PEC Zwolle maakt interim-trainer voor SC Heerenveen-thuis bekend

8
PEC Zwolle maakt interim-trainer voor SC Heerenveen-thuis bekend

Leeroy Echteld zal vrijdagavond bij PEC Zwolle op de bank zitten als interim-trainer als SC Heerenveen op bezoek komt, zo laat de club uit Overijssel weten via de officiële kanalen. De voormalig profvoetballer speelde jarenlang bij de club uit Friesland. 

John Stegeman werd afgelopen weekend nog ontslagen na de nederlaag op bezoek bij FC Emmen. De oefenmeester werd verantwoordelijk gehouden voor de teleurstellende resultaten en de wedstrijd tegen de hekkensluiter van de Eredivisie, die eindigde in 3-2 voor de thuisploeg, betekende de welbekende druppel.

Echteld wordt tegen SC Heerenveen bijgestaan door Henry van der Vegt en Henk Brugge. "Gert Peter de Gunst is de komende dagen en dus ook vrijdag afwezig. De assistent-trainer zit verplicht in thuisquarantaine vanwege COVID19 in zijn directe omgeving. De Gunst wordt vervangen door Brugge, die normaal gesproken bij de club actief is als één van de twee hoofd jeugdopleidingen", schrijft PEC Zwolle.

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Feb 2021 om 22:13
    • Quote van 25 Feb 2021 om 13:28
      Puntje, hoe minder de tegenstander hoe slechter SC Heerenveen speelt en hoe minder punten er behaald worden.
    Gewoon winst man, niet zo negatief.
  • 25 Feb 2021 om 13:29
    Welkom thuis Leroy Echteld? Vond ik altijd een leuke maar wispelturige speler. Als persoon een prima vent. Mooie herinnering aan een stapavond met Lurling, Echteld, Tommasson en Kornejev. Nastrovja.
  • 25 Feb 2021 om 13:28
    • Quote van 25 Feb 2021 om 12:47
      Met alle respect: Wij moeten Zwolle toch finaal kunnen oprollen?
    Puntje, hoe minder de tegenstander hoe slechter SC Heerenveen speelt en hoe minder punten er behaald worden.
  • 25 Feb 2021 om 13:16
    • Quote van 25 Feb 2021 om 12:47
      Met alle respect: Wij moeten Zwolle toch finaal kunnen oprollen?
    Dat dacht ik tegen VVV, RKC, Fortuna etc. ook. Op één of andere manier heb ik er tegen de kleinere clubs een slechter gevoel over dan tegen top/subtop. Maar puur afgaan op kwaliteit zou Heerenveen moeten winnen. Zwolle mist ook 2 basiskrachten met Clement en Van Wermeskerken.
  • 25 Feb 2021 om 13:04
    • Quote van 25 Feb 2021 om 12:54
      Tuurlijk, ons spel is ook nog niet optimaal, maar heb je Emmen-PEC gezien afgelopen week? Dat was echt om te janken zo slecht.
    En onze bekerwedstrijd tegen Emmen dan?
  • 25 Feb 2021 om 12:54
    • Quote van 25 Feb 2021 om 12:49
      Met alle respect: nee. Het zal vast weer een moeilijke pot worden. Hoop dat ik ongelijk heb...
    Tuurlijk, ons spel is ook nog niet optimaal, maar heb je Emmen-PEC gezien afgelopen week? Dat was echt om te janken zo slecht.
  • 25 Feb 2021 om 12:49
    • Quote van 25 Feb 2021 om 12:47
      Met alle respect: Wij moeten Zwolle toch finaal kunnen oprollen?
    Met alle respect: nee. Het zal vast weer een moeilijke pot worden. Hoop dat ik ongelijk heb...
  • 25 Feb 2021 om 12:47
    Met alle respect: Wij moeten Zwolle toch finaal kunnen oprollen?
Saturday 24 April 2021
16:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›