VIDEO | Samenvatting: SC Heerenveen verliest in extremis van Heracles

171
VIDEO | Samenvatting: SC Heerenveen verliest in extremis van Heracles

Het is SC Heerenveen vandaag niet gelukt om te winnen van Heracles Almelo. De ploeg uit de Twentse stad wist dankzij een late treffer de drie punten in Twente te houden.

Beide ploegen kwamen maar matig uit de startblokken. Toch tekende Heracles via Van Der Water bijna voor de 1-0, hij schoot echter wild over. De eerste twintig minuten leverden verder weinig goede televisie op. De eerst helft ging over en weer, waar beide ploegen soms wat kleine kansen kregen. 

De tweede helft zorgde niet voor heel veel meer vermaak. Beide ploegen wisten ook nu weer bar weinig te creëren en kwamen niet verder dan kleine kansen. Eigenlijk uit het niets scoorde Delano Burgzorg vlak voor blessuretijd de openingstreffer en daarmee ook gelijk de enige treffer van de wedstrijd. SC Heerenveen wist vervolgens amper iets te forceren en druipt dus zonder punten af.

Opstelling SC Heerenveen: Mulder; Woudenberg (79' Kaib), Bochniewicz, Dresevic, Floranus; Halilovic (66' Hajal), J. Veerman, De Jong (32' Kongolo); Van Bergen, H. Veerman, Nygren (79' Van der Heide).

171 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Jan 2021 om 17:54
    • Quote van 25 Jan 2021 om 16:32
      Ik reageer echt niet "voor de Buhne' Kap toch eens met dat zielige slachtoffer rol gedrag van je , als jij hier roeptoetert dan ben ik gewoon benieuwd hoe jij tot een dergelijke mening komt , maar daar draai je zoals wel vaker dan weer voor weg .
    Jij blijft maar doorgaan hè! En je leest volgens mij de helft van de posts maar half. " roeptoetert, slachtoffer rol" zieligs ..er is helemaal niets zielig ! Beste man waar heb je het toch over? Of probeer je me uit de tent te lokken om te discussiëren om het discussiëren! Ik volg het het met jou niet meer , sorry ! Als jij niets te doen hebt is mijn probleem niet hè! Ik had al een paar dagen geleden gezegd hier dan stap ik ook af van mijn mening betreffende gj . En ik sta er ook achter dat Fraser komt! Duidelijk !?
  • 25 Jan 2021 om 17:46
    • Quote van 25 Jan 2021 om 17:23
      Ah top tnx, zie het idd staan. Als je dus iemand officieel als assistent benoemd moeten er idd diploma's zijn.
      Maar daar zijn ongetwijfeld wel wat mazen in de wet voor te vinden. Een keepertrainer hoeft niet perse op de bank te zitten. En dus niet officieel als assistent genoemd te worden.

      Maar goed, feitelijk gezien ben je dus wel een diploma er voor nodig om daadwerkelijk ook assistent te mogen zijn.
    Ik heb niet het idee dat "op de bank zitten" iets uitmaakt, in het reglement staat letterlijk: "wedstrijdselectie traint in fysiek, technisch en tactisch opzicht;".
    Dus trainen is voldoende om als assistent door het leven te gaan, dat staat los van of de club je "officieel benoemd".. Maar qua salaris en CV lijkt me dat een no-brainer.

    En voor wedstrijden geldt dan dit weer:
    1. Gedurende een wedstrijd mogen in totaal negentien personen, te weten maximaal zeven team-officials en maximaal twaalf wisselspelers, op de bank en/of in de dug-out plaatsnemen.
    2. Indien de beschikbare ruimte zulks toelaat, zijn maximaal vijf extra zitplaatsen toegestaan voor team-officials. Deze extra zitplaatsen bevinden zich buiten de instructiezone en ten minste vijf meter achter of naast de bank en/of dug-out.

    2. a. De aanvoerder dan wel de teammanager van een elftal dient het wedstrijdformulier (papier of digitaal) te voorzien van:
    - (voor)namen, voorletters en rugnummers van de basisspelers;
    - (voor)namen, voorletters en rugnummers van de maximaal twaalf mogelijke invallers;
    - (voor)namen, voorletters en functie van de maximaal zeven team-officials op de bank en/of in de dug-out;
    - (voor)namen, voorletters en functie van de maximaal vijf team-officials op de extra zitplaatsen buiten de instructiezone.
    b. Team-officials mogen enkel met de functie van (assistent) trainer-coach op het wedstrijdformulier worden genoemd, indien zij in het bezit zijn van een door het bondsbestuur verstrekte geldige trainerslicentie voor de desbetreffende functie

    Dus zonder de functie "assistent" kom je niet op het wedstrijdformulier en mag je dus ook niet als zodanig in/naast de dug-out plaatsnemen.
  • 25 Jan 2021 om 17:23
    • Quote van 25 Jan 2021 om 16:44
      https://www.knvb.nl/downloads/sites/bestand/knvb/23437/reglementen-bondsvergadering-seizoen-2020-21versie-januari-2021
      Pagina 35.

      Elk niveau/klasse heeft een bepaald diploma als licentie eis. Voor assistent op eredivisie niveau is dat UEFA A.
      De KNVB faciliteert ook een UEFA A opleiding voor keepertrainers.
    Ah top tnx, zie het idd staan. Als je dus iemand officieel als assistent benoemd moeten er idd diploma's zijn.
    Maar daar zijn ongetwijfeld wel wat mazen in de wet voor te vinden. Een keepertrainer hoeft niet perse op de bank te zitten. En dus niet officieel als assistent genoemd te worden.

    Maar goed, feitelijk gezien ben je dus wel een diploma er voor nodig om daadwerkelijk ook assistent te mogen zijn.
  • 25 Jan 2021 om 16:44
    • Quote van 25 Jan 2021 om 16:32
      Hm dat is oprecht nieuw voor mij. Bij mijn weten hoeven assistenten geen diploma's te hebben.
      Ik weet zelf ook niet of er nou een daadwerkelijk verschil is tussen een assistent die bv spitsentrainer is en bv een assistent die de hoofdcoach assisteert zoals Spijkerman.

      Ik meende dat deze net als keeperstrainers daar niet onder vielen en dat een simpele tc 2/3 al voldeed?

      Ik loop er nu ook naar te googlen maar kom er ook niet echt helemaal uit om het 1 uit te sluiten.

    https://www.knvb.nl/downloads/sites/bestand/knvb/23437/reglementen-bondsvergadering-seizoen-2020-21versie-januari-2021
    Pagina 35.

    Elk niveau/klasse heeft een bepaald diploma als licentie eis. Voor assistent op eredivisie niveau is dat UEFA A.
    De KNVB faciliteert ook een UEFA A opleiding voor keepertrainers.
  • 25 Jan 2021 om 16:38
    • Quote van 25 Jan 2021 om 14:12
      Als alles zo makkkelijk was. Gaat niet gebeuren. Laten we iemand erbij zetten die geen enkel diploma heeft. Bijzonder idee.
    Zonder je nou aan te willen vallen Frank, maar dat papiertje stelt echt geen ene moer voor , eigenlijk is dat puur voor de show , en als assistent ook niet echt noodzakelijk . Daarbij volgens mij heeft hij wel degelijk al papieren alleen nog niet die van coach betaald voetbal etc daarbij zou hij ook als adviseur/begeleider toegevoegd kunnen worden.
  • 25 Jan 2021 om 16:32
    • Quote van 24 Jan 2021 om 22:54
      Jij zegt het ! Ben eens benieuwd of er op jou stelling ook gereageerd wordt. ..? Of dat er op mij door sommigen alleen " voor de buhne" gereageerd wordt !?
    Ik reageer echt niet "voor de Buhne' Kap toch eens met dat zielige slachtoffer rol gedrag van je , als jij hier roeptoetert dan ben ik gewoon benieuwd hoe jij tot een dergelijke mening komt , maar daar draai je zoals wel vaker dan weer voor weg .
  • 25 Jan 2021 om 16:32
    • Quote van 25 Jan 2021 om 16:26
      De hoofdtrainer-coach van een team is de persoon die:
      i. de wedstrijdselectie samenstelt, de wedstrijdtactiek bepaalt en het team en/of de wedstrijdselectie traint in fysiek, technisch en tactisch opzicht;
      ii. het team en/of de wedstrijdselectie voor, tijdens en/of na trainingen en wedstrijden coacht;

      De hoofdtrainer-coach kan zich bij de uitvoering van zijn werkzaamheden als bedoeld in lid 1 onder i. en ii. van dit artikel laten ondersteunen door een of meer assistent trainer-coaches, in die zin dat de hoofdtrainer-coach deze werkzaamheden niet volledig zelfstandig behoeft uit te voeren.


      Als ik het zo lees valt een spitsentrainer onder de verzamelnaam "assistent trainer-coach" en moet ie dus een licentie en dus een UEFA diploma hebben.
    Hm dat is oprecht nieuw voor mij. Bij mijn weten hoeven assistenten geen diploma's te hebben.
    Ik weet zelf ook niet of er nou een daadwerkelijk verschil is tussen een assistent die bv spitsentrainer is en bv een assistent die de hoofdcoach assisteert zoals Spijkerman.

    Ik meende dat deze net als keeperstrainers daar niet onder vielen en dat een simpele tc 2/3 al voldeed?

    Ik loop er nu ook naar te googlen maar kom er ook niet echt helemaal uit om het 1 uit te sluiten.

  • 25 Jan 2021 om 16:30
    • Quote van 24 Jan 2021 om 21:55
      Waarom Verbeek? Selecties altijd topfit. Geen moeite om gevestigde namen eruit te halen. Talenten werden altijd beter onder GJV. Goede transferinkomsten. Aanvallende speelstijl. Altijd wisselen voor een beter resultaat. Boeien dat het dan een hork is. Beter dat dan die vriendelijke trainers die we hier de laatste jaren hadden met het k@#-voetbal van de laatste jaren.
    Laatste 10 jaar niets meer gepresteerd , overal onrust veroorzaakt etc doet er allemaal niet toe?? we gaan puur op basis van een ver verleden iemand weer terug halen , je haalt bijvoorbeeld toch ook geen speler die 1 seizoen 30x scoorde en toen daarna 8jaar geen pepernoot meer raakte .
  • 25 Jan 2021 om 16:26
    • Quote van 25 Jan 2021 om 16:20
      En een spitsentrainer?
    De hoofdtrainer-coach van een team is de persoon die:
    i. de wedstrijdselectie samenstelt, de wedstrijdtactiek bepaalt en het team en/of de wedstrijdselectie traint in fysiek, technisch en tactisch opzicht;
    ii. het team en/of de wedstrijdselectie voor, tijdens en/of na trainingen en wedstrijden coacht;

    De hoofdtrainer-coach kan zich bij de uitvoering van zijn werkzaamheden als bedoeld in lid 1 onder i. en ii. van dit artikel laten ondersteunen door een of meer assistent trainer-coaches, in die zin dat de hoofdtrainer-coach deze werkzaamheden niet volledig zelfstandig behoeft uit te voeren.


    Als ik het zo lees valt een spitsentrainer onder de verzamelnaam "assistent trainer-coach" en moet ie dus een licentie en dus een UEFA diploma hebben.
  • 25 Jan 2021 om 16:20
    • Quote van 25 Jan 2021 om 16:02
      Volgens de KNVB reglementen met een assistent trainer-coach over een geldige trainerslicentie beschikken. En voor eredivisie betaald voetbal (doch uitsluitend als assistent trainer-coach) is UEFA A noodzakelijk om die licentie te krijgen.
    En een spitsentrainer?
  • 25 Jan 2021 om 16:02
    • Quote van 25 Jan 2021 om 15:36
      Wat voor diploma's moet iemand volgens jou hebben om assistent te mogen zijn of bv spitsen trainer?
    Volgens de KNVB reglementen met een assistent trainer-coach over een geldige trainerslicentie beschikken. En voor eredivisie betaald voetbal (doch uitsluitend als assistent trainer-coach) is UEFA A noodzakelijk om die licentie te krijgen.
  • 25 Jan 2021 om 16:02
    • Quote van 25 Jan 2021 om 15:41
      Dat soort trainers moet gewoon gediplomeerd zijn (minimaal UEFA A). Vanwege de fysieke aspectem oefensfof e.d. Het probleem dat nu opgelost moet worden is geen voetbalprobleem. Dat gaat over drijfveren, samenwerken, ambitie, omgaan met tegenslag, enz.
    Een spitsentrainer moet Uefa A hebben als diploma? Dat is nieuw voor mij.
  • 25 Jan 2021 om 15:41
    • Quote van 25 Jan 2021 om 15:36
      Wat voor diploma's moet iemand volgens jou hebben om assistent te mogen zijn of bv spitsen trainer?
    Dat soort trainers moet gewoon gediplomeerd zijn (minimaal UEFA A). Vanwege de fysieke aspectem oefensfof e.d. Het probleem dat nu opgelost moet worden is geen voetbalprobleem. Dat gaat over drijfveren, samenwerken, ambitie, omgaan met tegenslag, enz.
  • 25 Jan 2021 om 15:36
    • Quote van 25 Jan 2021 om 14:12
      Als alles zo makkkelijk was. Gaat niet gebeuren. Laten we iemand erbij zetten die geen enkel diploma heeft. Bijzonder idee.
    Wat voor diploma's moet iemand volgens jou hebben om assistent te mogen zijn of bv spitsen trainer?
  • 25 Jan 2021 om 15:29
    • Quote van 25 Jan 2021 om 14:12
      Als alles zo makkkelijk was. Gaat niet gebeuren. Laten we iemand erbij zetten die geen enkel diploma heeft. Bijzonder idee.
    In dit geval vind ik 'een diploma' niet zo relevant. Ik kijk meer naar het probleem dat er ligt en welke persoonlijkheid, levenservaring en competenties nodig zijn om deze groep en individuele spelers vooruit te helpen en de staf te ondersteunen op dit gebied. Kunnen bijvoorbeeld individuele gesprekjes zijn. Kan ook een Tjalling of Berber vd Berg zijn. Maar ik denk dat Joey vd Berg iets meer aansluiting heeft bij de profvoetballers. Ik weet wel dat zo doormodderrn niets gaat helpen.
  • 25 Jan 2021 om 15:06
    • Quote van 25 Jan 2021 om 14:46
      Toen Foppe het overnam destijds ging het ook niet beter maar had geluk dat de ploegen onder hem ook verloren. Het klikte ook niet zo goed met de spelers toen maar Jansen zou hem wel kunnen betrekken als klankbord.
    Dat is toch al de situatie? Of zou dat na afgelopen November opeens niet meer zo zijn?
    https://nos.nl/artikel/2355680-met-glimmende-pretogen-en-gulle-lach-brengt-jansen-weer-schwung-in-friesland.html

