat het goede gevoel op dit moment veel belangrijker is dan zo’n play-off-ronde", begint De Vries bij KOKO Radio.

Met het goede gevoel hoopt de club dat er meer fans hun seizoenskaart gaan verlengen. "Het gaat er nu om dat je een elftal hebt waarmee supporters zich kunnen identificeren. Zeker nu die seizoenskaartcampagne weer is gestart. Dat is het belangrijkste voor de club.”

6 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Apr 2021 om 16:27
    • Quote van 7 Apr 2021 om 16:11
      Als je de play-offs haalt, haal je ook het nodige tv geld binnen. Daar is het de clubleiding wel degelijk om te doen, lijkt me. Heeft weinig met de 'bühne' te maken.
    Play-offs hebben toch geen enkele invloed op tv geld?
    Ik kan me iig niet heugen dat het nog iets extra's brengt op dat vlak.

    Of koppel je play-offs halen aan "boven Heracles eindigen"?
  • 7 Apr 2021 om 16:11
    Als je de play-offs haalt, haal je ook het nodige tv geld binnen. Daar is het de clubleiding wel degelijk om te doen, lijkt me. Heeft weinig met de 'bühne' te maken.
  • 7 Apr 2021 om 16:10
    • Quote van 7 Apr 2021 om 09:36
      Ik denk dat de play-offs voor veel supporters ook nog een rol in evt verlenging kan spelen. Ook met het oog op erbij kunnen zijn in het stadion. Het zijn toch weer 1 of 2 wedstrijden extra, en kan misschien net iets zijn om twijfelaars over de streep te trekken. Dan maakt het inderdaad niet uit wat het resultaat van die play-offs zijn, als er maar strijd en beleving te zien is.
    Komt bij dat als Heerenveen de playoffs haalt er ook in het kader van de tv-gelden goede zaken worden gedaan
  • 7 Apr 2021 om 11:54
    Zelfs met gratis toegang voor seizoenkaarthouders, scoorden de play offs altijd slecht qua belangstelling.
  • 7 Apr 2021 om 10:15
    • Quote van 7 Apr 2021 om 09:36
      Ik denk dat de play-offs voor veel supporters ook nog een rol in evt verlenging kan spelen. Ook met het oog op erbij kunnen zijn in het stadion. Het zijn toch weer 1 of 2 wedstrijden extra, en kan misschien net iets zijn om twijfelaars over de streep te trekken. Dan maakt het inderdaad niet uit wat het resultaat van die play-offs zijn, als er maar strijd en beleving te zien is.
    Zo het de twijfelaars ook niet overhalen als we in augustus hoogstwaarschijnlijk wel naar stadion kunnen?
  • 7 Apr 2021 om 09:36
    Ik denk dat de play-offs voor veel supporters ook nog een rol in evt verlenging kan spelen. Ook met het oog op erbij kunnen zijn in het stadion. Het zijn toch weer 1 of 2 wedstrijden extra, en kan misschien net iets zijn om twijfelaars over de streep te trekken. Dan maakt het inderdaad niet uit wat het resultaat van die play-offs zijn, als er maar strijd en beleving te zien is.
Saturday 24 April 2021
16:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›