Veerman baalt: ''Het is wel elke week een beetje hetzelfde verhaal''

18
Veerman baalt: ''Het is wel elke week een beetje hetzelfde verhaal''

Henk Veerman baalt flink van het verlies van SC Heerenveen op bezoek bij Heracles Almelo. De Friezen leken een puntje te pakken, maar vlak voor tijd ging het alsnog mis. 

"Voor ons is het heel erg zuur dat 'ie zo moet vallen", aldus Veerman bij ESPN. "Beide teams hebben hard gewerkt, om in ieder geval niet te verliezen. Wij creëren iets te weinig, wederom. En dat is zonde. Maar we hebben ook bijna niets weggegeven. Dit is een grote kans en die gaat er dan in. Dat is vervelend."

Voor Heerenveen is het nieuwe jaar niet goed begonnen. "Het is wel elke week een beetje hetzelfde verhaal. Ik zie nu in ieder geval meer strijd dan in de afgelopen weken. We gooien er veel energie in en dan is het extra zuur om zo tegen een verliespartij aan te lopen."

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Jan 2021 om 22:42
    • Quote van 24 Jan 2021 om 18:26
      Ben het met veel eens hoor maar kijk ook eens wat voor een zaad ballen Henk krijgt. Laten zakken en hard werken heeft geen zin want dan is het voor leeg. Wat mij vooral opvalt is dat hij geen bal meer kan vasthouden. Wat onzekerheid allemaal wel niet doet....
    Tuurlijk, Henk heeft een goed team om zich heen nodig, zoals iedere speler. Alleen als hij dan de bal krijgt, als er dan een voorzet komt, als hij een grote kans krijgt, dan geeft hij niet thuis en dat is al even aan de gang. Een balletje vasthouden inderdaad, aanspeelbaar maken, kaatsen, dat lukt hem al een tijd niet meer. Hard werken in de zin van goed druk zetten op de verdedigers.
  • 24 Jan 2021 om 19:45
    • Quote van 24 Jan 2021 om 18:26
      Ben het met veel eens hoor maar kijk ook eens wat voor een zaad ballen Henk krijgt. Laten zakken en hard werken heeft geen zin want dan is het voor leeg. Wat mij vooral opvalt is dat hij geen bal meer kan vasthouden. Wat onzekerheid allemaal wel niet doet....
    Dat laatste inderdaad. Werd ook gister weer keer op keer van de bal gezet.
  • 24 Jan 2021 om 18:26
    • Quote van 24 Jan 2021 om 14:01
      Met 'concurrent' Te Vrede was Henk ook laconiek. Dat is gewoon hoe hij is. Kijk maar eens hoe vaak hij staat te lachen met zijn tegenstander. Prima hoor, beetje geinen, maar het vuur ontbreekt gewoon bij hem. Is altijd al zo geweest. Het is geen Wout Weghorst. Het is toch ongelooflijk dat zo'n grote vent niet fatsoenlijk kan koppen? Dat is gewoon te trainen, maar hij krijgt het maar niet onder de knie. Hij heeft alles van een goede spits (snel, hard schot, sterk, lang, functionele techniek (soms)), maar juist op onderdelen die te trainen zijn, schiet hij tekort. Of juist het onderdeel 'hard werken'.
    Ben het met veel eens hoor maar kijk ook eens wat voor een zaad ballen Henk krijgt. Laten zakken en hard werken heeft geen zin want dan is het voor leeg. Wat mij vooral opvalt is dat hij geen bal meer kan vasthouden. Wat onzekerheid allemaal wel niet doet....
  • 24 Jan 2021 om 17:30
    • Quote van 24 Jan 2021 om 17:02
      Nee je moet helemaal niet meer even volhouden met Floranus. Nu denk je dus precies als onze falende trainer. Floranus en Woudenberg moet je nooit meer opstellen. Desnoods van Hecke maar op rechtsback of anders een 5 - 3 - 2 systeem zonder onze huidige backs.
    Ben ik het mee eens. Maar bedoel meer dat er vervanging in aantocht is.... Kaib nog niet volledig fit helaas. Maar mag hopen dat dat woensdag anders is
  • 24 Jan 2021 om 17:02
    • Quote van 24 Jan 2021 om 15:01
      Lees net dat ze bezig zijn met een nieuwe rechtsback! Dus hou het nog even vol met die dwaas op rechtsback
    Nee je moet helemaal niet meer even volhouden met Floranus. Nu denk je dus precies als onze falende trainer. Floranus en Woudenberg moet je nooit meer opstellen. Desnoods van Hecke maar op rechtsback of anders een 5 - 3 - 2 systeem zonder onze huidige backs.
  • 24 Jan 2021 om 15:01
    • Quote van 24 Jan 2021 om 14:02
      Van die extra energie erin gooien is overigens niets te merken. Kijk hoe Floranus zich gedraagt voor de goal. Dat is precies wat er ontbreekt.
    Lees net dat ze bezig zijn met een nieuwe rechtsback! Dus hou het nog even vol met die dwaas op rechtsback
  • 24 Jan 2021 om 14:02
    Van die extra energie erin gooien is overigens niets te merken. Kijk hoe Floranus zich gedraagt voor de goal. Dat is precies wat er ontbreekt.
  • 24 Jan 2021 om 14:01
    • Quote van 24 Jan 2021 om 12:40