    Daar geeft ie ook aan met Verbeek contact te gaan leggen.
    En uit de woorden van Verbeek ("Als ik dat wist zou ik het Johnny Jansen vertellen") zou je kunnen opmaken dat ie wel contact met Jansen heeft. Maar of dat zo is; geen idee.
  • 25 Jan 2021 om 14:46
    Toen Foppe het overnam destijds ging het ook niet beter maar had geluk dat de ploegen onder hem ook verloren. Het klikte ook niet zo goed met de spelers toen maar Jansen zou hem wel kunnen betrekken als klankbord.
  • 25 Jan 2021 om 14:28
    • Quote van 25 Jan 2021 om 14:18
      Vorig jaar ja, dit jaar loopt het heel anders, en ten tweede zeg ik 'naar mijn idee...'
    Je zei; "naar idee" en dan doe ik even de aanname dat je "naar mijn idee" bedoelt.
    Maar jouw mening over wat Foppe misschien wel of niet denkt en van Jansen vind is niet relevant.
    Wat Foppe werkelijk denkt en vind, dat is relevant. En dit is, voor zover ik weet, het laatste wat we weten over wat Foppe denkt/vind.
  • 25 Jan 2021 om 14:18
    • Quote van 25 Jan 2021 om 14:01
      https://www.feanonline.nl/nieuws/eerste-elftal/285780/de-haan-lovend-over-rol-jansen-dat-hadden-we-ook-nodig
    Vorig jaar ja, dit jaar loopt het heel anders, en ten tweede zeg ik 'naar mijn idee...'
  • 25 Jan 2021 om 14:12
    • Quote van 25 Jan 2021 om 13:50
      Dan nog kan hij wel een waardevolle rol vervullen. Geef het een naam en maak afspraken over taken en verantwoordelijkheden. Voor Joey een leerzame ervaring.
    Als alles zo makkkelijk was. Gaat niet gebeuren. Laten we iemand erbij zetten die geen enkel diploma heeft. Bijzonder idee.
  • 25 Jan 2021 om 14:01
    • Quote van 25 Jan 2021 om 13:35
      Ik zeg doen. Riemer en Foppe om mening vragen, die staan naar idee niet voor 100% achter Jansen, en hebben goede connecties met Verbeek. In welke vorm zie je Johnny dan?
    https://www.feanonline.nl/nieuws/eerste-elftal/285780/de-haan-lovend-over-rol-jansen-dat-hadden-we-ook-nodig
  • 25 Jan 2021 om 13:50
    • Quote van 25 Jan 2021 om 13:25
      Dat heeft ie allemaal maar geen trainers diploma.
    Dan nog kan hij wel een waardevolle rol vervullen. Geef het een naam en maak afspraken over taken en verantwoordelijkheden. Voor Joey een leerzame ervaring.
  • 25 Jan 2021 om 13:35
    • Quote van 25 Jan 2021 om 13:27
      Verbeek en Sibon zijn beide vrij en willen het bewijze van spreken ook wel op vrijwillige basis doen. Jansen ontslaan zou ik nooit doen, die moet je behouden voor de club in welke rol dan ook. Wellicht nu een stapje opzij om het over een paar jaar weer over te nemen. Daarnaast heb je nog een aantal oud-spelers die bezig zijn in het trainersvak waar je goede dingen over hoort. Bijv. Michael Dingsdag, Michel Breuer en Geert Arend Roorda. Het grootste dilemma van het bestuur zal wel zijn; “willen we invloed van kamp Langwar?”
    Ik zeg doen. Riemer en Foppe om mening vragen, die staan naar idee niet voor 100% achter Jansen, en hebben goede connecties met Verbeek. In welke vorm zie je Johnny dan?
  • 25 Jan 2021 om 13:27
    Verbeek en Sibon zijn beide vrij en willen het bewijze van spreken ook wel op vrijwillige basis doen. Jansen ontslaan zou ik nooit doen, die moet je behouden voor de club in welke rol dan ook. Wellicht nu een stapje opzij om het over een paar jaar weer over te nemen. Daarnaast heb je nog een aantal oud-spelers die bezig zijn in het trainersvak waar je goede dingen over hoort. Bijv. Michael Dingsdag, Michel Breuer en Geert Arend Roorda. Het grootste dilemma van het bestuur zal wel zijn; “willen we invloed van kamp Langwar?”
  • 25 Jan 2021 om 13:25
    • Quote van 25 Jan 2021 om 12:49
      Voeg Joey vd Berg maar aan de staf toe. Die heeft eengoed verhaal over voetbal, brengt energie en beleving. Een frisse wind die wel meteen thuis is binnen de club.
    Dat heeft ie allemaal maar geen trainers diploma.
  • 25 Jan 2021 om 13:25
    • Quote van 25 Jan 2021 om 12:58
      Mij valt wel op dat hij Heerenveen heel mild en genuanceerd analyseert. Het is vaak heel slecht maar hij komt steeds met de uitleg over beperkte gelegenheid om spelidee te trainen, nieuwe jongens te integreren. Johnny houdt hij ook uit de wind. Hij kan ook gewoon volstaan met 'het is heel slecht en zo wordt het niks'.
    P-R-E-C-I-E-S; hij laat zien dat hij er moeite in wil steken.
  • 25 Jan 2021 om 13:19
    Mochten ze over gaan tot ontslag van JJ, dan hoop ik wel dat ze direct een vervanger hebben. Als de uitkomst is dat we voorlopig verder gaan onder leiding van de assistenten Spijkerman en Talan dan zijn we verder van huis.
  • 25 Jan 2021 om 13:19
    • Quote van 25 Jan 2021 om 12:49
      Voeg Joey vd Berg maar aan de staf toe. Die heeft eengoed verhaal over voetbal, brengt energie en beleving. Een frisse wind die wel meteen thuis is binnen de club.
    Hoofdcoach: Verbeek. 1e nieuwe assistent: Sibon. 2e nieuwe assistent: vd Berg. Wellicht zelfs Breuer, die ook hard is én samen met vd Berg & Sibon (beste vriend) gespeeld heeft.
  • 25 Jan 2021 om 13:17
    En Verbeek er in een adviserende rol bij halen? Zoals Advocaat toentertijd bij van Bronckhorst... zou dat wellicht ook kunnen werken of heb je dan twee kapiteins op een schip? Sowieso iets nieuws toevoegen aan de staf lijkt mij geen gekke aanpassing. Ook in de documentaire van laatst had ik het idee dat JJ niet echt een klankbord heeft. Spijkerman, Talan en Vissers stuk voor stuk goede kerels, maar wel allemaal een beetje hetzelfde type die het liefst in de achtergrond acteren. Van den Berg die net werd genoemd zou ik ook niet eens zo gek vinden.. Wellicht een goede verbinding tussen de relatief oudere staf en spelers. Iemand die ze bek wel opentrekt en zegt waar het op staat. Iets waar ik mij misschien nog wel het meeste aan stoor dat dat niet gebeurd in deze fase. Zo braaf en lief allemaal.
  • 25 Jan 2021 om 12:58
    • Quote van 25 Jan 2021 om 12:48
      Verbeek. Alleen al de discussie tussen hem en Veerman was genieten, die kan zo'n groep gewoon draaien hoor!
    Mij valt wel op dat hij Heerenveen heel mild en genuanceerd analyseert. Het is vaak heel slecht maar hij komt steeds met de uitleg over beperkte gelegenheid om spelidee te trainen, nieuwe jongens te integreren. Johnny houdt hij ook uit de wind. Hij kan ook gewoon volstaan met 'het is heel slecht en zo wordt het niks'.
  • 25 Jan 2021 om 12:49
    Voeg Joey vd Berg maar aan de staf toe. Die heeft eengoed verhaal over voetbal, brengt energie en beleving. Een frisse wind die wel meteen thuis is binnen de club.
  • 25 Jan 2021 om 12:48
    • Quote van 25 Jan 2021 om 12:26
      Ik zie het niet gebeuren, jij wel? Natuurlijk is er onvrede, maar Jansen heeft ook een contract en we moeten iedere euro omdraaien. Welke trainer is nu direct beschikbaar die echt het verschil zou kunnen maken? Er zit iets fundamenteels mis in de groep vrees ik.
    Verbeek. Alleen al de discussie tussen hem en Veerman was genieten, die kan zo'n groep gewoon draaien hoor!
  • 25 Jan 2021 om 12:32
    • Quote van 24 Jan 2021 om 22:11
      Denk je dat Verbeek het zou willen ?
    Natuurlijk wil Verbeek dat. Waarom denk je dat hij al deze uitspraken doet?
  • 25 Jan 2021 om 12:27
    • Quote van 25 Jan 2021 om 12:20
      Het is niet de insteek dat er koppen gaan rollen. Het zou kunnen dat er mensen worden weggepromoveerd.
    Tobiasen wordt toegevoegd. Niet aan de staf maar aan de selectie. Was altijd een prima rechtsback.
  • 25 Jan 2021 om 12:26
    • Quote van 25 Jan 2021 om 11:49
      Vanmiddag is er een spoed overleg tussen de directie en technische staf. Of we krijgen een Foppe uitkomst.. staan achter de staf of einde Jansen.
    Ik zie het niet gebeuren, jij wel? Natuurlijk is er onvrede, maar Jansen heeft ook een contract en we moeten iedere euro omdraaien. Welke trainer is nu direct beschikbaar die echt het verschil zou kunnen maken? Er zit iets fundamenteels mis in de groep vrees ik.
  • 25 Jan 2021 om 12:20
    • Quote van 25 Jan 2021 om 12:17
      Kun je wat meer vertellen? Hoeveel kans op JansenOut etcetera
    Het is niet de insteek dat er koppen gaan rollen. Het zou kunnen dat er mensen worden weggepromoveerd.
  • 25 Jan 2021 om 12:17
    • Quote van 25 Jan 2021 om 11:49
      Vanmiddag is er een spoed overleg tussen de directie en technische staf. Of we krijgen een Foppe uitkomst.. staan achter de staf of einde Jansen.
    Kun je wat meer vertellen? Hoeveel kans op JansenOut etcetera
  • 25 Jan 2021 om 11:49
    Vanmiddag is er een spoed overleg tussen de directie en technische staf. Of we krijgen een Foppe uitkomst.. staan achter de staf of einde Jansen.
  • 25 Jan 2021 om 11:44
    Ik was altijd anti '#jansenout' maar tot nu toe zijn letterlijk ALLE analyses van ús Gertjan Verbeek kloppend geweest. Hamstra, prima kerel, maar die durft het waarschijnlijk niet aan met zo'n ruw karakter als Gertjan...
  • 25 Jan 2021 om 11:10
    • Quote van 25 Jan 2021 om 09:23
      Heb jij Verbeek al even gevraagd soms? Ik denk dat zijn handen jeuken.
    Verbeek gaf het volgende aan: "Wat er aan de hand is? Als ik dat wist zou ik het Johnny Jansen vertellen. Ik denk dat de goede competitiestart toeval was.

