VIDEO | Woudenberg krijgt lachers op de hand: ''Dit is toch heerlijk?!''

22
VIDEO | Woudenberg krijgt lachers op de hand: ''Dit is toch heerlijk?!''

De aanvallende onmacht van SC Heerenveen werd zondag tegen Heracles Almelo misschien wel het beste vertolkt door Lucas Woudenberg. De linksback kwam vlak na rust mee naar voren om een voorzet te geven maar liet de bal vervolgens knullig over de achterlijn lopen.

Voor Rafael van der Vaart was dit 'Het moment van de Week' bij NOS Studio Voetbal. "Kunnen we dit nog een keer terughalen? Dit is toch heerlijk?! Kijk: oh, oh, oh!", lacht Van der Vaart bij het zien van de beelden. Van Hooijdonk heeft wel een mogelijke verklaring: "Die velden worden ook steeds korter, hè?"

Van der Vaart komt vervolgens niet meer bij: "Dat je dan steeds niet weet wat voor stap je moet maken... En dan moet je het doen en dan... (...) Hij loopt wel weg alsof het hem vaker gebeurt", lacht de voormalig Oranje-international tot besluit.

22 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Jan 2021 om 19:45
    • Quote van 25 Jan 2021 om 18:34
      Wat mij betreft gaan we als volgt spelen:

      Mulder

      Bergen - Hecke - Dresevic - Bochn. - Kaib

      Halilovic - Hajal - Joey Veerman

      Henk Veerman - Nygren

      Zo speel je zonder het voetballend zwakke trio Floranus, Woudenberg en Kongolo. Twee dynamische spelers op de zijkanten die beide de volledige flanken bespelen. Bij balbezit kan één van de drie centrumverdedigers inschuiven.
    Eens met deze opstelling. En dan graag nog wel een extra spits halen.
  • 25 Jan 2021 om 19:44
    Ik zou zelfs Henkie op de bank zetten. Zet er maar een voorhoede neer met Nygren, Batista Meier en/of Llanez.
  • 25 Jan 2021 om 18:52
    • Quote van 25 Jan 2021 om 18:34
      Wat mij betreft gaan we als volgt spelen:

      Mulder

      Bergen - Hecke - Dresevic - Bochn. - Kaib

      Halilovic - Hajal - Joey Veerman

      Henk Veerman - Nygren

      Zo speel je zonder het voetballend zwakke trio Floranus, Woudenberg en Kongolo. Twee dynamische spelers op de zijkanten die beide de volledige flanken bespelen. Bij balbezit kan één van de drie centrumverdedigers inschuiven.
    Precies wat ik dacht. Nygren kan ook nog weleen balletje beet houden. Zie in hem ook nog wel een 10.
  • 25 Jan 2021 om 18:34
    • Quote van 25 Jan 2021 om 18:11
      Hoe moeten we spelen bij 5-3-2?

      Mulder
      Aukujobi Hecke Bochniewicz Dresevic Kaib
      De Jong Veerman Halilovic
      Henk Vd Heide
    Wat mij betreft gaan we als volgt spelen:

    Mulder

    Bergen - Hecke - Dresevic - Bochn. - Kaib

    Halilovic - Hajal - Joey Veerman

    Henk Veerman - Nygren

    Zo speel je zonder het voetballend zwakke trio Floranus, Woudenberg en Kongolo. Twee dynamische spelers op de zijkanten die beide de volledige flanken bespelen. Bij balbezit kan één van de drie centrumverdedigers inschuiven.
  • 25 Jan 2021 om 18:21
    Los van de giga knullige Woudenbergactie vind ik dat ze bij Studio Voetbal steeds meer Derksen en Co proberen na te doen door voetballers af te zagen/uit te lachen. Heel goedkoop. Stengs was ook aan de beurt afgelopen zondag. Dat deden de praatprogramma’s nog niet in de tijd dat van Hooijdonk stond te huilen in het muurtje toen Alfonso Alves aanlegde voor de 5-1 (dacht ik) tegen Feyenoord.
  • 25 Jan 2021 om 18:11
    • Quote van 25 Jan 2021 om 16:29
      Om mij gaan we 532 spelen ofzo met v.Hecke in het centrum erbij en Kaib en vd Heide/v. Bergen op rechtervleugel. Beide werken veel en hard, dat is voor nu het enige wat je daar nodig hebt.
    Hoe moeten we spelen bij 5-3-2?

