MATCHDAY | SC Heerenveen met Schöne en Kaib thuis tegen ADO Den Haag

172
MATCHDAY | SC Heerenveen met Schöne en Kaib thuis tegen ADO Den Haag

Vanavond speelt SC Heerenveen de competitiewedstrijd tegen laagvlieger ADO Den Haag. Een overwinning is nodig, wil SC Heerenveen mee blijven strijden om een plek om play-offs voor Europees Voetbal.

Bij de Friezen geen verrassingen in de basis. Zo zien we Lasse Schöne en Siem de Jong beiden in de basis op het middenveld. Zowel Joey als Henk Veerman is ook in de basis te vinden. Om 20:00 wordt er afgetrapt.

Opstelling SC Heerenveen: Mulder; Van Hecke, Dresevic, Bochniewicz, Kaib; Schöne, Halilovic, De Jong; Van Bergen, H. Veerman, J. Veerman.

172 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Mar 2021 om 12:59
    al dat gezeur dat Veerman en Veerman op de bank gezet moeten worden.. Het enige beetje scorend vermogen wat er op het veld staat willen de mensen hier op de bank hebben..
    Achja wat doe ik ook hier, ik ben weer weg hoiiii
  • 7 Mar 2021 om 12:08
    • Quote van 7 Mar 2021 om 11:32
      2e helft niet dat klopt maar bij rust had het zomaar 1-3 ofzo kunnen staan. Ik begrijp werkelijk niet waarom van Bergen en de heren Veerman niet eens een keer op de bank mogen plaatsnemen. JJ kan de mannen op een of andere manier niet meer “raken” volgens mij. Hajal viel prima in.
    Die kans van Kramer was een hele grote, maar verder viel het qua grote kansen toch wel een beetje mee?
  • 7 Mar 2021 om 11:52
    • Quote van 6 Mar 2021 om 22:48
      Ja anders ben ik bang dat ie door een andere club wordt opgepikt.
    Heb het al (zo) vaak gezegd. Onbegrijpelijk dat hij geen basisplaats heeft.Fantastisch talent, zag 'm voor het eerst in die oefenwedstrijd tegen die turken ...klasse straalt er van af. Zoals je zegt let maar op dat er geen kapers op de kust zijn...!
  • 7 Mar 2021 om 11:32
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:50
      2e helft helemaal niks weggegeven ondanks zichtbare vermoeidheid, gewoon terecht gewonnnen maar er moet nog wel het één en ander gebeuren.
    2e helft niet dat klopt maar bij rust had het zomaar 1-3 ofzo kunnen staan. Ik begrijp werkelijk niet waarom van Bergen en de heren Veerman niet eens een keer op de bank mogen plaatsnemen. JJ kan de mannen op een of andere manier niet meer “raken” volgens mij. Hajal viel prima in.
  • 7 Mar 2021 om 10:53
    • Quote van 6 Mar 2021 om 22:58
      Ik wou zeggen we lopen ook in op Utrecht, maar die worden even een handje geholpen door de scheids..
    Bizar idd, die zijn flink door het oog v/d naald gekropen
  • 7 Mar 2021 om 03:18
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:49
      Mooi voor Joey dat hij zijn goal te pakken heeft. Maar wat valt Hajal fantastisch in. Die jongen moet echt meer minuten krijgen komende wedstrijden.
    ADO liet het toen ook wel erg lopen, maar hij deed het inderdaad goed. Daar spat in ieder geval het voetballende vermogen van af.
  • 7 Mar 2021 om 00:47
    • Quote van 6 Mar 2021 om 22:58
      Ik wou zeggen we lopen ook in op Utrecht, maar die worden even een handje geholpen door de scheids..
    Ja echt een belachelijke beslissing. Waarom niet even naar het scherm lopen??
  • 6 Mar 2021 om 22:58
    Ik wou zeggen we lopen ook in op Utrecht, maar die worden even een handje geholpen door de scheids..
  • 6 Mar 2021 om 22:48
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:18
      Daarnaast heb ik er steeds meer moeite mee dat we geen tweede ander type spits hebben. Je kan nu niet een keer Henk eraf halen.
    Dat kan wel! Nygren met Siem in de spits!
  • 6 Mar 2021 om 22:48
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:49
      Mooi voor Joey dat hij zijn goal te pakken heeft. Maar wat valt Hajal fantastisch in. Die jongen moet echt meer minuten krijgen komende wedstrijden.
    Ja anders ben ik bang dat ie door een andere club wordt opgepikt.
  • 6 Mar 2021 om 22:39
    • Quote van 6 Mar 2021 om 22:38
      Yes!!!! Onze 3de zege in de laatste 18 wedstrijden! Start Tina Turner naar alvast in
    Handig om bij de hand te hebben. Er gaan er nog meer komen.
  • 6 Mar 2021 om 22:38
    Yes!!!! Onze 3de zege in de laatste 18 wedstrijden! Start Tina Turner naar alvast in
  • 6 Mar 2021 om 22:35
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:29
      Ik moet wel zeggen dat, ondanks zijn belabberde voetballende vermogen/techniek/overzicht aan de bal, van Bergen wel één van de weinigen is, zo niet de enige die wel vol overgave alles geeft. Dat waardeer ik wel
    Dat vind ik nou ook en verdedigt tenminste goed mee. Het rendement moet hoger.