    Dus ja Verbeek weet wel wat er anders moet ;-)
  • 25 Jan 2021 om 11:09
    • Quote van 25 Jan 2021 om 10:37
      Prima, behalve Batista Meijer. Die heeft werkelijk nog niks laten zien, en kan linea recta terug naar Duitsland.
    Vind hem te licht als nr 10 maar mijn gevoel zegt dat hij prima ook op links uit de voeten kan. Dacht ook dat bij zijn prestatie naar voren kwam dat die op 10, 7 en 11 kon voetballen. Maar misschien is dat nu teveel een gok in dit dolende elftal. Maar graag wel een keer van Bergen laten banken. Prima inzet maar die is zijn vorm volledig kwijt.
  • 25 Jan 2021 om 10:45
    • Quote van 24 Jan 2021 om 23:56
      Bij de NOS werd het moment van Woudenberg nogmaals uitgelicht. Tsja, dan kun je trainen tot je een ons weegt, maar dan gaat het hem niet worden. Dus hopelijk ziet de technische staf nu ook dat Woudenberg echt niet meer kan! Blijft staan dat ik van mening ben dat JJ gewoon moet blijven zitten. Met een paar andere keuzes hebben we gewoon een goed elftal. Het heeft allemaal te maken met vertrouwen.
    Woudenberg wordt ook wel uit de basis gehaald. Kaib moet eerst volledig wedstrijdfit worden.
  • 25 Jan 2021 om 10:37
    • Quote van 24 Jan 2021 om 11:19
      Hopelijk is na gister bij de selectie nu ook wel duidelijk dat we de mouwen moeten opstropen. Teveel waren weer afwezig. Van bergen heeft niks goed gedaan, veermannetjes was ver onder hun niveau, de beide backs laten elke week zien dat ze verkeerde keuzes maken en onze nieuwe aanwinst Halilovic ging met de minuut minde voetballen. Die begon wel aardig maar laat nog niet zien dat het een verbetering is. Dat geldt ook voor de jong. Woensdag maar starten met Kaib, rechtsback van Hecke, Hajal en voorin op links batista meier. Slachtoffers worden dan Woudenberg , floranus, de jong en van bergen. Strijd willen we zien! Dus JJ gooi het roer en verras ons woensdag!
    Prima, behalve Batista Meijer. Die heeft werkelijk nog niks laten zien, en kan linea recta terug naar Duitsland.
  • 25 Jan 2021 om 09:40
    Haha.
  • 25 Jan 2021 om 09:23
    • Quote van 25 Jan 2021 om 08:48
      Heb je Verbeek al even gevraagd soms ? Ik denk dat hij er geen zin in heeft namelijk.
    Heb jij Verbeek al even gevraagd soms? Ik denk dat zijn handen jeuken.
  • 25 Jan 2021 om 08:48
    • Quote van 24 Jan 2021 om 23:06
      Verbeek wil weer aan het werk en woont om de hoek. Enkel de aanwezigheid van cees R. kan maken dat hij het niet ziet zitten.
    Heb je Verbeek al even gevraagd soms ? Ik denk dat hij er geen zin in heeft namelijk.
  • 24 Jan 2021 om 23:56
    Bij de NOS werd het moment van Woudenberg nogmaals uitgelicht. Tsja, dan kun je trainen tot je een ons weegt, maar dan gaat het hem niet worden. Dus hopelijk ziet de technische staf nu ook dat Woudenberg echt niet meer kan! Blijft staan dat ik van mening ben dat JJ gewoon moet blijven zitten. Met een paar andere keuzes hebben we gewoon een goed elftal. Het heeft allemaal te maken met vertrouwen.
  • 24 Jan 2021 om 23:06
    • Quote van 24 Jan 2021 om 22:11
      Denk je dat Verbeek het zou willen ?
    Verbeek wil weer aan het werk en woont om de hoek. Enkel de aanwezigheid van cees R. kan maken dat hij het niet ziet zitten.
  • 24 Jan 2021 om 22:54
    • Quote van 24 Jan 2021 om 21:55
      Waarom Verbeek? Selecties altijd topfit. Geen moeite om gevestigde namen eruit te halen. Talenten werden altijd beter onder GJV. Goede transferinkomsten. Aanvallende speelstijl. Altijd wisselen voor een beter resultaat. Boeien dat het dan een hork is. Beter dat dan die vriendelijke trainers die we hier de laatste jaren hadden met het k@#-voetbal van de laatste jaren.
    Jij zegt het ! Ben eens benieuwd of er op jou stelling ook gereageerd wordt. ..? Of dat er op mij door sommigen alleen " voor de buhne" gereageerd wordt !?
  • 24 Jan 2021 om 22:50
    • Quote van 24 Jan 2021 om 22:11
      Denk je dat Verbeek het zou willen ?
    Hoezo vraag je dat ?
  • 24 Jan 2021 om 22:11
    • Quote van 24 Jan 2021 om 21:55
      Waarom Verbeek? Selecties altijd topfit. Geen moeite om gevestigde namen eruit te halen. Talenten werden altijd beter onder GJV. Goede transferinkomsten. Aanvallende speelstijl. Altijd wisselen voor een beter resultaat. Boeien dat het dan een hork is. Beter dat dan die vriendelijke trainers die we hier de laatste jaren hadden met het k@#-voetbal van de laatste jaren.
    Denk je dat Verbeek het zou willen ?
  • 24 Jan 2021 om 21:55
    Waarom Verbeek? Selecties altijd topfit. Geen moeite om gevestigde namen eruit te halen. Talenten werden altijd beter onder GJV. Goede transferinkomsten. Aanvallende speelstijl. Altijd wisselen voor een beter resultaat. Boeien dat het dan een hork is. Beter dat dan die vriendelijke trainers die we hier de laatste jaren hadden met het k@#-voetbal van de laatste jaren.
  • 24 Jan 2021 om 21:34
    • Quote van 24 Jan 2021 om 21:21
      Beste...ik heb geen zin in discussiëren om het discussiëren. Ik heb al meerdere keren nu gemeld dat het voor mij ook niet meer hoeft. Laten ze het maar met Henk Fraser proberen...duidelijk genoeg?..vast niet!
    Hoe dan ? Moeten we het contract van Fraser afkopen of zo ? Wil Fraser het uberhaupt ?
    Zo maar wat vragen.
  • 24 Jan 2021 om 21:21
    • Quote van 24 Jan 2021 om 20:27
      Laat maar je blijft erom heen draaien ...... mijn vraag heeft niets met pruimen te maken, ik vroeg je waarom jij Verbeek wilt, op basis waarvan heb je deze voorkeur? "Schoppen onder de kont" alleen kan geen reden zijn een trainer te willen . Je wilt toch ook een trainer die resultaten boekt , goed ligt in de selecrtie ondanks een wat hardere aanpak en ook goed kan samenwerken met de directie op een profesionele manier zonder met de bezem door een porseleinen kast heen te zwaaien. Dus geef nou eens gewoon antwoord inplaats van erom heen te draaien .
    Beste...ik heb geen zin in discussiëren om het discussiëren. Ik heb al meerdere keren nu gemeld dat het voor mij ook niet meer hoeft. Laten ze het maar met Henk Fraser proberen...duidelijk genoeg?..vast niet!
  • 24 Jan 2021 om 21:17
    • Quote van 24 Jan 2021 om 18:19
      Denk dat iedereen het wel eens is dat JJ na 15 bar slechte wedstrijden en veel mooie verhalen het tij niet gaat keren. Sterker, het spel wordt iedere week slechter. Er moet iets gebeuren en dat is aan het bestuur; die liggen te snurken. Of dat GJV of Fraser of Jonk of wie dan ook is maakt mij eerlijk gezegd geen reet uit. Een andere trainer zal de zaak omgooien en zgn gevestigde ordes omkieperen en dat is wat we nodig hebben.
    Lijkt me moeilijk een trainer midden in het seizoen te halen die nog voor een groep staat zoals Fräser en Jonk maar dat er wat moet gebeuren is duidelijk.
  • 24 Jan 2021 om 20:27
    • Quote van 24 Jan 2021 om 20:19
      Ik heb je in een andere post al gezegd. Jij en velen pruimen hem niet ...ok dan niet. En ben ik ook geswitcht naar Henk Fraser ( zie mijn eerdere reacties). Met JJ ga je het niet redden helaas. Er móet wat gebeuren zoveel is (ook jou?) hopelijk wel duidelijk
    Laat maar je blijft erom heen draaien ...... mijn vraag heeft niets met pruimen te maken, ik vroeg je waarom jij Verbeek wilt, op basis waarvan heb je deze voorkeur? "Schoppen onder de kont" alleen kan geen reden zijn een trainer te willen . Je wilt toch ook een trainer die resultaten boekt , goed ligt in de selecrtie ondanks een wat hardere aanpak en ook goed kan samenwerken met de directie op een profesionele manier zonder met de bezem door een porseleinen kast heen te zwaaien. Dus geef nou eens gewoon antwoord inplaats van erom heen te draaien .
  • 24 Jan 2021 om 20:19
    • Quote van 24 Jan 2021 om 19:59
      Maar geef nou eindelijk eens echt antwoord , want daar ontbreekt het bij jou telkens aan waarom Verbeek , alleen omdat hij spelers een schop onder de kont kan geven Dat er een andere aanpak nodig is is logisch en misschien zelfs wel een andere trainer maar nogmaals: Wat voor andere redenen heb je om Verbeek hier heen te halen als je weet dat - Hij al 10 jaar weinig heeft gepresteerd - Veel onrust heeft veroorzaakt bij de clubs waar hij na h'veen werkte - Nu al niet door de huidige spelers wordt gepruimd door zijn commentaren op fox sports die soms terrecht maar vaak ook onterrecht waren. - Het nooit gaat werken met CR op "het pluche " zoals jij dat noemde
    Ik heb je in een andere post al gezegd. Jij en velen pruimen hem niet ...ok dan niet. En ben ik ook geswitcht naar Henk Fraser ( zie mijn eerdere reacties). Met JJ ga je het niet redden helaas. Er móet wat gebeuren zoveel is (ook jou?) hopelijk wel duidelijk
  • 24 Jan 2021 om 19:59
    • Quote van 24 Jan 2021 om 19:45
      Goed en correct verwoord! Volledig eens !
    Maar geef nou eindelijk eens echt antwoord , want daar ontbreekt het bij jou telkens aan waarom Verbeek , alleen omdat hij spelers een schop onder de kont kan geven Dat er een andere aanpak nodig is is logisch en misschien zelfs wel een andere trainer maar nogmaals: Wat voor andere redenen heb je om Verbeek hier heen te halen als je weet dat - Hij al 10 jaar weinig heeft gepresteerd - Veel onrust heeft veroorzaakt bij de clubs waar hij na h'veen werkte - Nu al niet door de huidige spelers wordt gepruimd door zijn commentaren op fox sports die soms terrecht maar vaak ook onterrecht waren. - Het nooit gaat werken met CR op "het pluche " zoals jij dat noemde
  • 24 Jan 2021 om 19:58
    Als Fraser haalbaar is, moet je dat altijd doen.
  • 24 Jan 2021 om 19:45
    • Quote van 24 Jan 2021 om 18:19
      Denk dat iedereen het wel eens is dat JJ na 15 bar slechte wedstrijden en veel mooie verhalen het tij niet gaat keren. Sterker, het spel wordt iedere week slechter. Er moet iets gebeuren en dat is aan het bestuur; die liggen te snurken. Of dat GJV of Fraser of Jonk of wie dan ook is maakt mij eerlijk gezegd geen reet uit. Een andere trainer zal de zaak omgooien en zgn gevestigde ordes omkieperen en dat is wat we nodig hebben.
    Goed en correct verwoord! Volledig eens !
  • 24 Jan 2021 om 18:19
    • Quote van 24 Jan 2021 om 11:23
      alleen noem je zijn reactie ansich tegenstrijdig en dat klopt niet , hoe kan een mening tegenstrijdig zijn als hij het vertrouwen erin heeft dat JJ het lukt de spelers weer op 1 lijn te krijgen met zijn ideeen. Het ene sluit het andere niet uit namelijk Het is wel vaker gebeurd dat er scheurtjes kwamen (noem het nu maar scheuren) in een groep , maar dat er door gesprekken en veel overleg toch een oplossing werd gevonden . Al lijkt het niet te gaan gebeuren , maar wat er ook gebeurd GJV aub niet , daar heb ik totaal geen vertrouwen in en afgaande op hoe spelers nu al naar GJV reageren lijkt me dat ook niet verstandig , die begint dan al met een 5-0 achterstand qua vertrouwen vanuit de spelersgroep.
    Denk dat iedereen het wel eens is dat JJ na 15 bar slechte wedstrijden en veel mooie verhalen het tij niet gaat keren. Sterker, het spel wordt iedere week slechter. Er moet iets gebeuren en dat is aan het bestuur; die liggen te snurken. Of dat GJV of Fraser of Jonk of wie dan ook is maakt mij eerlijk gezegd geen reet uit. Een andere trainer zal de zaak omgooien en zgn gevestigde ordes omkieperen en dat is wat we nodig hebben.
  • 24 Jan 2021 om 18:08
    • Quote van 24 Jan 2021 om 13:04
      Je kunt er wel steeds om roepen maar die gaat sowieso niet komen al was het maar om het bestuur, even nadenken sibbele. Ik geef graag mijn ongelijk toe als het wel gebeurt. ;)

    We gaan het zien. Maar mocht het echt niet anders zijn dan inderdaad Henk Fraser als "alternatief"! Ook hij " laat zich de pis niet lauw maken" ! Zo iemand is hard nodig.
  • 24 Jan 2021 om 15:51
    • Quote van 24 Jan 2021 om 13:30
      Streppel, Olde Riekerink en ook Jansen waren natuurlijk ook niet echt trainers met een enorm CV en indrukwekkende staat van dienst. Het risico was er, bij alle drie. Tegelijkertijd is ook de vraag: bij welke trainer is dat risico er niet? Je hebt in deze fase in elk geval iemand nodig die de bewezen kwaliteit heeft om te bouwen + zoveel krediet heeft dat hij ook in een mindere periode overeind blijft. Jansen heeft dat laatste, maar dat eerste absoluut niet. Wie wel? Jonk en Tobiasen laten leuke dingen zien, maar dat kunnen ook toevalstreffers zijn. Fraser lijkt me dan - ook qua persoonlijkheid - geen gekke keuze. Maar ook hij heeft een vrij matig jaar gedraaid bij Vitesse, bovendien heb ik het idee dat Jonk en Tobiasen voor aanvallender voetbal staan. Vorig jaar hadden we misschien Lukkien genoemd... Garanties krijg je niet.
    Klopt, die aanstellingen, en dan met name die van Olde Riekerink, waren al discutabel.....eerder Van Basten verbaasde mij ook al...leuk voor de naam en aandacht maar ik had toen al het idee dat hij niet echt uit de voeten zou kunnen met de kwaliteit spelers die hij bij een club als ons voorgeschoteld kreeg.
    Jonk en Tobiassen klinken leuk maar idd, zullen ook een gokje zijn al kan ik wel genieten v/h spel van Volendam.....Almere iets minder van gezien maar presteren ook leujk alleen wel beide een niveau lager.....zoals je zegt, garanties krijg je idd niet
  • 24 Jan 2021 om 15:01
    • Quote van 24 Jan 2021 om 14:56
      Zelfs de helft van dat bedrag is niet haalbaar. Gaat gewoon niet gebeuren.
    Dan proberen een lijntje uit te gooien bij Wim Jonk. Als ik zie hoe hij Volendam laat voetballen. Daar kan ik wel van genieten. Hoe je het ook bekijkt. Duidelijk dat er wat moet gaan veranderen de komende periode.
  • 24 Jan 2021 om 14:56
    Zelfs de helft van dat bedrag is niet haalbaar. Gaat gewoon niet gebeuren.
  • 24 Jan 2021 om 14:55
    • Quote van 24 Jan 2021 om 14:01
      Salaris minstens een miljoen.
    Dat lijkt mij een beetje overdreven. Dat kreeg hij bij Feyenoord. Maar goed. Je kan het altijd proberen. Wim Jonk lijkt mij ook een geschikte kandidaat. Kan hij gelijk wat leuke spelers uit Volendam meenemen ;-)
  • 24 Jan 2021 om 14:21
    • Quote van 24 Jan 2021 om 14:01
      Salaris minstens een miljoen.
    En is dat dan de coach die dit team nodig heeft? Ik vind het ontzettend lastig. Naast dat het ontzettend veel geld gaat kosten om Jansen te vervangen, is de volgende coach die we aantreffen ook zeker geen tovenaar. En kan Jansen of een andere coach ervoor zorgen dat Van Bergen niet elke bal bij de tegenstander inlevert? Of Floranus, of Van der Heide? En gaat die wel zorgen dat Henk Veerman een paar extra stapjes doet?

