KNVB: Bekerduel SC Heerenveen - Feyenoord begint eerder (update)

34
KNVB: Bekerduel SC Heerenveen - Feyenoord begint eerder (update)

SC Heerenveen heeft het niet gemakkelijk getroffen: de Friezen krijgen in de kwartfinale van de KNVB Beker Feyenoord op bezoek.

Het voordeel is dat de Friezen in eigen huis aan mogen treden. De loting had nog zwaarder gekund. Zo moet Ajax het in eigen huis opnemen tegen PSV. Een van beide clubs valt dus na deze ronde af, wat een voordeel kan betekenen mocht Heerenveen Feyenoord kunnen verslaan.

Update: De bekerwedstrijd tussen SC Heerenveen en Feyenoord wordt gespeeld op donderdag 11 februari. Er zal om 21.00 uur worden afgetrapt in het Abe Lenstra Stadion, dat meldt de KNVB op de officiële website.

Update II: De KNVB laat nu weten dat de de bekerwedstrijd 'op verzoek van de deelnemende clubs en in overleg met de lokale autoriteiten en ESPN' is vervroegd naar 20:00 uur. Het duel op donderdag 11 februari begint dus een uurtje eerder. 

34 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Feb 2021 om 23:35
    20.00 mooie tijd, hopelijk kunnen we het herhalen tegen Feyenoord. Het systeem weer aanpassen en klaar. ;)
  • 1 Feb 2021 om 19:07
    • Quote van 24 Jan 2021 om 10:50
      Laatsre 14 wedstrijden niet gekeken zeker....
    Tsja ...
  • 1 Feb 2021 om 19:06
    • Quote van 24 Jan 2021 om 00:29
      Ja, prima. Maar ik zie ons op deze manier nervernooit van Feyenoord winnen. En ik zie Jansen niks veranderen want iedereen werkt hard. Dus we zijn op de goede weg. Maakt niet uit dat we verliezen en het voetbal geen perspectief biedt. Het gaat om hard werken, niet om de punten.
    Haha, laat de tijd maar even zijn werk doen
  • 25 Jan 2021 om 19:13
    • Quote van 24 Jan 2021 om 00:34
      Feyenoord speelt de wedstrijd er voor tegen Groningen.. vaak verliezen ze wel een potje in het noorden. Laat dat dit seizoen is van ons zijn. Hoe dan ook, engeltjes op de lat, topdag Mulder, off day Feyenoord, rode kaarten Feyenoord maakt niet uit als het maar gebeurd. Zelf zullen we het niet afdwingen ben ik bang...
    Volgens mij bedoel je het andersom
  • 25 Jan 2021 om 16:42
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:02
      Gewoon laten lopen. Beker gaan we niet winnen. Competitie is belangrijk.komende vier wedstrijden heel zwaar programma met hooguit een punt of 2.
    Maak daar maar 0 punten van!
  • 25 Jan 2021 om 15:35
    • Quote van 24 Jan 2021 om 10:08
      Heerenveen als cupfighter, zie je het voor je?
    Ja tuurlijk!
  • 25 Jan 2021 om 15:31
    • Quote van 24 Jan 2021 om 10:08
      Heerenveen als cupfighter, zie je het voor je?
    Denk dat je met de spirit van de meeste spelers niet echt ver komt...
  • 24 Jan 2021 om 10:50
    • Quote van 24 Jan 2021 om 00:02
      Alles op de beker zetten (3 potjes winnen) en ‘gewoon’ 10e worden in de competitie. Dan hebben we alsnog een topjaar!
    Laatsre 14 wedstrijden niet gekeken zeker....
  • 24 Jan 2021 om 10:28
    • Quote van 24 Jan 2021 om 10:08
      Heerenveen als cupfighter, zie je het voor je?
    NEE zie ik niet
  • 24 Jan 2021 om 10:13
    • Quote van 24 Jan 2021 om 10:08
      Heerenveen als cupfighter, zie je het voor je?
    Het kan natuurlijk. Kwestie van voorbereiden en je vastbijten in de wedstrijd. Maar gaat dat lukken ?
  • 24 Jan 2021 om 10:08
    Heerenveen als cupfighter, zie je het voor je?
  • 24 Jan 2021 om 01:11
    • Quote van 24 Jan 2021 om 00:02
      Alles op de beker zetten (3 potjes winnen) en ‘gewoon’ 10e worden in de competitie. Dan hebben we alsnog een topjaar!
    Hahaha om ons volgendjaar de eerste ronden in Europa voor lul te zetten! YOU GOT IT BABE!
  • 24 Jan 2021 om 00:34
    Feyenoord speelt de wedstrijd er voor tegen Groningen.. vaak verliezen ze wel een potje in het noorden. Laat dat dit seizoen is van ons zijn. Hoe dan ook, engeltjes op de lat, topdag Mulder, off day Feyenoord, rode kaarten Feyenoord maakt niet uit als het maar gebeurd. Zelf zullen we het niet afdwingen ben ik bang...
  • 24 Jan 2021 om 00:29
    • Quote van 24 Jan 2021 om 00:02
      Alles op de beker zetten (3 potjes winnen) en ‘gewoon’ 10e worden in de competitie. Dan hebben we alsnog een topjaar!
    Ja, prima. Maar ik zie ons op deze manier nervernooit van Feyenoord winnen. En ik zie Jansen niks veranderen want iedereen werkt hard. Dus we zijn op de goede weg. Maakt niet uit dat we verliezen en het voetbal geen perspectief biedt. Het gaat om hard werken, niet om de punten.
  • 24 Jan 2021 om 00:02