  • 6 Mar 2021 om 22:09
    Na de 2-0 kreeg Heerenveen vertrouwen. Vanaf 1-0 gingen ze achteruit voetballen en lieten ze ADO komen. Waar komt die angstige tactiek toch steeds vandaan. Waarom niet gelijk voor die 2-0 gaan. Op het laatst herkende ik het Heerenveen weer van vroeger. Schöne en De Jong speelde een sterke wedstrijd. Beide Veermannen kunnen goed voetballen, maar als het niet loopt, doen ze niets maar. Dit stralen ze af op het team. Als beide Veermannen de mouwen opstropen, gaat het team lopen. J. Veerman moet stoppen met zijn geïrriteerde blik. Andere spelers zien dat ook. Hoop dat JJ dat ook duidelijk maakt aan J. Veerman. Hoop dat Heerenveen weer wat extra vertrouwen krijgt. Voor de play offs hebben we elke punt nodig.
  • 6 Mar 2021 om 21:59
    Hajal viel inderdaad goed in. Ik heb het al eens vaker gezegd, hij heeft iets extra´s. Kan een balletje vasthouden en enorm technisch. Jammer dat hij zo weinig speeltijd krijgt.

    Los van dat vond ik Siem de Jong vandaag de absolute uitblinker.
  • 6 Mar 2021 om 21:58
    Voor mij is Siem de man van de wedstrijd, voetbalde echt goed. En wat heeft die man hard gewerkt. Hij lijkt helemaal terug, hopelijk niet echt geblesseerd. Ook genoten van Hajal :-)
  • 6 Mar 2021 om 21:58
    Hajal is een openbaring zo makkelijk als hij invalt die staat snel in de basis.
  • 6 Mar 2021 om 21:57
    Degelijke zege :-)Zonder gekheid. Geflatteerde zege. Vejinovic heeft ons in het zadel geholpen en daarna liet ADO het lopen. Heb mij heel erg gestoord aan onze aanvallers. De één werkt heel hard, maar raakt geen knikker en de ander doet niks, terwijl hij in principe alles heeft wat een spits moet hebben. Alleen hij ziet het gewoon niet. Met Hajal en Nygren werd het zeker niet minder.
  • 6 Mar 2021 om 21:55
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:50
      2e helft helemaal niks weggegeven ondanks zichtbare vermoeidheid, gewoon terecht gewonnnen maar er moet nog wel het één en ander gebeuren.
    Kongolo en Woudenberg heh, toppers!
    :D
  • 6 Mar 2021 om 21:53
    Fijn om eens invallers te zien (Hajal en Nygren) die wel gaan voetballen.
  • 6 Mar 2021 om 21:52
    Over half jaar jaartje speelt hajal in de basis
  • 6 Mar 2021 om 21:51
    Lekker hoor. Heerlijke 3 punten. Inderdaad een mooie invalbeurt van Hajal. Beetje net zoals tegen Vitesse. toen viel hij ook geweldig in. Ondanks de vermoeidheid toch blijven knokken.
  • 6 Mar 2021 om 21:50
    2e helft helemaal niks weggegeven ondanks zichtbare vermoeidheid, gewoon terecht gewonnnen maar er moet nog wel het één en ander gebeuren.
  • 6 Mar 2021 om 21:50
    2e helft helemaal niks weggegeven ondanks zichtbare vermoeidheid, gewoon terecht gewonnnen maar er moet nog wel het één en ander gebeuren.
  • 6 Mar 2021 om 21:49
    Mooi voor Joey dat hij zijn goal te pakken heeft. Maar wat valt Hajal fantastisch in. Die jongen moet echt meer minuten krijgen komende wedstrijden.
  • 6 Mar 2021 om 21:49
    Wat kan die Hajal voetballen
  • 6 Mar 2021 om 21:48
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:39
      Door goed wisselbeleid van onze super fantastische trainer gaat SC Heerenveen vandaag 3 punten pakken als ADO Den Haag in de aankomende 10 minuten niets geks meer gaat doen
    Goed wisselbeleid
  • 6 Mar 2021 om 21:47
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:46
      Laat Joey toch maar staan
    Waarom? Omdat hij een panklare bal krijgt van Hajal? Die scoort iedereen, behalve Henk dan...
  • 6 Mar 2021 om 21:47
    Mooi dat wij een Veerman hebben. Scoort wel vaak
  • 6 Mar 2021 om 21:47
    Lekker Joey! Belangrijk bij de 1-0 en nu weer, blijft zeer belangrijk voor ons!!
  • 6 Mar 2021 om 21:47
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:40
      Hajal valt zoals verwacht goed in
    Wat mij betreft het hoogtepunt van deze wedstrijd. Het feit dat Rami Hajal eindelijk weer eens een kans krijgt.

    Edit: gelijk een assist van Hajal op Joey Veerman.
  • 6 Mar 2021 om 21:47
    Hajal honderd punten als basisplaats eerste op het formulier de volgende wedstrijden
  • 6 Mar 2021 om 21:46
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:44
      Tegen Willem 2 maar Nygren voor V. Bergen en Hajal voor J. Veerman
    Laat Joey toch maar staan
  • 6 Mar 2021 om 21:46
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:44
      Tegen Willem 2 maar Nygren voor V. Bergen en Hajal voor J. Veerman
    Jammer dat je trainer niet bent
  • 6 Mar 2021 om 21:46
    Ach ik heb liever dit en wel drie punten. Die gasten zijn bijna stuk voor stuk allemaal fysiek ff op. Volgende pot maar weer mooi voetbal. Winst is voor nu ff het belangrijkste.
  • 6 Mar 2021 om 21:46
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:45
      Die Hajal is toch een fijne speler hoor
    Ja echt!