    Ik vind dat we een goed elftal hebben, met een aantal prima spelers die ik niet zo snel zie bij de concurrent. Centraal achterin hebben we ook een luxepositie en we hebben een betrouwbare keeper. Maar we hebben ook jongens die al een tijdje bezig zijn met een transfer. Van Bergen wordt al jaren genoemd, en ook Veerman stond na een half jaar al in de belangstelling. Floranus is hier ook al veel te lang en gaat zich dan zelfs als een vedette gedragen. Je hebt jongens nodig die nog wat te bewijzen hebben, hongerig zijn, echt nog voor elke meter moeten vechten. Als Veerman dit seizoen geen bal meer raakt, maakt hij alsnog een transfer. Van Bergen speelt al twee jaar slecht en kon vorig jaar winter naar PSV. Dresevic speelde een goed half jaar vorig seizoen, stond toen in de belangstelling van PSV en AZ: Verkopen! Je hebt eigenlijk een verkeerde samenstelling van spelers waarvan de belangrijkste jongens op het punt staan een transfer te maken, gecombineerd met jongens als Henk Veerman (laconiek van zichzelf) en Mulder (goede keeper maar geen leider). Van Hecke, Bochniewicz, Kaib, Halilovic, Nygren, Hajal: Dat zijn de jongens die we nu moeten hebben. Niet altijd goed, maar wel met de neuzen dezelfde kant op, willen wat laten zien het komend jaar/anderhalf jaar. Een Ejuke speelde natuurlijk ook voor zichzelf, maar verzaakte niet en was zeer hongerig en dat heeft hem dan ook een fantastische transfer opgeleverd. Iedereen blij! Wij een topper voor een seizoen gehad, geweldig aan verdiend en geen gezeur over inzet. Die jongen was simpelweg te goed voor ons en zulke spelers kun je gewoon niet behouden. Doe ze dan op tijd weg!
  • 24 Jan 2021 om 14:01
    • Quote van 24 Jan 2021 om 13:52
      Ja klopt. Die naam heb ik ook een paar keer genoemd. Wilt ook aan de sla in ED. Gooi eens een lijntje uit.
    Salaris minstens een miljoen.
  • 24 Jan 2021 om 13:52
    • Quote van 24 Jan 2021 om 12:26
      Had v Bronckhorst laatst niet ontslag genomen? Is dat niet een optie?
    Ja klopt. Die naam heb ik ook een paar keer genoemd. Wilt ook aan de sla in ED. Gooi eens een lijntje uit.
  • 24 Jan 2021 om 13:30
    • Quote van 24 Jan 2021 om 11:57
      prima verhaal weer......enige waar ik mij wel steeds meer over verbaas of beter gezegd, zorgen om maak is dat het erop lijkt dat er geen enkel trainer overeind blijft....het begint leuk en vervolgens zakt het weer door de ondergrens dus kan het niet anders dan dat er een structureel probleem in de organisatie zit? Wie had ooit kunnen denken dat wij als club zo ver weg zouden zakken, man wat doet dat pijn om te zien...
    Streppel, Olde Riekerink en ook Jansen waren natuurlijk ook niet echt trainers met een enorm CV en indrukwekkende staat van dienst. Het risico was er, bij alle drie. Tegelijkertijd is ook de vraag: bij welke trainer is dat risico er niet? Je hebt in deze fase in elk geval iemand nodig die de bewezen kwaliteit heeft om te bouwen + zoveel krediet heeft dat hij ook in een mindere periode overeind blijft. Jansen heeft dat laatste, maar dat eerste absoluut niet. Wie wel? Jonk en Tobiasen laten leuke dingen zien, maar dat kunnen ook toevalstreffers zijn. Fraser lijkt me dan - ook qua persoonlijkheid - geen gekke keuze. Maar ook hij heeft een vrij matig jaar gedraaid bij Vitesse, bovendien heb ik het idee dat Jonk en Tobiasen voor aanvallender voetbal staan. Vorig jaar hadden we misschien Lukkien genoemd... Garanties krijg je niet.
  • 24 Jan 2021 om 13:16
    • Quote van 24 Jan 2021 om 12:27
      De club steun je door dik en dun. Zelfs wanneer je 11 wedstrijden niet wint, juist wanneer je 11 wedstrijden niet wint.
    Her is niet voor niets dat ik elke wedstrijd toch helemaal kijk. Net als dat ik anders toch elke keer weer naar het stadion zou gaan. Maar het wordt echt alsmaar slechter en slechter en dan mag je dat wel eens laten merken. Als je zoveel wedstrijden niet wint én ook nog eens geen vermakelijke pot op de mat kan leggen dan wordt ik echt wel chagrijnig. Verliezen kan, maar moet je eens zien wat je zelf laat zien, we creëren wederom vrijwel niks geen kansen. Daar wordt je als supporter boos en verdrietig van. Dit doet gewoon pijn (aan het hart én ogen). En dan heb je zo'n coach die zegt dat het elke wedstrijd wat beter wordt, terwijl het alleen maar slechter wordt. Verander eens wat want dit werkt niet. Dat is toch wel duidelijk voor iedereen dacht ik
  • 24 Jan 2021 om 13:15
    Sinds wanneer is GJV ineens de verlosser? Laten we niet vergeten dat hij het dramatisch deed bij het uiteindelijk gedregradeerde Twente en hij bij Heerenveen met een hele andere selectie werkte qua kwaliteit. Bovendien gaan het huidige bestuur en GJV nooit met elkaar willen werken. Daarnaast gedraagd hij zich de laatste 2 jaar niet chique tegenover Heerenveen.
  • 24 Jan 2021 om 13:04
    • Quote van 24 Jan 2021 om 11:37
      We zullen het zien of " de scheuren" gerepareerd worden. En of gjv komt of niet ?
    Je kunt er wel steeds om roepen maar die gaat sowieso niet komen al was het maar om het bestuur, even nadenken sibbele. Ik geef graag mijn ongelijk toe als het wel gebeurt. ;)

  • 24 Jan 2021 om 12:56
    • Quote van 24 Jan 2021 om 12:38
      Kunnen hamstra ook wel het 1 en ander kwalijk nemen. Wanneer regelt die vent nou eens een x spitsen? Met alleen Henk kom je er niet.Hamstra is ook mede verantwoordelijk, hij heeft dit zooit bij elkaar gevonden.Maar ja dat is ook zo’n dingetje hier. Hamstra haalt volgens vele hier altjjd goeie huur deals.Nou dat is allemaal weer dikke geld verspilling. Alleen van Hecke voegt wat toe.Bovendien heeft hamstra niet de kennis om JJ te helpen.Ja JJ kan het niveau niet aan maar hij is niet de enige.Hamstra idem dito, niet goed genoeg!
      Benieuwd hoe men daar tegen aankijkt.
    Ik ben het met je eens. Duidelijk dat Hamstra een spits haalt die zichzelf aanbiedt. De vraag aan hem destijds ‘weet je ook een goeie spits?’ Ja ik was het antwoord. Ik baalde toen al dat Henk terug kwam, hij komt zoveel te kort. Het zal best wel moeilijk zijn om een wat jongere spits te zoeken want ook Hans Vonk had het er destijds moeite mee. Die vroeg aan mij of Te Vrede of Armenteros en ik antwoordde Te Vrede in ieder geval niet. Maar ook de huurspelers die ergens anders niet aan bod komen blijken ook hier niet te slagen, gewoonte te licht bevonden.
  • 24 Jan 2021 om 12:44
    • Quote van 24 Jan 2021 om 12:38
      Kunnen hamstra ook wel het 1 en ander kwalijk nemen. Wanneer regelt die vent nou eens een x spitsen? Met alleen Henk kom je er niet.Hamstra is ook mede verantwoordelijk, hij heeft dit zooit bij elkaar gevonden.Maar ja dat is ook zo’n dingetje hier. Hamstra haalt volgens vele hier altjjd goeie huur deals.Nou dat is allemaal weer dikke geld verspilling. Alleen van Hecke voegt wat toe.Bovendien heeft hamstra niet de kennis om JJ te helpen.Ja JJ kan het niveau niet aan maar hij is niet de enige.Hamstra idem dito, niet goed genoeg!
      Benieuwd hoe men daar tegen aankijkt.
    We kunnen wel stellen dat er geen leuk "jubileum" team staat nee.....maar of ze allemaal ook zo slecht zijn, ik weet het niet....ik denk meer dat de spelers niet passen bij het systeem dat wij momenteel spelen en ja, daar is een Hamstra ook mede verantwoordelijk voor. Ik denk dat spelers die je huurt een directe versterking moeten zijn en dat lijkt dit seizoen op een v Hecke na niet echt het geval.....huren an sich heb ik niet zoveel problemen mee. Maar een De Jong begrijp ik op voorhand al niet, en daar heeft JJ het natuurlijk ook allemaal maar mee uit te zoeken.
  • 24 Jan 2021 om 12:38
    Kunnen hamstra ook wel het 1 en ander kwalijk nemen. Wanneer regelt die vent nou eens een x spitsen? Met alleen Henk kom je er niet.Hamstra is ook mede verantwoordelijk, hij heeft dit zooit bij elkaar gevonden.Maar ja dat is ook zo’n dingetje hier. Hamstra haalt volgens vele hier altjjd goeie huur deals.Nou dat is allemaal weer dikke geld verspilling. Alleen van Hecke voegt wat toe.Bovendien heeft hamstra niet de kennis om JJ te helpen.Ja JJ kan het niveau niet aan maar hij is niet de enige.Hamstra idem dito, niet goed genoeg!
    Benieuwd hoe men daar tegen aankijkt.
  • 24 Jan 2021 om 12:37
    • Quote van 24 Jan 2021 om 12:27
      De club steun je door dik en dun. Zelfs wanneer je 11 wedstrijden niet wint, juist wanneer je 11 wedstrijden niet wint.
    Tuurlijk steun je de club maar we kunnen onderhand wel stellen dat het ieder jaar slechter gaat en als je die lijn doortrekt is het met 1 a 4 jaar echt een niveau lager.......die neerwaartse spiraal moet gestopt/gekeerd worden.
  • 24 Jan 2021 om 12:27
    De club steun je door dik en dun. Zelfs wanneer je 11 wedstrijden niet wint, juist wanneer je 11 wedstrijden niet wint.
  • 24 Jan 2021 om 12:26
    • Quote van 24 Jan 2021 om 11:41
      Goed verhaal en helemaal mee eens. Echter tussentijds een trainer ervoor zetten ? Je geeft een paar suggesties maar die zijn vastgelegd. Heel misschien vind je nog een trainer zonder club op dit moment maar die moet dat ook nog maar eens willen ...Lastige situatie.
    Had v Bronckhorst laatst niet ontslag genomen? Is dat niet een optie?
  • 24 Jan 2021 om 12:02
    sc Heerenveen het trainerskerkhof. Dat is al een tijdje aan de gang,
  • 24 Jan 2021 om 11:57
    • Quote van 24 Jan 2021 om 11:34
      Supporters maken zich zorgen om sc Heerenveen. In deze sportief zware tijden is het voetbal niet om aan te gluren en onze trainer lijkt niet over de capaciteiten te beschikken die nodig zijn om een succesvolle hoofdtrainer te zijn. Met het voetbal wat we op dit moment laten zien zullen we enorm gaan zakken op de ranglijst en staat ook nog eens € 600.000,- TV-geld op het spel. Als je supporter bent van deze club dan is het logisch dat je je zorgen maakt.

      Het vreemde is echter dat mensen vervolgens roepen om Gertjan Verbeek. Iemand die in het verleden bewezen heeft bij sc Heerenveen met iedereen ruzie te maken en die op een gegeven moment diverse sponsoren zo had geschoffeerd dat zij de club hebben verlaten.

      Ik snap de roep om een andere trainer. Ook ik heb geen vertrouwen meer in Johnny Jansen. Maar als de club je dierbaar is en je het beste voor hebt met de club dan ga je niet om een trainer roepen waarvan zelfs Riemer van der Velde zegt dat hij "bek als een zaag" heeft. Als de club je dierbaar is dan ga je niet een trainer aanstellen die de rust op de commerciële afdeling gaat verstoren en sponsoren tegen zich in het harnas jaagt. Als je club je dierbaar is dan ga je geen trainer aanstellen die de vele vrijwilligers tot de tenen afbrandt als ze iets niet op de manier doen zoals meneer Verbeek dat graag zou zien.

      Net als velen hier deel ik de mening dat, in het belang van de club, de clubleiding nu moet ingrijpen en Johnny Jansen uit zijn lijden moet verlossen. Maar in het belang van diezelfde club is het niet gewenst Gertjan Verbeek als trainer te halen. Nu zal dat ook niet gebeuren aangezien Gertjan Verbeek zich na vier jaar sc Heerenveen bij zowel medewerkers, vrijwilligers en sponsoren dusdanig onmogelijk heeft gemaakt dat deze keus ook niet gemaakt zal worden.