    Alles op de beker zetten (3 potjes winnen) en ‘gewoon’ 10e worden in de competitie. Dan hebben we alsnog een topjaar!
  • 23 Jan 2021 om 23:48
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:42
      Niet rust geven maar een week intensief werken aan het voetbalidee, positiespel en eenheid. In de komende 5 wedstrijden gaan we amper punten halen. En hele groep clubs komt over ons heem de koemde maand. Dus op tweederde van de competitie staan we waarschijnlijk 13e. Met mogelijk een serie van 16 competitiewedstrijden op rij niet gewonnen. Dan komt de druk er pas echt op te staan. Dan kun je maar beter voorbereid zijn door in ieder geval voetballend beter te zijn geworden..
    ja dat zouden ze het hele seizoen al moeten doen. Maar ik ben het met je eens. Ze kunnen in ieder geval vrij spelen tegen Feyenoord, ideeën tot uiting laten komen en bij enige onderschatting van Feyenoords kant misschien resultaat halen. Ik probeer de hoop er een beetje in te houden
  • 23 Jan 2021 om 23:42
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:17
      Vind ik niet de goeie instelling. Beker is altijd een moment opname. Dus succesfactor ligt veel hoger. En spelers rust geven gaat het spel niet verbeteren dat heb je vandaag wel kunnen zien.
    Niet rust geven maar een week intensief werken aan het voetbalidee, positiespel en eenheid. In de komende 5 wedstrijden gaan we amper punten halen. En hele groep clubs komt over ons heem de koemde maand. Dus op tweederde van de competitie staan we waarschijnlijk 13e. Met mogelijk een serie van 16 competitiewedstrijden op rij niet gewonnen. Dan komt de druk er pas echt op te staan. Dan kun je maar beter voorbereid zijn door in ieder geval voetballend beter te zijn geworden..
  • 23 Jan 2021 om 23:37
    Wat een mazzel dat Feyenoord. Weer een ronde verder zonder enige inzet. Ik zeg een mooi moment om eens iets anders te proberen (voetballen bijvoorbeeld i.p.v. konthangen). Verliezen doen we toch en als dat nou 1-3 of 1-10 wordt laten we de learnings gebruiken voor de competitie en misschien eens stappen gaan zetten.
  • 23 Jan 2021 om 23:28
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:01
      In beker alleen maar overwinningen behaald dit seizoen ! Op naar de (halve) finale !
    Haha scherp!
  • 23 Jan 2021 om 23:17
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:02
      Gewoon laten lopen. Beker gaan we niet winnen. Competitie is belangrijk.komende vier wedstrijden heel zwaar programma met hooguit een punt of 2.
    Vind ik niet de goeie instelling. Beker is altijd een moment opname. Dus succesfactor ligt veel hoger. En spelers rust geven gaat het spel niet verbeteren dat heb je vandaag wel kunnen zien.
  • 23 Jan 2021 om 23:11
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:00
      Dat is ook zo. En nog steeds. Het is absoluut mogelijk!
    Vast, maar niet hoe men nu speelt. Het zijn profs hé, dit is geen vriendenteam op zaterdagmiddag.
  • 23 Jan 2021 om 23:02
    Gewoon laten lopen. Beker gaan we niet winnen. Competitie is belangrijk.komende vier wedstrijden heel zwaar programma met hooguit een punt of 2.
  • 23 Jan 2021 om 23:01
    Ah, Feyenoord heeft vrijgeloot. Wat een geluk hebben ze daar ook altijd.
  • 23 Jan 2021 om 23:01
    Doe woensdag maar gelijk de beker erbij is het klaar
  • 23 Jan 2021 om 23:01
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:00
      Dat is ook zo. En nog steeds. Het is absoluut mogelijk!
    In beker alleen maar overwinningen behaald dit seizoen ! Op naar de (halve) finale !
  • 23 Jan 2021 om 23:01
    Onderschatting wordt straks de sleutel van ons succes
  • 23 Jan 2021 om 23:00
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:57
      In goede doen kunnen ze van iedereen winnen aldus Henk.
    Dat is ook zo. En nog steeds. Het is absoluut mogelijk!
  • 23 Jan 2021 om 22:57
    In goede doen kunnen ze van iedereen winnen aldus Henk.
  • 23 Jan 2021 om 22:57
    Die lopen de polonaise in Rotterdam......de trainen alvast voor de volgende wetende dat ze door zijn......
  • 23 Jan 2021 om 22:56
    Gelukkig mogen we niet naar het stadion
  • 23 Jan 2021 om 22:56
    Bij winst thuiswedstrijd tegen winnaar Ajax-PSV of NEC-VVV. Op naar de finale !
  • 23 Jan 2021 om 22:56
    Kunnen we dit niet op papier afdoen?
  • 23 Jan 2021 om 22:55
    Beter op papier afdoen.
  • 23 Jan 2021 om 22:54
    Makje. Voor Feyenoord dan
Saturday 13 March 2021
16:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›