  • 6 Mar 2021 om 21:45
    Die Hajal is toch een fijne speler hoor
  • 6 Mar 2021 om 21:44
    Tegen Willem 2 maar Nygren voor V. Bergen en Hajal voor J. Veerman
  • 6 Mar 2021 om 21:43
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:42
      Dit is wel buitenspel hoor. Hetzij een voetje.
    Dit is inderdaad een terecht afgekeurde goal.
  • 6 Mar 2021 om 21:42
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:41
      Kut scheids. Ajax goal neres was buitenspel en wordt goedgekeurd en dit geen buitenspel wordt afgekeurd.
    Dit is wel buitenspel hoor. Hetzij een voetje.
  • 6 Mar 2021 om 21:41
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:40
      Kunnen ze die var niet opdoeken met buitenspel?
    Straks hebben we de var nodig hahaha
  • 6 Mar 2021 om 21:41
    Kut scheids. Ajax goal neres was buitenspel en wordt goedgekeurd en dit geen buitenspel wordt afgekeurd.
  • 6 Mar 2021 om 21:40
    Hajal valt zoals verwacht goed in
  • 6 Mar 2021 om 21:40
    Kunnen ze die var niet opdoeken met buitenspel?
  • 6 Mar 2021 om 21:39
    Door goed wisselbeleid van onze super fantastische trainer gaat SC Heerenveen vandaag 3 punten pakken als ADO Den Haag in de aankomende 10 minuten niets geks meer gaat doen
  • 6 Mar 2021 om 21:37
    Geweldige voetballers die Veermannetjes! Altijd al geroepen
  • 6 Mar 2021 om 21:37
    Ik weet eigenlijk niet wat groter is. De vreugde om de 2 - 0 of de ergernis van wederom een waardeloze wedstrijd. Het is voor mij als voetballiefhebber wel moeilijk om met zulk voetbal nog vrolijk te kunnen worden van een overwinning.
  • 6 Mar 2021 om 21:37
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:36
      Mooi kunnen we nu rustig zitten?
    Nu wel
  • 6 Mar 2021 om 21:36
    Elke week slechteren slechter
  • 6 Mar 2021 om 21:36
    Mooi kunnen we nu rustig zitten?
  • 6 Mar 2021 om 21:35
    Yes Henkie! Kadootje goed uitgepakt! Punten blijven hier iig.
  • 6 Mar 2021 om 21:35
    Wat een ongelofelijk cadeautje, ik hoop niet dat ze straks bij de nabeschouwing zeggen dat ze de betere waren
  • 6 Mar 2021 om 21:35
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:29
      Henkie speelt naar mijn gevoel weer prima hoor. Geeft ballen goed af en speelt echt wel in het belang van het team. Joey daarentegen valt me zwaar tegen
    Het is dat ie net scoort, maar verder doet ie echt niet veel goed hoor.
    Wat jij ziet, zie ik echt niet.
  • 6 Mar 2021 om 21:35
    Haha
  • 6 Mar 2021 om 21:32
    Ik zal blijven kijken naar deze wedstrijd en ik zal altijd supporter blijven van onze club, Maar ik ben zo klaar met ons voetbal en zo verschrikkelijk klaar met onze trainer. En mijn gevoel zegt me dat ook veel spelers wel klaar lijken te zijn met Johnny Jansen.
  • 6 Mar 2021 om 21:32
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:29
      Ik moet wel zeggen dat, ondanks zijn belabberde voetballende vermogen/techniek/overzicht aan de bal, van Bergen wel één van de weinigen is, zo niet de enige die wel vol overgave alles geeft. Dat waardeer ik wel
    Zo ken ik er nog 1, van der Heide.. misschien eens proberen
  • 6 Mar 2021 om 21:31
    Hajal en Nygren erin. Ben benieuwd!
  • 6 Mar 2021 om 21:31
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:30
      Ik wel Misschien nog wel eerder
    Het was alleen maar een "goed tandem" maar ze zorgen nu alleen maar voor problemen. Nygren nu één erin knallen en je kan niet meer om hem heen.
  • 6 Mar 2021 om 21:31
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:16
      Ben ik met je eens, wellicht zijn beide Veermannen niet professioneel genoeg om zich te willen verbeteren. Maar dan is het aan Johnny Jansen om deze spelers dus te passeren en aan de club om deze spelers voor een goed bedrag te verkopen en spelers aantrekken die wel professioneel zijn.
    Passeren is blijkbaar een gok die ze niet aandurven.
    Vooral in de eerste seizoenshelft speelde Henk boven z'n kunnen en profiteerde Joey daar van. In een wedstrijd kun je aan één á twee van die momenten voldoende hebben.

    Inmiddels heb je met Schöne, Halilovic en De Jong wat meer te kiezen aan aanvallende creativiteit. Dus wie weet gaan ze het nog aandurven.
  • 6 Mar 2021 om 21:30
    Je wisselt om nieuwe energie te brengen, de wissels van JJ halen juist de energie eruit..
  • 6 Mar 2021 om 21:30
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:28
      Zei ik al na speelronde 5, maar niemand wilde me geloven.
    Ik wel Misschien nog wel eerder
  • 6 Mar 2021 om 21:29
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:28
      Zei ik al na speelronde 5, maar niemand wilde me geloven.