      Gewenst in deze is een trainer met een visie van voetballen die discipline hoog in het vaandel heeft staan en ook nog eens bij de club past en normaal kan communiceren. Een trainer als Henk Fraser zou mijn voorkeur naar uit gaan. Maar wellicht dat ook een Wim Jonk een goede optie zou zijn voor onze club. Ook Ole Tobiassen doet het bij Almere City erg goed op dit moment. Ook Fred Rutten zou een optie kunnen zijn.
    prima verhaal weer......enige waar ik mij wel steeds meer over verbaas of beter gezegd, zorgen om maak is dat het erop lijkt dat er geen enkel trainer overeind blijft....het begint leuk en vervolgens zakt het weer door de ondergrens dus kan het niet anders dan dat er een structureel probleem in de organisatie zit? Wie had ooit kunnen denken dat wij als club zo ver weg zouden zakken, man wat doet dat pijn om te zien...
  • 24 Jan 2021 om 11:54
    • Quote van 24 Jan 2021 om 11:42
      Welnee man jij hebt de waarheid in pacht!? Ik maak me zorgen om de club..mag dat? Rotzooi je zo ( al jaren) door !? Dan kan ik je nu alvast zeggen ( en dat heeft niets met verweten alwetenheid van doen) dat het helemaal glad verkeerd gaat. En dat is verre van een intikker realiseer je dat eens!
    Ik maak me ook zorgen. Maak me vooral zorgen om de negatieve sfeer rondom onze club. Vroeger (en nu klink ik als een oude vent) was er veel minder negativiteit rondom onze trainers en spelers. Nu worden ze te pas en te onpas afgebrand. En heb zeker niet waarheid in pacht. Daarvoor heb ik gewoon te weinig voetbal kennis en teveel clubliefde.
  • 24 Jan 2021 om 11:51
    • Quote van 24 Jan 2021 om 11:21
      Zoals ik al zei ik ga het een aantal wedstrijden aankijken , en voor ik mijn mening over Hallilovic geef vind ik het ook wel zo eerlijk hem die tijd te gunnen , ik ben op dit moment nog niet echt overtuigd ondanks de hype die ons is voorgeschoteld .
    Denk dat Halilovic echt een goede speler is. Heeft wat tijd nodig hier te wennen denk ik. Je ziet dat hij altijd zoekt naar een oplossing naar voren en spelers tussen de linies weet te vinden. Naarmate de wedstrijd vordert wordt hij wat slordiger in zijn passing, dat moet er uit. Vind het echt een verademing tov Kongolo eerlijk gezegd. Hij schoot gister nog een prima bal binnen maar helaas was er schijnbaar buitenspel van Veerman aan vooraf gegaan. Wat verder niet eens gecheckt werd door de VAR volgens mij
  • 24 Jan 2021 om 11:50
    Hou aub op over Verbeek. Die wil dat zelf helemaal niet en de clubleiding al helemaal niet.
  • 24 Jan 2021 om 11:42
    • Quote van 24 Jan 2021 om 11:35
      Er is maar 1 iemand die altijd alles weet en goed ziet. En dat is Sibbele! Wat een held is dat toch.
    Welnee man jij hebt de waarheid in pacht!? Ik maak me zorgen om de club..mag dat? Rotzooi je zo ( al jaren) door !? Dan kan ik je nu alvast zeggen ( en dat heeft niets met verweten alwetenheid van doen) dat het helemaal glad verkeerd gaat. En dat is verre van een intikker realiseer je dat eens!
  • 24 Jan 2021 om 11:41
    • Quote van 24 Jan 2021 om 11:34
      Supporters maken zich zorgen om sc Heerenveen. In deze sportief zware tijden is het voetbal niet om aan te gluren en onze trainer lijkt niet over de capaciteiten te beschikken die nodig zijn om een succesvolle hoofdtrainer te zijn. Met het voetbal wat we op dit moment laten zien zullen we enorm gaan zakken op de ranglijst en staat ook nog eens € 600.000,- TV-geld op het spel. Als je supporter bent van deze club dan is het logisch dat je je zorgen maakt.

      Het vreemde is echter dat mensen vervolgens roepen om Gertjan Verbeek. Iemand die in het verleden bewezen heeft bij sc Heerenveen met iedereen ruzie te maken en die op een gegeven moment diverse sponsoren zo had geschoffeerd dat zij de club hebben verlaten.

      Ik snap de roep om een andere trainer. Ook ik heb geen vertrouwen meer in Johnny Jansen. Maar als de club je dierbaar is en je het beste voor hebt met de club dan ga je niet om een trainer roepen waarvan zelfs Riemer van der Velde zegt dat hij "bek als een zaag" heeft. Als de club je dierbaar is dan ga je niet een trainer aanstellen die de rust op de commerciële afdeling gaat verstoren en sponsoren tegen zich in het harnas jaagt. Als je club je dierbaar is dan ga je geen trainer aanstellen die de vele vrijwilligers tot de tenen afbrandt als ze iets niet op de manier doen zoals meneer Verbeek dat graag zou zien.

      Net als velen hier deel ik de mening dat, in het belang van de club, de clubleiding nu moet ingrijpen en Johnny Jansen uit zijn lijden moet verlossen. Maar in het belang van diezelfde club is het niet gewenst Gertjan Verbeek als trainer te halen. Nu zal dat ook niet gebeuren aangezien Gertjan Verbeek zich na vier jaar sc Heerenveen bij zowel medewerkers, vrijwilligers en sponsoren dusdanig onmogelijk heeft gemaakt dat deze keus ook niet gemaakt zal worden.

      Gewenst in deze is een trainer met een visie van voetballen die discipline hoog in het vaandel heeft staan en ook nog eens bij de club past en normaal kan communiceren. Een trainer als Henk Fraser zou mijn voorkeur naar uit gaan. Maar wellicht dat ook een Wim Jonk een goede optie zou zijn voor onze club. Ook Ole Tobiassen doet het bij Almere City erg goed op dit moment. Ook Fred Rutten zou een optie kunnen zijn.
    Goed verhaal en helemaal mee eens. Echter tussentijds een trainer ervoor zetten ? Je geeft een paar suggesties maar die zijn vastgelegd. Heel misschien vind je nog een trainer zonder club op dit moment maar die moet dat ook nog maar eens willen ...Lastige situatie.
  • 24 Jan 2021 om 11:37
    • Quote van 24 Jan 2021 om 11:23
      alleen noem je zijn reactie ansich tegenstrijdig en dat klopt niet , hoe kan een mening tegenstrijdig zijn als hij het vertrouwen erin heeft dat JJ het lukt de spelers weer op 1 lijn te krijgen met zijn ideeen. Het ene sluit het andere niet uit namelijk Het is wel vaker gebeurd dat er scheurtjes kwamen (noem het nu maar scheuren) in een groep , maar dat er door gesprekken en veel overleg toch een oplossing werd gevonden . Al lijkt het niet te gaan gebeuren , maar wat er ook gebeurd GJV aub niet , daar heb ik totaal geen vertrouwen in en afgaande op hoe spelers nu al naar GJV reageren lijkt me dat ook niet verstandig , die begint dan al met een 5-0 achterstand qua vertrouwen vanuit de spelersgroep.
    We zullen het zien of " de scheuren" gerepareerd worden. En of gjv komt of niet ?
  • 24 Jan 2021 om 11:35
    • Quote van 24 Jan 2021 om 11:29
      Ok dan niet tegenstrijdig! Hoe zou jij het dan willen benoemen? Blijven geloven in sprookjes ?
    Er is maar 1 iemand die altijd alles weet en goed ziet. En dat is Sibbele! Wat een held is dat toch.
  • 24 Jan 2021 om 11:34
    Supporters maken zich zorgen om sc Heerenveen. In deze sportief zware tijden is het voetbal niet om aan te gluren en onze trainer lijkt niet over de capaciteiten te beschikken die nodig zijn om een succesvolle hoofdtrainer te zijn. Met het voetbal wat we op dit moment laten zien zullen we enorm gaan zakken op de ranglijst en staat ook nog eens € 600.000,- TV-geld op het spel. Als je supporter bent van deze club dan is het logisch dat je je zorgen maakt.

    Het vreemde is echter dat mensen vervolgens roepen om Gertjan Verbeek. Iemand die in het verleden bewezen heeft bij sc Heerenveen met iedereen ruzie te maken en die op een gegeven moment diverse sponsoren zo had geschoffeerd dat zij de club hebben verlaten.

    Ik snap de roep om een andere trainer. Ook ik heb geen vertrouwen meer in Johnny Jansen. Maar als de club je dierbaar is en je het beste voor hebt met de club dan ga je niet om een trainer roepen waarvan zelfs Riemer van der Velde zegt dat hij "bek als een zaag" heeft. Als de club je dierbaar is dan ga je niet een trainer aanstellen die de rust op de commerciële afdeling gaat verstoren en sponsoren tegen zich in het harnas jaagt. Als je club je dierbaar is dan ga je geen trainer aanstellen die de vele vrijwilligers tot de tenen afbrandt als ze iets niet op de manier doen zoals meneer Verbeek dat graag zou zien.

    Net als velen hier deel ik de mening dat, in het belang van de club, de clubleiding nu moet ingrijpen en Johnny Jansen uit zijn lijden moet verlossen. Maar in het belang van diezelfde club is het niet gewenst Gertjan Verbeek als trainer te halen. Nu zal dat ook niet gebeuren aangezien Gertjan Verbeek zich na vier jaar sc Heerenveen bij zowel medewerkers, vrijwilligers en sponsoren dusdanig onmogelijk heeft gemaakt dat deze keus ook niet gemaakt zal worden.