    Mulder
    Aukujobi Hecke Bochniewicz Dresevic Kaib
    De Jong Veerman Halilovic
    Henk Vd Heide
  • 25 Jan 2021 om 17:56
    Sorry maar wat brengt van Bergen nu eigenlijk, hardlopen en de bal op het eind van het liedje iedere keer kwijt iedere wedstrijd weer , dat van der Heide afgelopen wedstrijd een dure fout maakt oké dat kan gebeuren en dat zal hem niet snel weer overkomen, Nygren op de vleugel en van der Heide, en van Hecke er weer in een man met pit.
  • 25 Jan 2021 om 17:56
    Sorry maar wat brengt van Bergen nu eigenlijk, hardlopen en de bal op het eind van het liedje iedere keer kwijt iedere wedstrijd weer , dat van der Heide afgelopen wedstrijd een dure fout maakt oké dat kan gebeuren en dat zal hem niet snel weer overkomen, Nygren op de vleugel en van der Heide, en van Hecke er weer in een man met pit.
  • 25 Jan 2021 om 16:51
    • Quote van 25 Jan 2021 om 16:29
      Om mij gaan we 532 spelen ofzo met v.Hecke in het centrum erbij en Kaib en vd Heide/v. Bergen op rechtervleugel. Beide werken veel en hard, dat is voor nu het enige wat je daar nodig hebt.
    Hornkamp werkte ook altijd hard. Was ook geen doorslaand succes. Ik denk niet dat je een vleugelspits zomaar eventjes daar neer zet. Met een speler als Kuyt lukte dat in Oranje, maar dat zie ik met onze spelers niet gebeuren....
  • 25 Jan 2021 om 16:41
    • Quote van 25 Jan 2021 om 16:29
      Om mij gaan we 532 spelen ofzo met v.Hecke in het centrum erbij en Kaib en vd Heide/v. Bergen op rechtervleugel. Beide werken veel en hard, dat is voor nu het enige wat je daar nodig hebt.
    Idd Floranus kan echt niet meer in de basis week in week uit dat gejok. 1 grote ergenis Stel je beste 11 spelers op en bedenk daar maar een tactiek bij.
  • 25 Jan 2021 om 16:38
    Het klooien van Woudenberg staat nu ook met filmpje op VP 16.26. Zal vanavond ook wel op VI komen, wel dramatisch voor hem ook.
  • 25 Jan 2021 om 16:29
    • Quote van 25 Jan 2021 om 15:50
      Probleem is dat het alternatief voor Floranus (Akujobi) nog een stuk minder is. Je zou Dresevic als back kunnen proberen maar weet niet of hij daar uit de verf komt.
    Om mij gaan we 532 spelen ofzo met v.Hecke in het centrum erbij en Kaib en vd Heide/v. Bergen op rechtervleugel. Beide werken veel en hard, dat is voor nu het enige wat je daar nodig hebt.
  • 25 Jan 2021 om 16:25
    • Quote van 25 Jan 2021 om 16:06
      Heeft Dresevic niet z'n debuut gemaakt als invaller op rechtsback?
      Dat was als ik 't me goed herinner ook niet echt een succes. Persoonlijk denk ik ook dat hij te laconiek is om op die positie te spelen.
    Klopt, en dat was echt heel slecht toen!
  • 25 Jan 2021 om 16:06
    • Quote van 25 Jan 2021 om 15:50
      Probleem is dat het alternatief voor Floranus (Akujobi) nog een stuk minder is. Je zou Dresevic als back kunnen proberen maar weet niet of hij daar uit de verf komt.
    Heeft Dresevic niet z'n debuut gemaakt als invaller op rechtsback?
    Dat was als ik 't me goed herinner ook niet echt een succes. Persoonlijk denk ik ook dat hij te laconiek is om op die positie te spelen.
  • 25 Jan 2021 om 15:50
    • Quote van 25 Jan 2021 om 15:48
      Wat onze backs lieten zien sloeg weer helemaal nergens op. Naast dit moment en veel ander balverlies is Woudenberg volgens mij 4x gepanneerd door vd Water. Wat ik misschien nog wel erger vond is het sjokken van floranus bij de tegengoal. Jansen predikt elke week dat hij wil zien dat de ploeg heel hard werkt. Als je dan niet hypocriet wilt overkomen en wilt laten zien dat je dit eist van spelers dan zou Floranus de komende 3 weken moeten banken. Vind het echt onvekoopbaar dat je hem gewoon weer zou opstellen komende pot. Helemaal als je bedenkt dat een van Hecke op de bank zit. Wat mij betreft gaat het argument niet op dat er geen andere back is. Desnoods passen we het systeem maar aan. Dit slappe gesjok wordt zelfs bij een derde klasser afgestraft. Echt onverkoopbaar..
    Probleem is dat het alternatief voor Floranus (Akujobi) nog een stuk minder is. Je zou Dresevic als back kunnen proberen maar weet niet of hij daar uit de verf komt.
  • 25 Jan 2021 om 15:48
    Wat onze backs lieten zien sloeg weer helemaal nergens op. Naast dit moment en veel ander balverlies is Woudenberg volgens mij 4x gepanneerd door vd Water. Wat ik misschien nog wel erger vond is het sjokken van floranus bij de tegengoal. Jansen predikt elke week dat hij wil zien dat de ploeg heel hard werkt. Als je dan niet hypocriet wilt overkomen en wilt laten zien dat je dit eist van spelers dan zou Floranus de komende 3 weken moeten banken. Vind het echt onvekoopbaar dat je hem gewoon weer zou opstellen komende pot. Helemaal als je bedenkt dat een van Hecke op de bank zit. Wat mij betreft gaat het argument niet op dat er geen andere back is. Desnoods passen we het systeem maar aan. Dit slappe gesjok wordt zelfs bij een derde klasser afgestraft. Echt onverkoopbaar..
  • 25 Jan 2021 om 15:28
    Zal komende wedstrijd wel weer gewoon in de basis verschijnen. Dat is haast nog lachwekkender dan deze actie.
  • 25 Jan 2021 om 14:30
    Ik ging er al gelijk vanuit dat dit door verschillende programma's opgepikt zou worden... Knulliger krijg je het ook niet. Helaas heeft Woudenberg per wedstrijd wel vaker pijnlijke momentjes.
  • 25 Jan 2021 om 14:21
    • Quote van 25 Jan 2021 om 14:19
      Bij 43 minuten
    Haha thanks, geniaal moment. Vond het voor de buis ook weer letterlijk ongelofelijk :')
  • 25 Jan 2021 om 14:19
    Bij 43 minuten