    Henkie speelt naar mijn gevoel weer prima hoor. Geeft ballen goed af en speelt echt wel in het belang van het team. Joey daarentegen valt me zwaar tegen
  • 6 Mar 2021 om 21:29
    De Jong speelt steeds beter
  • 6 Mar 2021 om 21:29
    Ik moet wel zeggen dat, ondanks zijn belabberde voetballende vermogen/techniek/overzicht aan de bal, van Bergen wel één van de weinigen is, zo niet de enige die wel vol overgave alles geeft. Dat waardeer ik wel
  • 6 Mar 2021 om 21:29
    Wat zit iedereen te zeuren hier op onze beste speler van de selectie Joey Veerman? Hij speelt zeer matig de laatste tijd maar dat geldt voor het hele team. Joey is de enige die nog kapitaal vertegenwoordigt van het team. Het maakt niet uit welke spelers je erin zet, Jansen weet er geen automatismen in te slijpen, het voetbal is het hele seizoen al niet aan te gluren. En elke X blijven we stiekem hopen op een goede pot. Weer niet.
  • 6 Mar 2021 om 21:28
    Hij heeft nou een aantal keer de wissels Woudenberg en Kongolo voor Kaib en Halilovic toegepast en elke keer pakt dat verkeerd uit. Wat is dat toch met Janssen..
  • 6 Mar 2021 om 21:28
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:27
      Die beide veermannen zijn het probleem.. eigen Bv-tjes en totaal geen team spelers.
    Zei ik al na speelronde 5, maar niemand wilde me geloven.
  • 6 Mar 2021 om 21:27
    Als je gevoelig bent voor complottheorieën, dan geeft JJ genoeg voer. Hij lijkt iedereen beter te willen maken, behalve zijn club en zijn spelers.
  • 6 Mar 2021 om 21:27
    Van bergen eruit - Nygren erin! J. Veerman eruit - Hajal erin!
  • 6 Mar 2021 om 21:27
    Van bergen eruit - Nygren erin! J. Veerman eruit - Hajal erin!
  • 6 Mar 2021 om 21:27
    Nygren er in asjeblieft
  • 6 Mar 2021 om 21:27
    Die beide veermannen zijn het probleem.. eigen Bv-tjes en totaal geen team spelers.
  • 6 Mar 2021 om 21:27
    Haal die van Bergen alsjeblieft van het veld.
  • 6 Mar 2021 om 21:25
    Is die van bergen een holmaat van Jj ?? Wat fom. Kongolo en woudenberg wil je dan dan echt verliezen?? Zoveel energie in de wedstrijd?? Nygren en vd heide eein.
  • 6 Mar 2021 om 21:25
    Het is één groot drama, als die 2e niet snel valt, ben ik bang dat we het niet redden om 3 punten te houden.
  • 6 Mar 2021 om 21:25
    Keurig van Bergen
  • 6 Mar 2021 om 21:25
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:23
      Haal Jansen er maar snel vanaf.
    Kuipers even overhalen om van Bergen rood te geven, opgelost.
  • 6 Mar 2021 om 21:25
    Halilovic komt geen handje schudden bij JJ... onbegrijpelijke wissels weer.. en van Bergen blijft maar omknoeien
  • 6 Mar 2021 om 21:24
    Weer dramatische wissels Johnny
  • 6 Mar 2021 om 21:24
    Als dit misgaat kan je Jansen wel wegsturen van mij. Leert zelf ook niks bij dan blijkbaar
  • 6 Mar 2021 om 21:24
    Waar is JJ mee bezig.. tjezus Mina zeg..wil ie verliezen ofzo..Heb het technische inzicht en vertrouwen aardig kwijt in deze man
  • 6 Mar 2021 om 21:23
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:22
      Haal potverdorrie die Mitchell er toch uit man...
    Haal Jansen er maar snel vanaf.
  • 6 Mar 2021 om 21:23
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:21
      Woudenberg en Kongolo hahahahahahshahahaha
    Johnny wil graag het PEC Zwolle effect
  • 6 Mar 2021 om 21:23
    Wat een prutser Van Bergen
  • 6 Mar 2021 om 21:23
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:21
      Siem de Jong kan toch in de spits? Heel eerlijk gezegd is er geen bal aan en krijgen we straks Woudenberg en Kongolo dus weer te zien.
    Ja leuk hoe dat bedacht is, maar in de praktijk had ik er liever een echte spits bij gehad. Prima dat Espejord een flop is/was, maar dan had je in mijn ogen een echte tweede spits erbij moeten halen.
  • 6 Mar 2021 om 21:23
    Waarom Kongolo? Breng dan een van der Heide of Nygren en ga 4-3-3 spelen. Nu ga je gegarandeerd achteruit lopen. Oh nee en ook nog Woudenberg. Ik zie een deja vu aankomen
  • 6 Mar 2021 om 21:22
    En Hajal
  • 6 Mar 2021 om 21:22
    Haal potverdorrie die Mitchell er toch uit man...
  • 6 Mar 2021 om 21:22
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:11
      Voor de balans in het elftal is het echt beter om afscheid te nemen van beide Veermannen.
      Doordat Joey Veerman vaak niet mee verdedigt ontstaat er vaak ruimte voor de tegenstander om te voetballen en ontstaat er te vaak een overtal aan de kant van Kaïb. Niet alleen vandaag, maar ook al in vorige wedstrijden, blijkt dat het ongedisciplineerde spel van Joey ook een reden is dat de tegenstander onnodig sterk wordt gemaakt.
      Henk Veerman kan geen bal bij zich houden en is in balbezit een storende factor om goed positiespel te kunnen spelen. Hoe tegenstrijdig ook, gezien hun aandeel in veel doelpunten, zijn zij tegelijkertijd ook de reden van ons vaak matige spel. En onze trainersstaf is blijkbaar niet in staat om deze zwakheden bij beide spelers te verbeteren.