    Gewenst in deze is een trainer met een visie van voetballen die discipline hoog in het vaandel heeft staan en ook nog eens bij de club past en normaal kan communiceren. Een trainer als Henk Fraser zou mijn voorkeur naar uit gaan. Maar wellicht dat ook een Wim Jonk een goede optie zou zijn voor onze club. Ook Ole Tobiassen doet het bij Almere City erg goed op dit moment. Ook Fred Rutten zou een optie kunnen zijn.
  • 24 Jan 2021 om 11:34
    • Quote van 24 Jan 2021 om 11:29
      Ok dan niet tegenstrijdig! Hoe zou jij het dan willen benoemen? Blijven geloven in sprookjes ?
    Ik zou het eerder naïef noemen , maar feiten bewijzen dat het vaker is gebeurd dat trainers de boel weer op de rit kregen.
  • 24 Jan 2021 om 11:33
    • Quote van 24 Jan 2021 om 11:23
      Precies geen GJV. Daar zit bijna niemand op te wachten. Wel voel ik voor een aanvulling bij de technische staf. Zie alleen een gedreven houding bij JJ en de 2 andere assistenten (Talan en Spijkerman) geven zo op het oog niet veel energie. Deze selectie heeft denk ik wat meer strakke hand nodig. Type Tieme Klompe. Lijkt wel alsof JJ er alleen voorstaat.
    Zou een type als Sipke Hulshof erbij nemen.Kijk hoe Volendam speelt. Hij was een goed duo met Arne Slot. Bovendien een fries
  • 24 Jan 2021 om 11:29
    • Quote van 24 Jan 2021 om 11:23
      alleen noem je zijn reactie ansich tegenstrijdig en dat klopt niet , hoe kan een mening tegenstrijdig zijn als hij het vertrouwen erin heeft dat JJ het lukt de spelers weer op 1 lijn te krijgen met zijn ideeen. Het ene sluit het andere niet uit namelijk Het is wel vaker gebeurd dat er scheurtjes kwamen (noem het nu maar scheuren) in een groep , maar dat er door gesprekken en veel overleg toch een oplossing werd gevonden . Al lijkt het niet te gaan gebeuren , maar wat er ook gebeurd GJV aub niet , daar heb ik totaal geen vertrouwen in en afgaande op hoe spelers nu al naar GJV reageren lijkt me dat ook niet verstandig , die begint dan al met een 5-0 achterstand qua vertrouwen vanuit de spelersgroep.
    Ok dan niet tegenstrijdig! Hoe zou jij het dan willen benoemen? Blijven geloven in sprookjes ?
  • 24 Jan 2021 om 11:23
    • Quote van 24 Jan 2021 om 11:22
      Heel goed gelezen Vries... Als hij beweert dat het lijkt dat de spelers hem in de steek laten ( waar ik het mee eens ben). Om dan later te beweren dat je vertrouwen hebt in jj ? Ja hij mischien?...maar de spelers al een tijdje niet meer wellicht!? Dan houd het echt op voor jj..of zie ik dat soms verkeerd ?
    alleen noem je zijn reactie ansich tegenstrijdig en dat klopt niet , hoe kan een mening tegenstrijdig zijn als hij het vertrouwen erin heeft dat JJ het lukt de spelers weer op 1 lijn te krijgen met zijn ideeen. Het ene sluit het andere niet uit namelijk Het is wel vaker gebeurd dat er scheurtjes kwamen (noem het nu maar scheuren) in een groep , maar dat er door gesprekken en veel overleg toch een oplossing werd gevonden . Al lijkt het niet te gaan gebeuren , maar wat er ook gebeurd GJV aub niet , daar heb ik totaal geen vertrouwen in en afgaande op hoe spelers nu al naar GJV reageren lijkt me dat ook niet verstandig , die begint dan al met een 5-0 achterstand qua vertrouwen vanuit de spelersgroep.
  • 24 Jan 2021 om 11:23
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Precies geen GJV. Daar zit bijna niemand op te wachten. Wel voel ik voor een aanvulling bij de technische staf. Zie alleen een gedreven houding bij JJ en de 2 andere assistenten (Talan en Spijkerman) geven zo op het oog niet veel energie. Deze selectie heeft denk ik wat meer strakke hand nodig. Type Tieme Klompe. Lijkt wel alsof JJ er alleen voorstaat.
  • 24 Jan 2021 om 11:22
    • Quote van 24 Jan 2021 om 11:14
      Hoezo , ondanks dat spelers hem laten vallen , kan hij toch nog wel vertrouwen erin hebben dat JJ het weer op de rit krijgt , dat het onwaarschijnlijk lijkt is een tweede maar zijn post is verre van tegenstrijdig , gevalletje niet goed gelezen ????
    Heel goed gelezen Vries... Als hij beweert dat het lijkt dat de spelers hem in de steek laten ( waar ik het mee eens ben). Om dan later te beweren dat je vertrouwen hebt in jj ? Ja hij mischien?...maar de spelers al een tijdje niet meer wellicht!? Dan houd het echt op voor jj..of zie ik dat soms verkeerd ?
  • 24 Jan 2021 om 11:21
    • Quote van 24 Jan 2021 om 11:19
      Hopelijk is na gister bij de selectie nu ook wel duidelijk dat we de mouwen moeten opstropen. Teveel waren weer afwezig. Van bergen heeft niks goed gedaan, veermannetjes was ver onder hun niveau, de beide backs laten elke week zien dat ze verkeerde keuzes maken en onze nieuwe aanwinst Halilovic ging met de minuut minde voetballen. Die begon wel aardig maar laat nog niet zien dat het een verbetering is. Dat geldt ook voor de jong. Woensdag maar starten met Kaib, rechtsback van Hecke, Hajal en voorin op links batista meier. Slachtoffers worden dan Woudenberg , floranus, de jong en van bergen. Strijd willen we zien! Dus JJ gooi het roer en verras ons woensdag!
    Zoals ik al zei ik ga het een aantal wedstrijden aankijken , en voor ik mijn mening over Hallilovic geef vind ik het ook wel zo eerlijk hem die tijd te gunnen , ik ben op dit moment nog niet echt overtuigd ondanks de hype die ons is voorgeschoteld .
  • 24 Jan 2021 om 11:19
    • Quote van 24 Jan 2021 om 10:55
      "Idioot gejank"..?! Ozo !... Binnen de Hele club!? dacht het niet...zie de talloze positieve reactie's die gjv terug willen. !..Ga jij dan lekker door met steunen van jj ! Veel succes alvast volgend jaar uit bij bv ...Almere!
    Talloze reacties ???? Het is een handje vol hier op het forum met Sibbele als grootste aanjager , maar Sibbele kan op hetzelfde moment niet uit leggen waar hij dat op baseert ? of ben je misschien weer "te enthousiast ". GJV gaat hem niet worden , zie ik niet gebeuren en moeten we ook niet willen , dat gaat een hoop gedonder opleveren met een werkwijze die al 10 jaar niet meer werkt dan wel resultaat heeft opgeleverd . Of lag dat ook aan anderen en niet aan GJV.
  • 24 Jan 2021 om 11:19
    Hopelijk is na gister bij de selectie nu ook wel duidelijk dat we de mouwen moeten opstropen. Teveel waren weer afwezig. Van bergen heeft niks goed gedaan, veermannetjes was ver onder hun niveau, de beide backs laten elke week zien dat ze verkeerde keuzes maken en onze nieuwe aanwinst Halilovic ging met de minuut minde voetballen. Die begon wel aardig maar laat nog niet zien dat het een verbetering is. Dat geldt ook voor de jong. Woensdag maar starten met Kaib, rechtsback van Hecke, Hajal en voorin op links batista meier. Slachtoffers worden dan Woudenberg , floranus, de jong en van bergen. Strijd willen we zien! Dus JJ gooi het roer en verras ons woensdag!
  • 24 Jan 2021 om 11:17
    • Quote van 24 Jan 2021 om 11:14
      Die komen we volgend jaar wel tegen in de eredivisie. En staat dan toch wel op mijn lijstje om naar toe te gaan. Uitwedstrijd waar ik nog nooit ben geweest.
    Inderdaad, geen goed voorbeeld wellicht.. Laten we dan zeggen Oss of Telstar ?
  • 24 Jan 2021 om 11:15
    • Quote van 24 Jan 2021 om 11:03
      Als je dit voetballend beter vond, is een kinderhand snel gevuld. Of je moet het bekijken dat het van abominabel slecht naar verschrikkelijk slecht en gisteravond heel slecht is gegaan. Dan ben ik het eens en is er inderdaad een stijgende lijn waar te nemen.
    Vergelijk deze wedstrijd met de wedstrijd tegen Feyenoord bijvoorbeeld. Dan zie je dat het positiespel wat beter verzorgd was, de bal langer in de ploeg bleef en de aanvallers makkelijker gevonden werden. Probleem is dat de buitenspelers hun man niet passeren waardoor er niets gecreeerd wordt. Van Bergen speelde echt heel erg slecht
  • 24 Jan 2021 om 11:14
    • Quote van 24 Jan 2021 om 11:05
      Jij houd vertrouwen in jj? Terwijl je in je eerste allinea constateert dat " het lijkt dat de spelers hem in de steek laten ". Tegenstrijdig geouwehoer is het .
    Hoezo , ondanks dat spelers hem laten vallen , kan hij toch nog wel vertrouwen erin hebben dat JJ het weer op de rit krijgt , dat het onwaarschijnlijk lijkt is een tweede maar zijn post is verre van tegenstrijdig , gevalletje niet goed gelezen ????
  • 24 Jan 2021 om 11:14
    • Quote van 24 Jan 2021 om 10:58
      Nee hoor! Maar om nu naar Almere uit te gaan gluren!?..nee dank .
    Die komen we volgend jaar wel tegen in de eredivisie. En staat dan toch wel op mijn lijstje om naar toe te gaan. Uitwedstrijd waar ik nog nooit ben geweest.
  • 24 Jan 2021 om 11:05
    • Quote van 24 Jan 2021 om 00:59
      Wat mij vooral opvalt is dat de spelers de trainer ook zwaar in de steek laten. Het is wel typisch. Jansen zei in de documentaire nog dat je elkaar nooit mag laten vallen op het veld. Nou, daar houden ze zich aardig aan. Alleen laten ze heel Heerenveen vallen. Ik denk dat ze blij mogen zijn dat er geen publiek is, want ze waren van het veld afgescholden. Ik heb vertrouwen in Johnny, maar hij moet een paar spelers wel allemachtig op de klote gaan geven want het is dramatisch.
    Jij houd vertrouwen in jj? Terwijl je in je eerste allinea constateert dat " het lijkt dat de spelers hem in de steek laten ". Tegenstrijdig geouwehoer is het .
  • 24 Jan 2021 om 11:03
    • Quote van 24 Jan 2021 om 09:30
      De stemming over het functioneren van JJ is behoorlijk omgeslagen zie ik. Terwijl het voetballend beter was gisteren. Alleen werd er niets gecreeerd. JJ deed rare wissels.. benieuwd wanneer ze gaan ingrijpen.
    Als je dit voetballend beter vond, is een kinderhand snel gevuld. Of je moet het bekijken dat het van abominabel slecht naar verschrikkelijk slecht en gisteravond heel slecht is gegaan. Dan ben ik het eens en is er inderdaad een stijgende lijn waar te nemen.
  • 24 Jan 2021 om 11:01
    Het eeuwige vasthouden aan 4-3-3 terwijl we daar niet de spelers voor hebben begrijp ik niet. Als je kijkt naar de zwakke plekken in het elftal zijn dat de buitenspelers die geen rendement hebben en de backs die week in week uit steken laten vallen. Daarnaast is er een gemis aan echte winnaars en in dit systeem zit er een echte winnaar op de bank, Van Hecke. Dan hebben we nog het gebrek aan scorend vermogen. De keuze voor Dresevic begrijp ik, er is nu meer voetbal van achteruit. Maar waarom niet spelen met alle drie? Van Hecke en Pawel om de boel dicht te houden, met er tussen in Dresevic voor het voetbal van achteruit. Aan de rechterkant Van Bergen de hele flank laten bestrijken, is een harde werker en zodoende kan je Floranus er uit halen. Op links kan Kaib dat doen. Veerman, Halilovic en De Jong of Hajal op het middenveld. In de aanval H Veerman en Nygren, de enige 2 die een goal kunnen maken.
  • 24 Jan 2021 om 11:00
    • Quote van 24 Jan 2021 om 10:30
      Onze club wil Buitink niet. Het is precies andersom.
    En hier heeft hij veel minder kans op speelminuten
  • 24 Jan 2021 om 10:58
    • Quote van 24 Jan 2021 om 10:56
      Kan ik hieruit concluderen dat wanneer Heerenveen zou degraderen dat je ze niet meer steunt?
    Nee hoor! Maar om nu naar Almere uit te gaan gluren!?..nee dank .
  • 24 Jan 2021 om 10:56
    • Quote van 24 Jan 2021 om 10:55
      "Idioot gejank"..?! Ozo !... Binnen de Hele club!? dacht het niet...zie de talloze positieve reactie's die gjv terug willen. !..Ga jij dan lekker door met steunen van jj ! Veel succes alvast volgend jaar uit bij bv ...Almere!
    Kan ik hieruit concluderen dat wanneer Heerenveen zou degraderen dat je ze niet meer steunt?
  • 24 Jan 2021 om 10:55
    • Quote van 24 Jan 2021 om 10:46
      Niemand binnen de club wil GJV! En hou nou eens op met het idiote gejank om die vent, want het enige wat hij doet is de club nog verder in een dal gooien. Hij zou Twente wel even redden! GEDEGRADEERT.... Hij zou de oudjes van Feyenoord wel even klein krijgen.... ONTSLAGEN!
    "Idioot gejank"..?! Ozo !... Binnen de Hele club!? dacht het niet...zie de talloze positieve reactie's die gjv terug willen. !..Ga jij dan lekker door met steunen van jj ! Veel succes alvast volgend jaar uit bij bv ...Almere!
  • 24 Jan 2021 om 10:47
    • Quote van 24 Jan 2021 om 09:30
      De stemming over het functioneren van JJ is behoorlijk omgeslagen zie ik. Terwijl het voetballend beter was gisteren. Alleen werd er niets gecreeerd. JJ deed rare wissels.. benieuwd wanneer ze gaan ingrijpen.
    ZE grijpen niet in. JJ zal zelf stap terug moeten doen. GJV hoeft voor mij niet, en zal het denk ik ook niet doen met dit bestuur. Enige is dat bij GJV de conditie van spelers wel altijd beter was, en daarover heb ik nu ook twijfels, net als over de wil om alles te geven.
  • 24 Jan 2021 om 10:46
    • Quote van 24 Jan 2021 om 10:36
      Hij wil ook best Traier coach worden. Pas geleden hem nog ergens horen zeggen in één of ander programma. Hoe kom je erbij dat hij " alleen maar voorzitter wil worden, ooit eens" heeft hij gezegd. En wat betreft het niet pruimen ván...door CR bedoel je! Alsof alléén cr gaat uitmaken dat een gjv niét aan de slag kan bij H'veen!?...dacht het niet!
    Niemand binnen de club wil GJV! En hou nou eens op met het idiote gejank om die vent, want het enige wat hij doet is de club nog verder in een dal gooien. Hij zou Twente wel even redden! GEDEGRADEERT.... Hij zou de oudjes van Feyenoord wel even klein krijgen.... ONTSLAGEN!
  • 24 Jan 2021 om 10:44
    • Quote van 24 Jan 2021 om 10:30
      Onze club wil Buitink niet. Het is precies andersom.
    Idd bij PEC wordt hij eerste spits
  • 24 Jan 2021 om 10:44
    • Quote van 24 Jan 2021 om 10:27
      Het zegt mij genoeg dat Buitink wel naar Zwolle maar niet naar Heerenveen wil. Vertrouwen in staf en spelers is voor mij nu totaal weg. Als we nacompetitie halen ( voor prom/degr) dan gaan we er keihard uit. Dan kun je het faillisement aan gaan vragen. Ik was 1van de eersten die seizoenkaart heeft verlengd, maar op deze wijze ga ik dat niet nog een keer doen.