      Ik kan het helemaal mis hebben natuurlijk. Maar mijn gevoel zegt mij dat Henk zich wel zeker voelt van zijn plaats en daar erg laconiek van wordt. Ik heb niet het gevoel dat Jansen erg kritisch naar Henk toe is en ook wordt Henk nooit gepaseerd of gewisseld. Dit zelfde geldt voor een slecht presterende van Bergen. Graag zie ik een trainer komen die van aanpakken weet en deze selectie anders neer weet te zetten dan Jansen zijn counter voetbal wat niet meer werkt. Wij hebben een prima selectie momenteel, het doet mij dan ook pijn om te zien dat veel clubs met een mindere selectie beter gaan dan wij. Ik ben echt overtuigd dat er veel meer in zit en dat de trainer een hele grote rol in deze wanprestaties speelt. Hopelijk wordt er optijd ingegrepen voor dat het seizoen inmiddels al verloren is.
    Met 'concurrent' Te Vrede was Henk ook laconiek. Dat is gewoon hoe hij is. Kijk maar eens hoe vaak hij staat te lachen met zijn tegenstander. Prima hoor, beetje geinen, maar het vuur ontbreekt gewoon bij hem. Is altijd al zo geweest. Het is geen Wout Weghorst. Het is toch ongelooflijk dat zo'n grote vent niet fatsoenlijk kan koppen? Dat is gewoon te trainen, maar hij krijgt het maar niet onder de knie. Hij heeft alles van een goede spits (snel, hard schot, sterk, lang, functionele techniek (soms)), maar juist op onderdelen die te trainen zijn, schiet hij tekort. Of juist het onderdeel 'hard werken'.
  • 24 Jan 2021 om 13:57
    • Quote van 24 Jan 2021 om 13:41
      Mulder lijkt me ook een prima optie. Die interviews van Henk zijn onderhand ook wel vermoeiend. Dan liever iemand die structureel wat minder debet is aan de verloren potjes.
    Van Hecke was ook een goede optie geweest, Bochniewicz zou daar ook goed in passen. In ieder geval niet dat simpele geleuter van de Veermannetjes. Wat ben ik moe geworden van die twee koppen de afgelopen maanden.
  • 24 Jan 2021 om 13:41
    Mulder lijkt me ook een prima optie. Die interviews van Henk zijn onderhand ook wel vermoeiend. Dan liever iemand die structureel wat minder debet is aan de verloren potjes.
  • 24 Jan 2021 om 12:52
    • Quote van 24 Jan 2021 om 12:47
      Maar wie maken we dan aanvoerder? Hamstra heeft weinig persoonlijkheden aangetrokken.
      En een 2e spits is ook al jaren te moeilijk voor Hamstra dus Henkie wisselen zit er ook niet echt in.
    Alleen ideale schoonzonen.
  • 24 Jan 2021 om 12:49
    • Quote van 24 Jan 2021 om 12:47
      Maar wie maken we dan aanvoerder? Hamstra heeft weinig persoonlijkheden aangetrokken.
      En een 2e spits is ook al jaren te moeilijk voor Hamstra dus Henkie wisselen zit er ook niet echt in.
    Mulder
  • 24 Jan 2021 om 12:47
    • Quote van 24 Jan 2021 om 12:25
      Wat was hij ongelooflijk slecht gister.
      Snel aanvoerder af maken en hem een schop onder zijn achterste geven.
    Maar wie maken we dan aanvoerder? Hamstra heeft weinig persoonlijkheden aangetrokken.
    En een 2e spits is ook al jaren te moeilijk voor Hamstra dus Henkie wisselen zit er ook niet echt in.
  • 24 Jan 2021 om 12:41
    Wanneer je als spits geen enkel schot op goal hebt.. is er misschien toch ook echt iets mis met je eigen spel
  • 24 Jan 2021 om 12:40
    Meer strijd!!! Toch nog lachen deze zondag.. ze staan allemaal meet dan op een meter te verdedigen.. totaal geen agressiviteit in de ploeg
  • 24 Jan 2021 om 12:40
    Ik kan het helemaal mis hebben natuurlijk. Maar mijn gevoel zegt mij dat Henk zich wel zeker voelt van zijn plaats en daar erg laconiek van wordt. Ik heb niet het gevoel dat Jansen erg kritisch naar Henk toe is en ook wordt Henk nooit gepaseerd of gewisseld. Dit zelfde geldt voor een slecht presterende van Bergen. Graag zie ik een trainer komen die van aanpakken weet en deze selectie anders neer weet te zetten dan Jansen zijn counter voetbal wat niet meer werkt. Wij hebben een prima selectie momenteel, het doet mij dan ook pijn om te zien dat veel clubs met een mindere selectie beter gaan dan wij. Ik ben echt overtuigd dat er veel meer in zit en dat de trainer een hele grote rol in deze wanprestaties speelt. Hopelijk wordt er optijd ingegrepen voor dat het seizoen inmiddels al verloren is.
  • 24 Jan 2021 om 12:27
    Logisch ook als er elke week geen reet veranderd.
  • 24 Jan 2021 om 12:25
    Wat was hij ongelooflijk slecht gister.
    Snel aanvoerder af maken en hem een schop onder zijn achterste geven.
Friday 26 February 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›