    Ik moet zeggen dat ik mij ook steeds meer begin te irriteren aan zijn gedragingen. Als hij de top van NL wil halen dan zal hij mentaal echt nog een stap moeten maken. Die blikken en gebaren als een medespeler een bal verspeelt of een kans mist dat is verre van professioneel. Terwijl hij zelf met zijn man vergeet mee te lopen..
  • 6 Mar 2021 om 21:22
    Wij willen Nygren zien, wij willen Nygren zien, wij willen Nygren zieeen!
  • 6 Mar 2021 om 21:21
    Lekker bezig Jansen.
  • 6 Mar 2021 om 21:21
    Hou maar op! Woudenberg erin! Godverdomme zeg
  • 6 Mar 2021 om 21:21
    Woudenberg en Kongolo hahahahahahshahahaha
  • 6 Mar 2021 om 21:21
    Ik teken zelfs voor 1-1
  • 6 Mar 2021 om 21:21
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:18
      Daarnaast heb ik er steeds meer moeite mee dat we geen tweede ander type spits hebben. Je kan nu niet een keer Henk eraf halen.
    Siem de Jong kan toch in de spits? Heel eerlijk gezegd is er geen bal aan en krijgen we straks Woudenberg en Kongolo dus weer te zien.
  • 6 Mar 2021 om 21:21
    Wat hoop ik dat Mitchell verkocht gaat worden.... Wat is hij toch ongelooflijk slecht
  • 6 Mar 2021 om 21:21
    De typische angstige laffe Johnny Jansen wissels komen er weer aan. Woudenberg en Kongolo komen er weer aan. Vervolgens geven we het initiatief weer volledig uit handen en gaan we nog verder achteruit lopen met als zeer waarschijnlijke uitslag weer de typische Johnny Jansen 1 - 1.

  • 6 Mar 2021 om 21:18
    Daarnaast heb ik er steeds meer moeite mee dat we geen tweede ander type spits hebben. Je kan nu niet een keer Henk eraf halen.
  • 6 Mar 2021 om 21:17
    Als we dit weggeven komt het volledige op de rekening van Joey Veerman!
  • 6 Mar 2021 om 21:17
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:12
      Heb m al sinds fortuna uit niet meer zien lachen geloof ik. Hopelijk in de zomer weg voor een mooie prijs.
    Ik mis het hele seizoen eigenlijk al de spelvreugde bij ons gehele elftal.
  • 6 Mar 2021 om 21:16
    Het dreigt weer een typische Heerenveen weggeefpot te worden. Tegen z'on verdedigend onthutsend zwak Ado moet je gwn 3 punten pakken! Wisselen Johnny en beginnen met Joey en Michell!
  • 6 Mar 2021 om 21:16
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:13
      Je kunt je ook afvragen of het wel in beide veermannen zit om het te verbeteren. Zowel kunnen als willen.
    Ben ik met je eens, wellicht zijn beide Veermannen niet professioneel genoeg om zich te willen verbeteren. Maar dan is het aan Johnny Jansen om deze spelers dus te passeren en aan de club om deze spelers voor een goed bedrag te verkopen en spelers aantrekken die wel professioneel zijn.
  • 6 Mar 2021 om 21:14
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:13
      Je kunt je ook afvragen of het wel in beide veermannen zit om het te verbeteren. Zowel kunnen als willen.
    Nee is het antwoord!
  • 6 Mar 2021 om 21:13
    Man man man wat loopt die Joey jankend over her veld zeg. Ga eens voetballen man en zet de schouders eronder.
  • 6 Mar 2021 om 21:13
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:11
      Voor de balans in het elftal is het echt beter om afscheid te nemen van beide Veermannen.
      Doordat Joey Veerman vaak niet mee verdedigt ontstaat er vaak ruimte voor de tegenstander om te voetballen en ontstaat er te vaak een overtal aan de kant van Kaïb. Niet alleen vandaag, maar ook al in vorige wedstrijden, blijkt dat het ongedisciplineerde spel van Joey ook een reden is dat de tegenstander onnodig sterk wordt gemaakt.
      Henk Veerman kan geen bal bij zich houden en is in balbezit een storende factor om goed positiespel te kunnen spelen. Hoe tegenstrijdig ook, gezien hun aandeel in veel doelpunten, zijn zij tegelijkertijd ook de reden van ons vaak matige spel. En onze trainersstaf is blijkbaar niet in staat om deze zwakheden bij beide spelers te verbeteren.
    Je kunt je ook afvragen of het wel in beide veermannen zit om het te verbeteren. Zowel kunnen als willen.
  • 6 Mar 2021 om 21:13
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:01
      Nygren > Bergen
    Dat Johnny op automatische piloot in min 80. Drama V Bergen doet nog steeds een je rot zonder rendement
  • 6 Mar 2021 om 21:13
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:01
      Nygren > Bergen
    Dat Johnny op automatische piloot in min 80. Drama V Bergen doet nog steeds een je rot zonder rendement
  • 6 Mar 2021 om 21:13
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:12
      Heb m al sinds fortuna uit niet meer zien lachen geloof ik. Hopelijk in de zomer weg voor een mooie prijs.
    En anders voor een appel en een ei! Helemaal uitgekeken op J.Veerman.
  • 6 Mar 2021 om 21:12
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:08
      Die J. Veerman begint een beetje rare trekjes te krijgen. Hij voetbalt teveel voor zichzelf.