    Buitink is bang achter Veerman op de bank te moeten zitten. Bij PEC heeft hij veel meer kans op speeltijd
  • 24 Jan 2021 om 10:36
    • Quote van 24 Jan 2021 om 10:29
      GJV wil dat niet hoor. Die wil voorzitter worden immers en dan wil hij ook Hamstra er uit. GJV wordt overigens met ons huidige bestuur sowieso niet aangesteld.
    Hij wil ook best Traier coach worden. Pas geleden hem nog ergens horen zeggen in één of ander programma. Hoe kom je erbij dat hij " alleen maar voorzitter wil worden, ooit eens" heeft hij gezegd. En wat betreft het niet pruimen ván...door CR bedoel je! Alsof alléén cr gaat uitmaken dat een gjv niét aan de slag kan bij H'veen!?...dacht het niet!
  • 24 Jan 2021 om 10:30
    • Quote van 24 Jan 2021 om 10:27
      Het zegt mij genoeg dat Buitink wel naar Zwolle maar niet naar Heerenveen wil. Vertrouwen in staf en spelers is voor mij nu totaal weg. Als we nacompetitie halen ( voor prom/degr) dan gaan we er keihard uit. Dan kun je het faillisement aan gaan vragen. Ik was 1van de eersten die seizoenkaart heeft verlengd, maar op deze wijze ga ik dat niet nog een keer doen.
    Onze club wil Buitink niet. Het is precies andersom.
  • 24 Jan 2021 om 10:29
    • Quote van 24 Jan 2021 om 10:26
      Zoals ik het al weken geleden meerdere keren voorspeld heb , dit gaat glad verkeerd als je maar " doorzet" met JJ. De man moet eerst nog een paar jaar als tweede trainercoach meedraaien wellicht bij ons wellicht in de kkd. En ik merk hier en elders dat de credits voor Gertjan Verbeek ten goede keren, hoe dan ook als je praat over een " clubman "dat is hij hoe dan ook, en niet onbelangrijk..discipline! Laat dat dan maar aan Gertjan over ....! En de andere namen die circuleren zoals bv Henk Fraser is niet reëel die zal zich wel drie keer bedenken...voordat hij Sparta de rug toekeert. Je zult iets moeten doen en wel nu alla minuut. Ga je zitten wachten en uitstellen kom je niet meer uit deze neergaande spiraal. Het lijkt er inderdaad ook op dat de (meeste) spelers ook zich niet meer schikken aan Johnny zijn beleid/tacktiek . Bv de veermannen...hoewel ik over hen ook (weer) mijn twijfels krijg/heb. Resumé geef dan Gj het voordeel van de twijfel..samen met jj lijkt het mij een goed stel !
    GJV wil dat niet hoor. Die wil voorzitter worden immers en dan wil hij ook Hamstra er uit. GJV wordt overigens met ons huidige bestuur sowieso niet aangesteld.
  • 24 Jan 2021 om 10:27
    Het zegt mij genoeg dat Buitink wel naar Zwolle maar niet naar Heerenveen wil. Vertrouwen in staf en spelers is voor mij nu totaal weg. Als we nacompetitie halen ( voor prom/degr) dan gaan we er keihard uit. Dan kun je het faillisement aan gaan vragen. Ik was 1van de eersten die seizoenkaart heeft verlengd, maar op deze wijze ga ik dat niet nog een keer doen.
  • 24 Jan 2021 om 10:26
    Zoals ik het al weken geleden meerdere keren voorspeld heb , dit gaat glad verkeerd als je maar " doorzet" met JJ. De man moet eerst nog een paar jaar als tweede trainercoach meedraaien wellicht bij ons wellicht in de kkd. En ik merk hier en elders dat de credits voor Gertjan Verbeek ten goede keren, hoe dan ook als je praat over een " clubman "dat is hij hoe dan ook, en niet onbelangrijk..discipline! Laat dat dan maar aan Gertjan over ....! En de andere namen die circuleren zoals bv Henk Fraser is niet reëel die zal zich wel drie keer bedenken...voordat hij Sparta de rug toekeert. Je zult iets moeten doen en wel nu alla minuut. Ga je zitten wachten en uitstellen kom je niet meer uit deze neergaande spiraal. Het lijkt er inderdaad ook op dat de (meeste) spelers ook zich niet meer schikken aan Johnny zijn beleid/tacktiek . Bv de veermannen...hoewel ik over hen ook (weer) mijn twijfels krijg/heb. Resumé geef dan Gj het voordeel van de twijfel..samen met jj lijkt het mij een goed stel !
  • 24 Jan 2021 om 10:26
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:04
      Onbegrijpelijk wisselbeleid. Ik kan me er werkelijk waar niet voorstellen waarom je Van Bergen laat staan. Die heeft echt niets goeds gedaan. En ook het inbregen van Kongolo ipv Hajal, werkelijk waar ongebrijpelijk.
    Nee Hajal loopt ze lekker te raken.
  • 24 Jan 2021 om 10:03
    • Quote van 24 Jan 2021 om 09:55
      Henk Fräser? Danny Buijs ( inderdaad, niet realistisch)
    Er stapt echt niet zomaar een trainer in momenteel hoor. Risico voor afbreuk van imago etc is veel te groot. Heb je het komende programma gezien ? De makkelijke tegenstanders hebben we net gehad.
  • 24 Jan 2021 om 09:55
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:21
      Nouja Foppe heeft ook stapje terug gedaan vroeger en daarna weer vooruit. Niks mis mee maar dan moet je wel een type hebben die er keihard overheen gaat. Dick Advocaat achtig. Verbeek kan niet, daar zijn ze allergisch voor :( Ken weinig karaktervolle coaches eigenlijk..
    Henk Fräser? Danny Buijs ( inderdaad, niet realistisch)
  • 24 Jan 2021 om 09:30
    De stemming over het functioneren van JJ is behoorlijk omgeslagen zie ik. Terwijl het voetballend beter was gisteren. Alleen werd er niets gecreeerd. JJ deed rare wissels.. benieuwd wanneer ze gaan ingrijpen.
  • 24 Jan 2021 om 09:01
    Als SCH wil dat er nog supporters over zijn om het stadion te vullen dan moeten ze JJ maar gauw respectvol degraderen. Voordat hij SCH disrespectvol laat degraderen... Probleem ligt natuurlijk veel dieper dan enkel JJ maar op korte termijn kan zijn ontslag erger voorkomen.
  • 24 Jan 2021 om 08:25
    Als Johnny Jansen ziet dat er spelers zijn die totaal niets goed doen dan wissel je die en dan zie ik van Bergen keer op keer naar voren rennen en de bal verspelen of slecht afspelen dan wissel je die en niet any green, Halilovic wisselt ie terwijl een a Woudenberg er niets van bakt en je weet dat Kaib de wedstrijd hiervoor super goed was ingevallen ja dan weet ik t nog zonet niet of Johnny Jansen niet gewisseld moet worden, hij hoeft niet ontslagen te worden maar dat t tijd is voor een andere trainer lijkt me logisch . Een van Hecke niet opstellen een man met pit die stel je toch op .
  • 24 Jan 2021 om 08:25
    Als Johnny Jansen ziet dat er spelers zijn die totaal niets goed doen dan wissel je die en dan zie ik van Bergen keer op keer naar voren rennen en de bal verspelen of slecht afspelen dan wissel je die en niet any green, Halilovic wisselt ie terwijl een a Woudenberg er niets van bakt en je weet dat Kaib de wedstrijd hiervoor super goed was ingevallen ja dan weet ik t nog zonet niet of Johnny Jansen niet gewisseld moet worden, hij hoeft niet ontslagen te worden maar dat t tijd is voor een andere trainer lijkt me logisch . Een van Hecke niet opstellen een man met pit die stel je toch op .
  • 24 Jan 2021 om 04:07
    • Quote van 24 Jan 2021 om 00:59
      Wat mij vooral opvalt is dat de spelers de trainer ook zwaar in de steek laten. Het is wel typisch. Jansen zei in de documentaire nog dat je elkaar nooit mag laten vallen op het veld. Nou, daar houden ze zich aardig aan. Alleen laten ze heel Heerenveen vallen. Ik denk dat ze blij mogen zijn dat er geen publiek is, want ze waren van het veld afgescholden. Ik heb vertrouwen in Johnny, maar hij moet een paar spelers wel allemachtig op de klote gaan geven want het is dramatisch.
    Johnny moest zijn spelers al veel eerder op hun kloten moeten geven dat is nou net het probleem van Johnny. Hij kan het niveau gewoon weg niet aan. Elke tegenstander heeft ons door, elke coach heeft zijn tactieken door. Hij valt gewoon door de mand helaas.
  • 24 Jan 2021 om 03:50
    Net even de wedstrijd gezien. Ongelofelijk dat JJ door blijft gaan met zijn tactiek. Hij heeft een elftal met gewoon goede voetballers. Alleen JJ is totaal niet geschikt als hoofdtrainer. Ik snap niet dat Heerenveen door blijft modderen met deze trainer. Met deze vreemde tactiek, is Heerenveen heel hard op weg, om te degraderen met dit laffe slappe spel. H. Veerman. O doelpogingen. O schoten op het doel. Dat kan toch niet. Het zit gewoon niet goed tussen de trainer en spelers. Dat is wel duidelijk. JJ stop ermee. Ga als assistent verder, als je een Heerenveen hart heb. Er zit totaal geen stijgende lijn in het spel. Ik ben benieuwd wanneer Heerenveen het besluit gaat nemen.
  • 24 Jan 2021 om 01:17
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:59
      Te lang wachten met ingrijpen kan leiden tot het verlies van € 600.000,- aan TV-gelden. Dat kan de club zich financieel ook niet permitteren en is in elk geval nog schadelijker dan onze hoofdtrainer een stap terug te laten doen.
    Ach wat kan het schelen joh! Dekt onze hoofdsponsor wel! Maar het begrotingstekorten zal straks CR zn schuld wel weer zijn.. Zonder grappen, als je dit bedrag werkelijk verliest, hangen er hele donkere wolken boven het ALS. Dan kun je volgendjaar weer een reorganisatie verwachten.
  • 24 Jan 2021 om 00:59
    Wat mij vooral opvalt is dat de spelers de trainer ook zwaar in de steek laten. Het is wel typisch. Jansen zei in de documentaire nog dat je elkaar nooit mag laten vallen op het veld. Nou, daar houden ze zich aardig aan. Alleen laten ze heel Heerenveen vallen. Ik denk dat ze blij mogen zijn dat er geen publiek is, want ze waren van het veld afgescholden. Ik heb vertrouwen in Johnny, maar hij moet een paar spelers wel allemachtig op de klote gaan geven want het is dramatisch.
  • 24 Jan 2021 om 00:22
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:36
      Ik schreef hieronder ook al dat er maar heel weinig spelers zijn die van nature een enorme drive hebben. Type spelers als Dumfries en van Hecke zijn dun gezaaid. Daarom is een trainer ook belangrijk in een groepsproces en een wezenlijk onderdeel om een elftal vol passie te laten voetballen. Je dient dat gewoon ook af te dwingen als trainer. Dick Advocaat is typisch zo'n trainer die dit kan afdwingen bij een spelersgroep. Op het moment dat je verzaakt en je taken niet naar behoren uitvoert dan schroomt een Advocaat niet om een speler te wisselen. Daarmee dwing je op de lange termijn respect af naar de groep en blijf je als trainer geloofwaardig. Iets minder in beeld bij veel supporters, maar eigenlijk doet Buijs hetzelfde bij FC Groningen. Het spel van FC Groningen mag dan niet om aan te gluren zijn, de spelers voeren hun taken wel naar behoren uit. Op het moment dat een speler dat niet doet dan mag hij naast Buijs plaats nemen op de bank. En hier schuilt in mijn optiek dus het probleem bij Jansen; hij dwingt het niet af en blijft vasthouden aan falende spelers. Na het zoveelste optreden waarin wederom Floranus, Woudenberg en van Bergen maar worden opgesteld is Jansen bij mij zijn geloofwaardigheid volkomen verloren. En ook de (wissel)spelers zijn niet blind voor wat er gebeurd in het veld en zien ook de keuzes die wekelijks gemaakt worden door onze trainer. Ik kan me dan ook zeker voorstellen dat de groep deze trainer niet meer serieus neemt.
    Hoe pijnlijk ook, je hebt het wel aardig bij het juiste eind maar dan nog.....ik heb ook gewerkt onder een manager waar ik het totaal niet mee kon vinden of eens was met de besluiten maar los daarvan deed ik mijn werk.....en daar ben ik altijd passie in blijven geven en dat neem ik deze spelersgroep toch echt kwalijk!
  • 23 Jan 2021 om 23:59
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:46
      Jnasen ontslaan zal niet gebeuren want hij heeft krediet en de financiële sitiatie laat het niet toe een andere trainer aan te trekken. Na dit seizoen zou ik wel evalueren: kunnen we door of moet er iemand boven Jansen worden gezet. Ik zie het onder hem niet goed komen maar dat ligt ook aan de rest van de staf. Te veel van hetzelfde, te weinig vuur en passie.
    Te lang wachten met ingrijpen kan leiden tot het verlies van € 600.000,- aan TV-gelden. Dat kan de club zich financieel ook niet permitteren en is in elk geval nog schadelijker dan onze hoofdtrainer een stap terug te laten doen.
  • 23 Jan 2021 om 23:58
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:35
      Ik maak me serieus zorgen. Al jaren zakken we dieper en dieper. Ook dit jaar is de lijn naar onderen ingezet. Clubs als Groningen lopen weg, Twente haalt ons in en Zwolle en Heracles komen eraan. We leveren in op TV gelden, spelers worden minder waard nu we steeds lager eindigen. Spelers kiezen niet langer voor ons boven Zwolle, Heracles of Groningen kort gezegd we stappen in een steeds dieper gat. Als we niet snel een goed/beter jaar hebben en deze ingezette lijn doorbreken gaan we stuivertje wisselen met cambuur. Zij erin, wij eruit.
    Eens dat we ieder jaar achteruit hollen. De vraag is waar we dat kunnen ombuigen. De selectie lijkt goed genoeg. De technische staf is betrokken en beschikt over genoeg ervaring (Spijkerman, M. Janssen, Talan etc.) Rondom de selectie en staf bewegen een aantal ‘derden’ zoals Tjalling vd Berg met zijn ECO benadering. Zijn dat wel de juiste mensen? Veel spelers hebben weinig zelfvertrouwen en een verknipt zelfbeeld...
  • 23 Jan 2021 om 23:56
    Ik wacht woensdag af.... Hoop dat we nog deze week een nieuwe rechtsback krijgen, want Floranus is niet om aan te gluren
  • 23 Jan 2021 om 23:46
    Jnasen ontslaan zal niet gebeuren want hij heeft krediet en de financiële sitiatie laat het niet toe een andere trainer aan te trekken. Na dit seizoen zou ik wel evalueren: kunnen we door of moet er iemand boven Jansen worden gezet. Ik zie het onder hem niet goed komen maar dat ligt ook aan de rest van de staf. Te veel van hetzelfde, te weinig vuur en passie.
  • 23 Jan 2021 om 23:41
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:39
      Als SCH net zo goed speelde als het paniekvoetbal op dit forum, dan wonnen we de champions league
    Heeft niks met paniek voetbal te maken. Realiteit is dat we 12 wedstrijden op rij niet winnen tegen clubs die vrijwel allemaal onder je staan. Als het spel dan goed is, kun je vertrouwen hebben maar als spelers en trainer niet op dezelfde lijn zitten krijg je een heel groot veld en ga je het tij NOOIT keren
  • 23 Jan 2021 om 23:39
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:32
      Mee eens, volgendjaar KKD, en over 4 jaar het faillissement uitspreken asjeblieft! Mooi testlocatie van het ALS maken!
    Als SCH net zo goed speelde als het paniekvoetbal op dit forum, dan wonnen we de champions league
  • 23 Jan 2021 om 23:38
    JJ als je een kerel bent dan stap je naar directie en zeg je dat deze functie voor jou te hoog gegrepen is en daarom wil stoppen. Dan toon je zelf kennis.
  • 23 Jan 2021 om 23:38
    JJ als je een kerel bent dan stap je naar directie en zeg je dat deze functie voor jou te hoog gegrepen is en daarom wil stoppen. Dan toon je zelf kennis.
  • 23 Jan 2021 om 23:36
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:22
      Als dat zo is......dan neem ik dit de spelersgroep minstens zo kwalijk want ook al kan je je niet vinden in het systeem van een trainer, je kunt nog altijd inzet tonen maar het is werkelijk niets! Ze laten hem ook onwijs barsten en dat neem ik ze ook zeer kwalijk.....ze mogen verdomme een fantastisch vak uitoefenen waarvoor ze leuk betaald worden....dan mag je ook wel een beetje passie etc in je spel leggen!
    Ik schreef hieronder ook al dat er maar heel weinig spelers zijn die van nature een enorme drive hebben. Type spelers als Dumfries en van Hecke zijn dun gezaaid. Daarom is een trainer ook belangrijk in een groepsproces en een wezenlijk onderdeel om een elftal vol passie te laten voetballen. Je dient dat gewoon ook af te dwingen als trainer. Dick Advocaat is typisch zo'n trainer die dit kan afdwingen bij een spelersgroep. Op het moment dat je verzaakt en je taken niet naar behoren uitvoert dan schroomt een Advocaat niet om een speler te wisselen. Daarmee dwing je op de lange termijn respect af naar de groep en blijf je als trainer geloofwaardig. Iets minder in beeld bij veel supporters, maar eigenlijk doet Buijs hetzelfde bij FC Groningen. Het spel van FC Groningen mag dan niet om aan te gluren zijn, de spelers voeren hun taken wel naar behoren uit. Op het moment dat een speler dat niet doet dan mag hij naast Buijs plaats nemen op de bank. En hier schuilt in mijn optiek dus het probleem bij Jansen; hij dwingt het niet af en blijft vasthouden aan falende spelers. Na het zoveelste optreden waarin wederom Floranus, Woudenberg en van Bergen maar worden opgesteld is Jansen bij mij zijn geloofwaardigheid volkomen verloren. En ook de (wissel)spelers zijn niet blind voor wat er gebeurd in het veld en zien ook de keuzes die wekelijks gemaakt worden door onze trainer. Ik kan me dan ook zeker voorstellen dat de groep deze trainer niet meer serieus neemt.
  • 23 Jan 2021 om 23:35
    Ik maak me serieus zorgen. Al jaren zakken we dieper en dieper. Ook dit jaar is de lijn naar onderen ingezet. Clubs als Groningen lopen weg, Twente haalt ons in en Zwolle en Heracles komen eraan. We leveren in op TV gelden, spelers worden minder waard nu we steeds lager eindigen. Spelers kiezen niet langer voor ons boven Zwolle, Heracles of Groningen kort gezegd we stappen in een steeds dieper gat. Als we niet snel een goed/beter jaar hebben en deze ingezette lijn doorbreken gaan we stuivertje wisselen met cambuur. Zij erin, wij eruit.
  • 23 Jan 2021 om 23:32
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:30
      Dinsdag persconferentie! Gewoon het contract met JJ met twee jaar verlengen. Stoppen met deze onzin, laat de man gewoon aan een sterk team bouwen! Natuurlijk gaat het nu even niet zoals iedereen hoopt, maar om nu paniekvoetbal te spelen lost niets op.
    Mee eens, volgendjaar KKD, en over 4 jaar het faillissement uitspreken asjeblieft! Mooi testlocatie van het ALS maken!
  • 23 Jan 2021 om 23:32
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:30
      Dinsdag persconferentie! Gewoon het contract met JJ met twee jaar verlengen. Stoppen met deze onzin, laat de man gewoon aan een sterk team bouwen! Natuurlijk gaat het nu even niet zoals iedereen hoopt, maar om nu paniekvoetbal te spelen lost niets op.
    Goed plan. Dan ook direct alvast de kaartjes voor Dordrecht uit bestellen!
  • 23 Jan 2021 om 23:30
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:23
      Nee!
    Ja
  • 23 Jan 2021 om 23:30
    Dinsdag persconferentie! Gewoon het contract met JJ met twee jaar verlengen. Stoppen met deze onzin, laat de man gewoon aan een sterk team bouwen! Natuurlijk gaat het nu even niet zoals iedereen hoopt, maar om nu paniekvoetbal te spelen lost niets op.
  • 23 Jan 2021 om 23:26
    Tsjonge jonge van Bergen mag 90 minuten staan blijven nadat hij van de 36 er 36 heeft ingeleverd bij een verkeerde kleur, traint Batista Meier tegenwoordig op een bijveld van VV Jubbega dat Jansen hem niet ziet staan? Echt waar dit kun je niet verkopen Jansen, je maakt jezelf compleet ongeloofwaardig. Heb de guts om je gevestigde namen er eens af te halen man. Hij zal wel weer met een tactisch praatje komen dat je Van bergen in de omschakeling nodig had, nou er zijn nooit omschakel momenten geweest Johnny. Heracles verdedigde puur op eigen helft.Ik ben echt volledig ontdaan van dit potje. Johnny krijgt het echt niet meer op de rit. We kunnen na afloop nog zo leuk verkondigen dat we verdedigend niks weg hebben gegeven en dat er strijd was, maar gooi a.u.b. eens strijd in het vrij lopen en het doorbewegen. Henk veerman alweer apathisch. Hij geeft het perfect voorbeeld geeft als aanvoerder. Er zit totaal geen bezieling om met elkaar te combineren. Dan kunnen we het wel op een gebrek aan zelfvertrouwen wijten, maar dan nog verwacht je meer lijn in het spel. Een spits die eens inzakt of backs die zoals bij RKC en grim aan de binnenkant staan waardoor je de lijn naar je vleugelspeler openhoudt, zodat je gelijk je voorwaartsen buitens in kunt spelen. Ze doen echt maar wat, de docu van Heerenveen laatst met Johnny ‘mouwtjes opstropen’Jansen toonde al dat we niet met een bepaalde opvatting spelen.
  • 23 Jan 2021 om 23:23
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:21
      GjV voor 2 jaar Johnny even een stapje terug als assistent.
    Nee!
  • 23 Jan 2021 om 23:22
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:11
      Hij vertrekt, leek echt zwaar geëmotioneerd.
    Als dat zo is......dan neem ik dit de spelersgroep minstens zo kwalijk want ook al kan je je niet vinden in het systeem van een trainer, je kunt nog altijd inzet tonen maar het is werkelijk niets! Ze laten hem ook onwijs barsten en dat neem ik ze ook zeer kwalijk.....ze mogen verdomme een fantastisch vak uitoefenen waarvoor ze leuk betaald worden....dan mag je ook wel een beetje passie etc in je spel leggen!
  • 23 Jan 2021 om 23:21
    Nouja Foppe heeft ook stapje terug gedaan vroeger en daarna weer vooruit. Niks mis mee maar dan moet je wel een type hebben die er keihard overheen gaat. Dick Advocaat achtig. Verbeek kan niet, daar zijn ze allergisch voor :( Ken weinig karaktervolle coaches eigenlijk..
  • 23 Jan 2021 om 23:21
    Jansen een stapje terug, je moet hem wel behouden voor de club. Eventueel een rol als hoofdjeugdopleiding.
  • 23 Jan 2021 om 23:21
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:18
      Dat is het hele probleem....ik gun JJ echt de wereld maar heel eerlijk, iedere andere trainer had eruit gevlogen! Ik hoop dat er een oplossing kan komen waarin iedereen zich kan vinden.....dit komt zo echt niet goed!!
    GjV voor 2 jaar Johnny even een stapje terug als assistent.
  • 23 Jan 2021 om 23:18
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:14
      Doe me gewoon pijn om JJ zo te zien. Die man geeft echt alles, maar er zit ook bar weinig in dit elftal
    Dat is het hele probleem....ik gun JJ echt de wereld maar heel eerlijk, iedere andere trainer had eruit gevlogen! Ik hoop dat er een oplossing kan komen waarin iedereen zich kan vinden.....dit komt zo echt niet goed!!
  • 23 Jan 2021 om 23:15
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:14
      Doe me gewoon pijn om JJ zo te zien. Die man geeft echt alles, maar er zit ook bar weinig in dit elftal
    Ik denk juist dat er veel meer in zit, maar dat JJ dat er niet uit krijgt.. Zonde, maar naar mijn mening is het einde verhaal
  • 23 Jan 2021 om 23:15
    Dít is Heerenveen onwaardig wat deze slapjanus van trainer presteert. Hier dient de directie in te grijpen, voor het te laat is.Wat een aanfluiting dit team met deze trainer. Hij staat weer als een dood vogeltje te kijken naar zijn sterren team. JJ wees verstandig en lever morgen je contract,hou de eer aan jezelf.
  • 23 Jan 2021 om 23:15
    Leuk team bij elkaar gezet voor het jubileumjaar!! Jammer dat we door Corona niet naar het stadion kunnen want anders wekelijks staan smullen op de tribune, man .....wat een passie, plezier en wil om te winnen....wat een trots stralen ze uit dat ze voor deze club mogen uitkomen.....echt waar, een genot.......(hele lelijke woorden komen nu in mij op maar zal het maar voor me houden......maar het is een schande, werkelijk waar! Je kunt een slechte periode doormaken echter, is er werkelijk niets waarbij je kan denken.....dit komt wel goed want er zit werkelijk niets in)
  • 23 Jan 2021 om 23:14
    Het liefst heb je dat spelers uit zichzelf een enorme drive en inzet tonen gedurende een wedstrijd. Helaas zijn er maar weinig spelers als van Hecke die dit elan van nature hebben. De meeste spelers zullen dus van 'buitenaf' gemotiveerd moeten worden door bijvoorbeeld het publiek of een trainer. Duidelijk is wat mij betreft dat onze trainer de echte passie niet afdwingt in het spel. En als je elke week falende spelers blijft opstellen dan dwing je dit als trainer ook niet af. Sterker nog; dan is de geloofwaardigheid van een trainer in het geding en dat zal er uiteindelijk in resulteren dat een trainer de grip op het elftal kwijt raakt. Spelers geloven niet meer in wat een trainer te vertellen heeft. Daarbij vind ik Jansen bij elke analyse ook minder geloofwaardig worden. Als een trainer een andere wedstrijd begint te zien dan de supporters is het draagvlak van een trainer bij de supporters ook snel verdwenen. Daarbij opgeteld mijn twijfel over het tactische vermogen van Jansen en mijn conclusie kan niet anders zijn dan dat de club, hoe graag ik het ook anders had gezien, afscheid van onze clubman moet nemen in zijn rol als hoofdtrainer. De meest verstandige manier zou zijn om in onderling overleg tot de conclusie te komen dat Johnny Jansen een stapje terug moet gaan doen en hem voor de club te behouden. Maar gezien de situatie op het veld en een volgende dreiging om nog verder te zakken op de TV-gelden ranglijst, is er geen tijd te verliezen en dient er nu ingegrepen te worden.
  • 23 Jan 2021 om 23:14
    Doe me gewoon pijn om JJ zo te zien. Die man geeft echt alles, maar er zit ook bar weinig in dit elftal
  • 23 Jan 2021 om 23:13
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:11
      Hij vertrekt, leek echt zwaar geëmotioneerd.
    Johnny een stapje terug, assistent van Jonk lijkt mij een fantastische oplossing.
  • 23 Jan 2021 om 23:13
    We hebben geluk dat de drie onderste plaatsen al praktisch vergeven zijn aan Emmen, Willem II en ADO. Maar wij verdienen momenteel één van die plaatsen wel. En de komende tijd zie ik ons ook geen punten pakken als er niks verandert. Moeilijk schema
  • 23 Jan 2021 om 23:11
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:10
      Inderdaad ja. JJ zit er ook door heen als ik het zo zag
    Hij vertrekt, leek echt zwaar geëmotioneerd.
  • 23 Jan 2021 om 23:10
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:08
      Il zei Jansen praten.. ik krijg idee dat iets anders zegt dan hij denkt..dit krijgt hij niet meer voor elkaar.
    Inderdaad ja. JJ zit er ook door heen als ik het zo zag
  • 23 Jan 2021 om 23:09
    Beter Nygren laten staan en van Bergen er een keer uit ja. Die heeft ook echt geen schot in de benen. Maar we waren natuurlijk niks minder dan Heracles hoor. Wel jammer dat Henk Veerman de vorm van begin competitie kwijt is.
  • 23 Jan 2021 om 23:08
    Il zei Jansen praten.. ik krijg idee dat iets anders zegt dan hij denkt..dit krijgt hij niet meer voor elkaar.
  • 23 Jan 2021 om 23:07
    'Avondklok voorkomt stadionbestorming Heerenveen'
  • 23 Jan 2021 om 23:06
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:06
      Kom op jongens, volgende wedstrijd gas er op! En energie erin leggen! En elkaar niet laten verzuipen!
    Geloof jij het? We zijn groeiende aldus Johnny. Waardeloos.
  • 23 Jan 2021 om 23:06
    Het begint al bij het feit dat VdHeide op rechts staat en VBergen links, dat hoort andersom te zijn. Ongelooflijk.
  • 23 Jan 2021 om 23:06
    Kom op jongens, volgende wedstrijd gas er op! En energie erin leggen! En elkaar niet laten verzuipen!
  • 23 Jan 2021 om 23:04
    Beetje sneu door stomme pass van Arjen v.d. Heide. Zit nu allemaal wat tegen waar het eerst mee zat.
  • 23 Jan 2021 om 23:04
    Onbegrijpelijk wisselbeleid. Ik kan me er werkelijk waar niet voorstellen waarom je Van Bergen laat staan. Die heeft echt niets goeds gedaan. En ook het inbregen van Kongolo ipv Hajal, werkelijk waar ongebrijpelijk.
  • 23 Jan 2021 om 23:03
    Ongelooflijk dat je naar 11!!! Wedstrijden op rij niet weet te winnen en toch nog op de 8ste plek staat. Maar na deze ronde is het gebeurt. Nu komt plek 13 in zicht, en als je zakt wordt het er niet beter op!

  • 23 Jan 2021 om 23:03
    Pff blij dat ik geen ESPN meer heb. Als ik verhalen hier lees was het niks anders dan de vorige 14 wedstrijden.
  • 23 Jan 2021 om 23:02
    11e competitie wedstrijd op rij niet gewonnen ! Mooi nieuw record scherper gezet. KLASSE.
Saturday 13 March 2021
16:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›