    Heb m al sinds fortuna uit niet meer zien lachen geloof ik. Hopelijk in de zomer weg voor een mooie prijs.
  • 6 Mar 2021 om 21:11
    Voor de balans in het elftal is het echt beter om afscheid te nemen van beide Veermannen.
    Doordat Joey Veerman vaak niet mee verdedigt ontstaat er vaak ruimte voor de tegenstander om te voetballen en ontstaat er te vaak een overtal aan de kant van Kaïb. Niet alleen vandaag, maar ook al in vorige wedstrijden, blijkt dat het ongedisciplineerde spel van Joey ook een reden is dat de tegenstander onnodig sterk wordt gemaakt.
    Henk Veerman kan geen bal bij zich houden en is in balbezit een storende factor om goed positiespel te kunnen spelen. Hoe tegenstrijdig ook, gezien hun aandeel in veel doelpunten, zijn zij tegelijkertijd ook de reden van ons vaak matige spel. En onze trainersstaf is blijkbaar niet in staat om deze zwakheden bij beide spelers te verbeteren.
  • 6 Mar 2021 om 21:10
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:08
      Die J. Veerman begint een beetje rare trekjes te krijgen. Hij voetbalt teveel voor zichzelf.
    Denk dat de doping door slaat, echt bizar hoe hij de afgelopen weken reageert op medespelers.
  • 6 Mar 2021 om 21:08
    Die J. Veerman begint een beetje rare trekjes te krijgen. Hij voetbalt teveel voor zichzelf.
  • 6 Mar 2021 om 21:08
    Lekker gewisseld...loopt opk zo lekker. JJ wat geef je keer op keer een brevet van onvermogen af.
  • 6 Mar 2021 om 21:07
    Wissel eerst Joey maar! Wat een opgefokte kerel is dat zeg!
  • 6 Mar 2021 om 21:07
    Haal die Veerman eruit J dus
  • 6 Mar 2021 om 21:01
    Nygren > Bergen
  • 6 Mar 2021 om 20:59
    • Quote van 6 Mar 2021 om 20:58
      Ik zou Schöne wisselen, heeft nog niet veel laten zien. Hajal weer eens een kans geven?
    Ook mijn idee. Henk heeft ook nog niks laten zien, moeten echt op zoek naar een echte spits.
  • 6 Mar 2021 om 20:58
    Ik zou Schöne wisselen, heeft nog niet veel laten zien. Hajal weer eens een kans geven?
  • 6 Mar 2021 om 20:54
    Jj moet ingrijpen.. Als je dit niet ziet moet je oprotten. 1 1 komt eraan.
  • 6 Mar 2021 om 20:53
    Onvoorstelbaar dat elke keer het nivo zo ver zakt.
  • 6 Mar 2021 om 20:51
    • Quote van 6 Mar 2021 om 20:48
      Wat zitten nou te zeuren bij de scheids?
    Willen strafschop. Hands = hands (of toch niet meer ....)
  • 6 Mar 2021 om 20:50
    Schandalig.
  • 6 Mar 2021 om 20:50
    • Quote van 6 Mar 2021 om 20:49
      Joey moet maar lekker op kunstgras gaan spelen
    Of met knikkers. Hij is wederom slecht
  • 6 Mar 2021 om 20:50
    Henk 2.01 mtr en geen luchtduel winnen. V Bergen weer in ouderwets hopeloze vorm, joey schiet ze zo de tribune op....pfffff. Wordt moedeloze 1-1...
  • 6 Mar 2021 om 20:49
    Joey moet maar lekker op kunstgras gaan spelen
  • 6 Mar 2021 om 20:48
    • Quote van 6 Mar 2021 om 20:47
      Tegen wie spelen we ADO of Barcelona??
    Het is wel messi allenaal
  • 6 Mar 2021 om 20:48
    Wat zitten nou te zeuren bij de scheids?
  • 6 Mar 2021 om 20:48
    Die van Bergen is echt een matige speler zeg.
  • 6 Mar 2021 om 20:47
    Tegen wie spelen we ADO of Barcelona??
  • 6 Mar 2021 om 20:47
    Joey speelt niet best..Maar Henk ook niet..geen balcontrole en houdt geen bal vast..
    Nygren hopelijk snel er in de 2e helft
  • 6 Mar 2021 om 20:46
    Wat mij betreft mag Henk er zeker vanaf en Joey zou ook best mogen. Nygren eens op linksvoor of 10 proberen? En eventueel Hajal of Batista Meier
  • 6 Mar 2021 om 20:46
    • Quote van 6 Mar 2021 om 20:39
      Wat is er dan aan de hand met Heerenveen? Bal in hoog tempo rondspelen veel kansen de eerste kwartier en dan ebt dat compleet weg tegen de nummer 17 van de eredivisie 4 100% kansen weg geven
    ADO lijkt het spel/systeem inmiddels ook wat beter door te hebben en is wat feller gaan spelen.
    Tis niet automatisch de schuld van Heerenveen, ook (een beetje) de verdienste van ADO.
  • 6 Mar 2021 om 20:45
    Wat is dieHenk weer balvast
  • 6 Mar 2021 om 20:45
    Ik zie steeds meer hetzelfde beeld als tegen PEC...
  • 6 Mar 2021 om 20:41
    Joey houdt in, jaagt niet af en net als tegen Ajax een oerslechte bal op niemand over de zijlijn.
  • 6 Mar 2021 om 20:39
    Wat is er dan aan de hand met Heerenveen? Bal in hoog tempo rondspelen veel kansen de eerste kwartier en dan ebt dat compleet weg tegen de nummer 17 van de eredivisie 4 100% kansen weg geven
  • 6 Mar 2021 om 20:38
    Wedstrijd kantelt Vermoeidheid ?????
  • 6 Mar 2021 om 20:38
    We laten de tegenstander weer in de wedstrijd komen.
  • 6 Mar 2021 om 20:37
    Joey geeft het veld de schuld van zijn onkunde. 1 goeie bal deze pot... Meer gaan we er niet zien denk ik
  • 6 Mar 2021 om 20:37
    We zwijnen tot nu toe ook nog eens.
  • 6 Mar 2021 om 20:36
    • Quote van 6 Mar 2021 om 20:33
      Had weinig uitgemaakt aangezien er eerder al buitenspel geconstateerd was.
    Dat heb ik gemist blijkbaar met mijn gebrekkige stream ;)
  • 6 Mar 2021 om 20:34
    • Quote van 6 Mar 2021 om 20:30
      Van Bergen had gewoon 2-0 moeten maken. Hadden we daar nou maar Nygren staan die had hem wel gemaakt. Zelfs Floranus had hem gemaakt
    Nou inderdaad,dacht precies het zelfde.
    Maar zou fijn dat we de 2-0 maken want ADO komt wat meer voor de goal en ik ze zo de 1-1 maken
  • 6 Mar 2021 om 20:34
    Prima tot nu toe maar ik ben wel een beetje Joey moe aan het worden. Al die gebaren steeds en verdedigend doet die echt 0..
    Van mij mogen van der heide en Nygren er vanaf het begin 2e helft er wel in voor Joey en van Bergen. 4-3-3 kan prima tegen dit ADO.
  • 6 Mar 2021 om 20:33
    El Kayati had ook zomaar de 1-1 op de schoen van zo’n afstand. Nu ook weer.
  • 6 Mar 2021 om 20:33
    • Quote van 6 Mar 2021 om 20:30
      Van Bergen had gewoon 2-0 moeten maken. Hadden we daar nou maar Nygren staan die had hem wel gemaakt. Zelfs Floranus had hem gemaakt
    Had weinig uitgemaakt aangezien er eerder al buitenspel geconstateerd was.
  • 6 Mar 2021 om 20:33
    We zakken alweer terug waardoor we een belabberd Ado weer in de wedstrijd laten komen. Zonde dat we niet eens door kunnen zetten en de 2de goal maken waardoor het wat makkelijker voetballen is...
  • 6 Mar 2021 om 20:30
    Van Bergen had gewoon 2-0 moeten maken. Hadden we daar nou maar Nygren staan die had hem wel gemaakt. Zelfs Floranus had hem gemaakt
  • 6 Mar 2021 om 20:30
    Joey Veerman ook weer irritant aanwezig.
  • 6 Mar 2021 om 20:25
    Letten we ook even op Van Ewijk? Lijkt me een leuke spelers voor ons.
  • 6 Mar 2021 om 20:13
    Mooie start. Nu aub volhouden en blijven voetballen. Te vaak gaan we bij een 1 - 0 voorsprong weer teveel achteruit lopen en afwachtend voetballen. Met als resultaat de typische Johnny Jansen uitslag van 1 - 1. Laten we hopen dat dat vandaag niet gaat gebeuren.
  • 6 Mar 2021 om 20:12
    Lekker eens vroeg op 1-0. Nu doorzetten en een goede uitslag neerzetten. Slechte smaak van woensdag moet weggepoetst worden. Laten we het seizoen nog wat glans geven met een goede reeks vanaf nu. Dat verdienen de supporters ook wel weer eens.
  • 6 Mar 2021 om 20:12
    Mooie een twee met die speler van Ado
  • 6 Mar 2021 om 20:10
    Hopelijk gaan ze niet achteruit lopen maar op zoek naar de 2e goal.
  • 6 Mar 2021 om 20:08
    Goal
  • 6 Mar 2021 om 20:08
    Wat een pass van Joey! Smullen hoor
  • 6 Mar 2021 om 20:08
    • Quote van 6 Mar 2021 om 19:58
      Ik vind JJ oprecht een goed uithangbord, maar er dient ook naar de staf om hem heen te kijken. Spijkerman heeft ervaring, maar ook de uitstraling van een zoutzak en ik vraag mij af of hij mondig genoeg is om dingen in te brengen. Verder zal Talan een hele goeie techniek trainer zijn misschien, maar ook niet mondig en weinig input gok ik. Dus als je om JJ 1 extra assistent inzet die tactisch goed is, zal het ook al een verbetering zijn.
    Er zit idd geen beleving in spikerman of talan. Ik vind JJ een goede assistent trainer maar niet meer dan dat. Hij heeft de gun factor. Dat had Breuer ook als voetballer. hij stond erin, want hij werkte zo hard. Maar alleen met hard werken kom je er niet. Ik heb het al vaker aan gegeven. Oranje had Blind en Hiddink. Hiddink werd ontslagen vanwege slechte resultaten en Blind nam het over. Ik vind dat raar. Blind was ook verantwoordelijk voor het collectief falen. Dat is met Oldereikerink en Jansen niet anders.
  • 6 Mar 2021 om 20:04
    • Quote van 6 Mar 2021 om 20:00
      Nou mensen op hoop van zege!
    Inderdaad!..van hetzelfde! :)
  • 6 Mar 2021 om 20:00
    Nou mensen op hoop van zege!
  • 6 Mar 2021 om 19:59
    • Quote van 6 Mar 2021 om 19:56
      Wat gebeurde er?
    Vandaag met name verdedigend, vaak alleen oog voor de bal en de man uit het oog verliezen. Levert veel gevaarlijke momenten op en onnodige tegen goals. Zie Klaassen afgelopen week en Buitink tegen Zwolle
  • 6 Mar 2021 om 19:58
    • Quote van 6 Mar 2021 om 19:55
      Ik dacht dat dus ook. Kan marciano vink niet onze trainer worden? Je zag dat Jansen hier een ? antwoord op had. En later gefrustreerd weg liep. Jansen is niet de man voor Fean. Hij is te onervaren. Ik hoop echt op een andere trainer na dit jaar. Jansen heeft het tactisch niet begrepen en hij maakt spelers niet beter.
    Ik vind JJ oprecht een goed uithangbord, maar er dient ook naar de staf om hem heen te kijken. Spijkerman heeft ervaring, maar ook de uitstraling van een zoutzak en ik vraag mij af of hij mondig genoeg is om dingen in te brengen. Verder zal Talan een hele goeie techniek trainer zijn misschien, maar ook niet mondig en weinig input gok ik. Dus als je om JJ 1 extra assistent inzet die tactisch goed is, zal het ook al een verbetering zijn.
  • 6 Mar 2021 om 19:56
    • Quote van 6 Mar 2021 om 19:50
      ik kan ook altijd genieten van goeie analyses bij ESPN, dan komt er bij mij wel altijd de vraag op of ze dit bij ons in de staf niet doorhebben. Marciano Vink is de naam volgens mij.
    Heb intussen de reactie veranderd, had de naam intussen gehoord.
  • 6 Mar 2021 om 19:56
    • Quote van 6 Mar 2021 om 19:50
      ik kan ook altijd genieten van goeie analyses bij ESPN, dan komt er bij mij wel altijd de vraag op of ze dit bij ons in de staf niet doorhebben. Marciano Vink is de naam volgens mij.
    Wat gebeurde er?
  • 6 Mar 2021 om 19:55
    Goeie analyse van Marciano Vink en ook of JJ wel wat deed met hoe de verdediger moet staan.
  • 6 Mar 2021 om 19:55
    • Quote van 6 Mar 2021 om 19:50
      ik kan ook altijd genieten van goeie analyses bij ESPN, dan komt er bij mij wel altijd de vraag op of ze dit bij ons in de staf niet doorhebben. Marciano Vink is de naam volgens mij.
    Ik dacht dat dus ook. Kan marciano vink niet onze trainer worden? Je zag dat Jansen hier een ? antwoord op had. En later gefrustreerd weg liep. Jansen is niet de man voor Fean. Hij is te onervaren. Ik hoop echt op een andere trainer na dit jaar. Jansen heeft het tactisch niet begrepen en hij maakt spelers niet beter.
  • 6 Mar 2021 om 19:50
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    ik kan ook altijd genieten van goeie analyses bij ESPN, dan komt er bij mij wel altijd de vraag op of ze dit bij ons in de staf niet doorhebben. Marciano Vink is de naam volgens mij.
  • 6 Mar 2021 om 19:43
    Ik hoop dat onze trainer vandaag niet wederom de tactische blunder begaat om Lasse Schöne op linskvoor te zetten
    Onder Johnny Jansen is het voetbal al het hele seizoen niet om aan te gluren. Onder Johnny Jansen winnen we amper een wedstrijd. Onder Johhny Jansen is het spelplezier ver te zoeken. Onder Johnny Jansen zie ik geen enkele speler beter worden.
    Niks wijst er op dat we gaan winnen van ADO Den Haag. Toch kan mijn supportershart geen nederlaag of gelijkspel voorspellen. Wellicht zorgt die clubliefde voor die hoop dat we wellicht toch gaan winnen, wellicht tegen beter weten in:
    sc Heerenveen - ADO Den Haag: 2 - 1
  • 6 Mar 2021 om 19:38
    Lasse ditmaal maar gewoon op de 6 positie.. Kan Joey weer zwerven vanaf linksvoor
  • 6 Mar 2021 om 19:28
    Als 1 man/vrouw achter het team gaan staan! De heren hebben onze support hard nodig.
  • 6 Mar 2021 om 19:09
    Ik ben bang dat de puntendokter vandaag weer een patient gaat helpen.
  • 6 Mar 2021 om 19:00
    Johny had een statement moeten maken: van bergen wisselen voor Nygren. Nygren verdient meer speeltijd.. Joey ook al weken uit vorm geef alstublieft een ander talent dan de kans. Staat hij weer met beide voeten op de grond. Afgelopen 7 wedstrijden heeft Joey 1 goede gespeeld tegen Feyenoord in de competitie. Maar dat lag meer aan de tegenstander dan aan hemzelf
  • 6 Mar 2021 om 19:00
    Er MOET gewonnen worden, ik verwacht ook dat Janssen dit wel aan de spelersgroep instrueert. Ik heb mij mateloos geërgerd aan het altijd maar hopen dat het goed komt. Er moeten eens wat verwachtingen gecreëerd worden en wat peper in de reet. Die onnodige verliespartijen tegen bepaalde clubs, kom op zeg...
  • 6 Mar 2021 om 18:55
    Kom op mannen! Vandaag winnen!! Dan is er misschien nog wat te maken van dit seizoen!
Saturday 24 April 2021
16:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›